Trochu zvláštní..
Podařilo se mi získat zpětné zúčtování obchodníkovi Fomiline UAB (Quickbit Limited), takže dobrá zpráva,
však,
moje zpětné zúčtování společnosti Goriwire Sp.zoo (také Quickbit Limited) bylo poté zamítnuto, s odůvodněním, že šlo o převod peněz na jiný finanční účet, takže žádná práva na spory
U obou jsem šel služby/zboží neobdržel. Revolut se zdají ve svých vyšetřováních nekonzistentní. Tyto transakce nakonec prošly stejnou společností, quickbit.
Mám na to navázat stížností?
Bit of a strange one..
I managed to raise a chargeback to merchant Fomiline UAB (Quickbit Limited) so good news,
however,
my chargeback to Goriwire Sp.z.o.o (also Quickbit Limited) then got declined, with their reasoning it was a money transfer to another financial account, so no dispute rights
I went services/goods not received for both. Revolut seem inconsistent in their investigations. These transactions ultimately went through the same company, quickbit.
Should I follow this up with a complaint?
Automaticky přeloženo: