Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 30)

 od kirekin
|
1 705 938 zobrazení 12 728 odpovědí |
1...29 30 31...682

Před několika týdny odpověděli ve stejný den a já jsem měl plnou náhradu (15 000 GBP) do 2 dnů.


Automaticky přeloženo:
BettyBetty

Nikdy jsem neměl problém, protože jsem předtím četl podmínky tohoto kasina.

Ale to je spíš obecná věc ohledně licencí, že tu nejsou od toho, aby nás chránily, jsou to jen chmýří.


Automaticky přeloženo:
MCCsquare-21

Ano, 1-2 dny poté, co jsem je odeslal. Vůbec žádná odezva

Automaticky přeloženo:
Bollee

Jakou e-mailovou adresu jste použili?

Automaticky přeloženo:
emil_erikzon příspěvek smazal/a

Jen bych informaci poslal, zvlášť když jde o hodně peněz.

A také jim připomeňte, že transakce byly zpracovány nesprávně a pokud by byly zpracovány správně, nebyly by zpracovány vůbec. Povolením těchto transakcí se tedy mýlili a porušili pravidla Visa/MasterCard a měli by je vrátit.

Nebo něco takového. Nevím přesně, jak bych to formuloval.

Nejste si jisti, jak komunikace vypadala dříve, ale předpokládám, že tvrzení o nepřijetí nákupů nebo něco jiného by mohlo fungovat?


Myslím, že canapay je unavený ze všech žádostí o vrácení peněz.


Automaticky přeloženo:

Ne, nic jsem jim neposlal, odpověděli mi, že ode mě našli transakce a vracejí peníze, peníze jsem pak dostal do 2 dnů.

Je trochu matoucí, že každý máme jiné zkušenosti a odpovědi a tito obchodníci se k nám chovají jinak. Snažím se získat náhradu od skinczar a posílám jim e-mail již 3 týdny bez odpovědi, ale někdo jiný poslal e-mail a okamžitě mu vrátili peníze.

Automaticky přeloženo:

Právě jsem měl nějaký úspěch s gametid.com


Před několika týdny jsem odeslal e-mail a nedostal jsem odpověď, před 3 dny jsem e-mailem znovu pronásledoval a vyhrožoval, že je nahlásím na různá místa, a stále žádná odpověď, ale dnes ráno jsem se probudil k vrácení peněz na mém účtu.

Automaticky přeloženo:
Bibble58 příspěvek smazal/a

Nejsem si jistý, ale zní to spíš, jako by se tě snažili přimět, abys to vzdal.


Zaregistrovali jste se někdy u canopay? využívat jejich služby?

Chci říct, měli byste se jich zeptat, proč, když jste se nikdy nezaregistrovali u jejich služby, zpracovávají transakce s vaší kartou pro začátek.



Automaticky přeloženo:

Celá ta věc je tak depresivní, že? Banky s vámi jednají jako s podvodníky a mnohá kasina se vám doslova smějí do obličeje, přesto kasina a jejich zpracovatelé plateb záměrně napomáhají praní špinavých peněz v průmyslovém měřítku. Špatné kódování transakcí má přednost před bankovními hazardními bloky, které jim umožňují donekonečna profitovat ze zranitelných hráčů. Mají také prospěch z nižších poplatků za zpracování tím, že transakce provádějí spíše prostřednictvím maloobchodních skořápkových společností než pomocí kódů MCC pro hazardní hry s vyšším rizikem. Je to nezákonné a to bylo prokázáno stíháním společnosti Wirecard, ale nekonečně velké korporace, jako je Worldline, se s touto činností na očích jen vytahují a nadále ochotně přebírají klienty kasin, kteří jsou v podstatě zločineckými organizacemi.

Automaticky přeloženo:
veritas1979

Obvykle je také čtu a platební podmínky – ale LCS má další část v sekci 38, která se snaží to skrýt… A u kasin MGA jsem nikdy nemohl emaljen takové podmínky schválit, ale teď to vím rozhodně lépe!

Automaticky přeloženo:
MCCsquare-21

Kde jste jim vyhrožoval, že je nahlásíte? 🙂

Automaticky přeloženo:

Ano, dnes ráno jsem dostal stejnou odpověď

Automaticky přeloženo:

Je všech 7 transakcí ke stejnému příjemci (zobrazované jméno)?

Máte dvě možnosti – buď se pokuste být upřímný a uveďte, že se jedná o kasinové transakce kasinu, které z x důvodů nesplňují jejich podmínky služby. Nebo druhá možnost zjistí, že jste si něco objednali/zakoupili a nikdy jste nedostali potvrzení objednávky a jejich web je stažen. Pak může být dobré, když jsou všechny platby stejnému herci, jinak je to dost nepravděpodobné.

Jen si uvědomte, že pokud použijete možnost dvě, může se to právně považovat za podvod.

Automaticky přeloženo:

Ještě jsem neodpověděl, nejsem si jistý, jestli jim mám poslat pas a doklad o adrese. Vidím, že někdo zde dostal peníze, aniž by poslal tyto údaje, takže si nejsem jistý, proč o to požadují

Automaticky přeloženo:

im stále hledám informace o ZPDG, dstltd, dsltd a transferop, pokud někdo může pomoci?

Automaticky přeloženo:

Pro každého, kdo má potíže s nalezením poskytovatelů plateb, přejděte do historie Google/webové historie a vyhledejte datum a čas transakce a měli byste to vidět

Automaticky přeloženo:
Spazyhawk999

Mám "Transfergate", o kterém si myslím, že souvisí s TRANSFEROP PAYMENT GATEWAY LTD (transferop.com)

Na druhé straně souvisí s payop.com / Paydo.com. Kontaktní formulář Transferop:s nefunguje. Dostal jsem odpověď od Payop, kterého jsem kontaktoval místo Transferop, ale tvrdili, že ve svých systémech nenašli žádné transakce spojené s mou kartou. Netuším, co by jinak mohlo být "Transfergate".


Upraveno
Automaticky přeloženo:

Narazil někdo na alfa-peněženku?

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337

Myslím, že MGA před tímto druhem praxe zavírá oči. Nezkoušel jsem podat stížnost přímo na MGA, ale tipl bych si, že by to nepovažovali za oprávněnou stížnost. celá země je proboha jen fronta na praní špinavých peněz

Automaticky přeloženo:
BettyBetty

Zajímalo by mě přesně to samé, zdá se být docela náhodné, pokud jde o to, kteří zpracovatelé a/nebo obchodníci vracejí peníze. Domnívám se, že to může záviset na jurisdikci samotného zpracovatele. Např. se zdá, že ti, kdo sídlí ve Spojeném království, jsou ochotnější vrátit peníze, možná kvůli přísnějším finančním předpisům ve Spojeném království nebo riziku pokut/trest? To je jen moje osobní zkušenost. Možná záleží také na občanství osoby, která žádá o vrácení peněz.


Bylo by zajímavé, kdyby někdo s právními znalostmi platebního odvětví mohl sdílet jakékoli poznatky. Celý skandál Wirecard očividně nic nezměnil.


Mám deskriptory, které se mi podařilo vysledovat k národní bance Rwandy + UBA Group (banka v Nigérii), takže jsem si docela jistý, že je do těchto schémat zapojeno mnoho zkorumpovaných bank/států

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...29 30 31...682
Jít na stránkuz 682 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky