Aktualizace. Před týdnem jsem si vzal bonus a po splnění požadavků play thru jsem nakonec vyhrál $1768,91. Od jejich finančního oddělení jsem obdržel e-mail, ve kterém mě žádali o dokumenty. Posílám vše, o co žádali, ale odpověď mi přišla neúplná. Byl jsem trochu naštvaný, takže jsem se z nějakého důvodu rozhodl hrát své výhry a naštěstí jsem vyhrál znovu a zůstal mi výherní zůstatek $3168,00. Poté jsem odeslal další dokumenty, o které požádali, a obdržel jsem další e-mail s oznámením, že obdrželi mé dokumenty a že byly vloženy na můj účet. Také řekli, mějte na paměti, že jste možná znovu kontaktovali z důvodů souladu???
CO TO JE???
Po 5 dnech jsem kontaktoval chatovou podporu a zeptal se jich na můj výběr. Řekli, že to obvykle trvá 4 dny, než přejde do procesu platby. Také jsem se zeptal, zda mohu vkládat a hrát, aniž bych poškodil svůj čekající výběr. Řekli, že ano, můžete vkládat a hrát, ale bez bonusů. Tak jsem to párkrát udělal a včera jsem vyhrál dalších 500, čímž se můj celkový počet dostal na 3600 $. Dnes jsem obdržel e-mail od finančního oddělení, že potřebují kopii mé kreditní karty použité pro tyto dodatečné vklady. I když měli kopii z předchozích dokumentů, chtěli je znovu a pokud je nedoručím do 5 dnů, zneplatnili by mou výhru a vrátili mi je na účet. Dnes jsem je poslal
Tohle je pro mě první. Doufám, že se to pro mě nezmění v noční můru jako některé jiné předchozí zkušenosti. Počkám ještě 4 pracovní dny bez hraní. Pojďme se podívat, co se stane.
Update. I took and bonus a week ago and after meeting the play thru requirements I finally won $1768.91. I received an email from their finance department asking me for documents. I send all they asked for but received a response they were incomplete. I got a bit annoyed so I decided for some reason to play my winnings and luckily won again leaving me a winning balance of $3168.00. I then sent the additional docs they asked for and I received another email stating that they received my docs and it has been put into my account. They also said keep in mind you maybe contacted again for compliance reasons???
WHAT IS THAT???
After 5 days I contacted chat support and asked them about my withdrawal. They said it usually takes 4 days before it goes into the payment process. I also asked if I could deposit and play without hurting my pending withdrawal. They said yes you can deposit and play but with no bonuses. So I did a few times and yesterday I won an additional 500 bringing my total to $3600. Today I received an email from the finance department saying they need a copy of my credit card used for these additional deposits. Even though they had a copy from the previous documents they wanted them again and if I didn't deliver them in 5 days they would void my winnings and put them back into my account. I sent them today
This is the first for me. Hope this doesn't turn into a nightmare for me like some other previous experiences. I will wait 4 more business days with no game play. Let's see what happens.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: