před 11 měsíci
Nemůžu vám tady říct, jak se opravdu cítím.
I can't tell you here how I am really feeling.
0
Nemůžu vám tady říct, jak se opravdu cítím.
I can't tell you here how I am really feeling.
Vážený pane...
Je naprosto v pořádku, když po vás žádají výpis z transakcí vaší banky na váš účet.
Chtějí se tedy ujistit, zda se peníze neztratily. Vše vidíte ve výpisu z účtu. A tím, že jim to prohlášení pošlete, nemůžete být poškozeni. TAK JE POŠLETE.
Nemohu opravdu všemu rozumět, takže se nemohu postavit na vaši stranu ani na stranu Nevadského kasina.
Ale ze zkušenosti se ve většině případů hráči mýlí, protože nedodrželi všechna pravidla kasina.
Online ruletu hraji 4 roky. Měl jsem tisíce výběrů.
Nikdy, ANI JEDNOU, jsem neměl problém. A peníze mi přijdou na účet 2 až 3 hodiny po dané objednávce nebo nejpozději 24 hodin. Takže o den později.
Ještě bych rád zmínil, že rychlost příchodu peněz na váš účet nezávisí na kasinu, ale na vaší bance.
Sir...
It's perfectly fine for them to ask you for a statement from your bank's transactions to your account.
So they want to make sure if the money has gone astray. You can see everything through the account statement. And you can't possibly be harmed by sending them that statement. So SEND THEM.
I can't really understand everything, so I can't take your side or Nevada cassin's side.
But from experience, in most cases the players are wrong because they did not follow all the rules of the casino.
I have been playing online roulette for 4 years. I have had thousands of withdrawals.
I have never, NOT ONCE, had a problem. And the money comes to my account 2 to 3 hours after the given order or 24 hours at the latest. So a day later.
I would also like to mention that the speed of money arriving in your account does not depend on the casino but on your bank.
Gospodine...
Potpuno je u redu da Vam traže izvod iz transakcija vaše banke ka vašem računu.
Tako žele da se uvere da li je novac negde zalutao. Kroz izvod sa računa se sve vidi. A vama nikako ne može biti naneta nikakva šteta ako im pošaljete taj izvod. Dakle, POŠALJITE IM.
Ne mogu baš sve da razumem, tako da ne mogu stati na Vašu stranu ni na stranu Nevada cassina.
Ali iz iskustva u većini slučajeva igrači nisu u pravu jer nisu ispoštovali sva pravila kazina.
Ja igram on lajn rulet 4 godine. Imao sam na hiljade povlačenja novca.
Nikada, NI JEDNOM, nisam imao problem. A novac mi dolazi na račun 2 do 3 sata posle datog naloga ili najkasnije 24 h. Dakle dan kasnije.
Takođe želim napomenuti da brzina dolaska novca na Vaš račun ne zavisi od kazina već od vaše banke.
Pouze v případě, že byl správně zpracován. Hrajete v Nevadě 777 a pokud jste měli a měli jste všechny ty výběry, mělo by to být pro Zenu v pořádku
Only if it's been processed properly in the first place. Do you play at Nevada 777 and if you have and you've had a'll those withdrawals then it should all be fine for Zena
Říkají, že jejich procesor třetí strany to ještě neposlal. ZPOŽDĚNO
nebo si možná hrají se mnou.
Nepotřebuji, aby četli můj bankovní výpis. Vše, co jsem jim v informacích poslal, bylo správné. Číslo účtu, směrovací číslo, Bic kód. Není to poprvé, co jsem to udělal.
Prosté a jednoduché. Pokud jim chcete poslat svůj bankovní výpis .........Hodně štěstí.
They are saying that their 3rd party processor hasn't sent it yet. DELAYED
or maybe they are playing with me.
I don't need them to read my bank statement. Everything I sent them on the information was correct. Account number, routing number, Bic code. This is not the first time i've done this.
Plain and simple. If you want to send your bank statement to them .........Good luck.
Bankovní převod ve Spojeném království Iban, kód banky UK, adresa banky, to je vše, co zde pro převod potřebujete. Získejte své peníze a najděte si jiné kasino, abyste se s těmito klauny nemuseli znovu potýkat
Bank transfer in UK Iban,banks UK code, bank address thats all you need here for a transfer. Get your cash and find another casino so you won't have to deal with these clowns again
Woop Woop 🤩 nejlepší pocit dostat své peníze!! Stížnost můžete podat zde, ikonou v levém horním rohu vyberte stížnosti a popište, co se stalo. Pokud si zde chtějí udržet svou pověst, dají vám odpověď, ale pamatujte, že nejsou povinni. I tato SLIMY 🤮 kasina to mají v sobě t@cs v podstatě si mohou dělat, co chtějí. Nyní máte hotovost, nevracejte jim je, spěch, když dostanete své peníze, vás nutí znovu hrát hazardní hru.
