FórumKasinaN1 Casino GR - všeobecná diskuze

N1 Casino GR - všeobecná diskuze

před 3 měsíci od vashbet
|
682 zobrazení 7 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s N1 Casino GR, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
vashbet
před 3 měsíci

Ahoj, koukám, že jsi své zkušenosti již psala do vlákna, na které jsi sdílela odkaz, tak tam budeš mít odpověď. Je něco, co byste o tomto kasinu chtěli napsat více? Samozřejmě, pokud ano, bylo by nejlepší vést konverzaci v jednom vlákně. Budeme vám vděční. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Doufal jsem, že se k vláknům připojí administrátor fóra.


Jako nový komentář musím říci, že v hodnoceních N1 Casino GR (pouze pro Řecko) jsou tato hodnocení z řeckých účtů opravdu špatná. Ve většině, což jsou zahraniční účty, má však dobré hodnocení. Velmi pravděpodobně si spletli větve.


N1 Casino GR je jediné v Řecku bez podpory telefonní linky a jediné, které neumožňuje sledovat pohyb zůstatku na vašem účtu (historie transakcí).


Automaticky přeloženo:
vashbet
před 3 měsíci

Geia sou. No, abych řekl pravdu, ani my nikdy nevíme, zda a kdy se zástupce kasina ve vláknu vyjádří. Takže v to doufejme, pokud je to pro vás tak důležité. 🤞 Poskytli jste pár užitečných informací, takže alespoň to by mohlo pomoci dalším hráčům, věřím. Mohu se zeptat, zda jste požádali o zobrazení historie transakcí v tomto kasinu a oni potvrdili, že to nemohou? Chápu to správně? 🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Zatím jsem podal 3 žádosti o speciální/částečnou transakční historii.

Konkrétně za seznam kreditů ze strany kasina, série odměn. Ve dvou z těch, které se konaly v lednu, jsem byl obsluhován za pár dní. Za třetí, na začátku února a poté, co došlo k nesrovnalosti a stížnosti na úřady, je přístup kasina hrozný.

Stále čekám od 5. února. Ve dvou upomínkách, které jsem jim zaslal (3 a 8 dní po původní žádosti), byla jejich odpověď stejná: „Vaši žádost posuzuje příslušné oddělení. Jakmile bude vyřešeno, budeme vás informovat prostřednictvím vašeho e-mailu".

Stejné chování pro další požadavky. O konkrétním kreditu odměny: bez odpovědi po dobu 19 dnů. Nezodpovězené formální stížnosti po dobu 25 dnů. A nejnovější: Již 3 dny čekám na obdržení počtu těchto stížností (jejich systém nezasílá potvrzení a kopie), abych mohl pokračovat s příslušnými stížnostmi na úřady.

Nutno znovu podotknout, že před sporem k takovému zdržování a lhostejnosti ze strany kasina nedošlo. Nevím, co mám raději: jejich vágnost, dokonce lži, nebo jejich zeď mlčení.


ps historie transakcí prostřednictvím hráčských účtů neexistuje. To je potvrzeno také z kasina.

Jediné dostupné informace jsou: seznam transakcí (vklady - výběry). Historie bonusů a zda byl dosažen jejich obrat. 50 posledních zatočení s jejich výsledky. Nikde nevidíte historii změn ve vašem zůstatku a typ transakce, která to způsobila. Nakonec ceny, které zmiňuji, a o jejich připsání všech je spor, nejsou nikde zaznamenány.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
vashbet
před 3 měsíci

Věřím, že nyní mám úplný obrázek. Nemyslete si, že podporuji kasino; spíše se domnívám, že vaše požadavky jsou neobvyklé, a především kasino potřebuje správně získat informace o historii ze svého vlastního systému. Navzdory těmto požadavkům si také myslím, že pracovníci podpory kasina musí být dobře vyškoleni, aby se s těmito situacemi vypořádali a zajistili, že hráč bude vždy plně informován.

Není divu, že když to vezmete z vašeho pohledu, nosný systém není v optimální formě.

Každopádně doufám, že vám tým pomůže vyřešit stížnost.

Automaticky přeloženo:
Vicky090982
před týdnem

Ahoj, podle toho, co jsem četl, jsi porušil pravidlo maximální sázky, když jsi hrál s bonusem, je to tak?

Každopádně bychom byli rádi, kdyby kasina zavedla systémy, které by hráčům bránily podávat vyšší než povolené sázky, ale bohužel to zatím není standardní postup.

Dívali jste se na podmínky, než jste hráli s bonusem? Vždy by tam měly být takové důležité věci popsané. Viděl jsi to někde nebo ne?

Také jsem viděl, že se vám podařilo otevřít stížnost , takže se náš tým pokusí zjistit vše relevantní a uvidíme, zda vám můžeme pomoci.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky