před měsícem
Každá země by měla mít také své, hlásil jsem irské.
Each country should have their own as well, I have reported to the Irish one.
1
Každá země by měla mít také své, hlásil jsem irské.
Each country should have their own as well, I have reported to the Irish one.
Jak mohu získat zpětné zúčtování prostřednictvím Revolutu, když nemám doklad o transakcích? Zejména obchodníci finnart a astrid, kde jsem údajně koupil digitální umění/nft. Vznesl jsem jako službu zpětného zúčtování zboží, které jsem neobdržel, ale společnost Revolut to zrušila kvůli nedostatku potvrzení o rezervaci / účtenek atd.
How would I raise a chargeback through Revolut if i dont have proof of transactions? In particular the merchants finnart and arstrid where I supposedly bought digital arts/nft. I raised as a chargeback services goods not received but revolut cancelled it due to lack of booking confirmation/receipts etc.
Může někdo nabídnout radu. Moje banka odmítla zpětná zúčtování s tím, že protože mé vklady přistály ve zlaté sázce, nezáleží na tom, že to prošlo nesprávným MCC, protože jsem zboží stále dostal.
jaký přístup mám k FOS? Že banka nikdy nezasáhla, aby označila změnu ve výdajích, protože neviděla, že jde o hazard?
nebo že bez ohledu na to, jestli jsem dostal peníze v kasinu, nikdy jsem nedostal zboží od uvedeného obchodníka.
Cítím se ztracený a prohrál jsem zde asi 40 tisíc liber…
Can someone offer advice. My bank rejected chargebacks sayings that because my deposits landed in golden bet, the fact it went through an incorrect MCC doesn’t matter, as I still got the goods.
what approach do I take with FOS? That the bank never stepped in to flag the change in spending because they couldn’t see it was gambling?
or that regardless if I got money in the casino, I never got goods from the listed merchant.
I feel at a lost cause and have lost about £40k here…
Pokud se jedná o evropskou společnost, pak spadají pod zákony evropského GDPR. Jelikož již nejsme součástí EU, máme vlastní ,ale ano máte pravdu .🙂
If it's a European company then they fall under the laws of European GDPR. As we are no longer part of the EU we have our own ,but yes you are correct .🙂
Uveďte, že když jste si to objednali, nic se neobjevilo a nebyla uvedena žádná reference na digitální umění, nebyly odeslány žádné e-maily a společnosti neodpovídají, takže jim nemůžete poskytnout podrobnosti, ale odešly peníze, což dokazuje, že transakce byla platná, ale nic nepřišlo.
State that when you ordered it nothing came up and no reference was given for the digital art, no emails sent and the companies do not respond therefore you cannot give them the details but money has gone out which proves the transaction was valid but nothing received .
Irové také nereagují, že se něco stane, ale myslím, že pokud vznesete žádost o DSAR/data brzy, pravděpodobnost, že se vrátí, je mizivá. I když počkám do pondělí, abych potvrdil, že moje poslední prošly.
The Irish one does respond as well not that anything will happen but I think if you raise the DSAR/data request early on the likelihood of them coming back is slim. Although I will wait until Monday to confirm that of my final ones go through.
Je to kreditní karta nebo debetní karta? Je to Visa nebo Mastercard? Měli jste herní blok?
Is it credit card or debit? Is it Visa or Mastercard? Did you have a gambling block in place?
Irská policie není tak ochotná reagovat jinak, než že nám zavolá nebo se ohlásí osobně. Myslím, že to pomohlo k tomu, že obchodníci nereagovali.
The Irish police not so receptive to responding with much other than call us or report in person. I do think though that has helped in the merchants not responding.
Mastercard a na GameStop, ale bez blokování přes moji banku.
ale moje útrata očividně přerostla více transakcemi až do výše 40 000 (pravděpodobně bych neutratil 40 000 za rok za posledních 6 let se svou bankou, takže by určitě měli zasáhnout, kdyby věděli, že jde o hazard místo náhodných obchodníci, které uvádějí)
Mastercard and on GameStop but not blocking via my bank.
but my spend obviously went through the roof with multiple transactions up to 40k (I’d probably not spent 40k in a year for the past 6 years with my bank so surely they should have intervened, had they known it was gambling instead of the random merchants they list)
Objevilo se na vašem bankovním výpisu jako Goldenbet?
Did it appear on your bank statement as Goldenbet?
Ne, objevilo se to jako obchodníci spříznění s Elegro, Artstrid a různými dalšími. Všechny weby obchodníků nemají nic společného s hazardními hrami.
No it appeared as merchants related to Elegro, Artstrid, and various others. All the merchants sites are nothing to do with gambling.
To je divné, že tehdy odmítli! Vyzývám také goldenbet přes banku. Dám vám vědět, co se stane
That’s weird they rejected then! I’m also challenging goldenbet via bank. Will let you know what happens
Řekli, že protože peníze šly do goldenbetu, abych si s nimi mohl hrát, nemohou nic dělat. Místo toho je to spor se mnou a sázka na to, jak zobrazují transakce prostřednictvím těchto obchodníků?
určitě je to případ FOS a zpětné zúčtování by mělo být zpracováno? Nejde mi to do hlavy
They said because the money went into goldenbet for me to play with, there’s nothing they can do. Instead it’s a dispute with myself and goldenbet on how they portray transactions through these merchants?
surely that’s a case for the FOS and chargeback should have been processed ? Can’t get my head around it
Případně to zkuste znovu, protože zboží nebylo doručeno. Několik stránek zpět jsem to komentoval, banka to může rovnou odmítnout, protože jde o změnu příběhu. FOS podporuje banky v tom, aby neblokovaly hazard bez ohledu na to, jaké varovné signály tam byly, takže bych se divil, že rozhodnutí zvrátily, přesto bych šel do FOS, ale jen z případů, které jsou online, můžete vidět, že nedrží banky jsou odpovědné, protože by nevěděly, že se jedná o hazard kvůli kódům atd., je to nespravedlivé, ale v současné době to tak je. Bez blokace hazardu na účtu argument také nesedí, protože i kdyby použili správný kód, prošel by to, bankám je jedno, jestli nelegální/žádná licence, to je věc jiných. Nebudou pronásledovat takový podvod, jako je Mastercard a byla autorizována, vím, že je to zpětný pohled a přeji vám to nejlepší, abyste ji získali zpět, ale nejlepší způsob na Mastercard je, že zboží nepřijde, o hazardu se nezmiňuje.
Potentially try again as goods not received I made comments around this a few pages back, bank may flat out refuse it as it is a change of story. FOS supports the banks on not blocking gambling no matter what red flags there were so I would be amazed that they overturn the decision, I would however still be going to FOS but just from the cases that are online you can see they don’t hold banks liable as they wouldn’t know it’s gambling due to codes etc it’s unfair but that’s the way they are going currently. Without a gambling block on the account the argument also falls short as even if they used correct code it would have gone through, banks don’t care if illegal/no licence, that’s a matter for others. They won’t pursue as fraud as it’s Mastercard and it was authorised, I know it’s hindsight and I wish you the best on getting it back but the best way on Mastercard is goods not received don’t mention gambling.
Naučil jsem se tuto lekci na dřívější lekci a pak Jokabet vrátil peníze přímo, takže nedošlo k žádné újmě.
Eticky tato rada nemusí být skvělá, ale nechám to na vás. Co bych udělal, je vrátit se za Chase a říct, že máte nesprávné informace, protože jste z toho všeho ve stresu, hazard byl na jiném účtu, tento pro Chase je zboží, které nebylo přijato za……
I learnt that lesson on an earlier one, and then Jokabet refunded directly so no harm done.
Ethically this advice may not be great, but I will leave it up to you. What I would do is go back to Chase and say you have got the information incorrect as you are stressed with it all, the gambling was on another account this one for Chase is goods not received for……
Včera večer jsem se vrátil na Chase chat, abych se jich zeptal na kontaktní údaje obchodníků, kterým jsem zaplatil. Poté, co byly mé žádosti o zpětné zúčtování zamítnuty, přemýšlel jsem o odeslání přímého e-mailu každému obchodníkovi. Požádal jsem agenta, aby znovu otevřel spor. Bylo mi řečeno, že můj spor byl již zamítnut kvůli situaci s hazardními hrami a Mastercard nepokrývá proces zpětného zúčtování. Pak jsem znovu požádal o znovuotevření sporu a zmínil jsem se o MCC a věcech, které najdete zde na fóru. Před pár hodinami mi Chase poslal tři oznámení. 3 x vrácení peněz od jednoho z obchodníků. Nevím, jestli se jedná o zúčtování nebo o přímé vrácení peněz (včera v noci jsem tomuto obchodníkovi poslal e-mail).
Last night i went back to Chase chat to ask them the contact details for the merchants i paid. After my chargeback requests were rejected i was thinking to send direct email to each merchant. I asked the agent to reopen the dispute. I was told that my dispute was already rejected due to the gambling situation and Mastercard does not cover the chargeback process. Then i asked again to reopen the dispute and i mentioned the MCC and stuff found here on forum. Couple of hours ago Chase sent me three notifications. 3 x refunds from one of the merchants. No idea if it's the chargeback or direct refund (last night i sent an email to this merchant).
Výborně - Chase jsou tak nekonzistentní, řekne vám to vrácení peněz nebo spor.
Well done - Chase are so inconsistent, does it say refund or dispute that will tell you.
Přímo od obchodníka pak, možná kvůli e-mailu nebo možná kvůli Chaseovi, který vyvolal spor, a pak vrátí peníze přímo. Pravděpodobně se to nikdy nedozví, pokud se nezeptáš Chase, a ani pak na otázky neodpoví. Dobrá práce, jsem rád, že vyhrál další.
Direct from merchant then, maybe due to email or maybe due to Chase raising dispute and then they refund directly. Probably won’t ever know unless you ask Chase and even then they don’t answer questions. Well done glad another has won.
Že jste to všichni udělali, nebo jste přiměl další, aby seděli s Chasem?
That you all done or have you got others sat with Chase?
Jsem tak šťastný, protože jsem vás našel na tomto fóru
Mnohokrát děkujeme za všechny vámi sdílené informace
Budu vás informovat, jakmile budu mít další informace 🙂
I'm so happy cause i found you guys on this forum
Many thanks for all the infos shared by you
I will update you as soon as I have further information 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.