Woop Woop 🤩 the best feeling getting your cash!! You can submit complaint here, top left hand corner icon choose complaints and spell it out about what happened. If they want to keep their reputation on here they will give you an answer but remember they are not obliged to. Also these SLIMY 🤮 casinos have it in their t@cs they can basically do what they want. Now you have the cash don't give it back to them, the rush when you get your cash makes you want to gamble again the psychology of a gambler.
To si pamatuji. Řeknu to takto: Pokud jste všechno ztratili, stěžovat si nemá smysl; pokud ne, je to na vás. Myslím, že by to ale stálo za shlédnutí.
I recall that. I'll say it this way: If you lost everything, complaining is pointless; if you did not, it's up to you. I think it would be worth a look, though.
Nebude se vám to líbit, ale mnoho kasin čelí problémům se společnostmi třetích stran. Těžko za to někoho trestat. Zvlášť bez podané stížnosti.
You are not going to like it, but many casinos are facing issues with third-party companies. Hard to punish anyone for that. Especially without a complaint submitted.
Budu si stěžovat na obrat, který jsem provedl, a na dodatečné výhry a oni je odstranili.
I will complain about the reversal I made and the additional winnings and they removed them.
Právě jsem podal svou poslední stížnost 🤮 To znamená, že jsem navždy skončil se všemi formami hazardu. 1😁 Všechno je to velký podvod. Hodně štěstí s reklamací a doufám, že peníze dostanete. Najdu něco lepšího, co se mnou bude dělat. 😁
I've just submitted my last complaint 🤮 That's it I quit all forms of gambling forever. 1😁 It's all a big con. Good luck with your complaint and I hope you get your money. I'm going to find something better to do with mine. 😁
wow.. to je ono, hotovo! Je těžké jen tak odejít. Však jsem na to taky myslel. Můj problém je, že patřím do více než jednoho kasina, takže ztráty se rychle sčítají. Budu je muset vyhodit. Budeš mi chybět, když tě tu uvidím.
Hodně štěstí!
wow.. that's it, Done! Its hard to just leave. I was thinking of it also though. My problem is I belong to more than one casino so the losses add up quickly. I will have to weed them out. I will miss seeing you here.
Good luck!
Jo 700 dolarů dolů jen tento měsíc, šetřím peníze a mám pár slušných svátků ročně. Pěkné chatování s vámi 😁
Yeah $700 down this month alone I'm saving my cash and have a couple of decent holidays a year. Nice chatting with you 😁
Jednoho šťastného dne můžete být o 7 000 $ nahoru.
Jsem celkově hodně dole!,, taky bych teď měl skončit. Možná po této nové bitvě.
Dotáhl jsi to až na hlavního odborníka!
Jsem hned za tebou.
One lucky day you can be $7000 up.
I am way down overall!,, I should also quit now. Maybe after this new battle.
You made it all the way up to senior expert!
I'm right behind you.
Právě jsem podal svou poslední stížnost 🤮 To znamená, že jsem navždy skončil se všemi formami hazardu. 1😁 Všechno je to velký podvod. Hodně štěstí s reklamací a doufám, že peníze dostanete. Najdu něco lepšího, co se mnou bude dělat. 😁
I've just submitted my last complaint 🤮 That's it I quit all forms of gambling forever. 1😁 It's all a big con. Good luck with your complaint and I hope you get your money. I'm going to find something better to do with mine. 😁
Dovolte mi říci, že máte mé nejvyšší uznání! Doufám, že se k hazardu už nikdy nevrátíš. ✨🐱🏍
Až budete mít nějaké nové aktivity, dejte nám vědět, jak jste trávili svou zábavu.
Allow me to say you have my top recognition! I hope you never return to gambling again. ✨🐱🏍
Let us know how you spent your pastime once you have some new activities.
Hmm,
Zbývají tři dny... Myslím, že otázka je docela jednoduchá:
"Jakmile bylo sázení bonusu dokončeno, zůstatek byl přeměněn na skutečné peníze, správně? Moje otázka zní: proč by se při hře o skutečné peníze používal maximální výběr peněz? Vysvětlete prosím."
No, dejme kasinu celý týden. 🤷♂️
Hmm,
Three days remain... I think the question is pretty simple, though:
"As the wagering of the bonus was finished, the balance was turned into real money, correct? My question is: why would the max cashout be applied for real money play? Please explain."
Well, let's give the casino a full week. 🤷♂️
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.