DomůFórumKasinaNevada 777 Casino - všeobecná diskuze

Nevada 777 Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od zena5755
|
18 944 zobrazení 120 odpovědí |
|
1...4 5 67
SunsetGaze
před rokem

Doufal jsem, že řeknete, že mám příliš velké obavy 😀. No, díky za potvrzení! 😂👍

Automaticky přeloženo:
před rokem

6. pracovní den.

Zatím žádná platba!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Z mého pohledu zbývá osm ke stížnosti...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj lidi! Vešel jsem do kasina Nevada.

No, v nabídce mají pouze JEDNU RULETA, ahoj... JEDNU RULETA.!!!?

Vše by mělo být jasné každému i trochu zkušenému hráči.

Jedná se o kasino nejhorší kategorie, když nabízí pouze jednu ruletu, která je NEJOBLÍBENĚJŠÍ KASINOVOU HRA NA SVĚTĚ.

tady nemáš co hledat.

To je směšné

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem


zbývá 8 dní?. Ach. Chystal jsem se dříve reklamovat 1250, které mi vzali, ale stále čekám na platbu

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Čekání na výplatu a získání výhry skutečně na váš účet je jako mít každý den plný zub. Zvláště když víte, že některá kasina nabízejí okamžité výběry. Vložil jsem 10 € na Mystake hrál. 20 na Gates of Olympus vyhrál 250 € musel jsem vybrat bankovním převodem v pátek, uvidíme, jak dlouho to trvalo, než je dostanu na svůj bankovní účet, minule to trvalo 4 pracovní dny.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, jak již bylo uvedeno, jakmile jiné kasino řekne, že bylo zpracováno, obvykle na mém účtu 2 až 3 pracovní dny.

Toto místo je nejhorší!


Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Čekání na výplatu a získání výhry skutečně na váš účet je jako mít každý den plný zub.


Nebo vytržený zub. Lol

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhráli jste, chcete mít 2 sekundy na vklad 10 dní, abyste získali své výhry 🤬🤮🤪

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Lol

Automaticky přeloženo:
před rokem


zbývá 8 dní?. Ach. Chystal jsem se dříve reklamovat 1250, které mi vzali, ale stále čekám na platbu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Žádný problém. Můžete si stěžovat dříve, buďte připraveni na první odpověď asi 14 dní pro kasino.

Jen ti chci ušetřit nervy. 🙂 Do toho, je to povoleno.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

14 dní čekání na vaši hotovost je jako 6 měsíců ve vězení bez podmínečného propuštění pro gamblera 🤣

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Moje stížnost, kterou jsem chtěl iniciovat, se týkala hlavně 1250 $, které mi vzali z výher. Nikdy jsem si nemyslel, že drát bude trvat tak dlouho. Dnes ráno jsem je kontaktoval a zeptal se, kde jsou moje peníze, a řekli, že počkejte do konce dne, abyste je dostali. Také jsem se rozhodl zkusit sloty znovu samozřejmě ztracené. Pak jsem jim znovu řekl, že jsem stále velmi nespokojený s finančním rozhodnutím o mé 1250 odstraněné. Dean řekl: Už jsme s vámi probrali všechny detaily té situace. Odpověděl jsem a řekl, že peníze jsou na mém účtu, bonus skončil a byl odstraněn. Pak jsem se rozhodl to zvrátit, protože i vy máte možnost, a udělal jsem to a moje výhry z toho by neměly aktivovat předchozí bonus. velmi nešťastný. Zdá se, že jsou naštvaní pokaždé, když to vytáhnu.


Dovolte mi přidat toto. Během fáze dokumentace mě požádali o výpis z bankovního účtu, aby se ujistili, že převod směřuje na účet správné osoby. Nikdy jsem nemusel posílat tyto informace pro žádné jiné kasino. Neměl jsem na výběr, ale zablokoval jsem na něm všechno osobní. Něco je na nich stinného.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Překvapuje mě, že jste u nich znovu vložili peníze poté, co s vámi bylo zacházeno nevrle, musí existovat lepší kasino, které má automaty, které rádi hrajete. Stačí Google ve slotu, ve kterém jste vyhráli, a uvidíte, jaká kasina se objeví.

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

ano, to bylo ode mě hloupé.... To, jak moje mysl funguje, občas NÁKLADY!

Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

TOMU NEBUDETE VĚŘIT


Gareth Thomas, podpora kasina



ahoj stále jsem nedostal můj drát. je tady 15:00 konec dne. dnes je 7. pracovní den


Ahoj Jayi

pošlete podrobnosti směrovací číslo acct a bic a já vám řeknu, zda je to správné

nikdy nemám takové problémy


Pošlete nám výpis z účtu od 28.9 do dnes a my to zkontrolujeme

už jsem poslal výpis z účtu. máte to, všechny mé ostatní dokumenty


Jay nám zašlete požadovaný bankovní výpis, abychom mohli zkontrolovat, co se děje s vaším výběrem

poslal jsem to jednou..máš to. žádné jiné kasino nepožaduje výpisy z účtu, proč vy

Poslal jsem to, máš to


Protože jste tvrdili, že jste svůj výběr neobdrželi, a abychom to mohli zkontrolovat, protože je po datu splatnosti, musíme zkontrolovat váš bankovní výpis

Ne ten, který jste poslali pro výběr

Ale jeden od 28.9 do dneška

právě jsem se na to díval online. neobdržel.


Dobře, pak nám pošlete výpis z účtu od 28.9 do dneška na support@nevada777.com a my vás zkontrolujeme

Online výpis funguje také

tento měsíc se transakce zobrazí až příští měsíc

Nebudu ukazovat online výpis.. o nic nejde

kromě mého

bankovní výpis neukáže vklad z bankovního převodu


Uvidíme, co řeknou finance, ale s největší pravděpodobností budete muset poskytnout výpis z účtu

Zobrazuje všechny pohyby na vašem bankovním účtu, dokonce i bankovní převody

Už se stalo. to je směšné.


Ano, udělali jste to 28.9

Potřebujeme výpis od 28.9 do dneška

jakmile to zasáhne mou bankovní honičku, okamžitě se to zobrazí

Nerozdávám online bankovní výpisy


Uvidíme, co řeknou finance

všem ostatním kasinům to na mém účtu trvá 2 až 3 dny, ale s vámi je něco špatně


Jay, každá stránka je jiná, příteli

Nemohu mluvit za ostatní

Promiňte

možná někdo na vaší straně zadal čísla špatně


Nic není uvedeno špatně, finance mi poradily, že může dojít ke zpoždění

jsi si jistý, že to byl drát nebo jsi poslal šek?


Jedná se o bankovní převod

proč zpoždění?


Bohužel to není na nás, ale spíše na zpracovateli plateb, jediné, co mi řekli, je, že to může mít zpoždění

Nikdy jsem neměl takovou situaci za 9 let


Omlouvám se za nepříjemnosti, které by u vás měly brzy nastat

další kasino s problémem s platebním procesorem


Omlouvám se za to Jayi

bylo by od vás hezké, kdybyste mi dal vědět o zpoždění s vaším zpracovatelem plateb třetí stranou, myslím.. skvělé

Opravdu potřebuji tyto peníze, stejně jako další, které mi byly odebrány


Chápu tě, příteli, a kdyby to bylo na mně, bylo by to rovnou na tvůj účet

Zajistím, abychom je pronásledovali, aby mohli co nejdříve udělat, co potřebují

Jsem teď opravdu nešťastný. a jsem velmi zklamaný, že to nevada777 přede mnou skrýval


Abych k tobě byl upřímný, Jayi, je to poprvé, co slyším o tom zpoždění, takže v podstatě to, co víš, je to samé, co víme my

Tyto informace nám nebyly doručeny předem, proto byste je měli vědět

čas na změnu zpracovatele plateb. Patřím k mnoha kasinům. Také používají 3. část procesoru.. platí okamžitě


Řekl jsem, že financují totéž, můj přítel, pro ně je nepřijatelné, aby to udělali i nám, protože si dokážete představit, že pokud jste odložili výběr, pak by to udělal někdo jiný

máte nějaké stránky

stalo se mi to s jedním dalším kasinem, ale bylo to hodně peněz


Žádné další sesterské stránky

ok, mám na výběr, ale očekávám své peníze co nejdříve


Pokusím se to co nejdříve vyřešit

Jakmile budu mít nějaké novinky, určitě vás budu informovat

nemůžu uvěřit, že se to děje

Nová zpráva!


Věřím vám, moje upřímná reakce byla stejná


TO NENÍ SPRÁVNÉ!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

PODÍVEJTE SE NA MŮJ PŘÍSPĚVEK. ZÍSKÁVÁM OBCHODU


Nemůžu uvěřit, že mají nadprůměrné hodnocení.


MĚLO BY BÝT V ČERVENÉM.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

KRÉTI, musíte být takoví 🤬🤬🤬🤬🤮

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Nemůžu vám tady říct, jak se opravdu cítím.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před rokem

Vážený pane...

Je naprosto v pořádku, když po vás žádají výpis z transakcí vaší banky na váš účet.

Chtějí se tedy ujistit, zda se peníze neztratily. Vše vidíte ve výpisu z účtu. A tím, že jim to prohlášení pošlete, nemůžete být poškozeni. TAK JE POŠLETE.

Nemohu opravdu všemu rozumět, takže se nemohu postavit na vaši stranu ani na stranu Nevadského kasina.

Ale ze zkušenosti se ve většině případů hráči mýlí, protože nedodrželi všechna pravidla kasina.

Online ruletu hraji 4 roky. Měl jsem tisíce výběrů.

Nikdy, ANI JEDNOU, jsem neměl problém. A peníze mi přijdou na účet 2 až 3 hodiny po dané objednávce nebo nejpozději 24 hodin. Takže o den později.

Ještě bych rád zmínil, že rychlost příchodu peněz na váš účet nezávisí na kasinu, ale na vaší bance.

Automaticky přeloženo:
zorans71
před rokem

Pouze v případě, že byl správně zpracován. Hrajete v Nevadě 777 a pokud jste měli a měli jste všechny ty výběry, mělo by to být pro Zenu v pořádku

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky