Zatím jsem podal 3 žádosti o speciální/částečnou transakční historii.
Konkrétně za seznam kreditů ze strany kasina, série odměn. Ve dvou z těch, které se konaly v lednu, jsem byl obsluhován za pár dní. Za třetí, na začátku února a poté, co došlo k nesrovnalosti a stížnosti na úřady, je přístup kasina hrozný.
Stále čekám od 5. února. Ve dvou upomínkách, které jsem jim zaslal (3 a 8 dní po původní žádosti), byla jejich odpověď stejná: „Vaši žádost posuzuje příslušné oddělení. Jakmile bude vyřešeno, budeme vás informovat prostřednictvím vašeho e-mailu".
Stejné chování pro další požadavky. O konkrétním kreditu odměny: bez odpovědi po dobu 19 dnů. Nezodpovězené formální stížnosti po dobu 25 dnů. A nejnovější: Již 3 dny čekám na obdržení počtu těchto stížností (jejich systém nezasílá potvrzení a kopie), abych mohl pokračovat s příslušnými stížnostmi na úřady.
Nutno znovu podotknout, že před sporem k takovému zdržování a lhostejnosti ze strany kasina nedošlo. Nevím, co mám raději: jejich vágnost, dokonce lži, nebo jejich zeď mlčení.
ps historie transakcí prostřednictvím hráčských účtů neexistuje. To je potvrzeno také z kasina.
Jediné dostupné informace jsou: seznam transakcí (vklady - výběry). Historie bonusů a zda byl dosažen jejich obrat. 50 posledních zatočení s jejich výsledky. Nikde nevidíte historii změn ve vašem zůstatku a typ transakce, která to způsobila. Nakonec ceny, které zmiňuji, a o jejich připsání všech je spor, nejsou nikde zaznamenány.
As far I have made 3 requests for special/partial transaction history.
Specifically, for a list of credits from the side of the casino, series of rewards. In two of those that took place in January I was served in a couple of days. For the third, at the beginning of February, and after there had been a discrepancy and a complaint to the authorities, the attitude of the casino is terrible.
I am still waiting since February 5th. In two reminders I made to them (3 and 8 days after the initial request) their response was the same: "Your request is being reviewed by the relevant department. As soon as it is resolved we will inform you via your email".
Same behavior for other requests. About specific reward credit: unanswered for 19 days. Unanswered formal complaints for 25 days. And the latest: I am already waiting 3 days to receive the number of these complaints (their system does not send confirmations and copies) to proceed with the corresponding complaints to the authorities.
It should be noted again that before the dispute, there was no such delay and indifference on the part of the casino. I don't know what I prefer: their vagueness, even lies, or their wall of silence.
ps the transaction history does not exist through player accounts. This is confirmed, also from the casino.
The only informations available are: list of transactions (deposits - withdrawals). Bonuses history, and if their turnover was achieved. The 50 most recent spins with their results. Nowhere can you see a history of changes in your balance and the type of transaction that caused it. Finally, the prizes I mention, and there is a dispute about crediting them all, are not recorded anywhere.
Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo: