Ano, chápu, že není snadné čekat a já osobně bych se cítil stejně, kdybych každý den dostával stejnou odpověď jako od robota. Náš reklamační tým však dělá vše pro vyřešení situace.
Říká se, že naděje umírá jako poslední a já stále věřím, že se vše spravedlivě vyřeší.
Co dalšího se podle vás v tomto kasinu změnilo? Máte nějaké připomínky k tomu, co se pokazilo? Nebo jsou nějaké pozitivní věci, které zůstaly tak, jak byly předtím?
Yes, I understand that it is not easy to wait and I personally would feel the same way if every day I received the same answer as from the robot. However, our complaint team is doing everything possible to resolve the situation.
They say that hope is the last thing to die and I still believe that everything will be resolved fairly.
What else do you think has changed at this casino ? Do you have any observations on what has gone wrong ? Or are there any positive things that have remained as they were before ?
Nic vlastně nezůstalo stejné.
Live chat býval 24_7 ..už ne..
Měli jste četné problémy s platebním obchodníkem, který někdy zpracovává platby za víza, pokud chcete vložit 10 $, vždy vám bude účtováno průměrně 0,36 na to, na co jste nikdy nebyli zvyklí, když to bylo dvojče. nejen že byste šli provést vklad, když byste museli zkoušet více někdy se pak vždy zobrazí chybová stránka jako pixilovaný obličej robota, i když jsou platby úspěšně zpracovány.. všechno se prostě cítí jinak, jako by se moje loajalita k bývalému kasinu s dvojčaty nepřenesla do nového kasina tak, jak jsem Určitě bych tento problém neměl a trval tak dlouho, když byli Twin Casino.
Nothing really has remained the same.
Live chat used to be 24_7 ..not anymore..
Had numerous problems with the payment merchant who ever processes the visa payments if you want to deposit $10 you always get charged about 0.36 average ontop you never used to while it was twin.. not only that you would go make a deposit having to try mutiple times sometimes then always get a error prompt page like a pixilated robot looking face , even when payments are successfully processed.. everything just feels different its like my loyalty with the former twin casino didn't transfer over to the new casino as I'm sure I wouldn't of had this issue and ongoing for this long when they were Twin Casino.
To je docela škoda, ne?
Způsob, jakým jsi popsal všechny ty slabé stránky, zní spíše jako místo, kterému je třeba se vyhnout...
Když už mluvíme o sesterských kasinech, zkusili jste Leon Casino ? Nejsem si jistá, jak moc je to Twinovi podobné, takže rozhodnutí nechám na vás 🙂 jestli můžu.
That's quite a shame, isn't it?
The way you described all those weak sides sounds more like a place to be avoided...
Speaking about the sister casinos, have you tried Leon Casino? Not sure how similar it is to Twin so I'll leave the decision to you 🙂 if I may.
Ahoj kasino guru.
V kasinu odds ring jsem dosáhl významného vítězství. Žádné Ts a Cs zlomené žádný bonus se nehraje. Všechny ověřené atd. a všechny vyhrály v hotovosti.
Zajímalo by mě, jaká je přiměřená doba pro potvrzení nebo zpracování čekajícího výběru. ??
Věci se dějí trochu jinak, než když fungovaly jako Twin Casino a možnost živého chatu je sotva aktivní, takže je pro mě těžké navázat jakoukoli účinnou formu komunikace s kasinem...
Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna.
Hi casino guru.
I have had a significant win at odds ring casino. No Ts and Cs broken no bonus played with. All verified etc and all won on cash funds.
I was wondering what is a reasonable amount of time is for a pending withdrawal to be acknowledged or processed. ??
Things happens slightly different from when they operated as Twin casino and the live chat option is barely active so I'm finding it hard to establish any efficient form of communication with the casino ...
Any help would be much appreciated.
Ahoj, pokud máš pocit, že jsi neporušil žádné Obchodní podmínky a z tvé strany bylo vše v pořádku, je to dobře. Na vyřešení žádosti o výběr dáváme kasinu 14 dní, takže to je pravděpodobně přiměřená doba, kterou jste chtěli vědět.
I když však říkáte, že živý chat je málokdy aktivní, poskytlo vám to důvod, proč čekáte na výběr?
Určitě budu rád, když se podělíte o nějaké nové informace, které najdete i zde na fóru. Budu čekat na vaši odpověď.
Hi, if you feel that you didn't violate any Terms and Conditions and everything was fine on your part, that's good. We give the casino 14 days to resolve the withdrawal request, so that's probably a reasonable amount of time you wanted to know.
However, even though you say that live chat is rarely active, did it give you a reason why you have a pending withdrawal ?
I'll certainly be glad if you share any new information you find here on the forum as well. I will wait for your reply.
Je těžké je získat, když jsou online, a předpokládám, že na zprávy offline odpovídají pouze tehdy, když jsou zpět na živém chatu, i když někdy mohou poslat e-mail zpět, i když je živý chat uzavřen.
Dostal jsem e-mail a bylo mi řečeno, že to může být až 10 dní kvůli množství peněz. Je to rozhodně pěkná částka, ale nemohu si pomoct, ale myslím si, že existují další hráči, kteří vyplatili vyšší částku v normálním čase, což je obvykle schválení pod 12 hodin
Provedl jsem část výběru do skrill e peněženky a myslel jsem si, že to bude možná rychlejší, ale zdá se, že se zpracovávají ve stejnou dobu, celkem čeká asi 6 nevyřízených výběrů. Takže jsem byl trpělivý
(ne trpělivě) čekání 😞 jen doufat v to nejlepší bez zpoždění.
It's hard to get them when they are online and im guessing they only respond to offline messages when they are back on live chat even then sometimes they may email back even when live chat is closed.
I was emailed and told it could be upto 10 days because of the amount of money It's definitely a nice amount but can't help but think there are other players who have cashed out a higher amount in normal Time which is usually approval in under 12 hours
I made a portion of the withdrawal to skrill e wallet as well thinking it maybe faster but it appears they are being processed at the same time there are about 6 pending withdrawals amounts pending in total. So I've been patiently
(not patiently) waiting 😞 just hoping for the best with no delay.
Ahoj Casino Guru.
Mohli byste mi prosím pomoci s tímto dotazem Podíval jsem se na sekci FAQ S ohledem na časový rámec výběrů trvá maximálně 24 hodin
Všechny předchozí výběry, které jsem provedl, byly kratší než 12 hodin, také v kasinu oddsring
Moje.otázka, protože zde není zmínka o výběrech překračujících určitou částku, při nichž by se čekalo déle než stanovených 24 hodin, mohu správně předpokládat, že kasino neoprávněně zdržuje moji výplatu???
Byl jsem informován prostřednictvím živého chatu o možném čekání až 10 dnů, ale nikde na webu není zmínka, kde by se to mohlo stát, proto jsem chtěl požádat o radu
Přikládám snímek obrazovky jako odkaz na moje zjištění.
Děkuji.
Hi Casino Guru.
Could you please help me with this query I have looked at the FAQ section Regards withdrawals time frame taking at most 24 hours
All prior withdrawals I've done have been under 12 hours also with oddsring casino
My.question because there is no mention of withdrawals exceeding a certain amount incurring a wait time longer then the stipulated 24 hours am I right to assume that the casino is wrongfully delaying my payout ???
I was informed by live chat about a possible wait of upto 10 days however there is no mention anywhere on the site where this may happen so wanted to seek advice
I have attached screenshot as reference to my findings.
Thank you.
Vidím, že se vám konečně podařilo získat odpověď z živého chatu, což je docela pěkné. Myslím, že 10 dní by bylo normální, pokud by k tomu byl rozumný důvod, ale na základě informací, které jsem vám dal o 14 dnech, budeme muset být trpěliví a počkat.
Informace jsou samozřejmě do 10 dnů, takže teoreticky byste své peníze mohli dostat dříve, ale to rozhodně nechci slibovat. Jelikož jste však stejnou informaci obdrželi poštou, myslím, že v tomto případě není prostor pro paniku.
Kasino také nemusí zdržovat váš výběr, takže zkuste být trpělivější, i když vím, že to není nejpříjemnější věc.
Bylo by možné počkat a dát nám vědět, zda vaše peníze dorazí do 10 dnů? Doufám, že to bude co nejdříve a budete ho moci využít k narozeninám své dcery. 😊 Držím palce 🤞
I see you finally managed to get a response from live chat which is pretty nice. I think 10 days would be normal if there was a reasonable reason but based on the information I gave you about 14 days, we will have to be patient and wait.
Of course the information is up to 10 days, so theoretically you could get your money sooner, but I certainly don't want to promise that. However, since you have received the same information by mail, I think there is no room for panic in this case.
Also, the casino doesn't have to delay your withdrawal, so try to be more patient, even though I know it's not the most pleasant thing to do.
Anyway, would it be possible to wait and let us know if your money has arrived within 10 days ? I hope it will be as soon as possible and you will be able to use it for your daughter's birthday. 😊 Fingers crossed 🤞
Nemáte zač, doufám, že co nejdříve dostanete aktualizaci, že jste dostali své výhry.
Hodně štěstí. 🙂
You're welcome, I hope you'll have an update as soon as possible saying that you got your winnings.
Good luck. 🙂
Cítím, že chci podat stížnost, protože mi nedávají žádnou záruku, že mé výběry probíhají během několika hodin, bylo by to 10 dní, kdy mé výběry čekají na vyřízení. Web nestanoví, že k takovému zdržení dojde nebo vůbec, pokud to nebude s částkou nad 50 000 $, o které jsem řekl, že na živém chatu musí být transparentnější. Na webu také uvádím jako výhru měsíce. Nicméně mi to přijde legrační, že jsem nedostal ani kousek ze svých výher, pořád mi říkají, že buď není žádný časový rámec, nebo je ve frontě na co nejrychlejší zpracování. To slýchám už skoro 10 dní 😔
I feel like I want to lay a complaint because they are not giving me any assurance that my withdrawals are progressing in a matter of hours it would of been 10 days that my withdrawals have been sitting pending. The website does not stipulate there will be such hold up or any at all unless it's with an amount over $50,000 which i have told live chat they need to be more transparent I also feature on the site as win of the month. However I find it funny I haven't received one bit of my winnings I keep getting told there's either no time frame or its in the que to be processed asap. That's what I've heard for almost 10 days now 😔
Mohu znovu otevřít svou předchozí stížnost, i když se jedná o samostatný problém se stejným kasinem, nebo bych musel otevřít další stížnost.
Am I able to reopen my previous complaint even though its a separate issue with the same casino or would I have to open another complaint.
Oh, doufal jsem, že budeme svědky šťastného konce...konečně!
Škoda vidět, že nejsme.
Určitě pokračuj se stížností. Řekl bych, že je lepší odeslat nový, protože problém se změnil. Ale víš co? Není to tak důležité, vyberte si možnost, která je pro vás vhodnější, a zaměřme se na to, jak odtamtud dostat peníze. 🤞🤞🤞
Oh, I was hoping we were about to witness a happy end...finally!
Pitty to see we are not.
Go ahead with the complaint, surely. I would say it's better to submit a new one since the problem has changed. But you know what? It is not that important, pick the option more suitable to you, and let's focus on getting the money out of there. 🤞🤞🤞
Děkuji za Vaši odpověď 😊
Pokračoval jsem a podal stížnost na problém
Musí čekat na odpočítávací časovač ještě asi 4 dny, aby se rovnal 14 dnům, ale mám důkazy, že mě kasino informovalo, že to může trvat až 10 dnů, což znamená 10 dnů od 4. září, které je nyní 15. a přesto mi jedli stání a prodej snů. 🙁
Thank you for your Reply 😊
I have gone ahead and made the complaint with the issue
It has to wait for a count down timer of about 4 more days to equate to 14 days however I've got evidence of the casino informing me it can take up to 10 days meaning 10 days from the 4th of September which is now the 15th and still they ate stalling and selling me dreams. 🙁
Tohle je na hovno! Počkejte, podle časovače stížností dojde v nejbližších dnech k aktualizaci a očekávám, že obsluha pozve zástupce kasina, aby na tento problém přímo odpověděl.
Držím vám palce! 🤞🤞🤞🤞
This sucks! Hold on, according to the complaint timer, there will be an update in the next few days, and I expect the handler to invite the casino representative to provide a straight response to this issue.
My fingers are crossed for you! 🤞🤞🤞🤞
Děkuji za odpověď, včera došlo k určitému pokroku a dnes mám zpracováno 3/6 transakcí, ale stále mi ještě nedorazily na účet kromě jedné, která mi přišla přes skrill. 2 "zpracovány" dnes a 2 další ke zpracování zítra, takže reálně byla přijata pouze 1 platba. Aniž bych předbíhal, jsem vděčný, ale celý ten proces byl dost zdlouhavý a zdlouhavý, komunikace byla velmi nestandardní a ani zdaleka se nepodobala informacím sdíleným pro jeho hráče na těchto stránkách. Kasino potřebuje lepší dovednosti při manipulaci s hráčskými účty
Thank you for replying there was a bit of progress yesterday and today I've had 3/6 transactions processed but they have still yet to reach my account apart from 1 which come to me via skrill. 2 "processed" today and 2 more to process tomorrow so realistically only 1 payment has been received. Without getting to ahead of myself I am greatful but that whole process was pretty tedious and drawn out the communication was very substandard and was not even close to the information shared for its players on there site. The casino needs better player account handling skills
Takový přístup bych označil za férovou katastrofu 😀. Jsem rád, že ledovka praská, ale s partou počkám, až se vyřeší všechny výběry! Všichni děláme chyby, já vím, ale tohle je směšné...
Hodně štěstí a drž se! 🙂
I would call such an approach a fair disaster 😀. I'm happy the iceberg is crackling, but I'll wait with the party until all withdrawals are resolved! We all make mistakes, I know, but this is ridiculous...
Good luck, and hold on! 🙂
Děkuji. Zveřejnil jsem další aktualizaci ve vláknu stížností. Tento proces s kasinem byl příšerný a zdlouhavý v mnoha ohledech, rozhodně si nezaslouží žádnou slávu nebo chválu.
Thank you. I have posted more of an update on the complaint thread. This process with the casino has been hideous and drawn out in so many ways definitely do not deserve any bit of glory or priase what so ever
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.