FórumKasinaMega Casino - všeobecná diskuze

Mega Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od cgutiereez319
|
6522 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
ottodickmann
před rokem

Ne, bonusové podmínky se změnily a od té doby, co jsem vyhrál peníze, se znovu změnily, protože musím přijmout nové podmínky, než se vůbec budu moci přihlásit ke svému účtu. Nemůžu si pomoct, ale cítím, že se něco změnilo, protože jsem vyhrál peníze a oni hledají způsob, jak mi nezaplatit

Automaticky přeloženo:
bradpriest22
před rokem

Ahoj,

zdá se mi, že bez herní historie jsme bezmocní dokázat cokoliv. 🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, jak to jde proti mně, je to kasino, které neodpoví, mělo by být na černé listině, jako na jiných stránkách s recenzemi, které jsem několikrát požádal o svou herní historii

Automaticky přeloženo:
bradpriest22
před rokem

Ahoj bradpriest22,

Znovu jsem si přečetl vaši stížnost a mám pocit, že došlo k určitému nedorozumění ohledně získávání herní historie. Kristina čekala na potvrzení, že jste kasino požádal o jeho poskytnutí, a ve chvíli, kdy jste napsal, že vás kasino ignoruje, jste se také zmínil, že hledáte pomoc jinde.

Z mého pohledu bude nejlepší, když požádáte o znovuotevření stížnosti a uvedete důvod, proč vás kasino stále ignoruje, takže nemáte šanci získat herní historii. Proto nás žádáte, abychom kasino kontaktovali vaším jménem.

Domnívám se, že váš případ stojí za prověření a neradi uzavíráme stížnosti, aniž bychom se pokusili pohnout kupředu.

Co si o tom myslíš? 🤔




Automaticky přeloženo:
před rokem

Více než 15 dní se snažím vybrat to, co jsem vyhrál v mega kasinu, bylo to 1800, nezaplatili to sníženo na 1300 po mnoha bojích s nimi a posílali dokumenty znovu na účet, který poslali e-mailem že je vše v pořádku

Že v pondělí 27.2.2023 výběr spadne na účet, nic nespadlo, pak řekli, že účet je špatně a že před pár dny sami poslali email, že je vše v pořádku, že výběr je v pokrok, mám e-maily, na které chci upozornit Mega Casino a falešné podvodníky

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefilefile e-maily, které mi poslali z podpory mega kasina nyní, když uplynula sedmidenní lhůta, podle níž měl být výběr připsán na můj účet

Poslali další e-mail, že účet je špatný, jako kdyby zůstali déle než 15 dní, sami poslali e-mail s tím, že vše bylo v pořádku, můj názor na všechny podvodníky a jediné slovo, které musím shrnout, tuto špatnou postavu kasina

Automaticky přeloženo:
alexresende983
před rokem

Bohužel nemohu přečíst ty printscreen, ale zdá se, že by se vám mohla hodit pomoc.

Pokud souhlasíte, stačí klepnout nebo kliknout na tento odkaz a odeslat stížnost. Zní to jako dobrý nápad?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

V současné době je stále ve vyšetřování

Automaticky přeloženo:
bradpriest22
před rokem

Kdo je vyšetřován? Pokud místo citátu použijete tlačítko odpovědět, je těžké odhadnout, na který příspěvek odpovídáte. 🙁

Automaticky přeloženo:
JakeLazare
před 7 měsíci

Všiml jsem si, že jste tímto přátelským doporučením oslovil asi deset hráčů. Promiňte moje vychování, ale mohl byste to podpořit screenshotem ukazujícím vaše úspěšné výběry?

Víte, hazard je velmi konkurenční odvětví, a i když nemám důvod vám nevěřit, raději budu na rovinu. Hráči se takto většinou nechovají, takže si vaší spolupráce vážíme.

Když jsem naposledy viděl tak vysokou úroveň docela podobného zapojení, nebyly poskytnuty žádné snímky obrazovky.

Oceňuji vaše pochopení a zachování transparentnosti. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, požádal jsem o výběr 200 liber z mega kasina, čekají ho již 48 hodin. Neřeknou mi, co trvá tak dlouho, a teď se nemohu přihlásit ke svému účtu. Prosím, můžete mi pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Doufám, že své peníze brzy dostanete. Jaká je zpráva, kterou dostanete, když se pokusíte přihlásit?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, požádal jsem o výběr 200 liber z mega kasina, čekají ho již 48 hodin. Neřeknou mi, co trvá tak dlouho, a teď se nemohu přihlásit ke svému účtu. Prosím, můžete mi pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a zda jste tam již dříve provedli nějaké výběry?

Zkuste zkontrolovat svůj e-mail a složku se spamem, pokud jste od kasina dostali nějaké zprávy, a dejte nám prosím vědět. Někdy může tento druh e-mailu skončit ve spamu, proto.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Hodně štěstí, jsou to podvodníci. Okradl mě o více než 10 tisíc dolarů. Poté, co jsem vyhrál, jsem se nemohl přihlásit, a když jsem mohl, musel jsem přijmout nové podmínky. Udělali mi něco stinného, nevěřím jim

Automaticky přeloženo:
bradpriest22
před 5 měsíci

Je mi líto vaší zkušenosti s tímto kasinem. Náš tým pro stížnosti bohužel neměl možnost vaši stížnost dále prošetřit, takže jsme vám nemohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky