Kristina zjišťuje vše, co potřebuje ke kontaktování kasina, a vy budete muset být trochu trpěliví. Podívejme se, kam se dostanete v procesu stížnosti, protože vidím, že s kasinem se pravděpodobně moc nemluví a ani po 2 týdnech se nic nepohnulo. Některé věci mi připadají nesmyslné, jako třeba to, že jste se předtím stáhli stejnou metodou a teď je něco špatně. Moc tomu nerozumím, tak jsem zvědav, jestli kasino odepíše a celou situaci objasní.
Budu ti držet palce. 🤞☘️
Kristina is finding out everything she needs to contact the casino and you will have to be a bit patient. Let's see where you get in the complaint process as I see that there is probably not much talk with the casino and nothing has moved forward even after 2 weeks. Some things seem nonsensical to me, like the fact that you've withdrawn before using the same method and now there's something wrong. I don't really understand that, so I wonder if the casino will write back and clarify the whole situation.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️