Chladný.
Abych byl upřímný, dokážu si představit, že je to opravdu hnus. 🙁
Bohužel máš pravdu. Zatím není moc co dělat. Každopádně je tu také funkce stížnosti – pokud dojdete k bodu, kdy by se vám mohla hodit pomoc, klidně stížnost odešlete. Nejhorší, co se může stát, je, že by mohl být uzavřen jako neoprávněný nebo propuštěn. Na druhou stranu je to zdarma.
Snažím se pouze pokrýt i tuto možnost, samozřejmě není třeba reklamovat.
Zní to hloupě, ale počkejme si...
Cool.
To be honest, I can imagine it truly sucks. 🙁
Unfortunately, you're right. Not much to do for now. Anyway, there is also the complaint feature - if you come to a point you could use some help, feel free to submit the complaint. The worst that can happen is that it could be closed as unjustified or dismissed. On the other hand, it is free.
I only aim to cover even this option, no need to lodge the complaint, of course.
Sounds kind of stupid, but let's wait...
Automaticky přeloženo: