FórumKasinaOshi Casino - všeobecná diskuze

Oshi Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od kaischildhauer
|
11531 zobrazení 108 odpovědí |
|
1 2 3...6
Přidat příspěvek
Boss78
před rokem

Tyto kasina Curazao vždy dělají tento druh věcí, množství kriminálních věcí, které dělají, už ani nepřekvapuje 😆 cokoli provozuje Dama NV je špatné, zkuste se vyhnout kasinům / bookmakerům Curazao, konkrétně Dama NV

Automaticky přeloženo:
tieguan
před rokem

Bohužel to není chyba recenzenta a hodnocení zde uvedené by nemělo být používáno jako vodítko pro používání kasina nebo ne, je to spíše obecný informační průvodce, jako jsou maximální výběry, platební metody, jakékoli T&C, které stojí za zmínku atd. Co musím být použit jako vodítko pro použití kasina nebo ne, jsou negativní recenze od uživatelů (VELMI pozitivní jsou pravděpodobně falešné), to je něco, co jsem se nedávno naučil, přestal jsem brát v úvahu hodnocení uvedené na jakékoli stránce a analyzuji pouze, pokud jsou negativní recenze mají něco, co by mi mohlo zabránit v používání uvedeného webu, to mě tu a tam zachránilo, doporučil bych všem, aby udělali totéž.

Automaticky přeloženo:
tieguan
před rokem

Nezdá se mi, že by vám nechtěli umožnit výběr. Je to jen technický problém, který potřebují opravit, aby vám umožnili výběr na jinou e-mailovou adresu Skrill.

Je celkem pochopitelné, že neexistuje žádný časový rámec, protože zákaznická podpora netuší, jak dlouho to IT oddělení trvá, než to napraví 😕

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Jen s nimi buďte opatrní... nikdy mi nezaplatili, i když jsem zjistil, že v mé herní historii opravili nějaké sázky, jen aby měli nějaký důkaz, například když se podíváte na toto


přidali 23. února hru Star Spell se sázkou 0,00 a výhrou 0,00, i když jsem od 23. února nebyl přihlášen, zatímco jsem na ně podal stížnost, hned jsem věděl, že jsou nahoře k něčemu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dívám se na vaši stížnost a zdá se, že hvězdné kouzlo nebylo důvodem, proč nechtěli vyplatit vaše výhry, ale porušili jste TC tím, že jste udělali jedinou sázku nad limit. Každopádně jsme se shodli, že je to nespravedlivé. Hvězdné kouzlo viditelné v historii vašeho účtu vypadá jako další technický problém/chyba, protože nemůžete vsadit ani 0,00.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jen nechápu, jak mají tak vysoké hodnocení za špatnou a zbytečnou zákaznickou podporu a za nevytažení peněz

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsem si zcela jistý, že pokud byste neudělali nic špatného a oni odmítli vyplatit výhru, protože by vám nemohli změnit e-mailovou adresu Skrill, negativně by to ovlivnilo jejich hodnocení. Na druhou stranu nevidím důvod, proč by vám neumožnili dokončit výběr, když to opraví.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Ve skutečnosti mohu docela souhlasit s tím, co jste popsal ohledně hodnocení a recenzí. I když si koupím nějaký produkt, vyberu restauraci nebo ubytování, zkontroluji negativní recenze a pak se rozhodnu, zda je to skutečně relevantní a zda je to něco, co by mi bránilo službu nebo nákup produktu používat. To, co někteří lidé vidí jako negativní, nemusí být negativní pro vás.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Stále mi říkají, že není možné změnit e-mail, odmítají mě převést k manažerovi a také stále říkají, že je to nemožné... Dokonce i na jejich stránce v nastavení profilu je uvedeno, že pokud chcete změnit jakékoli pole, kontaktujte zákaznickou podporu. Samozřejmě je to nemožné jen proto, že jsem otevřel stížnost na askgamblers.. Doufám, že pomůže

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Ale umožnili mi vložit ze stejného skrill, kde chci vybrat

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ach můj bože..To je to nejhorší kasino, když se pokoušíte vybrat výběr...Zákaznická podpora vůbec k ničemu..Jsem plně ověřená..a jejich stránky nefungují správně..Vložili stejný e-mail, který jsem zaregistroval v tomto kasinu do mé sekce skrill automaticky a neprovádějí výběr, aby se to stalo..Řekli, že to nemohou změnit, nemohou nic dělat, jen mi pořád říkají, ať počkám..Není důvod, proč to trvá tak dlouho, žádné informace o časovém rámci dělat tuto velmi obtížnou práci jen proto, abyste změnili e-mail...Hrozný zážitek..Zaregistroval jsem se jen kvůli dobrým recenzím a byla to chyba..Proč hrát v kasinu, když nemůžete vybrat..Hrál jsem stovky online kasino, ale nikdy jsem neměl tak špatnou zkušenost.. Stále čekám pár dní, než mi přepíšou e-mail, myslím, že na tom musí pracovat celý tým IT specialistů, aby se to stalo

Automaticky přeloženo:
před rokem

Opravdu nepříjemná situace. Bohužel takový problém může vyřešit pouze kasino samo, nebo se to zdá být nejjednodušší způsob - ano, vím, jak to zní.

Pokud se jim nepodaří problém vyřešit do 14 dní od data, kdy jste podal odstoupení od smlouvy, zvážím reklamaci.

V tuto chvíli toho moc nemohu říct. Doufám, že to kasino brzy vyřeší.

Dejte nám vědět, jak to jde. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Jen s nimi buďte opatrní... nikdy mi nezaplatili, i když jsem zjistil, že v mé herní historii opravili nějaké sázky, jen aby měli nějaký důkaz, například když se podíváte na toto


přidali 23. února hru Star Spell se sázkou 0,00 a výhrou 0,00, i když jsem od 23. února nebyl přihlášen, zatímco jsem na ně podal stížnost, hned jsem věděl, že jsou nahoře k něčemu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Byl jsem docela šokován, když jsem viděl, že vaše stížnost byla uzavřena jako „ proti poctivému hazardu "

Pro druhého hráče mohou být užitečné tyto informace:

„Po konzultaci tohoto případu se zástupci kasina bohužel nechtějí dělat žádné kompromisy.

Z pohledu kasina jste porušili pravidlo a technicky mají právo zrušit vaše výhry.

Z našeho pohledu se domníváme, že jste pravidlo maximální sázky porušili neúmyslně a nezískali jste nespravedlivou výhodu. Nejlepší praxí je vynutit si takové podmínky softwarem, takže hráč je nesmí porušit systémem, i když chápeme, že to v dnešní době není standardní, věříme, že každý podobný případ by měl být přinejmenším posuzován individuálně."


Automaticky přeloženo:
tieguan
před rokem

Pokaždé, když zjistíme něco nekalého - nejlépe prostřednictvím stížnosti, kasino je potrestáno:

file

Další faktory, které se berou v úvahu při výpočtu recenze, jsou vysvětleny v tomto článku .

Nemůžeme snížit skóre pouze na základě příspěvků na fóru recenzí hráčů, nejprve potřebujeme solidní důkaz, že kasino udělalo něco nekalého, a pak kasino konfrontujeme, abychom si byli 100% jisti výsledky.


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Milá Radko a Danieli,


Chtěl bych poděkovat vám a týmu Casino Guru za

veškeré úsilí vynaložené na to, abyste mi pomohli s řešením problému

že jsem měl s Oshi!

Teď nebudu o nic bohatší ani chudší, protože oni

nezaplatili mi , také jsem na ně vyplnil novou stížnost na webu Askgamblers, celým mým cílem a cílem je

poskytnout jakékoli užitečné informace k ochraně ostatních hráčů, aby nenaletěli podvodům.

Zde je několik příkladů:

Tři roky hraní, více než 100 000 podaných sázek, pouze jedna sázka porušila jejich T&C.

Hry přidány do mé Herní historie, které nikdy nehraju a se sázkou 0,00 CAD

Opravují sázky ve vaší herní historii, jen aby měli nějaký důkaz, který prokáže jejich nevinu!

Extrémně rychlý vklad 30 000+ během 2 sekund

výběr provedl 6700 a každý jednotlivý výběr byl nejprve zrušen než zaplacen vždy měli nějakou laskavou odpověď!

Teď, když mi to dělali při hraní tak dlouho a evidentně na mě vydělávali... než přemýšlet o novějších hráčích?


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Deaktivovali můj účet a řekli mi, že výběr na můj skrill provedou ručně, zajímalo by mě, jak dlouho to bude trvat?

Automaticky přeloženo:
tieguan
před rokem

Nemohu říci, záleží na tom, kdy převod proběhne. Zeptal bych se kasina.

Automaticky přeloženo:
Boss78
před rokem

Ahoj.

Vaše stížnost zůstává veřejně viditelná tak, jak je viditelná nyní. Snad si toho všimnou noví hráči.

Jak jsem řekl, připadá mi extrémně složité dokazovat, že kasina opravila cokoli na hráčských účtech, mohu se spolehnout pouze na vaše slovo, myslím.

Podělil byste se o svůj pokrok na AskGamblers, prosím?


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Askgamblers mě požádali o nějaké další informace, ale zákaznická podpora oshi mi dnes odpověděla, deaktivovali mi účet a za 1-3 pracovní dny provedou ruční výběr, jsem s tím spokojený. Doufám, že to půjde hladce

Automaticky přeloženo:
tieguan
před rokem

Chápu. Tak přeju bezproblémový odběr 🙂

Potvrdil bys, že jsi dostal peníze, až to bude hotové?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

budu) ještě nedorazil

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ve skutečnosti dostanou cenu Casino guru Award v nejtransparentnější

Kategorie kasino... a dostal jsem 20 zatočení, ano, ve skutečnosti si myslí, že bych si znovu zahrál v jejich kasinu poté, co uklidím své výhry.

I kdyby na účet umístili bonus 5000 $, ani bych se neobtěžoval.

Automaticky přeloženo:
tieguan
před rokem

Ahoj tieguane,

Už jste obdrželi hotovost?

Automaticky přeloženo:
1 2 3...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky