FórumKasinaN1 Casino - všeobecná diskuze

N1 Casino - všeobecná diskuze

před 9 měsíci od vashbet
|
1504 zobrazení 15 odpovědí |
|
před 9 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s N1 Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
vashbet
před 9 měsíci

Ahoj, koukám, že jsi své zkušenosti již psala do vlákna, na které jsi sdílela odkaz, tak tam budeš mít odpověď. Je něco, co byste o tomto kasinu chtěli napsat více? Samozřejmě, pokud ano, bylo by nejlepší vést konverzaci v jednom vlákně. Budeme vám vděční. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Doufal jsem, že se k vláknům připojí administrátor fóra.


Jako nový komentář musím říci, že v hodnoceních N1 Casino GR (pouze pro Řecko) jsou tato hodnocení z řeckých účtů opravdu špatná. Ve většině, což jsou zahraniční účty, má však dobré hodnocení. Velmi pravděpodobně si spletli větve.


N1 Casino GR je jediné v Řecku bez podpory telefonní linky a jediné, které neumožňuje sledovat pohyb zůstatku na vašem účtu (historie transakcí).


Automaticky přeloženo:
vashbet
před 9 měsíci

Geia sou. No, abych řekl pravdu, ani my nikdy nevíme, zda a kdy se zástupce kasina ve vláknu vyjádří. Takže v to doufejme, pokud je to pro vás tak důležité. 🤞 Poskytli jste pár užitečných informací, takže alespoň to by mohlo pomoci dalším hráčům, věřím. Mohu se zeptat, zda jste požádali o zobrazení historie transakcí v tomto kasinu a oni potvrdili, že to nemohou? Chápu to správně? 🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 9 měsíci

Zatím jsem podal 3 žádosti o speciální/částečnou transakční historii.

Konkrétně za seznam kreditů ze strany kasina, série odměn. Ve dvou z těch, které se konaly v lednu, jsem byl obsluhován za pár dní. Za třetí, na začátku února a poté, co došlo k nesrovnalosti a stížnosti na úřady, je přístup kasina hrozný.

Stále čekám od 5. února. Ve dvou upomínkách, které jsem jim zaslal (3 a 8 dní po původní žádosti), byla jejich odpověď stejná: „Vaši žádost posuzuje příslušné oddělení. Jakmile bude vyřešeno, budeme vás informovat prostřednictvím vašeho e-mailu".

Stejné chování pro další požadavky. O konkrétním kreditu odměny: bez odpovědi po dobu 19 dnů. Nezodpovězené formální stížnosti po dobu 25 dnů. A nejnovější: Již 3 dny čekám na obdržení počtu těchto stížností (jejich systém nezasílá potvrzení a kopie), abych mohl pokračovat s příslušnými stížnostmi na úřady.

Nutno znovu podotknout, že před sporem k takovému zdržování a lhostejnosti ze strany kasina nedošlo. Nevím, co mám raději: jejich vágnost, dokonce lži, nebo jejich zeď mlčení.


ps historie transakcí prostřednictvím hráčských účtů neexistuje. To je potvrzeno také z kasina.

Jediné dostupné informace jsou: seznam transakcí (vklady - výběry). Historie bonusů a zda byl dosažen jejich obrat. 50 posledních zatočení s jejich výsledky. Nikde nevidíte historii změn ve vašem zůstatku a typ transakce, která to způsobila. Nakonec ceny, které zmiňuji, a o jejich připsání všech je spor, nejsou nikde zaznamenány.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
vashbet
před 9 měsíci

Věřím, že nyní mám úplný obrázek. Nemyslete si, že podporuji kasino; spíše se domnívám, že vaše požadavky jsou neobvyklé, a především kasino potřebuje správně získat informace o historii ze svého vlastního systému. Navzdory těmto požadavkům si také myslím, že pracovníci podpory kasina musí být dobře vyškoleni, aby se s těmito situacemi vypořádali a zajistili, že hráč bude vždy plně informován.

Není divu, že když to vezmete z vašeho pohledu, nosný systém není v optimální formě.

Každopádně doufám, že vám tým pomůže vyřešit stížnost.

Automaticky přeloženo:
Vicky090982
před 6 měsíci

Ahoj, podle toho, co jsem četl, jsi porušil pravidlo maximální sázky, když jsi hrál s bonusem, je to tak?

Každopádně bychom byli rádi, kdyby kasina zavedla systémy, které by hráčům bránily podávat vyšší než povolené sázky, ale bohužel to zatím není standardní postup.

Dívali jste se na podmínky, než jste hráli s bonusem? Vždy by tam měly být takové důležité věci popsané. Viděl jsi to někde nebo ne?

Také jsem viděl, že se vám podařilo otevřít stížnost , takže se náš tým pokusí zjistit vše relevantní a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

O N1 CASINU NEJSOU ŽÁDNÍ NEJHORŠÍ PODVODNÍCI A ZLODĚJI... VKLAD JSEM UDĚLAL BEZ BONUSU, PROTOŽE VÍM, ŽE POKUD SI AKTIVITU BONUS, MUSÍTE ZÍSKAT VELKÁ ČÍSLA A ONI VÁM ZNOVU VYPLATÍ.. KDEKOLIV I S TRYM JÁ HÁZÍ SÁZKU ZPĚT.. KDYŽ JSEM SI ŠEL VYBÍRAT PENÍZE, KTERÉ JSEM VLOŽENÝ, NEPOVOLILI VÝBĚR NA TO, TAK JSEM PŘÁL, ABY JSOU U LÉKAŘE...

Automaticky přeloženo:
detektiv14
před 3 měsíci

Dobrý den, zkusili jste se zeptat na podporu nebo live chat, proč se vám tato situace stává a vždy vám vrátí sázku? Stává se vám to na každém slotu nebo co jste zkoušel hrát?

Také jste chtěli vybrat svůj vklad, předpokládám, že ano? Co vám kasino řeklo, proč jste si nemohli vybrat své peníze? Potřebujete ověřit nebo máte jiný problém?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

10.9.2024 Zaregistroval jsem se a identifikoval své údaje, samozřejmě mi nedali identifikaci paysafe, což byla metoda vkladu výběru, řekli mi, že při prvním vkladu bude vyžadována identifikace paysafe.. jak jste pochopili peníze, požádal jsem o výběr, požádali mě o stejnou kartu znovu a znovu jsem je poslal znovu požádali, ale pak se to děje od včerejška jsem je varoval, že podám stížnost na údajný live chat, který mají s údajnými roboty ale dostali jsme se k věci, protože jsem požádal o výběr, můj účet uložili do klidu. Vydržím až do konce oni si nemůžou takhle dělat srandu ze světa!!! styďte se, protože je také inzerujeme v televizi!!!

Automaticky přeloženo:
taz7triaa
před měsícem

Ahoj, takže jestli tomu dobře rozumím, největší problém v celém tomto případě je ověření? Jediné, co je potřeba ověřit, je karta? Jaký je problém, když selže? Mohl byste mi také prosím říct, o jaké kasino se jedná?

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

N1 kasino byla společnost!! Nakonec můj účet uzavřeli a zisky si ponechali s omluvou, že paysafe účet není na mé jméno! a porušil jsem pravidla je to šílené!!!!!!

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
taz7triaa
před měsícem

Takže to docela eskalovalo a nečekal jsem, že se to stane vám. a ty jsi tedy toho názoru, že to tak není a vše bylo na tvé jméno?

Pokud máte pocit, že jste byl křivě obviněn, pak bych na vašem místě podal stížnost.

Co myslíte, měli byste zájem? Náš tým se na celou situaci podívá a pokud to bude možné, pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ano, s touto výmluvou mi uzavřeli účet, mohu dokázat, že účet je samozřejmě můj!!!

Automaticky přeloženo:
taz7triaa
před 2 týdny

Dobře, navrhl jsem tedy zahájit stížnost a náš tým váš případ prošetří.

Spustit jej můžete na tomto odkazu . ⬅️

Snad se dozvíme více.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky