Řekl bych, že na tom záleží, protože platforma a technické nastavení určují, kdy přesně bonus skončí. V některých kasinech bonus nekončí dokončením sázení, končí v okamžiku, kdy odešlete výběr. Není to super uživatelsky přívětivé, jak si správně vzpomínám, jde většinou o problém RTG platforem.
Každopádně, jak to teď vypadá, nějaký pokrok?
I'd say it does matter because the platform and technical setup dictate when exactly the bonus ends. In some casinos, the bonus does not end by completing the wagering, it ends the moment you submit the withdrawal. It's not super user-friendly, as I recall correctly, this is mostly the issue of RTG platforms.
Anyway, how it looks now, any progress?
Jak dlouho jsi čekal, jestli se můžu zeptat?
How long have you been waiting, if I may ask?
Ne úplně profesionální.
No, používali jste několik bonusů bez vkladu současně? Jste si toho vědomi? Některá kasina zasílají e-mailové promo akce hráčům z omezených zemí nebo hráčům, kteří nemají povoleno bonus vůbec používat. Takové nabídky jsou jen obecným druhem bonusů. Ale pokud máte jeden aktivní bonus, nemělo by vám být dovoleno vzít si další, i když vám ho poslal váš VIP manažer. To by bylo špatně.
Alespoň jste nepřišli o žádné vklady.
Not quite professional.
Well, have you been using several no deposit bonuses at the same time? Are you aware of it? Some casinos send email promotions to players from restricted countries or to players who are not allowed to use the bonus at all. Such offers are just a general kind of bonuses. But, if you have one active bonus, you should not be allowed to take another one even if it was sent by your VIP manager. That would be wrong.
At least you didn't lose any deposits.
Žádný bonus nebyl aktivní a ty použité byly před týdny, když jsem se rozhodl zaregistrovat lol. Jako když vidíte historii transakcí, doslova říká, že byla udělena turnajová cena a neměla žádné požadavky na sázku nebo hru, takže mi to umožnilo vybrat vyhranou částku z turnaje. Ale legrační je, že pokud se objeví nějaké problémy nebo problémy, upozorní vás, ale v tomto případě. Oni ne. V zásadě to tedy vypadá jako podvod, protože tato cena neměla nic společného s bonusem nebo propagací. Jako bych měl 0,00 $ a pak vyhrál turnajovou cenu 100,00 $, bez sázky nebo hraní. Ale bez ohledu na to to nebyly peníze získané proplacením bonusu. Protože nebyl použit žádný kód a nejste si jisti, jak porušujete více bonusů, protože je můžete použít pouze jednou, takže je to z jejich strany lež?. Kromě toho nebyl použit žádný bonus, protože se můžete účastnit turnajů zdarma, které mají, a žetony zdarma nebo zatočení získané prostřednictvím bonusů lze dokonce použít pro turnajovou hru, dokud je neprohrajete / nevsadíte. Takže to nemá smysl lol
No bonus was active and the ones used were weeks ago when I decided to sign up lol. Like if u see the transaction history it literally says tournament prize awarded and it had no wager or Playthrough requirements so it allowed me to withdrawl that amount won from the tournament. But the funny thing is that if any issues or problems come up they will notify you but in this case. They did not. So basically seems like a scam because that prize had nothing to do with bonus or promotion. Like I had $0.00 and then won the tournament prize of $100.00 no wager or playthrough on it. But anyways regardless it was not money obtain through bonus redemption. Because no code was used and not sure how u violate multiple bonuses anyway because you can only use once at a time so that's a lie on their part?. In addition to that, no bonus was used because you can participate in tournaments for free that they have and free chips or spins earned through bonuses camt even be used for tournament play until ya playthrough /wager it. So there no point lol
Víš co? Čím víc se noříte hlouběji, tím méně se mi celá situace líbí. Co takhle podat stížnost, abychom se mohli kasina zeptat „oficiálněji"?
Je to zdarma, ale samozřejmě vyžaduje určitou spolupráci.
Další podrobnosti jsou uvedeny v této příručce:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Co myslíte – stojí vám to za tu námahu?
You know what? The more you dig deeper, the less I like the whole situation. How about submitting a complaint so we can ask the casino more "officially"?
It's free but requires some cooperation, of course.
More details are mentioned in this guide:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
What do you think - is it worth the effort to you?
Zkusím to. Jedním z problémů bylo pokusit se najít jejich sporné spojení. Také se snaží najít název kasina na těchto seznamech. Prostě se neukázal. Mám snímky obrazovek transakcí a korespondence s podporou chatu, která pokračovala.
I'll give it a shot. One of the issues was trying to find their dispute link gave up on it. Also trying to find the name of the casino on those lists. Just wasn't showing up. I have the screenshots of transactions and correspondence of the chat support that went on.
To rád slyším!
Není třeba hledat externí odkazy. 🙂 Nebojte se.
Mám pocit, že jste přehlédl zelený text, o kterém jsem se zmínil dříve – ten, který poskytuje průvodce, ale to vůbec nevadí. Přejdu k věci, pokud kliknete/klepnete na tento odkaz – budete rovnou přesměrováni na tvůrce stížnosti!
Myslím tím Casino Guru poskytuje bezplatné centrum pro řešení stížností, takže všechny ty printscreeny a další dokumenty budou dobře využity.
Dejte mi vědět, zda vám to fungovalo dobře.
I'm glad to hear that!
There's no need to search for external links. 🙂 Don't worry.
I feel you missed the green text I previously mentioned - the one providing the guide, but it doesn't matter at all. I'll get to the point, if you click/tap on this link - you'll be redirected to the complaint creator straight away!
I mean Casino Guru provides costs free complaint resolution center, so all those printscreens and other documents will be put to a good use.
Let me know whether it worked ok for you.
Digits 7 je špatné kasino, které posílá grázly, aby vám vytrhli maso z boxerské díry a vytáhli ho tak, že se natáhne a utrhne... jen tak do prdele, protože jsou TAK velmi bohatí . Pak, když se ti to nelíbí....půjdou ti rozrýt záhon a nasypou ti sůl do očí pudlíků!!!! Celé hodiny křičela a štěkala jako tuleň slon!!💯🤕💯😰💯😱💯😱💯🤡💯
Digits 7 is a foul playing casino that sends goons over to yank your dick-meat out of the boxers-hole and pull it out so that it stretches and snaps off.... just for the fuck of it because they are SO very rich. Then, if you don't like it....they go digging up your flower bed and and pour salt in your poodles eyes!!!! She was scream-barking like an elephant seal for hours!!💯🤕💯😰💯😱💯😱💯🤡💯
Pak mě napadlo, že kdyby na webu pro dospělé (pravděpodobně) byli jeden nebo dva upjatí Mothafuckers (také známí jako Mupees, pokud se nepletu), pak... Nechtěl jsem, aby o mně začali mluvit jako byla řada na nich, aby si zahráli na „cool-royal-co-dictates-social-davy".
Then I figured that if there were one or two uptight Mothafuckers (also known as Mupees if I'm not mistaken) on an adult (presumably) website, then.... I didn't want them to start talking shit about me like it was their turn to play the "cool-royal-that-dictates-social-crowds."
Ahoj, zní to trochu zmateně. Jaký je tedy problém s kasinem Digits 7?
Hi, it sounds a bit confusing. So what's the issue with the Digits 7 casino?
Zkusím to. Jedním z problémů bylo pokusit se najít jejich sporné spojení. Také se snaží najít název kasina na těchto seznamech. Prostě se neukázal. Mám snímky obrazovek transakcí a korespondence s podporou chatu, která pokračovala.
I'll give it a shot. One of the issues was trying to find their dispute link gave up on it. Also trying to find the name of the casino on those lists. Just wasn't showing up. I have the screenshots of transactions and correspondence of the chat support that went on.
číslice 7 se také nazývá Bali Fortune
Sektor 777 se také nazývá Heap o wins
Velké cukroví se také říká Roof Top Spins
souvisí také tropické kasino štěstí, oáza točení, točení Fab
Je docela stinné, když kasino otevře záložní kasino pro tři z otevřených kasin. Hádám, že očekávají, že budou brzy zavřeni. Nefungují legálně. Spin oáza byla uzavřena a všichni se přesunuli do tropického bohatství a bohatství na Bali.
Dva z kasina mou platbu zcela ignorovali. Jeden z nich byl z vkladu 60 $, který jsem provedl. Pořád říkají, že mají tolik výběrů. Silně pochybuji, že kasino, které se každý rok zavírá kvůli tomu, že je nelegální, má obecně tolik hráčů, mnohem méně hráčů, kteří vyhrávají.
digits 7 is also called Bali Fortune
Sector 777 is also called Heap o wins
A big Candy is also called Roof Top Spins
also related is tropical fortune casino, spin oasis, Fab spins
It's pretty shady when a casino opens a back up casino for three of the open casinos. It's my guess they expect to be shut down soon. They are not operating legally. Spin oasis was shut down and they moved everyone to the tropical fortune and bali fortune.
Two of the casino have completely ignored my payment. One of them was from a $60 deposit I made. They keep saying they have sooo many withdrawals. I highly doubt a casino that closes down every year for being illegal has that many players in general much less a bunch of players who are winning.
Podívejte se na toto vlákno,.. nejste sami 🙁.
Chcete podat stížnost? Je to dobrý způsob, jak získat pomoc a také varovat ostatní hráče.
Přečtěte si více o nápadu zde:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Tento odkaz vede přímo k tvůrci: https://casino.guru/complaints/create
Co myslíš?
Check out this thread,.. you're not alone 🙁.
Care to submit a complaint? It is a good way to gain help and also warn other players.
Read more about the idea here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
This link leads to the creator directly: https://casino.guru/complaints/create
What do you think?
Dluží mi 300 dolarů! Při prvním vkladu jsem vyhrál a oni mi zaplatili. Teď začínám běhat! Velmi frustrující. nevzdávám se. Posílám jim e-mail každý druhý den, možná ze mě onemocní a zaplatí mi, abych mě dostal z prdele! lol
They owe me $300! I won the first time I made a deposit and they paid me. Now I am getting the run around! Very frustrating. I am not giving up. I email them every other day, maybe they will get sick of me and pay me to get me off their ass! lol
Viděl jsem recenzi a myslím, že odeslání stížnosti je dobré:
https://casino.guru/complaints/create
Pokud dáváte přednost nějaké teorii, tato příručka by ji měla pokrýt:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Jen nápad, samozřejmě.
I saw the review and I think submitting a complaint is a good call:
https://casino.guru/complaints/create
If you prefer some theory, this guide should cover it:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Just an idea, of course.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.