On tam!
Je pro mě docela těžké uvěřit, že banka nemůže nic dělat, zvláště pokud máte důkazy.
Zkusme v tomto ohledu spojit „síly", říkám. Jste obeznámeni s bezplatnou podporou stížností Casino Guru? Je to dobrý způsob, jak dát našim odborníkům příležitost záležitost prošetřit a kontaktovat kasino, aby situaci pokud možno vyřešilo.
Jelikož je to zdarma, jedinou investicí by bylo vynaložené úsilí. Vzhledem k tomu, že se oba potýkáte se stejným problémem, opravdu vám doporučuji podat stížnost.
Chcete-li tak učinit, klikněte nebo klepněte na tento odkaz 👈.
Neváhejte se zeptat, zda chcete vědět více podrobností, ano?
He there!
I find it quite hard to believe there is nothing the bank can do, especially if you hold the evidence.
Let's try to join "forces" in this regard, I say. Are you familiar with Casino Guru's free-of-charge complaint support? It's a good way to give our experts opportunity to investigate the matter and reach out to the casino to get the situation resolved if possible.
Since it's free, the only investment would be the effort. Considering you both face the same problem, I truly recommend you to create a complaint too.
Click or tap this link 👈 to do so, please.
Don't hesitte to ask if you prefer to know more details, ok?
Automaticky přeloženo: