Nazdar kamaráde.. revolut mi nyní zvýšil zpětné zúčtování za artstrid - zboží/služby nebyly přijaty. Tedy alespoň přes první překážku. Podle předchozích příspěvků jsem viděl, že artstrid pravděpodobně napadne spor, ale na konci dne jsem za své platby nedostal nic (digitální umění). Na mou e-mailovou adresu nebylo odesláno nic k potvrzení nákupů, tj. id rezervace / reference atd. Dokonce ani nevlastním peněženku, abych to všechno mohl poslat. Pokud to tedy nemohou doložit, myslíte si, že zpětné zúčtování bude úspěšné. Je ještě něco, co byste doporučil provést proti tomuto davu, vidím věci o gdpr? Tbh, neznám to, ale zní to, že to pomáhá s podporou zpětného zúčtování
Cheers mate.. revolut have now raised my chargeback with artstrid -goods/services not received. So at least over the first hurdle. According to previous posts I've seen artstrid will likely challenge the dispute but at the end of the day I didn't receive anything (digital art) in return for my payments. Nothing was sent to my email address to confirm purchases ie booking id/ reference etc. I dont even own a wallet to send all this too. So if they can't provide proof of this, you'd think the chargeback would be successful. Is there anything else you'd recommend carrying out against this mob, I'm seeing stuff about a gdpr? Tbh I'm not familiar with this but sounds like it helps supports the chargeback