FórumKasinaNine Win Casino - všeobecná diskuze

Nine Win Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 6 měsíci od Radka
|
2330 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Dm99
před 4 měsíci

Super díky za odpověď. Tak koukám, že jste se úspěšně ověřil a proto by bylo dobré, kdybyste to Kristině řekl i na reklamaci. Stačí kliknout na odkaz, který vám Radka dala ve své předchozí odpovědi.

Z toho, co popisujete, to asi bude chvíli trvat, protože si všímám, že jste se nedostal dál.

Pokud se však nic nezmění, náš tým se vám pokusí pomoci, jak nejlépe dovede. Mezitím se budete muset obrnit trpělivostí a pokud se dozvíte něco nového, neváhejte nám dát vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobrý den Radku, omlouvám se, že obtěžuji, ale potřebuji se spojit s Jozefem, posílal jsem mu emaily celý měsíc červenec a neozval se, mám od něj tento email: jozef@casino.guru Stále pracuje v casinoguru? Protože jsem celý. Červenec mu píše a nereaguje, mohl byste mi prosím poskytnout nějaké informace, velmi bych to ocenil. 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dobrý den, omlouvám se, že vás znovu obtěžuji, ale už mám obavy, protože potřebuji urgentně komunikovat s Jozefem, posílal jsem mu emaily celý měsíc červenec a nereagoval, mám od něj tento email: jozef@casino.guru Stále pracuje v casinoguru? Protože jsem celý. Červenec mu píše a nereaguje, mohl byste mi prosím dát nějaké informace, velmi bych to ocenil. 😊

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci
Příspěvek od huddy byl odstraněn
před 4 měsíci

Dobrý den, na jakém základě by vám mělo kasino vrátit peníze? Můžeš nám říct něco víc a proč zmiňuješ, že jednou ti peníze měly přijít, pak ti bylo řečeno, že nic nedostaneš a teď je to zase tak, že bys je měl dostat? Trochu se v této situaci ztrácím, mohl byste to prosím vysvětlit trochu lépe?

Také vidím, že jste již otevřeli stížnost, tak uvidíme, zda vám můžeme pomoci. Veronika čeká na vaši odpověď, takže stačí, když použijete tento odkaz a dáte jí ho.

Budu také čekat na vaše upřesnění.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, omlouvám se, že vás znovu obtěžuji, ale už mám obavy, protože potřebuji urgentně komunikovat s Jozefem, posílal jsem mu emaily celý měsíc červenec a nereagoval, mám od něj tento email: jozef@casino.guru Stále pracuje v casinoguru? Protože jsem celý. Červenec mu píše a nereaguje, mohl byste mi prosím dát nějaké informace, velmi bych to ocenil. 😊

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, napsal jsem mu, tak doufám, že se ti brzy ozve. Každopádně, bylo by možné, abyste příště vytvořili nové vlákno, kde zveřejníte podobné věci? Toto je pro dotyčné kasino a to, co píšete, má pramálo společného s jakoukoli zkušeností odtamtud, takže prosím, pokud můžete, bylo by perfektní, abyste nepsali někam jinam, že ho musíte kontaktovat. 😉

Automaticky přeloženo:
huddy
před 4 měsíci

Dobře, tak děkuji za odpověď. Vidím, že děláš to, co v poslední době dělá dost hráčů. Také jsem si všiml, že vám bylo slíbeno vrácení peněz, takže chápu, proč o ně žádáte. Doufám, že zbytek dostanete a nebudete mít podobné problémy.

Takže pokud se něco změní, určitě tu budu a můžete mě aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je toto další kasino, kde je mnoho problémů s výběrem, ale 0 pro vklad? Mám přátele, kteří odkládají výběr zisků.

Automaticky přeloženo:
glocks
před 3 měsíci

Pokud tedy mají vaši přátelé problémy s odnětím, ať napíší a popíší, co se děje. Pokusíme se pomoci, pokud to bude v našich silách.

Každopádně, máte tu stejnou situaci nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, moje stížnosti byly uzavřeny, říkám, že jsem neodpověděl Výběr byl odmítnut jako kryptoměna 485,00 Nemám peníze a potřebuji své výhry, je to nechutné a nyní byla moje stížnost uzavřena, protože jsem neodpověděl, odpověděl jsem také' odpověděl jsem kasinu, je to samo, bojuji s tím, opravdu mě to rozčiluje

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vše, co chci, je mých 485,00 na zaplacení několika věcí, pak jsem s tím vším skončil Mám život n nemůžu tu sedět a dožadovat se výher, není to moje chyba, a to je skoro 6 týdnů, vybírám své peníze

Automaticky přeloženo:
Jowill123
před 3 měsíci

Ahoj, za prvé, proč vám kasino nechce vyplatit peníze? Řekli vám nějaký důvod?

Také bych přešel k reklamaci. Z toho, co jsem viděl, jste se už dva týdny neozvali, proto bylo zavřeno. Pokud říkáte, že jste odpověděli, kde jste odpověděli? 🤔

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky