Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s OddsRing Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Počkejte lidi, vyhrál jsem celkem 8000 eur na kurzovém kroužku, který chci vzít, ale pak si mě chtěli ověřit, takže mi nepřišlo nic divného, trvalo to 100 let, správně Koas, ale prošli. Ale pak mě pošlou do myfinity jako svinstvo a hodně se rozhlíželi a nejsou jediní, kdo to dělají, chtějí pomoc a berou mi peníze
Wait guys, I won a total of 8000 euros on odds ring which I want to take but then they wanted to verify me so I didn't think anything strange they took 100 years right Koas but got through. But then they send me to myfinity as crap and have looked around a lot and am not the only one they do, they want help and take my money
Tjena grabbar jag vann totalt 8000euro på oddsring som jag vill ta men då ville dom verifiera mig så jag tänkte inga konstigheter de tog 100år va Koas men kom igenom. Men sen sickar dom mig till myfinity som här skit och har kollat runt mycket och är inte den ända som dom gör de här på vill vill ha hjälp och ta ut mina pengar
Hrál někdo v poslední době v kasinu 0ddring? Hrál jsem před pár dny a během hraní uprostřed hry můj bonus zmizel Měl jsem zůstatek kolem 700 $, šel jsem na 0 $ přímo před mýma očima Šel jsem do živého chatu, který řekl, že jde o velmi rozšířený bonusový problém, už je to skoro 48 hodin a ne můžeme poskytnout novinky nebo jakékoli další informace 😳 NEZAHRÁVÁME
Has anyone been playing at 0ddring Casino lately. I was playing a few days ago and mid game play my bonus vanished I had a balance of around $700 go to $0 right before my eyes I went to live chat who said it was a wide spread bonus issue it's almost been 48 hours now and no news or any further information can be provided 😳 NOT IMPRESSED
Zní to ošklivě.
Takže to byl problém spojený s aktivním bonusem - je to tak? Na první pohled jsem si myslel, že jde o určitou bonusovou funkci. Chci mít jen jistotu.
Doufejme, že řešení přijde co nejdříve!
Sounds nasty.
So, it was a problem associated with the active bonus - is that correct? At first glance, I thought it was about a certain bonus feature. I only want to be sure.
Let's hope the solution comes anytime soon!
Ani si nemyslím, že to byl bonus související s tím, aby to bylo spravedlivé.
Nakonec dostali odpověď a uvedli, že je to chyba v kasinu způsobená třetí stranou.
Přesto mi to přijde podezřelé.
I don't even think it was bonus related to be fair.
Finally got a response and they mentioned it being from a error in the casino caused from a 3rd party.
Still sounds suspect to me though.
Aha, chápu!
Pravděpodobně tedy chyba způsobená hrou samotnou – chyba na straně poskytovatele hry.
Nechci přinášet špatnou zprávu, ale z mé zkušenosti je jednání s poskytovatelem her většinou dost časově náročný proces.
Modlete se, abych se mýlil. 🤞🤞
Ah, I see!
So probably an error caused by the game itself - a bug on the game provider's side.
I don't want to bring a piece of bad news, but from my experience, dealing with a game provider is mostly quite a time-costly process.
Pray I'm wrong. 🤞🤞
Nikdo by neměl zažít chyby nebo závady při hraní se skutečnými penězi. 🙂
Bylo by hezké, kdybyste nás mohli informovat o pokroku, jakmile bude skutečně dosaženo.
Chtěl bych vědět, jak dlouho by trvalo poskytnout konečné řešení.
No one should experience bugs or glitches while playing with real money. 🙂
Woudlbe nice if you could update us about the progress once some is actually achieved.
I'm eager to know how long would it take to provide final solution.
To jsem si myslel.
Ano, určitě vás budu informovat. Zatím je to asi týden a pokaždé, když se zeptám na aktualizaci, dají mi stejnou odpověď, začíná to být trochu skličující. Jediné, co teď můžu dělat, je čekat a doufat v to nejlepší.
That's what I thought to.
Yes il be sure to keep you updated. So far it's been about a week and each time I enquire about an update they just give me the same answer, it's getting a bit disheartening. All I can do now is wait and hope for the best.
Chladný.
Abych byl upřímný, dokážu si představit, že je to opravdu hnus. 🙁
Bohužel máš pravdu. Zatím není moc co dělat. Každopádně je tu také funkce stížnosti – pokud dojdete k bodu, kdy by se vám mohla hodit pomoc, klidně stížnost odešlete. Nejhorší, co se může stát, je, že by mohl být uzavřen jako neoprávněný nebo propuštěn. Na druhou stranu je to zdarma.
Snažím se pouze pokrýt i tuto možnost, samozřejmě není třeba reklamovat.
Zní to hloupě, ale počkejme si...
Cool.
To be honest, I can imagine it truly sucks. 🙁
Unfortunately, you're right. Not much to do for now. Anyway, there is also the complaint feature - if you come to a point you could use some help, feel free to submit the complaint. The worst that can happen is that it could be closed as unjustified or dismissed. On the other hand, it is free.
I only aim to cover even this option, no need to lodge the complaint, of course.
Sounds kind of stupid, but let's wait...
Nikdy nevím, možná to taky potřebuji. Už jsem měl jednu stížnost zamítnutou/uzavřenou, což mě naštvalo, takže si nejsem jistý, jestli jsem připraven udělat další. Ale znovu, pokud to bude trvat déle, mohl bych to prostě kousnout a vypilovat jeden, protože už je to celý týden! 😔
Never know I may just need too. I've already had one complaint rejected/closed which bummed me out so I'm not sure if im ready to do another one. But then again if they take any longer I might just bite the bullet and file one, as it's been a whole week now! 😔
Vidím, odkud přicházíš.
Je to však na vás. Podle mého názoru by vám to mohlo pomoci s vaší situací a pokud ne, můžete si říct, že jste udělali vše, co bylo možné.
Doufejme jen ve šťastný konec.
I see where you coming from.
However it is up to you. In my opinion it could help you with your situation and if not, you can tell yourself you did everything possible.
Let's just hope for happy end.
Ahoj! Přeji hodně štěstí s reklamací, snad proběhne hladce a požadovanou částku obdržíte.
Buďte informováni o pokroku!
Heyo! I wish you luck with your complaint, hopefully it will go smoothly and you will receive your requested sum.
Do keep is informed about the progress!
Zní vám 10 dní podivně podezřele, aniž by došlo k žádné aktualizaci nebo pokroku v řešené záležitosti?
Nebo je to standardní praxe? Už se s nimi začíná vzdávat naděje
Does 10 days sound oddly suspicious with still no update or progress in the matter being resolved ?
Or is that standard practice ?Starting to give up hope with them now
Myslím, že by bylo užitečné počkat. Vím, že to rozhodně není příjemné, ale náš tým pro stížnosti pracuje na tom, aby se to vyřešilo co nejrychleji. Odezva kasina může být různě dlouhá, takže můj názor rozhodně není ztrácet naději. 🙂
Vidím, že stížnost je stále otevřená a přidali jste informace o svém případu. Zatím nezbývá než čekat a doufat, že vše proběhne k Vaší spokojenosti.
O průběhu nás můžete i nadále informovat.
I think it would be useful to wait. I know it's certainly not pleasant, but our complaints team is working to get this resolved as quickly as possible. The casino's response can be of varying lengths, so my view is certainly not to lose hope. 🙂
I see the complaint is still open and you have added information about your case. For now we can only wait and hope that everything will work out to your satisfaction.
You can continue to update us on the progress.
Téměř jsem ztratil naději a jsem připraven snížit své ztráty. Od té doby, co změnili jména na oddsring, šli opravdu z kopce, zdá se, že se toho hodně změnilo... koneckonců nejen jméno. Nikdy jsem nehrál v kasinu s takovým nedostatkem přehledu 😕
I have almost lost hope & ready too cut my losses. Ever since they have changed names to oddsring they have really gone down hill, it appears alot has changed... not just the name after all. Never played at a casino with such lack of insight 😕
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.