FórumKasinaOddsRing Casino - všeobecná diskuze

OddsRing Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Gioele04
|
6799 zobrazení 48 odpovědí |
|
1 23
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s OddsRing Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Počkejte lidi, vyhrál jsem celkem 8000 eur na kurzovém kroužku, který chci vzít, ale pak si mě chtěli ověřit, takže mi nepřišlo nic divného, trvalo to 100 let, správně Koas, ale prošli. Ale pak mě pošlou do myfinity jako svinstvo a hodně se rozhlíželi a nejsou jediní, kdo to dělají, chtějí pomoc a berou mi peníze

Automaticky přeloženo:
před rokem

Hrál někdo v poslední době v kasinu 0ddring? Hrál jsem před pár dny a během hraní uprostřed hry můj bonus zmizel Měl jsem zůstatek kolem 700 $, šel jsem na 0 $ přímo před mýma očima Šel jsem do živého chatu, který řekl, že jde o velmi rozšířený bonusový problém, už je to skoro 48 hodin a ne můžeme poskytnout novinky nebo jakékoli další informace 😳 NEZAHRÁVÁME

Automaticky přeloženo:
kirstymaree001
před rokem

Zní to ošklivě.

Takže to byl problém spojený s aktivním bonusem - je to tak? Na první pohled jsem si myslel, že jde o určitou bonusovou funkci. Chci mít jen jistotu.

Doufejme, že řešení přijde co nejdříve!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ani si nemyslím, že to byl bonus související s tím, aby to bylo spravedlivé.

Nakonec dostali odpověď a uvedli, že je to chyba v kasinu způsobená třetí stranou.

Přesto mi to přijde podezřelé.

Automaticky přeloženo:
kirstymaree001
před rokem

Aha, chápu!

Pravděpodobně tedy chyba způsobená hrou samotnou – chyba na straně poskytovatele hry.

Nechci přinášet špatnou zprávu, ale z mé zkušenosti je jednání s poskytovatelem her většinou dost časově náročný proces.

Modlete se, abych se mýlil. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je v pořádku, díky za upozornění, i když je to pro mě všechno nové, nikdy jsem nic podobného při hraní online nezažil.



Automaticky přeloženo:
kirstymaree001
před rokem

Nikdo by neměl zažít chyby nebo závady při hraní se skutečnými penězi. 🙂

Bylo by hezké, kdybyste nás mohli informovat o pokroku, jakmile bude skutečně dosaženo.

Chtěl bych vědět, jak dlouho by trvalo poskytnout konečné řešení.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To jsem si myslel.

Ano, určitě vás budu informovat. Zatím je to asi týden a pokaždé, když se zeptám na aktualizaci, dají mi stejnou odpověď, začíná to být trochu skličující. Jediné, co teď můžu dělat, je čekat a doufat v to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
kirstymaree001
před rokem

Chladný.

Abych byl upřímný, dokážu si představit, že je to opravdu hnus. 🙁

Bohužel máš pravdu. Zatím není moc co dělat. Každopádně je tu také funkce stížnosti – pokud dojdete k bodu, kdy by se vám mohla hodit pomoc, klidně stížnost odešlete. Nejhorší, co se může stát, je, že by mohl být uzavřen jako neoprávněný nebo propuštěn. Na druhou stranu je to zdarma.

Snažím se pouze pokrýt i tuto možnost, samozřejmě není třeba reklamovat.

Zní to hloupě, ale počkejme si...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nikdy nevím, možná to taky potřebuji. Už jsem měl jednu stížnost zamítnutou/uzavřenou, což mě naštvalo, takže si nejsem jistý, jestli jsem připraven udělat další. Ale znovu, pokud to bude trvat déle, mohl bych to prostě kousnout a vypilovat jeden, protože už je to celý týden! 😔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Yr thik

Automaticky přeloženo:
před rokem

??

Automaticky přeloženo:
kirstymaree001
před rokem

Vidím, odkud přicházíš.

Je to však na vás. Podle mého názoru by vám to mohlo pomoci s vaší situací a pokud ne, můžete si říct, že jste udělali vše, co bylo možné.

Doufejme jen ve šťastný konec.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jste podali stížnost 🤞

Automaticky přeloženo:
kirstymaree001
před rokem

Ahoj! Přeji hodně štěstí s reklamací, snad proběhne hladce a požadovanou částku obdržíte.


Buďte informováni o pokroku!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Budu vám vděčná 😊

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zní vám 10 dní podivně podezřele, aniž by došlo k žádné aktualizaci nebo pokroku v řešené záležitosti?

Nebo je to standardní praxe? Už se s nimi začíná vzdávat naděje

Automaticky přeloženo:
kirstymaree001
před rokem

Myslím, že by bylo užitečné počkat. Vím, že to rozhodně není příjemné, ale náš tým pro stížnosti pracuje na tom, aby se to vyřešilo co nejrychleji. Odezva kasina může být různě dlouhá, takže můj názor rozhodně není ztrácet naději. 🙂

Vidím, že stížnost je stále otevřená a přidali jste informace o svém případu. Zatím nezbývá než čekat a doufat, že vše proběhne k Vaší spokojenosti.

O průběhu nás můžete i nadále informovat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Téměř jsem ztratil naději a jsem připraven snížit své ztráty. Od té doby, co změnili jména na oddsring, šli opravdu z kopce, zdá se, že se toho hodně změnilo... koneckonců nejen jméno. Nikdy jsem nehrál v kasinu s takovým nedostatkem přehledu 😕

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky