FórumKasinaNoční můra online 7 číslic

Noční můra online 7 číslic (strana 3)

před rokem od deniecefridy
|
11797 zobrazení 53 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
deniecefridy
před rokem

Naprosto souhlasím, ale noční můra není slovo, které bych si vybral. Vložil jsem 44 $, abych vybral své výhry, takže celkem jsem vybíral 144,00 $, provedl jsem všechna ověření a požádal o výběr dne 12. září 2023 a stále jsem nedostal vůbec nic a je nyní 16. října 2023 a nikdo pro mě nemá odpovědi a jsem zuřivý. Nemám peníze, které bych mohl takhle vyhodit, a ani nedostanu peníze, které jsem vložil za ověření?! toto je nejhorší kasino, které jsem navštívil!!!

Automaticky přeloženo:
amberlopez9595
před rokem

Ahoj, myslím, že čekat déle než měsíc je víc než dost a v tomto případě nevidím lepší řešení, než podat stížnost zde na tomto odkazu:https://casino.guru/complaints/all

Pokud vám kasino nemůže dát ani důvod a váš účet je ověřený, není na co čekat.

Jsi v ?

Automaticky přeloženo:
amberlopez9595
před 10 měsíci

Čekám už přes 6 měsíců!

Automaticky přeloženo:
finnpatriot65
před 10 měsíci

Upřímně bych řekl, že to není žádné velké překvapení 🙁

Viděl jsi to? "Velmi vysoká hodnota zadržených výher ve stížnostech hráčů ve vztahu k velikosti kasina"

Podívejte se na jejich bezpečnostní hodnocení - právě teď . Podání stížnosti může pomoci, nebo se alespoň stane další nevyřešenou stížností, která má negativní dopad na celkové hodnocení kasina.

Začněte kliknutím nebo klepnutím na tento hypertextový odkaz ; Řekl bych, že to stojí za vyzkoušení zdarma!

Rozhodnutí je čistě na vás, dejte mi vědět, zda jste in.🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Hádej co? Po pronásledování a odesílání zpráv na platební oddělení téměř každý týden po dobu OSM MĚSÍCŮ jsem konečně dostal platbu! Dlužili mi 300 dolarů a já dostal 120 dolarů. Myslím, že některé jsou lepší než žádné, ale no tak.....vážně? Stále doporučuji každému, aby se držel dál od tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:
finnpatriot65
před 8 měsíci

Ahoj. Konečně nějaká dobrá zpráva po dlouhém čekání, obdivuji vaši trpělivost. Máš alespoň nějaké své peníze. Moje otázka však zní, jestli máte nějaké vysvětlení od kasina ohledně snížení čísla? Nebo se tady ptám moc? 🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Vlastně jsem měl 2 samostatné nevyřízené vklady; jeden za 100 $ z roztočení zdarma a druhý za 200 $ z vkladu. Částka 100 $ byla zamítnuta kvůli více než jednomu bezplatnému bonusu v řadě. Vysvětlením snížení o 80 USD na druhé straně byl směnný kurz-AUD k USD? Nerozumím této úvaze, protože jsem loni v květnu vyhrál malou částku (45 USD) a celá částka byla připsána na můj bitcoinový účet?? Zkrátili mě (jako bych někdy viděl těch 80 dolarů). Rozčilující část je, že jim TAK DLOUHO trvalo, než se na tato stažení podívali a schválili je. Jsem si 100% jistý, kdybych netrval, nikdy bych neviděl ŽÁDNÉ peníze! Opravdu je třeba je zavřít.

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
finnpatriot65
před 8 měsíci

Ahoj. Plně chápu, že zamítli žádost o 100 $, zvláště pokud je to tak uvedeno v jejich podmínkách. Co nechápu je, že proč by tam byl směnný kurz? Není váš účet v USD? Zkoušel jste se na to zeptat podpory?

Naprosto souhlasím s tím, že čekací lhůta byla v tomto případě příliš dlouhá a řekl bych, že byste podal stížnost, a přesto jste ji nepodal. Ve skutečnosti pouze v případě, že hráči podají stížnost na konkrétní kasino, bude mít viditelný dopad na snížení indexu bezpečnosti daného kasina. A jak to bude klesat a bude to rychle klesat, doufejme, že tam bude více hráčů, kteří se tam budou vyhýbat, a později by mohlo být kasino dokonce uzavřeno. 🤷‍♀️ Bohužel to nejde jinak, zejména proto, že fungují bez licence.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Podal jsem stížnost Casino Guru. Číslice 7 neodpověděly.

Automaticky přeloženo:
finnpatriot65
před 8 měsíci

Omlouváme se, stížnost se nepodařilo zobrazit. Musel jsi použít jiný účet, že? Ano, vidím, že se bohužel nepodařilo dostat se do kasina, takže náš tým už nemohl pomoci. Stížnost je vlastně důkazem toho, že byste měli být vybíravější, řekl bych. Tak by mě zajímalo, jestli i po této zkušenosti máte chuť zkusit jiná kasina?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Neuvědomil jsem si, že tu mám 2 účty? Od té doby jsem vyzkoušel několik dalších kasin. Chci, abyste viděli odpověď, kterou jsem obdržel od číslic 7, když jsem se jich zeptal na nedostatek mé platby:

Vaše platba, která byla zpracována 26. února 2024, byla 185 AUD $ (0,00236561) + poplatek 15 $.

Rádi bychom vás upozornili na skutečnost, že zatímco naše transakce probíhají v měně AUD, zastoupení prostředků ve vaší kryptopeněžence je obvykle v USD.

Zpracovaná částka byla 0,00236561 BTC (185 AUD $). Jakmile platba dorazila na místo určení, došlo k automatickému převodu na USD, což vedlo k zobrazení konečné částky, kterou jste obdrželi, v USD.

Doufáme, že to objasnilo váš problém. Pokud potřebujete více informací, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu prostřednictvím živého chatu


Tvoje myšlenky?

Automaticky přeloženo:
finnpatriot65
před 8 měsíci

Ano, proto jsem nemohl okamžitě vidět stížnost. Přijde mi to velmi matoucí, abych řekl pravdu. Úplně nerozumím, jaký byl záměr kasina, opravdu.🤔 No, jediné, co zde mohu říci, je, že jste dostali alespoň platbu 120 $. co myslíš? Podle mého názoru je lepší přejít do jiného, bezpečnějšího kasina, pokud chcete pokračovat ve hře.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Zábava

Automaticky přeloženo:
cselliott98
před 7 měsíci

Ahoj, líbí se ti toto kasino? Je tam něco konkrétně zábavného? 😀 😎

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky