FórumKasinaLuckyKoala Casino - všeobecná diskuze

LuckyKoala Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 9 měsíci od delc22
|
6791 zobrazení 70 odpovědí |
|
1...3 4
Easy2
před 4 měsíci

Kristina zjišťuje vše, co potřebuje ke kontaktování kasina, a vy budete muset být trochu trpěliví. Podívejme se, kam se dostanete v procesu stížnosti, protože vidím, že s kasinem se pravděpodobně moc nemluví a ani po 2 týdnech se nic nepohnulo. Některé věci mi připadají nesmyslné, jako třeba to, že jste se předtím stáhli stejnou metodou a teď je něco špatně. Moc tomu nerozumím, tak jsem zvědav, jestli kasino odepíše a celou situaci objasní.

Budu ti držet palce. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Díky 🙏 Doufám, že to dostanu co nejdříve, ale myslím, že to bude zase chvíli trvat😫

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Pro mě by bylo lepší pozdě než nikdy. V některých kasinech byste čekali několik měsíců a nemuseli byste dostat nic. Pokud tedy kasino někdy zaplatilo, je to uklidňující odrazový můstek. Uvidíme, co bude dál. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Díky každopádně, budu jen čekat na výsledek, myslím, že mi prostě nejsou ochotni zaplatit vůbec, jinak by mi poslali alespoň e-mail a řekli mi, co se stalo, ale zatím mi stále dávají 0 odpověď, živý agent nepřevzít žádnou odpovědnost, jen opakujte, že je to problém jiných oddělení! A požádejte mě, abych čekal na e-mail od 15. července, ale nikdy se to nestalo, v mých očích je to naprostý podvod 😫

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Asi bych se zkusil odrazit od toho, že už se Vám s nimi jednou podařilo reklamaci vyřešit a tak pevně věřím, že tomu tak bude i tentokrát.

Také bych si dvakrát rozmyslel, zda tu zůstat, pokud jste se již dvakrát museli potýkat s problémy. Myslím, že tento případ vám otevřel oči. 😥

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už si myslím, že už ten fond nikdy nedostanu zpět…. Od mého posledního výběru bych jim neměl dávat jinou šanci, každopádně děkuji za pomoc 🙏

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Vím, proč tak uvažuješ, snažím se do toho nalít trochu pozitivity, ale někdy musíš být připraven na nejhorší. Tady bych to neviděl tak drasticky, ale člověk nikdy neví.

Držím palce, ať to všechno dobře dopadne. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ještě jedna otázka, myslím, že většina lidí ve stejné situaci jako já by chtěla vědět, jestli to kasino bude mít nějaké následky, když se skutečně dopustí takového neférového jednání vůči zákazníkům?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré zprávy! Fond konečně dorazil! Díky za pomoc a všechno! Jaká to cesta! Ale jsem si docela jistý, že se do tohoto kasina znovu nevrátím 🙏🙏

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ještě jedna otázka, myslím, že většina lidí ve stejné situaci jako já by chtěla vědět, jestli to kasino bude mít nějaké následky, když se skutečně dopustí takového neférového jednání vůči zákazníkům?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Abych odpověděl na vaši otázku: Určitě ano. Kdykoli je stížnost uzavřena jako „nevyřešená", kasino dostane černé body, což může vést ke snížení indexu bezpečnosti.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré zprávy! Fond konečně dorazil! Díky za pomoc a všechno! Jaká to cesta! Ale jsem si docela jistý, že se do tohoto kasina znovu nevrátím 🙏🙏

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

To je skvělé, že jste to konečně dostali a váš případ může být nyní uzavřen, i když to trvalo trochu déle.

Příště se možná zkuste poohlédnout po bezpečnějším kasinu. Zkusíš to? Poskytujeme spoustu informací o mnoha online kasinech a určitě si vyberete lépe.🙂


Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky