před rokem
Doufal jsem, že řeknete, že mám příliš velké obavy 😀. No, díky za potvrzení! 😂👍
I was hoping you would say I'm just too much concerned 😀. Well, thanks for the confirmation! 😂👍
Doufal jsem, že řeknete, že mám příliš velké obavy 😀. No, díky za potvrzení! 😂👍
I was hoping you would say I'm just too much concerned 😀. Well, thanks for the confirmation! 😂👍
Ahoj lidi! Vešel jsem do kasina Nevada.
No, v nabídce mají pouze JEDNU RULETA, ahoj... JEDNU RULETA.!!!?
Vše by mělo být jasné každému i trochu zkušenému hráči.
Jedná se o kasino nejhorší kategorie, když nabízí pouze jednu ruletu, která je NEJOBLÍBENĚJŠÍ KASINOVOU HRA NA SVĚTĚ.
tady nemáš co hledat.
To je směšné
Hello people! I walked into that cassino nevada.
Well, they have only ONE ROULETTE in their offer, hello... ONE ROULETTE.!!!?
Everything should be clear to every even slightly experienced player.
This is a casino of the worst category when it offers only one roulette which is the MOST POPULAR CASINO GAME IN THE WORLD.
you have nothing to look for here.
This is ridiculous
Halo ljudi ! Ušao sam u taj cassino nevada.
Pa oni u svojoj ponudi imaju samo JEDAN RULET, halo... JEDAN RULET.!!!?
Svakom i malo iskusnom igraču bi sve trebalo da bude jasno.
Ovo je cassino najlošije kategorije kada on nudi samo jedan rulet koji je NAJPOPULARNIJA CASSINO IGRA NA SVETU.
ovde nemate šta da tražite.
Ovo je smešno
zbývá 8 dní?. Ach. Chystal jsem se dříve reklamovat 1250, které mi vzali, ale stále čekám na platbu
8 days left?. oh. I was going to complain earlier about the 1250 they took from me but I am still waiting for the payment
Čekání na výplatu a získání výhry skutečně na váš účet je jako mít každý den plný zub. Zvláště když víte, že některá kasina nabízejí okamžité výběry. Vložil jsem 10 € na Mystake hrál. 20 na Gates of Olympus vyhrál 250 € musel jsem vybrat bankovním převodem v pátek, uvidíme, jak dlouho to trvalo, než je dostanu na svůj bankovní účet, minule to trvalo 4 pracovní dny.
Waiting to be paid and get your winnings actually in your account is like having a tooth filled everyday. Especially when you know some casinos offer immediate withdrawals. I deposited €10 at Mystake played.20 on Gates of Olympus won €250 had to withdraw by bank transfer on Friday let's see how long until I get it into my bank account last time took 4 working days.
Ahoj, jak již bylo uvedeno, jakmile jiné kasino řekne, že bylo zpracováno, obvykle na mém účtu 2 až 3 pracovní dny.
Toto místo je nejhorší!
Hi, as previously stated, as soon as a other casinos say its been processed its usually in my account 2 to 3 business days.
This place is the worst!
Čekání na výplatu a získání výhry skutečně na váš účet je jako mít každý den plný zub.
Nebo vytržený zub. Lol
Waiting to be paid and get your winnings actually in your account is like having a tooth filled everyday.
Or a tooth pulled. Lol
Žádný problém. Můžete si stěžovat dříve, buďte připraveni na první odpověď asi 14 dní pro kasino.
Jen ti chci ušetřit nervy. 🙂 Do toho, je to povoleno.
No problem. You can complain earlier, just be ready for the initial reply about 14 full days for the casino.
I just want to spare you some nerves. 🙂 Go ahead, it's allowed.
Moje stížnost, kterou jsem chtěl iniciovat, se týkala hlavně 1250 $, které mi vzali z výher. Nikdy jsem si nemyslel, že drát bude trvat tak dlouho. Dnes ráno jsem je kontaktoval a zeptal se, kde jsou moje peníze, a řekli, že počkejte do konce dne, abyste je dostali. Také jsem se rozhodl zkusit sloty znovu samozřejmě ztracené. Pak jsem jim znovu řekl, že jsem stále velmi nespokojený s finančním rozhodnutím o mé 1250 odstraněné. Dean řekl: Už jsme s vámi probrali všechny detaily té situace. Odpověděl jsem a řekl, že peníze jsou na mém účtu, bonus skončil a byl odstraněn. Pak jsem se rozhodl to zvrátit, protože i vy máte možnost, a udělal jsem to a moje výhry z toho by neměly aktivovat předchozí bonus. velmi nešťastný. Zdá se, že jsou naštvaní pokaždé, když to vytáhnu.
Dovolte mi přidat toto. Během fáze dokumentace mě požádali o výpis z bankovního účtu, aby se ujistili, že převod směřuje na účet správné osoby. Nikdy jsem nemusel posílat tyto informace pro žádné jiné kasino. Neměl jsem na výběr, ale zablokoval jsem na něm všechno osobní. Něco je na nich stinného.
My complaint that I was going to initiate was mainly on the $1250 they took from my winnings. I never thought it would take this long for a wire. I contacted them this morning asking where is my money and they said wait till the end of the day you should receive it. I also decided to try the slots again of course lost . Then I told them again that I am still very unhappy with finances decision on my 1250 removed. Dean said, We already went over all the details of that situation with you. I replied and said that money was in my account, Bonus finished and removed. Then I decided to reverse it as you have an option too and I did and my winnings from that should not have activated the previous bonus. very unhappy. They seem to get annoyed each time I bring that up.
Let me add this. During the documentation stage they asked me for my bank statement to make sure the wire is going to the right persons account. I never had to send that info for any other casino ever. Well I had no choice but I block out everything personal on it. Something is shady about them.
Překvapuje mě, že jste u nich znovu vložili peníze poté, co s vámi bylo zacházeno nevrle, musí existovat lepší kasino, které má automaty, které rádi hrajete. Stačí Google ve slotu, ve kterém jste vyhráli, a uvidíte, jaká kasina se objeví.
I'm surprised you deposited with them again after the way you have been treated surly there must be a better casino that has the slots you like to play. Just Google in the slot you won on and see what casinos come up.
ano, to bylo ode mě hloupé.... To, jak moje mysl funguje, občas NÁKLADY!
yes that was dumb of me.... The way my mind works at times COSTS!
TOMU NEBUDETE VĚŘIT
Gareth Thomas, podpora kasina
ahoj stále jsem nedostal můj drát. je tady 15:00 konec dne. dnes je 7. pracovní den
Ahoj Jayi
pošlete podrobnosti směrovací číslo acct a bic a já vám řeknu, zda je to správné
nikdy nemám takové problémy
Pošlete nám výpis z účtu od 28.9 do dnes a my to zkontrolujeme
už jsem poslal výpis z účtu. máte to, všechny mé ostatní dokumenty
Jay nám zašlete požadovaný bankovní výpis, abychom mohli zkontrolovat, co se děje s vaším výběrem
poslal jsem to jednou..máš to. žádné jiné kasino nepožaduje výpisy z účtu, proč vy
Poslal jsem to, máš to
Protože jste tvrdili, že jste svůj výběr neobdrželi, a abychom to mohli zkontrolovat, protože je po datu splatnosti, musíme zkontrolovat váš bankovní výpis
Ne ten, který jste poslali pro výběr
Ale jeden od 28.9 do dneška
právě jsem se na to díval online. neobdržel.
Dobře, pak nám pošlete výpis z účtu od 28.9 do dneška na support@nevada777.com a my vás zkontrolujeme
Online výpis funguje také
tento měsíc se transakce zobrazí až příští měsíc
Nebudu ukazovat online výpis.. o nic nejde
kromě mého
bankovní výpis neukáže vklad z bankovního převodu
Uvidíme, co řeknou finance, ale s největší pravděpodobností budete muset poskytnout výpis z účtu
Zobrazuje všechny pohyby na vašem bankovním účtu, dokonce i bankovní převody
Už se stalo. to je směšné.
Ano, udělali jste to 28.9
Potřebujeme výpis od 28.9 do dneška
jakmile to zasáhne mou bankovní honičku, okamžitě se to zobrazí
Nerozdávám online bankovní výpisy
Uvidíme, co řeknou finance
všem ostatním kasinům to na mém účtu trvá 2 až 3 dny, ale s vámi je něco špatně
Jay, každá stránka je jiná, příteli
Nemohu mluvit za ostatní
Promiňte
možná někdo na vaší straně zadal čísla špatně
Nic není uvedeno špatně, finance mi poradily, že může dojít ke zpoždění
jsi si jistý, že to byl drát nebo jsi poslal šek?
Jedná se o bankovní převod
proč zpoždění?
Bohužel to není na nás, ale spíše na zpracovateli plateb, jediné, co mi řekli, je, že to může mít zpoždění
Nikdy jsem neměl takovou situaci za 9 let
Omlouvám se za nepříjemnosti, které by u vás měly brzy nastat
další kasino s problémem s platebním procesorem
Omlouvám se za to Jayi
bylo by od vás hezké, kdybyste mi dal vědět o zpoždění s vaším zpracovatelem plateb třetí stranou, myslím.. skvělé
Opravdu potřebuji tyto peníze, stejně jako další, které mi byly odebrány
Chápu tě, příteli, a kdyby to bylo na mně, bylo by to rovnou na tvůj účet
Zajistím, abychom je pronásledovali, aby mohli co nejdříve udělat, co potřebují
Jsem teď opravdu nešťastný. a jsem velmi zklamaný, že to nevada777 přede mnou skrýval
Abych k tobě byl upřímný, Jayi, je to poprvé, co slyším o tom zpoždění, takže v podstatě to, co víš, je to samé, co víme my
Tyto informace nám nebyly doručeny předem, proto byste je měli vědět
čas na změnu zpracovatele plateb. Patřím k mnoha kasinům. Také používají 3. část procesoru.. platí okamžitě
Řekl jsem, že financují totéž, můj přítel, pro ně je nepřijatelné, aby to udělali i nám, protože si dokážete představit, že pokud jste odložili výběr, pak by to udělal někdo jiný
máte nějaké stránky
stalo se mi to s jedním dalším kasinem, ale bylo to hodně peněz
Žádné další sesterské stránky
ok, mám na výběr, ale očekávám své peníze co nejdříve
Pokusím se to co nejdříve vyřešit
Jakmile budu mít nějaké novinky, určitě vás budu informovat
nemůžu uvěřit, že se to děje
Nová zpráva!
Věřím vám, moje upřímná reakce byla stejná
TO NENÍ SPRÁVNÉ!
YOU NOT GOING TO BELIEVE THIS
Gareth Thomas, Casino Support
hi still did not receive my wire. its 3pm here end of day. today is the 7th working day
Hello Jay
send the details acct number routing number and bic and i will tell you if it is correct
i never have issues like this
Send us bank statement from 28.9 till today and we will check
i already sent my bank statement. you have it will all my other documents
Jay send us the requested bank statement so we can check what is going on with your withdrawal
i sent it once .. you have it. no other casino asks for bank statements why do you
I sent it.. you have it
Because you have claimed you have not received your withdrawal and in order for us to check since it is over due date we have to check your bank statement
Not the one you had sent for your withdraWal
But one from 28.9 till today
i just looked at it online. not received.
Okay then send us bank statement from 28.9 till today to support@nevada777.com and we will check for you
Online statement works too
this months transactions won't show until next month
i will not show an online statement.. its none of any ones business
except mine
a bank statement will not show a deposit from a wire
Let me see what finance will say but most likely you will have to provide a bank statement
It shows all the movements towards you bank account even the wire transfers
i already did. this is rediculous.
Yes you did that on 28,9
We need statement from 28.9 till today
once it hits my bank chase it shows immediately
i do not give out online bank statements
Let me see what finance will say
it takes all other casinos 2 to 3 days in my account but with you guys something is wrong
Jay every site is different my friend
I cannot speak for the others
Sorry
well maybe someone on your end inputted the numbers incorrectly
Nothing is put incorrectly, finance had advised me it may experience some delay
are you sure it was a wire or did you mail a check
It is a wire transfer
why a delay?
Unfortunately it is not something up to us but rather up to the payment processor the only thing they told me is that there might be a delay with it
i never had a situation like this ever in 9 years
Im sorry for the inconvenience it should be with you soon
another casino with a payment processor issue
Sorry about that Jay
well it would have been nice of you to let me know about a delay with your payment processor 3rd party i guess.. great
i really need this money as well as the other that was taken from me
I understand you my friend and if it was up to me it would have been straight to your account
I will make sure we chase them so they can do what they need to do asap
I am really unhappy now. and very disappointed that nevada777 was hiding this from me
To be honest with you Jay it is the first time I hear for that delay too so basically what you know is the same thing we know
This information has not been delivered to us in advance, hence you would have know for it
time to change payment processors. I belong to many casinos.. they use 3rd part processor also.. paid immediately
Told finance the same thing my friend, its unacceptable for them to do that to us as well, as you can imagine if you have delayed withdrawal then somebody else would have too
do you have any siste sites
this has happened top me with one other casino but it was a lot of money
No other sister sites
ok i have choice...but I am expecting my money asap
Im gonna try to resolve this asap
Once I got any news I will make sure to update you
i can't believe it is happening
New message!
I believe you, my honest reaction was the same
THIS ISN'T RIGHT!
PODÍVEJTE SE NA MŮJ PŘÍSPĚVEK. ZÍSKÁVÁM OBCHODU
Nemůžu uvěřit, že mají nadprůměrné hodnocení.
MĚLO BY BÝT V ČERVENÉM.
LOOK AT MY POST. I AM GETTING THE RUNAROUND
I cannot believe they have an above average rating.
SHOULD BE IN THE RED.
Nemůžu vám tady říct, jak se opravdu cítím.
I can't tell you here how I am really feeling.
Vážený pane...
Je naprosto v pořádku, když po vás žádají výpis z transakcí vaší banky na váš účet.
Chtějí se tedy ujistit, zda se peníze neztratily. Vše vidíte ve výpisu z účtu. A tím, že jim to prohlášení pošlete, nemůžete být poškozeni. TAK JE POŠLETE.
Nemohu opravdu všemu rozumět, takže se nemohu postavit na vaši stranu ani na stranu Nevadského kasina.
Ale ze zkušenosti se ve většině případů hráči mýlí, protože nedodrželi všechna pravidla kasina.
Online ruletu hraji 4 roky. Měl jsem tisíce výběrů.
Nikdy, ANI JEDNOU, jsem neměl problém. A peníze mi přijdou na účet 2 až 3 hodiny po dané objednávce nebo nejpozději 24 hodin. Takže o den později.
Ještě bych rád zmínil, že rychlost příchodu peněz na váš účet nezávisí na kasinu, ale na vaší bance.
Sir...
It's perfectly fine for them to ask you for a statement from your bank's transactions to your account.
So they want to make sure if the money has gone astray. You can see everything through the account statement. And you can't possibly be harmed by sending them that statement. So SEND THEM.
I can't really understand everything, so I can't take your side or Nevada cassin's side.
But from experience, in most cases the players are wrong because they did not follow all the rules of the casino.
I have been playing online roulette for 4 years. I have had thousands of withdrawals.
I have never, NOT ONCE, had a problem. And the money comes to my account 2 to 3 hours after the given order or 24 hours at the latest. So a day later.
I would also like to mention that the speed of money arriving in your account does not depend on the casino but on your bank.
Gospodine...
Potpuno je u redu da Vam traže izvod iz transakcija vaše banke ka vašem računu.
Tako žele da se uvere da li je novac negde zalutao. Kroz izvod sa računa se sve vidi. A vama nikako ne može biti naneta nikakva šteta ako im pošaljete taj izvod. Dakle, POŠALJITE IM.
Ne mogu baš sve da razumem, tako da ne mogu stati na Vašu stranu ni na stranu Nevada cassina.
Ali iz iskustva u većini slučajeva igrači nisu u pravu jer nisu ispoštovali sva pravila kazina.
Ja igram on lajn rulet 4 godine. Imao sam na hiljade povlačenja novca.
Nikada, NI JEDNOM, nisam imao problem. A novac mi dolazi na račun 2 do 3 sata posle datog naloga ili najkasnije 24 h. Dakle dan kasnije.
Takođe želim napomenuti da brzina dolaska novca na Vaš račun ne zavisi od kazina već od vaše banke.
Pouze v případě, že byl správně zpracován. Hrajete v Nevadě 777 a pokud jste měli a měli jste všechny ty výběry, mělo by to být pro Zenu v pořádku
Only if it's been processed properly in the first place. Do you play at Nevada 777 and if you have and you've had a'll those withdrawals then it should all be fine for Zena
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.