Super díky za odpověď. Tak koukám, že jste se úspěšně ověřil a proto by bylo dobré, kdybyste to Kristině řekl i na reklamaci. Stačí kliknout na odkaz, který vám Radka dala ve své předchozí odpovědi.
Z toho, co popisujete, to asi bude chvíli trvat, protože si všímám, že jste se nedostal dál.
Pokud se však nic nezmění, náš tým se vám pokusí pomoci, jak nejlépe dovede. Mezitím se budete muset obrnit trpělivostí a pokud se dozvíte něco nového, neváhejte nám dát vědět.
Great thanks for the reply. So I see that you have verified yourself successfully and therefore it would be good if you also told Kristina about it to the complaint. Just click on the link that Radka gave you in her previous reply.
From what you describe, it will probably take some time because I notice that you did not get any further.
However, if nothing changes, our team will try to help you as best as they can. In the meantime, you will have to be patient and if you learn something new, don't hesitate to let us know.