Právě jsem zavolal do banky, stížnost je u týmu stížností. Zeptal jsem se, jak dlouho to bude trvat, bylo mi řečeno, že odpověď může trvat 8 týdnů. Zeptal jsem se, zda byly tyto transakce vzneseny jako zpětné zúčtování, její odpověď jsem vám nemohl říct, říká, že všechno není. vloží na to peníze, nebo to bude zamítnuto, i když jsem poslal přesvědčivé důkazy o podvodném podnikání a oznámení o trestné činnosti do sídla policejní společnosti atd. je to ?
Just called the bank the complaint is with the complaints team. I asked so how long will it take ,I was told it can take up 8 weeks for a response .I asked have these transactions been raised as chargebacks, her response i couldn't tell you ,Says it all doesn't it .I will put money on it they haven't or it will be rejected even though I have sent compelling evidence of fraudulent buissness and criminal activity reports to police company house so forth and so on .it's not as if the bank is paying now is it .
Tohle je frustrující Barclays, který odmítl můj výrok, že hazardní hry pak neudělaly nic, dokud jsem si nestěžoval, stejně jako vy říkáte, že to není ona, aby proplatili peníze, a není to ani hazard, protože obchodníci prodávají náhodné věci. Je Lloyds Visa, dovolte mi najít, co jsem poslal Barclays, pokud ano, také jste odešli MCC nebo zboží neobdrželo? A je Lloyds kreditní nebo debetní karta?
This is the frustrating Barclays rejected mine saying gambling then did nothing until I complained, same point you make it is not them to reimburse and it’s not gambling either because the merchants sell random stuff. Is Lloyds Visa, let me find what I sent to Barclays if it is, also have you gone MCC or goods not received? And is Lloyds credit card or debit?
ID obálky dokumentu: AC5E217A-4FE1-483F-90B5-AB80584F0727
Píšu, abych formálně požádal o zpětné zúčtování za nedávné transakce zpracované na mém účtu. Podrobnosti transakce jsou následující.
Datum transakce: 13/9/24 a 16/9/24 a 19/9/24
Částka: 104,14, 208,24, 104,54, 104,54 a 100,26, 107,54 (přibližné částky, protože se zvýšily)
Obchodní jméno: Balon tech sro, Newton OS sro a ZPDG a Wbazar.
Jako člověk, který se potýká se závislostí na hazardních hrách, jsem si před několika lety na své účty zablokoval hazardní hry, abych zabránil jakýmkoliv transakcím souvisejícím s hazardními hrami (debetní karty), také jsem si zaregistroval kreditní kartu, protože nemohu vybírat hotovost a všechny transakce související s hazardními hrami dostávají zablokováno.
Bohužel jsem nedávno upadl a vložil peníze do online kasina. Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).
Tato praktika, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy VISA 12.7 a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Záměrné použití podvodného obchodníka kasina k obejití bloku hazardu je jasným porušením pravidel VISA. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována. Vím, že by pro vás bylo obtížné zablokovat pozměněný MCC, měli byste však vyplnit zpětné zúčtování / oddíl 75, protože tyto společnosti nedodaly zboží nebo služeb, našel jsem také důkazy o dvou nedávných případech FOS, které podporují zahájení zpětného zúčtování.
Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.
Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník neposkytl žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování.
Vezměte prosím také na vědomí, že bylo zablokováno několik hotovostních transakcí, protože tyto společnosti se vůbec pokusily obejít jakékoli kódy obchodníků.
S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti. Mohl byste také poskytnout kontaktní údaje těchto transakcí, abych mohl nahlásit podvodné jednání.
Děkujeme za vaši pomoc.
vložit jméno
Docusign Envelope ID: AC5E217A-4FE1-483F-90B5-AB80584F0727
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: 13/9/24 and 16/9/24 and 19/9/24
Amount: 104.14, 208.24, 104.54, 104.54 and 100.26, 107.54 (approx amounts as these have increased)
Merchant Name: Balon tech ltd, Newton OS ltd and ZPDG and Wbazar.
As someone struggling with gambling addiction, I had placed a gambling blocks on my accounts several years ago to prevent any gambling-related transactions (debit cards), I also signed up for a credit card because I cannot withdraw cash and all transactions for gambling get blocked.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of VISA regulations 12.7 and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of VISA rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorised, please note I know it would have been difficult for you to block an altered MCC, however you should be completing a chargeback/section 75 as these companies have not provided goods or services, I have also found evidence of two recent FOS cases which support a chargeback being initiated.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorised the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
Please also note multiple cash transactions were blocked as these companies tried to bypass any merchant codes at all.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter. Could you also provide contact details of these transactions so I can report to action fraud.
Thank you for your assistance.
insert name
Stačí si poznamenat, že její kreditní kartu musíte upravit.
Just note as its credit card you need to amend.
Je to debetní karta
Také pro každého, kdo má zájem, právě obdržel toto
Ve středu 22. ledna 2025 ve 14:38 LiveCaseTargeting
Vážený *****,
Děkujeme za stížnost, kterou jste podali ohledně SKINS ONLY LTD. Provedli jsme předběžnou kontrolu a přidělili vašemu případu referenční číslo PV/0289/2025.
Naše pravomoci jsou diskreční, což znamená, že nemusíme zkoumat vše, co je nám nahlášeno. Dostáváme vysoký počet stížností a nemáme prostředky na prošetření všeho, co je nahlášeno. Účelem jakéhokoli vyšetřování je chránit širokou veřejnost a/nebo obchodní komunitu.
Upřednostňujeme obdržené stížnosti a zaměřujeme se na společnosti, které představují největší riziko poškození veřejnosti.
Vzhledem k důvěrnému charakteru naší práce vám nebudeme poskytovat žádné další aktualizace a budeme vás kontaktovat pouze v případě, že budeme potřebovat další informace.
Pokud se rozhodneme prošetřit, nebudeme vás kontaktovat, abychom vám sdělili výsledek. Můžeme vydat tiskovou zprávu, pokud podáme návrh na zrušení společnosti ve veřejném zájmu a soud vydá příkaz nebo pokud je ředitel diskvalifikován.
Děkujeme, že jste si našli čas a kontaktovali nás, se všemi hlášeními o potenciálním pochybení přistupujeme vážně a pečlivě se podíváme na všechny informace, které jste nám poskytli.
Pozdravy,
Z El Jaouhari | Tým pro dodržování a cílení | Služby vyšetřování a vymáhání
Insolvenční služba – poskytování ekonomické důvěry | 3. patro, Cannon House, 18 Priory Queensway Birmingham, B4 6FD
########################### Tento e-mail je důvěrný a je určen výhradně pro použití jednotlivci nebo subjekty, kterým je určen. Pokud nejste zamýšleným příjemcem, pak jste tento e-mail obdrželi omylem a jakékoli použití, šíření, přeposílání, tisk nebo kopírování je přísně zakázáno. Měli byste obratem kontaktovat odesílatele a poté odstranit veškerý materiál ze svého systému. Chcete-li vidět, jak Insolvenční služba používá vaše osobní údaje , klikněte zde. www.gov.uk/insolvency-service
It's debit card
Also for anyone who's interested just recived this
On Wed, 22 Jan 2025 at 14:38, LiveCaseTargeting
<Intelligence.Services@insolvency.gov.uk> wrote:
Dear ******,
Thank you for the complaint you have submitted about SKINS ONLY LTD. We have conducted a preliminary review and allocated your case reference PV/0289/2025.
Our powers are discretionary which means that we do not have to investigate everything that is reported to us. We get a high number of complaints and we do not have the resources to investigate everything that is reported. The purpose of any investigation is to protect the general public and/or the business community.
We prioritise the complaints received and target the companies that present the greatest risk of harm to the public.
Due to the confidential nature of our work we will not provide you with any further updates and we will only contact you if we require more information.
If we decide to investigate, we will not contact you to let you know the outcome. We may issue a press release if we present a petition to wind up the company in the public interest and the court makes an order or if a director is disqualified.
Thank you for taking the time to contact us, we treat all reports of potential misconduct seriously and we will look closely at all of the information you have provided.
Regards,
Z El Jaouhari | Compliance and Targeting Team | Investigation & Enforcement Services
The Insolvency Service – Delivering economic confidence | 3rd floor, Cannon House, 18 Priory Queensway Birmingham, B4 6FD
########################### This email is confidential and is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. If you are not an intended recipient then you have received this e-mail in error and any use, dissemination, forwarding, printing or copying is strictly prohibited. You should contact the sender by return then delete all the material from your system. To see how the Insolvency Service uses your personal information please Click Here. www.gov.uk/insolvency-service
Měli jste blok na hazardní hry? Pokud ano, uschovejte si většinu mého dokumentu, ale odstraňte kreditní kartu a oddíl 75. Pokud ne, můžete se potýkat s nesprávným MCC, banky se nezdají být příliš obtěžovány nelegálním hazardem, pouze třídním podvodem, pokud jste to nepovolili atd. zboží nebylo přijato
Did you have a gambling block on? If so keep the majority of my document but remove credit card and section 75. If not you may struggle with incorrect MCC the banks don’t seem too bothered around illegal gambling, only class fraud if you didn’t authorise etc so maybe best under goods not received
Ujistěte se, že na to budete tlačit, společnost Lloyds může být jiná, ale stížnosti a spory společnosti Barclays uváděly, že tento kód nikdy nepoužili, protože je extrémně vzácný, že by se kdy použil/kdokoli by kvůli tomu požadoval zpětné zúčtování.
Make sure you push for it, Lloyds may be different but Barclays complaints and disputes said they have never used that code as it is extremely rare it would ever apply/anyone would chargeback due to it.
Myslím, že nejlepší způsob, a to je pouze názor, je opravdu donutit banky a říct jim, jaké jsou kódy, jinak pochopíte, že je to hazard a my vám nepomůžeme.
I think the best way and this is only opinion, is to really force the banks and tell them what the codes are otherwise you get it’s gambling and we won’t help.
To samé tady. Další den Chase zvedl zpětné zúčtování a řekl, že Mastercard žádost odmítla kvůli transakcím souvisejícím s hazardními hrami
Same here. Raised the chargeback then the next day Chase said Mastercard rejected the request due to gambling related transactions
Naučil jsem se tuto lekci na dřívější lekci a pak Jokabet vrátil peníze přímo, takže nedošlo k žádné újmě.
Eticky tato rada nemusí být skvělá, ale nechám to na vás. Co bych udělal, je vrátit se za Chase a říct, že máte nesprávné informace, protože jste z toho všeho ve stresu, hazard byl na jiném účtu, tento pro Chase je zboží, které nebylo přijato za……
I learnt that lesson on an earlier one, and then Jokabet refunded directly so no harm done.
Ethically this advice may not be great, but I will leave it up to you. What I would do is go back to Chase and say you have got the information incorrect as you are stressed with it all, the gambling was on another account this one for Chase is goods not received for……
člověče stále se vracím a počtvrté s jokabetem je to směšné.
můžete mi pomoci?
man I’m still going back and fourth with jokabet it’s ridiculous.
can u help me?
Nemohu dostatečně zdůraznit, že na Mastercard a zejména Chase nezmiňují hazard/podvod, Mastercard nebude upozorňovat na podvod, pokud to držitel karty autorizuje.
I cannot stress enough that on Mastercard and especially Chase do not mention gambling/fraud, Mastercard will not raise fraud if the cardholder authorised.
Můžu vám poslat to, co jsem jim poslal e-mailem, ale doslova mi dlužíte vrácení peněz, protože nemáte licenci a nepoužíváte blokování hazardních her od třetích stran. Jak Paul řekl dříve, toto není exaktní věda, také bych byl v bankách, abych zpracovával refundace zúčtování přímo z kasin nebo obchodníků jsou vzácné.
I can send you what I emailed them but it’s literally you owe me a refund as you are not licensed and using third party’s to bypass gambling blocks. As Paul said earlier this isn’t an exact science, also I would be on at the banks to process chargebacks refunds direct from casinos or merchants are rare.
Moje banka je uzavřena, že transakce byly odeslány dne a jsme také bankovní převody
My bank is closed that the transactions were sent on and we’re also bank transfers
https://www.csspeople.co.uk/contact-us/head-office
Měl jsem platbu v rámci této společnosti css Právě jsem zavolal tam na centrálu a toto je v Londýně: oznámili mi, že nikdy nevydali žádné finanční prostředky, a Chase mi dal podrobnosti. Po zpochybnění to bude jistě platný nárok.
wow Nemůžu uvěřit, jak tyto společnosti fungují pomocí běžných tvrdě pracujících společností jako krycí společnosti. Šokující
https://www.csspeople.co.uk/contact-us/head-office
I’ve had a payment under this company css I’ve just rang there headquarters and this is in London: they advised me they have never issued any funds and chase gave me the details. Surely this will be a valid claim once disputed.
wow I can’t believe how these company’s are operating using regular hardworking company’s as cover company’s. Shocking
Možná jsem byl v háji, v současné době s ombudsmanem, ale byl jsem upřímný a zmínil jsem hazardní/podvodné aktivity, docela jistě, že neprošli důkazy, které jsem poslal, takže doufám, že jejich nedostatek důkladnosti, abych tak řekl, může fungovat. moje laskavost, poslal jsem jim také několik zpráv FOS o podobných případech. Jsem na MC a s Chasem
I may be screwed then, currently with an ombudsman but i was honest and mentioned the gambling/fraudulent activity, pretty sure they didn't go through the evidence i sent so i'm hopeful that their lack of thoroughness so to speak may work in my favor, sent them a few FOS reports of similar cases too. I'm on MC and with Chase
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.