FórumKasinaNine Win Casino - všeobecná diskuze

Nine Win Casino - všeobecná diskuze

před 6 měsíci od Radka
|
2331 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
před 6 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Nine Win Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 6 měsíci

Můj vklad byl stržen z mé banky, ale když jsem šel na stránku, říká se, že můj vklad byl zrušen, nedostali se mi zpět s penězi a stále říkají, že počkej na e-mail a nedostanu je

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

To je s devíti výhrami

Automaticky přeloženo:
Dexbritish.1
před 6 měsíci

Neřekl bych, že je to velmi běžná situace, takže si myslím, že toto řešení může být trochu neortodoxní, pravděpodobně důvod, proč musíte čekat na určitý e-mail.

Když už jsme u toho, kdy prosím nastal tento problém? Snažím se zjistit nějaký časový rámec. Můžete mi s tím pomoci?

Tak či onak se zdá životně důležité udržovat komunikaci s kasinem otevřenou, jste možná stále v kontaktu s podporou?

Díky za další podrobnosti, možná později přijdeme na něco konkrétnějšího.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Zkoušel jsem poslat zprávu v živém chatu, říkají to samé znovu a znovu, uběhly 4 dny a žádný e-mail se stále neozývá, že mám čekat

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Radko,

To se mi stalo také a mezi PAY OP a TINK FINANCIAL SERVICES LTD a kasinem NINEWIN nikdo nepřiznává, že z mého bankovního účtu dostal 30,00 GBP. Byl to bankovní převod.

Kontaktoval jsem moji banku a bohužel nemohou dostat peníze zpět, jako to bylo bankovním převodem.

Znovu scammed, ninewin také ukazuje, že můj vklad byl zrušen, ale přesto mám důkaz, že ho vzali z mé banky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Takže jsem byl podveden a nedostanu své peníze zpět?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Zkoušel jsem poslat zprávu v živém chatu, říkají to samé znovu a znovu, uběhly 4 dny a žádný e-mail se stále neozývá, že mám čekat

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Najít řešení pro takové situace je vždy obtížné, protože záleží na vůli kasina intenzivně spolupracovat. 🤔 Mohu vědět, co vám řekli zaměstnanci kasina? Zmínil se někdo o tom, co by se mělo stát dál?

Tak či onak, podání stížnosti byla skvělá volba, jen dejte týmu trochu času, aby se k tomu dostal, prosím. Pro jakékoli aktualizace jsme tu samozřejmě my.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj Radko,

To se mi stalo také a mezi PAY OP a TINK FINANCIAL SERVICES LTD a kasinem NINEWIN nikdo nepřiznává, že z mého bankovního účtu dostal 30,00 GBP. Byl to bankovní převod.

Kontaktoval jsem moji banku a bohužel nemohou dostat peníze zpět, jako to bylo bankovním převodem.

Znovu scammed, ninewin také ukazuje, že můj vklad byl zrušen, ale přesto mám důkaz, že ho vzali z mé banky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

On tam!

Je pro mě docela těžké uvěřit, že banka nemůže nic dělat, zvláště pokud máte důkazy.

Zkusme v tomto ohledu spojit „síly", říkám. Jste obeznámeni s bezplatnou podporou stížností Casino Guru? Je to dobrý způsob, jak dát našim odborníkům příležitost záležitost prošetřit a kontaktovat kasino, aby situaci pokud možno vyřešilo.

Jelikož je to zdarma, jedinou investicí by bylo vynaložené úsilí. Vzhledem k tomu, že se oba potýkáte se stejným problémem, opravdu vám doporučuji podat stížnost.

Chcete-li tak učinit, klikněte nebo klepněte na tento odkaz 👈.

Neváhejte se zeptat, zda chcete vědět více podrobností, ano?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Takže jsem byl podveden a nedostanu své peníze zpět?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Rád bych si myslel, že na tento konec je příliš brzy.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokaždé, když jsem se pokusil poslat zprávu živému chatu, řekli mi, abych měl trpělivost a počkal na e-mail, je to stále to samé, jen chci zpět svůj vklad Vložil jsem pomocí stejného systému a tentokrát to funguje pokaždé nemá a nikdo mi nechce vrátit peníze

Automaticky přeloženo:
Dexbritish.1
před 6 měsíci

Ano rozumím.

A je mi líto, že kasino nebylo ve svých odpovědích dost konstruktivní. Doufal jsem v podrobnější pokyny, které bychom mohli považovat za zmínku. Doufejme, že peníze brzy dostanete, v tuto chvíli není moc co říct. Ve skutečnosti stížnosti obvykle potřebují více času, než se projeví, ale možná kasino tuto záležitost brzy vyřeší. 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Ahoj,


Děkuji Radko, dnes jdu vyplnit reklamační formulář.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Uplynulo pět dní a každý den mi bylo řečeno, abych měl trpělivost a počkal, nebylo to zpracováno nebo tak něco, ani se mi nevrátil e-mail, je to jako bych byl doslova podveden a peníze se nikdy nevrátí Mám snímky obrazovky toho, jak jsem řekli, že slibují, že to bude vyřešeno, říkají jen to samé znovu a znovu řekli, že to bude trvat 72 hodin, což jsou 3 dny, nyní je to 5 dní

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Bylo mi řečeno, že to bylo připsáno na můj účet, ale musel jsem vsadit peníze, které byly uloženy, a samozřejmě jsem jim řekl, že chci, aby se vrátily přímo do mé banky, jakmile jsem začal sázet, nebylo to žádné překvapení, protože Měl jsem pocit, že by to udělali, aby získali zpět mé peníze, požádal jsem je, aby je vložili na můj bankovní účet, a pak mi řekli, že ne, teď můj účet deaktivovali, takže je nemohu kontaktovat

Automaticky přeloženo:
Dexbritish.1
před 6 měsíci

Ach můj!

Nemůžu si pomoct, ale po této přestávce by bylo spravedlivé vám vrátit zálohu.

Technicky tedy nemáte peníze a už se nemůžete dostat k účtu. Brilantní!

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,


Děkuji Radko, dnes jdu vyplnit reklamační formulář.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj!

děkujeme, že nám pomáháte tuto záležitost sledovat. Přišly prosím nějaké novinky i ve vašem případě?

Cokoli pozitivního by bylo velmi oceněno. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vybral jsem 400 GBP ve 3 samostatných transakcích 1. července a 2. července. Transakce nebyly zpracovány do 10. července a byl jsem požádán, abych počkal 5 pracovních dnů, které mám a stále jsem neobdržel své peníze, přestože jsem šel tam a zpět s kasinem. To se také stalo na konci června, kdy jsem vybral 200 liber. Řekli, že jsem tyto peníze obdržel po odeslání bankovních výpisů, ale zjevně jsem je nedostal. Mám důkaz o živých chatech a historii transakcí, prosím pomozte.

Automaticky přeloženo:
Dm99
před 4 měsíci

Ahoj.

Doporučuji procházet toto vlákno a zjistit, co nahlásili ostatní. Toto kasino je pravděpodobně poměrně pomalé v placení.

Je mi líto, že jste se ocitli v zoufalejší situaci. Podání stížnosti bylo opravdu dobrým krokem. Když už mluvíme o tom, co jsem našel vaši otázku týkající se ověření KYC, dovolte mi vysvětlit:

Dopisy jdou jako Poznej svého zákazníka – ověření.

Ověření je krok, během kterého se potvrzuje správnost informací . Hráč musí například poskytnout dokumenty jako důkaz totožnosti, aby mohl provést ověření totožnosti.

Jste obeznámeni s tímto procesem? Pelase, odpověz Kristině přes tento odkaz 👈



Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, díky, že jsi se tak brzy vrátil. První věc, kterou jsem udělal, bylo procházení a našel jsem několik dalších lidí se stejným případem jako já. Poslal jsem jim čísla transakcí, která se rozhodli ignorovat, a oni mi posílají další placené transakce, o kterých jsem jim řekl, že jsem je obdržel. Přes webové stránky jsem také ověřil svou identitu. Díky za objasnění.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky