FórumKasinaMelBet Casino - všeobecná diskuze

MelBet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Adanan
|
3594 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s MelBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Dobrý den pane,

Moje ID bylo zablokováno bez jakékoli chyby ..

Automaticky přeloženo:
Adanan
před 2 roky

Dobrý den Adanane, rád bych vám pomohl přímo, bohužel nejsme kasino samotné. Zkoušel jsem pro vás najít zákaznickou podporu nebo livechat, ale nebyl jsem úspěšný. Můžete zkusit sociální média, možná?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pane, mám pouze své číslo zákazníka 31658432

Automaticky přeloženo:
Adanan
před 2 roky

Dovolte mi, abych trval na tom, že nejsme Melbet Casino. Proto vám mohu nabídnout pouze podání stížnosti na toto kasino. Vyhráli jste tam nějaké peníze, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Milá Radko,

Ano,

vyhrál jsem peníze.

Automaticky přeloženo:
Adanan
před 2 roky

Pak, pokud jste si jisti, že jste dodrželi všechny podmínky a kasino s vámi zacházelo špatně, můžete zkusit podat stížnost, jak jsem již zmínil.

Odkaz je zde .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den pane,

Nemohu se přihlásit ke svému účtu (458501075).

Prosím pomozte mi.

Děkuji!

Automaticky přeloženo:
Jake2323
před rokem

Ahoj Jake2323,

Je mi líto, ale s tím vám nemohu pomoci jednoduše proto, že nejsem zaměstnancem kasina.

Zobrazuje se vám při pokusu o přihlášení nějaké varovné znamení?

Nemůže být váš účet náhodou v nějakém ověřovacím procesu? Co se stalo, než se váš účet stal nedostupným?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den dámy a pánové, přicházím sdělit své zkušenosti do MelBet, po více než 3 letech doma, velmi slabý věrnostní program, čím vyšší status se mi zdálo, tím nižší RTP, kasino omezující multiplikátory, studené sloty, mám nedoporučuji tento dům !!! Je omyl si myslet, že čím větší vztah a loajalita bude šance na výdělek, zapomeňte na to, není!!! Nakonec děkuji všem hráčům a moderátorům fóra! dík

Automaticky přeloženo:
MarlonMK
před rokem

Ahoj,

no, každý máme jiný vkus a tato volba pro vás asi nebyla správná. Také si myslím, že věrnostní programy jsou navrženy tak, aby hráčům umožnily získat zpět část ztrát a motivovaly je k pokračování ve hře, neřekl bych, že i ten nejlepší věrnostní program vám obecně poskytuje větší šanci na výhru.

Konzultovali jste svůj pohled na multiplikátory a studené sloty s kasinem?

Každopádně o kasinu můžete napsat i poctivou uživatelskou recenzi , stačí se podívat sem.



Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, mohl by mi někdo pomoci pochopit, co se děje s mou žádostí o výběr, jejíž zpracování obvykle trvá méně než 10 minut, ale v tomto případě bylo moje povolení schváleno 14.05.2023 přes Airtm a stále čeká na „Transakce probíhá zpracováno. Čeká se na potvrzení operátora"

srdečně

Automaticky přeloženo:
walidsaafy
před 11 měsíci

Ahoj!

Existuje mnoho vysvětlení a bohužel pouze kasino může poskytnout přesné informace o této záležitosti.

Teď by mě zajímalo, byl prosím váš účet plně ověřen? Tak či onak, řekl bych, že toto "čekání na potvrzení operátora" znamená, že peníze nebudou uvolněny, dokud operátor nebo možná finanční oddělení transakci nepotvrdí.

🤷‍♀️

Pokud se snažíte dostat do kontaktu s kasinem, řekl bych, že podání stížnosti neuškodí.

Projděte si tento průvodce, který vysvětluje, jak systém stížností funguje , a dejte mi vědět, co si o něm myslíte.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Radko,

Oba účty jsou plně ověřeny a provedl jsem mnoho výběrů prostřednictvím stejného operátora a byly úspěšně provedeny i po incidentu, Zákaznická podpora kasina mi poslala e-mail, že moje stížnost byla vyřízena, protože jejich specialisté čekají na zprávu z mého platebního systému .

Doporučujete mi ještě počkat?

bey, jak se snažím dokončit formulář stížnosti, nemohu dokončit a odeslat formulář stížnosti,

běží neustále a neodesílá

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
walidsaafy
před 11 měsíci

Ahoj!

Promiňte, řekl jste právě oba účty? Hrajete v kasinu pomocí dvou účtů najednou? Pokud ano, myslím, že jsme problém našli.

Dejte mi prosím brzy vědět!

Pokud jde o problém se stížností – vymažte prosím soubory cookie prohlížeče nebo zkuste použít jiný prohlížeč. Obvykle to funguje.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj Radko,

Děkuji za reakci drahá.

Myslím tím, že můj účet v kasinu a účet provozovatele plateb elektronickou peněženkou (používám pro vklad a výběr) jsou oba plně ověřeny.

Pokusím se podat stížnost znovu pomocí jiného prohlížeče...Děkuji mnohokrát

srdečně

Automaticky přeloženo:
walidsaafy
před 11 měsíci

Uff! Cítil jsem potíže 😀.

Asi jsem to trochu přehnal. Všechno se teď zdá být dobré.

Počkám ale na vyjádření ohledně reklamace.

Nemáš zač.✨

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý večer, 4 dny se v tomto domě pokouším vybrat peníze. První den mě požádali, abych jim poslal selfie s pasem, selfie s dokladem, kde žiji (Ázerbájdžán) a ve třetí zprávě mě požádali o selfie s pasem a mým emailem (se zprávou ze sázení dům) poté. Odpověď trvala 3 dny, dnes mě žádají o fotku vyúčtování za poslední 3 měsíce (elektřina, plyn nebo voda), nechápu, proč mě o to nepožádali dříve, prokazování totožnosti s mým pasem a dokladem země V ruce, nestačí to? Prý musíte ukázat dva dokumenty...

Problém je v tom, že se v dnešní době nedostanu k fakturám, cestuje ten, kdo to platí, jsem tu s pracovní smlouvou... jde to nějak řešit jinak?

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
Nachoib05
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že vám to všechno připadá tak frustrující, ale na druhou stranu je to, řekl bych, docela obvyklý postup, který kasino udělá při ověření hráče. Ve většině kasin fungují tímto způsobem. Podle mého názoru je nejlepší s nimi plně spolupracovat a poskytnout jim všechny dokumenty, o které požádali. Také pokud máte nějaké dotazy, nebo si s některými věcmi nejste jisti, např. zda by pro ověření stačila vaše pracovní smlouva, zkuste se zeptat na podporu. Ví kasino, že jste tam na pracovní povolení, a proto nemůžete poskytnout žádné účty za energie? Pokud ne, měli byste okamžitě informovat podporu.

Pokud přece jen budete mít pocit, že potřebujete naši pomoc, neváhejte samozřejmě podat stížnost. Náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby byl problém vyřešen, jako vždy. Můžete to snadno udělat pouhým kliknutím/klepnutím na tento odkaz 👈.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Perfektní, teď řeknu bezpečnostní podpoře, že ta data nemohu prezentovat, jsou to jediná data, která nemám a prezident klubu říká, že mi ta data dát nemůže. Moc děkuji, pokud se nedočkám pomoci, podám stížnost zde! Děkuji za vaši vždy odpověď 🫶🏼

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky