před 2 měsíci
ahoj kámo, mohl bys mi napsat e-mail, protože potřebuji nějakou podporu ohledně věcí santeda. můj e-mail je
hi mate would you be able to e-mail me as i need some support on santeda stuff. my e-mail is rav12@hotmail.co.uk
0
ahoj kámo, mohl bys mi napsat e-mail, protože potřebuji nějakou podporu ohledně věcí santeda. můj e-mail je
hi mate would you be able to e-mail me as i need some support on santeda stuff. my e-mail is rav12@hotmail.co.uk
měl jsi s tím hodně štěstí? moje transakce byly otevřené bankovnictví a jsou to banky přes Clear Pay, kteří jsou registrováni FCA. Můj plán byl zítra zavolat a zkusit požádat o zaslání peněz zpět, které jsem ztratil.
did you get much luck with this? my transactions were open banking and they are a bank through Clear Pay, who are FCA registered. My plan was to call up tomorrow and try to request to send the money back that I lost..
hej kámo, podívej se na moje příspěvky, snažím se dostat nějaké peníze zpět od santedy. můžete sdílet e-mail na moji e-mailovou adresu
hey buddy, have a look at my posts, i'm trying to get some money back from santeda. can you share an e-mail to my e-mail address rav12@hotmail.co.uk
Pokud se vám podaří najít Andreasův e-mail, dejte mi prosím vědět, Goldenbet odpověděl na mé e-maily prostřednictvím e-mailového vlákna, když jsem přidal britskou provizi za hazardní hry, začali odpovídat v samostatných e-mailech, takže rozhodně nefungují legálně, také jsem požádali je, aby odpověděli ve vláknu a oni si hrají na hlouposti nebo recitují nějakou jinou předem napsanou zprávu, přidám akční podvod, komisi curacao (přemýšlejte s UKFC ve vláknu, pravděpodobně se na to podívají) a příslušné úřady ze Švédska, Španělska a Austrálie (mají předchozí obvinění od úřadů každého národa) pokud Goldenbet neodpoví, doufám, že tyto úřady odpoví a pošlu jim screenshoty každého e-mailu), nejde o peníze za v této fázi je to o tom, že tito klauni čelí obvinění za to, co vědomě dělají
Také bych doporučil podat stížnosti britské komisi pro hazardní hry, požádají o informace, ale s největší pravděpodobností to bude nejlepší sázka, pokud budou čelit následkům, jejich e-mail je
If you manage to find Andreas email please let me know, Goldenbet have replied to my emails via the email thread, when i added the UK gambling commission they started replying in separate emails, so they're definitely not operating legally, i've also asked them to reply in thread and they're playing dumb or reciting some other pre written message, i'm going to add action fraud in, the curacao commission (think with the UKFC in the thread they're likely to take a look) and the relevant authorities from sweden, spain and australia (they have previous charges from each nations authorities) if goldenbet don't reply, i'm hoping these authorities will, and i'll send them screenshots of each email) it's not about the money for me at this stage now, it's about these clowns facing up to charges for what they knowingly do
i'd also recommend filing complaints with the uk gambling commission too, they'll ask for information but will most likely be the best bet as far as them facing repercussions, their email is info@gamblingcommission.gov.uk
zní to, jako bychom oba bojovali se stejnými lidmi, napište mi e-mail na a pojďme pracovat společně
sounds like we're both fighting the same people, drop me an e-mail at rav12@hotmail.co.uk and let's work together
můžeme se připojit? Na mystake jsem prohrál téměř 100 000 a snažím se získat zpět bez úspěchu. můj e-mail je
can we connect? i've lost close to 100k on mystake and i'm trying to claim in back with no luck. my e-mail is rav12@hotmail.co.uk
Nikde nemůžu najít jeho e-mail.
Žádám o úvěrovou zprávu na Santeda Intl. a naštěstí znám několik dobře zavedených lidí na Kypru, takže jsem se začal ptát, ale registrovaná adresa je malý byt.. smrdí tak rybou.
Všechny mé transakce byly prostřednictvím bankovních převodů a podařilo se mi najít banky pro Santeda, Falcora & TransferOp. Za chvíli jim všem zavolám a pohrozím akcí FCA, NCA a FOS. Možná pak přimějí Santedu, aby mě v této fázi kontaktovala, sakra ví.. Katherine Jones mi prostě pošle stejný e-mail pokaždé, když požádat. Sečteno a podtrženo, ukradl jsem peníze, abych si s nimi mohl hrát, a tyto britské banky jsou součástí tohoto schématu praní špinavých peněz.
I cannot find his e-mail anywhere.
I'm requesting a credit report on Santeda Intl. and luckily I know a few well established people in Cyprus so I've started asking questions but the registered address is a small flat.. smells so fishy.
All of my transactions were via bank transfers and I've managed to locate the banks for Santeda, Falcora & TransferOp. I'm gonna call them all shortly and threaten with FCA, NCA and FOS action.. maybe they will then get Santeda to contact me f*ck knows at this stage.. Katherine Jones just sends me the same e-mail every time I ask. bottom line is, I stole money to gamble with and these UK Banks are part of this money laundering scheme.
Ahoj Jodde, máš s tím štěstí? Snažím se také bojovat proti Mystake a GoldenBet, FreshBet poté, co banky nedokázaly získat zpět mé peníze.
Hi Jodd, any luck with this? I am also trying to fight Mystake and GoldenBet, FreshBet after the banks failing to recover my money.
Je to adresa poblíž majáku na Kypru? Sledoval jsem to také, také používají několik různých platebních procesorů, měl jsem obchodníka Nikotpf ze společnosti goldenbet, sledoval jsem také několik variant obchodníků s nikotpf, několik vede k výchozí adrese sídla společnosti a dříve k digitální adresu kanceláře ve Spojeném království. Vyhrožoval jsem jim FOS a UKGC, oni zdvojnásobili svůj postoj, ale neodpovídají přímo na e-maily s nimi označenými, přeposlal jsem všechna svá e-mailová vlákna na UKGC tak či onak, takže jsou v prdeli , bylo by hezké, kdybych od nich také dostal své peníze, doufejme, že FOS projde. Rád bych také kontaktoval přímo tohoto Andrease.
Is that the address near the lighthouse in cyprus? I've tracked that too, they also use multiple different payment processors, i had a Nikotpf merchant from goldenbet,i've tracked a few variations of nikotpf merchants too, a couple lead to a default company housing address, and previously to a digital office address in the UK. I've threatened them with FOS and the UKGC, they're doubling down on their stance but won't reply directly to emails with them tagged in, i've forwarded all my email threads to the UKGC either way so they're fucked, would be nice to get my money from them too though, hopefully the FOS comes through. I'd like to contact this Andreas directly too.
možná se podělíme o zkušenosti kamaráde? Cítím se z toho všeho opravdu špatně a mohl bych si s někým popovídat? můj e-mail je možná bychom mohli uspořádat týmový hovor nebo tak a zkusit vytvořit skupinu, která bude bojovat s těmito lidmi.
let's maybe share experiences mate? i'm feeling really low about all of it and could do with having someone to chat to? my e-mail is rav12@hotmail.co.uk maybe we can arrange a teams call or so and try make a group to fight these people..
Milá Radko, budu s tebou silně nesouhlasit.
Casino Guru musí jednat stejně jako ostatní stránky.
Nebudu mluvit o praní transakcí prostřednictvím nesprávných kódů obchodníků, což je nezákonné.
Nejdůležitější věcí je, že tyto nesprávné kódy obcházejí systémy sebevylučování, které zavedli závislí hráči, takže jsou zcela zranitelní.
Zde tedy kasino guru musí jednat a chránit problémové a závislé hráče.
Dear Radka, I will strongly disagree with you.
Casino Guru needs to take action like other sites are doing.
I will not talk about laundering transactions through incorrect merchant codes, which is illegal.
The most important thing is that these incorrect codes bypass self-exclusion systems that addicted players have put in place, leaving them completely vulnerable.
So here the casino guru must take action and protect troubled and addicted players.
Αγαπητή radka θα διαφωνήσω μαζί σου κάθετα.
Πρέπει το καζίνο γκουρού να αναλάβει δράση όπως κάνουν και άλλοι ιστότοποι.
Δεν θα μιλήσω για ξέπλυμα συναλλαγών μέσω λανθασμένων κωδικών εμπορων κάτι που είναι παράνομο.
Το σημαντικότερο είναι ότι μέσω αυτών των λανθασμένων κωδικών παρακάμπτονται συστήματα αυτό αποκλεισμού που έχουν τοποθετήσει οι εθισμένοι παίκτες με αποτέλεσμα να είναι εντελώς ευάλωτοι.
Εδώ λοιπόν το καζίνο γκουρού πρέπει αναλάβει δράση και να προστατεύσει τους προβληματισμούς και εθισμένους παίκτες.
Ahoj,
Pokud je to tak, obávám se, že se naše perspektivy nemusí shodovat. Jak vysvětluji, nemáme žádné právní zázemí ani pozici, abychom mohli cokoli sledovat. Jsme nezávislým zprostředkovatelem třetí strany; upřímně, nemám ponětí, co si myslíte, že s tím ostatní dělali, ale pouze hráči jako koneční spotřebitelé mohou aktivně sledovat něco konkrétního.
Věřím, že rozumím mechanismu, ale jak jsem vám již řekl, přísnost závisí na možném aspektu, a proto se domnívám, že není možné uzavřít nějaký obecný trest. Tyto „společnosti by měly", jak jsem viděl ostatní hráči, aby volali konečnému příjemci, mohou být použity pouze pro přístup/poskytování platebních služeb pouze na konkrétní trhy – obvykle nejvíce omezující hazard, ale na benevolentnějších trzích mohou zcela chybět. To je něco, co nejsme schopni sledovat ani monitorovat.
Nemůžeme podniknout žádné kroky a zvláště zranitelní hráči se musí ze všech sil snažit, aby nehráli v kasinech mimo svůj domovský region, aby neohrozili národní vyloučení. I když chápu, že to je obvykle hlavní problém.
Poraďte se laskavě s právníkem, abyste měli představu, co se dá dělat. Možná najdete pracovní cestu.
Hello,
If that's the case, I'm concerned that our perspectives may not align. As I explain, we have no legal background or position to pursue anything. We are an independent third-party mediator; honestly, I have no idea what you think the others have been doing about that, but only players as the final consumers may actively pursue anything in particular.
I belive I understand the mechanism, yet as I told you already the severenity depends on may aspect and thus I belive it is not possible to conclude some general punishment. These "shall companies," as I saw other players use to call the final recipient, may only be used to access/provide payment services only to specific markets—usually the most gambly restrictive, yet may be missing completely for more benevolent markets. This is something we are unable to track or monitor.
There is no action we can take, and especially vulnerable players must do their best not to play in casinos outside their home region not to put the national exclusion at risk. Even though I understand that's usually the main problem.
Kindly consult with a lawyer to have some idea of what can be done. Perhaps you will find a working way.
Milá Radko,
Rozumím postavení Casino Guru a jeho omezením při řešení problémů týkajících se nesprávných obchodních kodexů, mezinárodních bankovních zákonů a právní advokacie. Musím však zopakovat obavy vznesené ostatními uživateli v tomto vlákně.
I když Casino Guru nemusí přímo propagovat kasina, přítomnost kasin používajících na vaší platformě podvodné obchodní kódy jim může neúmyslně propůjčit důvěryhodnost. Uvedením těchto kasin na seznam, aniž byste zaujali pevný postoj proti jejich nezákonným praktikám, vytváří dojem, že tyto operace jsou tolerovány nebo přehlíženy.
Problém zde přesahuje mezinárodní bankovní složitosti. Kódy podvodných obchodníků nejsou jen technickou záležitostí – přímo poškozují zranitelné osoby. Obcházením systémů sebevylučování tato kasina zneužívají závislé hráče a podkopávají záruky, které je mají chránit. Toto je kritický bod, který nelze ignorovat.
Jako platforma, která kategorizuje a hodnotí kasina, má Casino Guru jedinečnou pozici ke zvyšování povědomí a prosazování etických praktik. I když možná nemáte pravomoci bank nebo právních institucí, máte hlas, který má v komunitě hazardních her váhu. Postavit se proti kasinům zapojeným do těchto škodlivých praktik by mohlo znamenat významný rozdíl.
Dear Radka,
I understand Casino Guru's position and its limitations in dealing with issues involving improper merchant codes, international banking laws, and legal advocacy. However, I must echo the concerns raised by other users in this thread.
While Casino Guru may not directly promote casinos, the presence of casinos using fraudulent merchant codes on your platform can inadvertently lend them credibility. By listing these casinos without taking a firm stance against their illegal practices, it creates the perception that these operations are tolerated or overlooked.
The issue here goes beyond international banking complexities. Fraudulent merchant codes are not just a technicality—they directly harm vulnerable individuals. By bypassing self-exclusion systems, these casinos exploit addicted players, undermining safeguards meant to protect them. This is a critical point that cannot be ignored.
As a platform that categorizes and reviews casinos, Casino Guru is uniquely positioned to raise awareness and advocate for ethical practices. While you may not have the authority of banks or legal institutions, you have a voice that carries weight in the gambling community. Taking a stand against casinos engaged in these harmful practices could make a meaningful difference.
Ahoj všichni,
Doufám, že se vám všem daří.
Jsem nutkavý hráč, který se zaregistroval u GAMSTOP, aby se pokusil ovládat své chování. Navzdory tomu jsem našel MyStake a související stránky a začal znovu hrát hazardní hry. Vzal jsem si půjčky, používal kreditní karty a dokonce jsem prodával osobní věci, abych financoval svou závislost – věci, které mnozí z vás možná znají. Beru na vědomí, že moje situace je výsledkem mého vlastního jednání a beru plnou odpovědnost.
Mezi listopadem 2023 a dubnem 2024 jsem vložil více než 90 000 liber, z nichž velkou část jsem převzal od rodinných příslušníků. Lhal jsem přátelům a teď jsem skončil s fixem CAT6 Cifas na mém záznamu. Jeden z mých bankovních účtů byl uzavřen poté, co jsem se pokusil o zpětné zúčtování od MyStake, FreshBet a GoldenBet (vše provozuje Santeda International). Tyto žádosti byly zamítnuty a požádal jsem MyStake o uzavření mého účtu v únoru 2024, který potvrdil, že byl trvale uzavřen. Později o tom však lhali a uvedli, že to byl jen časový limit, i když mám dokumentaci, která to dokazuje. CasinoGuru také odmítl můj nárok, protože jsem nezmínil, že mám problém s hazardem, jen jsem chtěl přestat kvůli svým ztrátám.
Právě podávám stížnost na FOS, i když nejsem optimistický ohledně vymáhání jakýchkoli finančních prostředků, protože za výplaty odpovídá Santeda International, a pochybuji, že budou spolupracovat.
I když uznávám, že mé činy jsou mé vlastní, nemohu si pomoci, ale ptám se, zda to, co dělá Santeda International, je skutečně nezákonné.
Zde je rozpis: 75 % mých vkladů šlo přímo do Santeda International a zbývající prostředky byly zaslány následujícím společnostem (v závislosti na jejich uvážení):
Platební brána TransferOp
Ryker Development (GoldenBet)
Falcora Finance (MyStake a FreshBet)
Co mě znepokojuje, je, že každá jednotlivá transakce byla zpracována prostřednictvím Noda WL Pay – subjektu registrovaného ve Spojeném království s licencí od FCA. Zajímalo by mě, jak to může FCA povolit?
Kromě toho jsou všechny bankovní účty používané společnostmi Santeda, TransferOp, Ryker a Falcora registrovány ve Spojeném království, včetně Modulr FS a ClearBank, což jsou známé instituce. Zbývající dva účty se zdají být od směnárenské společnosti, přičemž jeden se dokonce zdá být osobním účtem.
Pokud má někdo znalosti v oblasti předpisů FCA, finančního práva, bankovnictví nebo dodržování předpisů, velmi bych ocenil vaše postřehy o tom, zda je tato činnost legální. Mnohem raději bych se věnoval společnosti se sídlem ve Spojeném království než společnosti působící mimo Curacao.
Nakonec jsem si všiml, že registrovaná adresa Santedy je také sídlem jiné společnosti, Sadekya, která nabízí licence na hazardní hry. Ve skutečnosti se zdá, že tam sídlí mnoho hazardních společností.
Požádal jsem také o úplnou úvěrovou zprávu, protože plánuji podniknout kroky proti těmto společnostem, pokud nebudu moci získat zpět své peníze. Velmi málo věřím, že FOS pomůže.
A jen pro upřesnění, pro ty, kteří říkají, že je to všechno moje chyba – já vím. beru plnou zodpovědnost. Ale věřím, že Spojené království má zavedené systémy na ochranu lidí, jako jsem já, kteří bojují se závislostí, a v případech, jako je ten můj (a pro tisíce dalších), potřebujeme podporu, abychom se dostali z dluhů a obnovili vztahy, které jsme poškodili. Je nám líto, ale důvěra je narušena a je těžké ji obnovit.
Hello everyone,
I hope you're all doing well.
I’m a compulsive gambler who registered with GAMSTOP to try to control my behavior. Despite this, I found MyStake and its related sites and started gambling again. I took out loans, used credit cards, and even sold personal items to fund my addiction—things many of you might be familiar with. I acknowledge that my situation is the result of my own actions, and I take full responsibility.
Between November 2023 and April 2024, I deposited over £90,000, much of which I took from family members. I lied to friends, and now, I've ended up with a CAT6 Cifas marker on my record. One of my bank accounts was closed after I attempted chargebacks from MyStake, FreshBet, and GoldenBet (all run by Santeda International). These requests were declined, and I asked MyStake to close my account in Feb 2024, which they confirmed was permanently closed. However, they later lied about this, stating it was just a time-out, even though I have documentation proving it. CasinoGuru also rejected my claim, as I didn’t mention I had a gambling problem, just that I wanted to stop due to my losses.
I’m in the process of filing a complaint with the FOS, though I’m not optimistic about recovering any funds since it’s Santeda International responsible for payouts, and I doubt they will cooperate.
While I recognize that my actions are my own, I can’t help but wonder if what Santeda International is doing is actually illegal.
Here’s the breakdown: 75% of my deposits went directly to Santeda International, and the remaining funds were sent to the following companies (depending on their discretion):
TransferOp Payment Gateway
Ryker Development (GoldenBet)
Falcora Finance (MyStake & FreshBet)
What concerns me is that every single transaction was processed through Noda WL Pay—a UK-registered entity licensed by the FCA. I’m curious, how can the FCA allow this?
Additionally, the bank accounts used by Santeda, TransferOp, Ryker, and Falcora are all registered in the UK, including Modulr FS and ClearBank, which are well-known institutions. The other two accounts seem to be from an FX exchange company, with one even appearing to be a personal account.
If anyone here has knowledge in FCA regulations, financial law, banking, or compliance, I would greatly appreciate your insights on whether this activity is legal. I’d much rather pursue a UK-based company than one operating out of Curacao.
Lastly, I noticed that Santeda’s registered address is also the location of another company, Sadekya, which offers gambling licenses. In fact, it seems like many gambling companies are based there.
I’ve also requested a full credit report because I plan to take action against these companies if I can’t recover my money. I have very little faith the FOS will be of help.
And just to clarify, for those who say it’s all my fault—I know. I take full responsibility. But I believe the UK has systems in place to protect people like me who struggle with addiction, and in cases like mine (and for thousands of others), we need support to get out of debt and rebuild the relationships we’ve damaged. We’re sorry, but trust is broken, and it’s hard to rebuild that.
Ahoj,
Uvědomuji si závažnost této situace a rád bych se pokusil poskytnout nějakou pomoc.
Podívejte se laskavě do sekce Casino Guru Responsible, kde můžete najít kontaktní informace na místní pečovatelská centra, která, jak doufám, pro vás mohou být užitečná: https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
(tato zóna obsahuje pouze informace o problémovém hazardu a bezpečnějších hazardních praktikách.)
Požádal jsem také Šimona 👈, aby se spojil s naším externím specialistou, který vám pomůže najít někoho, s kým si promluvíte. Nejste si jisti, jak rychle budeme schopni navázat kontakt během prázdnin. Přál bych si, abych vám mohl pomoci více.
Hello,
I recognize the gravity of this situation and would like to try providing some sort of assistance.
Kindly inspect the Casino Guru Responsible section where you can find contact information for local care centers, which I hope you may find useful: https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
(this zone only contains information on problem gambling and safer gambling practices.)
I also asked Šimon 👈 to get in touch with our external specialist to help you find someone to talk to. Not sure how fast we will be able to establish the contact during the holidays. Well, I wish I could help you more.
Ahoj, nikam jsem se nedostal.. i když jsem přiměl Revolut, aby požádal Santedu o vrácení bankovních převodů, které byly nahlášeny jako podvod, ale musí pravidelně čistit své účty a nic nebylo možné získat zpět. Stále čekám, až ombudsman přidělí osobu zpracovávající případ pro stížnost na Modulr, který je hostitelem účtů Santedy
Hi no did not get anywhere.. although I did get Revolut to make requests to Santeda to return the bank transfers as reported them as a scam but they must regularly clear their accounts and nothing could be recovered. I am still waiting for ombudsman to assign case handler for a complaint against Modulr who host Santeda's accounts
Rozhodnutí ombudsmana nejsou pro zahraniční společnosti závazná. Vaší jedinou možností by bylo vzít si právníka a žalovat společnost kasina. Jedná se o dražší způsob a bude trvat dlouho, proto byste při vkladu v nelegálních kasinech měli vždy používat MasterCard/Visa, abyste mohli získat své prostředky zpět, pokud vás podvedou.
The Ombudsman rulings are not binding to foreign companies. Your only option would be to take a lawyer and sue the casino company. This is a more expensive way and will take a long time, thats why you should always use MasterCard/Visa when depositing in illegal casinos to be able to retrieve your funds back if they scam you.
Konečně jsem našel Playwithme.
Ale stále hledám KTM Poland, která je podle mého názoru spojena s NovaTech Solutions Cyprus. Má tu někdo nějaký tip na web/e-mailovou adresu, která funguje?
I found Playwithme finally.
But I am still looking for KTM Poland which is linked to NovaTech Solutions Cyprus I believe. Does anyone here have some clue for a website/mailaddress that works?
Ale banky, do kterých vkládáme, mají sídlo ve Spojeném království a jsou regulovány FCA. Určitě by přišli o licenci?
But the banks we are depositing to are UK based and FCA regulated. Surely they would lose their license?
Modulr je registrován FCA ve Spojeném království a musel by se řídit rozhodnutím ombudsmana
Stěžoval jsem si na Modulr přímo také předtím, než jsem se obrátil na FOS, protože jejich podmínky uvádějí, že držitelé jejich účtů nemohou používat účty pro nezákonné aktivity nebo hazardní hry, uznali závažnost nezákonného provozování/praní společnosti Santeda, ale nevraceli peníze jako „3. žádost strany"... pak se ještě nevrátil, když Revolut vznesl požadavky. Každopádně čekám na poradce a uvidím, kam to půjde
Modulr is FCA registered in the UK and would have to abide by the Ombudsman decision
I complained to Modulr directly also before taking to FOS as their terms state account holders of theirs aren't able to use the accounts for illegal activities or gambling, they acknowledged the severity of Santeda operating illegally/laundering but would not refund as a '3rd party request'... then even still did not return when Revolut made requests either. Anyway I am awaiting a case handler and will see where it goes
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.