FórumKasinaLuckyKoala Casino - všeobecná diskuze

LuckyKoala Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 9 měsíci od delc22
|
6786 zobrazení 70 odpovědí |
|
12 3 4
Easy2
před 4 měsíci

Opravdu? Chápu. A znáte důvod, proč vám zablokovali použití bankovního převodu?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dvakrát jsem mluvil s jejich živým agentem, nemohou zjistit důvod, ale poté, co mi pomohli poslat zprávu jejich finančnímu týmu, mohu nyní znovu zpracovat bankovním převodem! Byl jsem připraven čekat dalších 3-5 dní!

ale jedna věc je dobrá, jejich výherní poměr v živých stolních hrách je ve skutečnosti vyšší než u jiných kasin!

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Je hezké slyšet, že to dokázali opravit. Věřím, že je velmi důležité, kdykoli je podpora ochotna problémy řešit.

Které živé hry máte vlastně rádi, pokud vám to nevadí?

Určitě nám dejte vědět, kdykoli obdržíte peníze, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Včera se mi prostě nepodařilo vybrat znovu, řekli, že moje informace jsou nesprávné, ale předtím jsem byl vybrán stejnou metodou a je to bankovní převod, minule jsem odeslal všechny údaje a už je to v systému, neupravoval jsem ani neměnil cokoliv, jen mi řekli, že číslo bankovního účtu je špatné, a požádali mě, abych znovu podal žádost o výběr! Pokud jsou informace chybné, proč můj poslední úspěch při výběru? Cítím se tak zmatená a frustrovaná

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dnes ráno se mi nepodaří vybrat podruhé! Stále opakujte, že zadávám špatné informace, ale předtím jsem byl úspěšně odvolán stejnou metodou, informace byly uloženy v systému a nikdy nic neupravuji ani neměním... povzdech

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Dobře, takže když jsi jim řekl všechny tyto věci, co ti řeklo kasino. Nepřijde mi normální, že když už jste touto metodou bez problémů vybrali, že je najednou problém na účtu.

Samozřejmě, protože máte stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci a doufejme, že budete úspěšní a své peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Poslali mi e-mail a požádali mě, abych upravil číslo účtu, bankovní převod vyžaduje Bank BiC, číslo zúčtovacího systému a číslo bankovního účtu, které jsem jim předložil a jednou úspěšně vybral! Nyní mi pošlou e-mail s žádostí o přidání části čísla zúčtovacího systému do čísla bankovního účtu! Je to jako řekněme, že číslo zúčtovacího systému je 12345678 a číslo bankovního účtu je aabbcc, požádají mě, abych dal jako 5678aabbcc a znovu odeslal další žádost o výběr, což jsem udělal už včera, teď čekám na výsledek! Myslím, že výsledek se dozvím zítra ráno a budu vás průběžně aktualizovat! Děkuji 🙏

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Super, tak je dobře, že s vámi kasino komunikuje a třeba se to vyřeší. Určitě mi dejte vědět, až budete mít novinky a jestli byly úspěšné a výběr už nebude zamítnut.

Hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Už jsou to 4 dny od mého 3. pokusu o odstoupení od smlouvy, stále probíhá

od mého prvního pokusu je to už 9 dní... povzdech

doufám, že se to dnes stane 😫

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Také doufám. Kasina dáváme 14, tak bych se taky trochu bál, ale máte čas, než se náš tým kasino spojí a věřím, že do té doby se to vyřeší.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

díky za pomoc, doufám, že odběr do dneška schválí, vlastně ani nevím, jestli se mám teď zlobit nebo ne, minulý týden mi výběr 2x selhal, že? Takže zůstatek byl zpět na můj účet v kasinu! Bylo to celkem 5 000 $, jak jsem již zmínil, mají vyšší výplatní poměr než jiné kasino! Použil jsem těch 5 000 $ k opětovné hře, než jsem znovu odeslal svůj výběr, nyní je můj zůstatek trojnásobný! 15 000 $ nyní! Ale umožňují výběr pouze 5000 $ týdně! Takže po tomto výběru musím ještě projít tímto dlouhým čekáním na výběr alespoň 2krát 🙏

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Ano, gratuluji. Rozhodně bych však doporučil nehrát s penězi, dokud se vše nevyřeší a peníze nedostanete, protože příště můžete mít smůlu a o peníze přijít.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ano! Už jsem přestal hrát, dokud to všechno nevytáhnu! Děkuji 🙏

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Dnes ráno konečně schválili můj výběr, jakmile dorazí na můj bankovní účet, budu vás aktualizovat 🙏

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Skvělá zpráva. 🎉🎉

Od nynějška doufám, že vše půjde rychleji a vy dostanete všechny své peníze dříve. 🙂

Počká na vaši aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře, mám pocit, že by na mě teď mohli hrát hru, jsou to téměř 2 dny, kdy fond stále nedorazil na můj bankovní účet, naposledy vybírám stejnou metodou, trvá to jen pár hodin, byl jsem jít do banky a zkontrolovat, řekli vůbec se nečeká na nadcházející fond, mluvili jsme s jejich živým agentem, jen mě požádali, abych znovu šel na bankovní šek, to je opravdu frustrující, jsou to téměř 2 týdny od mého prvního pokusu o výběr, 2krát mi za 4 dny neuspěli , a poté čekající na můj 3. výběr po dobu 4 dnů, nakonec byl schválen, ale stále se neobjevil v mé bance! Stále mám spoustu peněz z účtu kasina, které je třeba vybrat, mám teď velké starosti

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

No to, že to bylo schváleno, koukám, ještě nemusí znamenat, že ti to hned přijde. Myslel jsem, že to bude otázka možná jen pár dní a peníze budete mít na účtu.

Protože však máte stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci, pokud ji nedostanete. Ale předpokládám, že pokud jste již výběr provedli, peníze dostanete.

Možná jen musíte ještě chvíli vydržet a zachovat chladnou hlavu.

Pokud se něco změní, budu tady.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Od minulé středy uplynulo 5 pracovních dnů od schválení mého výběru a 15 dnů od mého prvního pokusu o výběr, stále nemohu obdržet své prostředky, doufám, že je obdržím během následujících 2 dnů, jinak si myslím, že to nezpracovali správně 😫

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Vidím, že se nic nezměnilo. Zkusili jste kontaktovat banku, abyste zjistili, zda není problém? Myslím, že by bylo moudré, jak jsi napsal, počkat v příštích několika dnech a uvidíme, co se stane. Pokud se nic nepohne, věřím, že se stížnost rozvine a kasino kontaktujeme.

Doufám, že to nebude nutné a vrátíte se s dobrými zprávami. 😉

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Byl jsem šekem z mé banky, není tam žádný čekající vkladový fond! Od schválení mého odstoupení uběhl týden, mluvili jsme s jejich živým agentem, ale pokaždé, když mi řekli, že tuto situaci řeší jiné oddělení, nemohou dělat nic jiného, než mě pokaždé požádat o trpělivost! Od mého prvního pokusu o výběr 15. července uběhlo už půl měsíce, nejprve mi zablokovali platební metodu, poté, co tento problém po jednom dni vyřešili, a poté mi výběr 2x za 4 dny selhal, což byl důvod nedává to žádný smysl, pokud informace, které jsem uvedl, byly špatné, jak to, že mohou zpracovat dříve? (Měl jsem úspěšný výběr již dříve!) Jediný e-mail, který jsem obdržel od 15. července, byl žádost o schválení 8% poplatků za výběr, které jsem od té doby již schválil! Byl jsem zaslán e-mail jejich oddělení podpory a oddělení plateb, ale protože jsem dostal absolutně 0 odpověď! Myslím, že to je nepřijatelné! Snaží se na mě hrát hru! Také poté, co stále musím vybrat další zůstatkovou částku 9000 $, pomozte mi prosím 🙏🙏🙏🙏

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky