Máte pravdu, nikdy jsem kryptoměny nekupoval, také jsem jen googlil. Nevěděl bych, co s tím mám dělat a jak to funguje, je to pro mě tak matoucí, ale jo, omlouvám se, že jsem strkal nos a myslel jsem, že vím lépe, když ne. SMH alespoň dokážu přiznat, když se mýlím 🤭
You are right I never bought crypto i also just googled. I wouldn't know what to do with that and how it works so confusing to me but yeah Sorry for poking my nose in thinking I know better when I don't. SMH at least I can admit when I am wrong 🤭
Věřte mi, nechcete se naučit, jak se do toho zapojit! Poplatky jsou také divoké, takže jakékoli výhry musí být poměrně značné, aby tyto poplatky zohlednily.
Ještě jedna poznámka o krypto – mnoho z těchto riskantních kasin vybírá zisky a drží finanční prostředky v krypto aktivech, aby byla nevysledovatelná/neobnovitelná, to zahrnuje platby kartami/bankami, které lidé provádějí jim a jejich pochybným obchodníkům!
Trust me, you don't want to learn how to get involved with it! The fees are wild as well so any wins need to be fairly substantial to account for those fees.
On another note about Crypto - a lot of these dodgy casinos are taking profits and holding funds in crypto assets to make them untraceable/ non-recoverable, this includes card/bank payments people are making to them and their dodgy merchants!
Hej hajzle, mám trochu sporu s těmi chlapy, ukázalo se, že nejen že jsou to byte novinky, ale také Eduntage. Obě mi posílají v podstatě kopírování a vkládání e-mailů, obě společnosti provozovali lidé se stejnými příjmeními. V e-mailech požadují mé ID, když jsem odmítl poslat ID. Vše, co jsem poslal, byla čísla karet se skrytými částmi a bankovní výpisy s transakcemi z kopie a banky se všemi osobními údaji zakrytými, jakmile jsem to odeslal, řekli, že nemohou najít tyto transakce, i když jsou jasně vidět, že jsou jasně viditelné na všech výpisech obchodníka i potřebuji své ID . dej mi pauzu Nejsem idiot Vím , jak fungují refundace . Několik jsem jich ve svém čase zpracoval . Jakmile budou mít ID , mohou si vyrobit faktury za nákupy . Také jsem věděl , jak si mohu koupit cokoli z neexistujících webových stránek ? A podle zákonů a práv na ochranu osobních údajů nemusím poskytovat žádné ID, pokud mě nepodezřívají ze spáchání podvodu, což je komické vzhledem k tomu, že oni jsou ti, kdo jsou sledováni kvůli nezákonným transakcím. Kopou se tam po paty, potřebují moje ID. I Cc v mé bance a společnosti CC, ale jak jste řekl, když mi odpověděli, v bankách nekopírovali
Hey hun ,I am.having a bit of a dispute with these guys turns out that not only they are byte news they are also Eduntage. Both send me basically copy and paste emails both companies ran by people with same surnames .In emails they want ID of me when I refused to send ID .All i sent was card numbers with obscured parts and bank statments with transactions from Cc and bank with all personal information obscured also as soon as I sent this they said they can't find these transactions even though they are clearly visible on statments i even sent literally merchant details authorisation codes everything provided by bank but yet they can't find it they need my ID .give me a break I am not an idiot I know how refunds work I have processed a few in my time .once they have the ID then they can fabricate invoices for purchases .I made it also know how can I purchase anything from non existent websites ? And under data protection laws and rights i do not have to provide any ID unless they suspect me of committing fraud which is comical considering they are the ones under scrutiny for ilegal transactions .They are digging there heels in they need my ID .I Cc in my bank and CC company also but as you said when they respond to me they do not Cc in banks
Přesně to, co se stalo se mnou, poslal jsem pas, ale také jsem to velmi objasnil z výroby účtenek a poté jsem CC'd na několika úřadech, což je důležitější, GDPR ISO, ať je to cokoliv! Vrátí se a řeknou, že stále nemají žádné transakce! Jsou zatraceně líní. Ale když vidím, že se mi peníze vrátily poté, co jsem se s nimi a se všemi menšími nominálními hodnotami pohádal, je to nesmysl.
Otázka: Pokud společnost vrátila pouze část transakcí, znamená to, že je odpovědná a banka následně zúčtuje zbytek, ví někdo?
Exactly what happened with me, I sent the passport but also made it very clear of fabrication of receipts and then CC'd in a few authorities, more importantly GDPR ISO whatever it is! They will come back and say they still have no transactions! They are dodgy as fuck. But seeing as I've had refunds come back after arguing with them and all the smaller denominations it's fishy.
Question: If a company has only refunded part of the transactions does this make them liable and will the bank then chargeback the remainder, does anyone know?
Jo !!!snížení veškeré odpovědnosti v podstatě tím, že mastercard a Visa mají věci, jak se s tím vypořádat a nesdílejí informace se třetími stranami. Mohou to udělat 1. Nejsem 3. strana Jsem držitel karty. Požádal jsem o sars, společnost je mimochodem také registrována ve Spojeném království.
Řekli, že nevrací peníze. Odpověděl jsem a řekl jsem, že pokud nebudou vráceny peníze, nebudu nic dělat. Pak podám zprávu všem potřebným orgánům
Yep !!!diminishing all responsibility basically saying mastercard and Visa have things in place to deal with this and they don't share information with 3rd parties .They can do 1 .I am not a 3rd party I am card holder .I have requested a sars the company is also registered in UK by the way .
Said they don't do refunds .I have responded and said I do not mess about either if money is not returned .Then I will be reporting to all the necessary authorities
Krypto je obrovský problém, může chvíli trvat, než přistane na vašem účtu, a jeho nákup je velký poplatek a poté velký poplatek za jeho výběr do vaší banky, jediná dobrá věc je, že je rychle, když vyhrajete, dostanete je do vaší banky Zablokoval jsem se před všemi, jsou dobří v pomoci tímto způsobem a nehodlají vrátit své slovo
The Crypto is a massive hassle it can take a while to land in your account and it is a big fee to buy it then a big fee to withdraw it to your bank the only good thing is its quick when you win to get it to your bank I blocked myself from all of them they are good at helping that way and will not go back on their word
Myslíte, že od nich dostaneme peníze zpět?
Zmínil jsem se jim, že mají telefonní číslo, které na jejich webu ani nefunguje, a živý chat, který je také neaktivní. Velmi podezřelé
Do you think we’ll get money back from them?
i mentioned to them they have a phone number that doesn’t even work on their website and a live chat which is also inactive. Very suspicious
ahoj Pavle,
Pamatuji si, jak jsi říkal, když jsi mluvil s moudrými, že jsi jim předal spor podobný těm, které jsi vedl s moudrými, což je přimělo změnit názor.
byl tento spor, který jste vyhráli s jinou bankou, nebo moudrý sám?
Hi Paul,
I remember you saying when speaking to wise you forwarded them a dispute similar to the ones you ahd with wise which made them change their mind.
was this dispute you won with a different bank or wise itself?
Ahoj kámo.
Byla to jiná banka, moje hlavní, použil jsem příklad vrácení peněz, ze které jsem se opravdu rozhodl použít pro hazardní hry/přesun peněz, protože jsem zjistil, že si mohu vzít peníze ze svých kreditních karet a přesunout je tam, byl to velký poplatek, ale udělal jsem to a také měla okamžitou virtuální kartu jako Revolut, abych byl upřímný, pokud se používá správně, je to dobrý účet pro výběr z kreditních karet atd., ale přesunul jsem to na tisíce hazardních her
Hi bud.
It was a different bank my main one I used the example of the refund from I just really opened wise to use it for gambling/moving money because I found out I could take money from my credit cards and move it to there it was a big fee but I did it and it also had the instant virtual card like Revolut, to be honest if used correctly it is a good account to have withdrawal is instant etc but I was moving thousands from credit cards to it for gambling
U mě DT100 vše v pořádku.
Trochu jsem tu ztratil přehled kvůli spoustě nových, divných lidí, kteří se nesnaží pomoci nebo nehrají podle knihy. Jako ten, kdo řekl, že je manželka, ale v mailech bylo uvedeno „Drahý Isamel".
Posledních pár sporů pro mě odhadovalo konečnou zprávu 09.02, takže doufám, že hotovo v neděli! Doufám, že i vaše spory probíhají dobře.
Jen si tu čtu a snažím se pomáhat ve svém volném čase.
Hezký víkend všem!
All good with me DT100.
Lost a bit track in here due to a lot of new, weird people who aren't trying to help or don't play by the book. Like the one who said he was the wife, but on the mails its stated "Dear Isamel"..
Last few Disputes for me have estimated final report 09.02, so hopefully done on Sunday! Hope yours Disputes is going well aswell.
Just in here reading, and hopping in trying to help in my spare time.
Have a nice weekend everyone!
U mě DT100 vše v pořádku.
Trochu jsem tu ztratil přehled kvůli spoustě nových, divných lidí, kteří se nesnaží pomoci nebo nehrají podle knihy. Jako ten, kdo řekl, že je manželka, ale v mailech bylo uvedeno „Drahý Isamel".
Posledních pár sporů pro mě odhadovalo konečnou zprávu 09.02, takže doufám, že hotovo v neděli! Doufám, že i vaše spory probíhají dobře.
Jen si tu čtu a snažím se pomáhat ve svém volném čase.
Hezký víkend všem!
All good with me DT100.
Lost a bit track in here due to a lot of new, weird people who aren't trying to help or don't play by the book. Like the one who said he was the wife, but on the mails its stated "Dear Isamel"..
Last few Disputes for me have estimated final report 09.02, so hopefully done on Sunday! Hope yours Disputes is going well aswell.
Just in here reading, and hopping in trying to help in my spare time.
Have a nice weekend everyone!
Ty taky kamaráde! Stále lovím BYTLAB. Nyní nechávám banku kopat, zdá se, že v tuto chvíli nepomáhají. Zúžil jsem to na webovou stránku cryptowaveco.com, která je 10000009% Bytebloom Labs LTD, což je frustrující, když odmítají jakékoli uznání!
You too buddy! I'm still hunting down BYTLAB. Am now getting the bank to do digging, they seem to be no help at the moment. I have narrowed it down to the website cryptowaveco.com which is 10000009% Bytebloom Labs LTD, frustrating when they deny any acknowledgement!
Děkuji za odpověď Pavle. Transakce debetními kartami Monzo, Mastercard byly naprostá noční můra.
Thanks for the reply Paul. Monzo , Mastercard debit card transactions have been a complete nightmare to deal with.
Pulsion zpracovával transakce pro Usoft Gaming, se kterými jsem měl před časem co do činění s transakcemi kreditními kartami - absolutně odmítli každý spor a poskytli šílené množství detailů jako zálohu společnosti CC. Pulsion neodpoví, ale kasina, která jste použili, ano.
Pulsion processed transactions for Usoft Gaming who I did have dealings with some time ago around credit card transactions - they absolutely rejected every dispute and provided a crazy amount of detail as backup to the CC Company. Pulsion won't reply, but the casinos you used might.
Měl jsem účet Monzo před lety, neudělali to žádné problémy poprvé, pak to udělali podruhé, pak účet uzavřeli, ale vše jsem dostal zpět
I had a Monzo account years ago they did them no probs 1st time then 2nd time they did them then closed the account but I got it all back
Zpochybnili jste BYTLAB?
Jste si jisti, že to není tento: https://bytlab.in/
Ten je ve skutečnosti založen na Kypru. Při pohledu na jejich stránku se píše, že mají kancelář v USA, ale nemají.
Poslal bych jim e-mail, uvedl, že máte transakci, kterou jim neznáte, a zkontroloval jsem případné odpovědi.
Pokud je e-mailová adresa falešná, polemizoval bych jako: zboží nebylo přijato. Kvůli tomu na spor neodpoví a po 45 dnech vyhrajete.
Jak to šlo s grombooky nebo jak se jmenují 🙂?
Have you disputed BYTLAB?
You sure it isn't this one: https://bytlab.in/
That one is actually cyprus based. When looking at their page it says they have office in USA, but they have not.
I would send them mail, specify that you have transaction you don't know to them, and check for any answers.
If the mail address is fake, then I would dispute as: goods not recieved. Due to that they will not answer on the dispute, and you will win after 45 days.
How did it go with grombooks or what they are called 🙂?
Jsi si jistý, že to není bytlab se sídlem v Indii (s falešným umístěním v USA)?
Jak to dopadlo s grombooky nebo jak se jmenovaly 🙂 ?
You sure it's not bytlab based in India (with fake location in USA)?
How has it gone with grombooks or what they were called 🙂 ?
Ne, je to určitě byteblooms /EDUNTAGE obě společnosti provozovali stejní lidé, ale v odpovědích na e-maily používají technologii bytelabs, oba e-maily jsou kopiemi sebe navzájem.
No it's definitely byteblooms /EDUNTAGE both companies ran by same people But they are using bytelabs tech in email response both emails are carbon copies of each other .
Kopii v bance a vyžádal jsem si kopii Sars Disclosure a také kopii v Ico a požádal jsem, aby mi veškerou korespondenci zaslali, že musí také kopii v těchto entitách do své odpovědi na mě.
I cc in bank and requested Sars Disclosure and also cc in Ico and requested that any correspondence to me that they must also cc in these entities into their response to me .
Přemýšlím, že možná udělám totéž, pokud moudro nesplní žádost o zpětné zúčtování, protože jsem měl mnoho refundací od jiné banky za stejný problém.
moudré odpovídají velmi pomalu Nemohu uvěřit, že jsem spor podal 31. ledna a stále žádají o další informace… a stále se kontrolují. Je tak špatné, že nemají nikoho z týmu pro řešení sporů, na kterého se můžete obrátit telefonicky.
z mé zkušenosti je mnohem snazší získat zpětná zúčtování tím, že si promluvíte s týmem pro řešení sporů, než abyste odeslali formulář.
I’m thinking of maybe doing the same if wise don’t fulfill the chargeback request as I had many refunds from another bank for the same issue.
wise are very slow to reply I can’t believe I submitted the dispute on 31st January and they still keep asking for more info… and still in review. So bad they don’t have anyone from the disputes team you can contact VIA phone.
from my experience it’s way easier to get your chargebacks raised by speaking to the disputes team rather than submitting a form.
Dobře, jsou pomalé, chvíli to potrvá.
100% pošlete podobný příklad vrácení peněz.
Zjistil jsem, že jakmile je vrátíte do rohu, musí to udělat.
Ok yes they are slow it will take a while.
100% send the similar refund example.
I found once you back them in to a corner they have to do them.
Otázka, když poskytovatel plateb odmítne poskytnout jakékoli informace, co mohu dělat? Protože vím, že katarun stojí za fluenfs, ale oni říkají, že nepotřebují poskytovat žádné informace.
Ust a question when a payment provider refuse to give out any information what can I do ? Because I know katarun is behind fluenfs but they are saying they don’t need to give any information.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.