před 4 měsíci
Opravdu? Chápu. A znáte důvod, proč vám zablokovali použití bankovního převodu?🤔
Oh really? I see. And do you know the reason for blocking you from using the bank transfer, though?🤔
1
Opravdu? Chápu. A znáte důvod, proč vám zablokovali použití bankovního převodu?🤔
Oh really? I see. And do you know the reason for blocking you from using the bank transfer, though?🤔
Dvakrát jsem mluvil s jejich živým agentem, nemohou zjistit důvod, ale poté, co mi pomohli poslat zprávu jejich finančnímu týmu, mohu nyní znovu zpracovat bankovním převodem! Byl jsem připraven čekat dalších 3-5 dní!
ale jedna věc je dobrá, jejich výherní poměr v živých stolních hrách je ve skutečnosti vyšší než u jiných kasin!
I been talk to their live agent 2 times, they can’t find out the reason, but after they help me send a message to their financial team, now I can process again through bank transfer again! I been prepared to wait for another 3-5 days now!
but one thing is good, their winning rate on live table games are actually higher then other casino!
Je hezké slyšet, že to dokázali opravit. Věřím, že je velmi důležité, kdykoli je podpora ochotna problémy řešit.
Které živé hry máte vlastně rádi, pokud vám to nevadí?
Určitě nám dejte vědět, kdykoli obdržíte peníze, prosím.
It is nice to hear that they were able to fix it. I believe that it is very important whenever support is willing to solve issues.
Which live games do you actually like, if you don't mind?
Surely let us know whenever you receive the money, please.
Včera se mi prostě nepodařilo vybrat znovu, řekli, že moje informace jsou nesprávné, ale předtím jsem byl vybrán stejnou metodou a je to bankovní převod, minule jsem odeslal všechny údaje a už je to v systému, neupravoval jsem ani neměnil cokoliv, jen mi řekli, že číslo bankovního účtu je špatné, a požádali mě, abych znovu podal žádost o výběr! Pokud jsou informace chybné, proč můj poslední úspěch při výběru? Cítím se tak zmatená a frustrovaná
They just fail my withdrawal again yesterday, said my information is incorrect, but I been withdraw with the same method before and it’s bank transfer, last time I been submit all the details and it’s already in the system, I didn’t edit or change anything, they just told me the bank account number is wrong and ask me to submit another withdrawal request again ! If the information is wrong, why my last withdrawal success? I feel so confused and frustrated
Dnes ráno se mi nepodaří vybrat podruhé! Stále opakujte, že zadávám špatné informace, ale předtím jsem byl úspěšně odvolán stejnou metodou, informace byly uloženy v systému a nikdy nic neupravuji ani neměním... povzdech
This morning they fail my withdrawal 2nd time! Keep saying I’m enter wrong information, but I been withdraw successfully before with the same method, the information been saved in the system and I never edit n change anything…… sigh
Dobře, takže když jsi jim řekl všechny tyto věci, co ti řeklo kasino. Nepřijde mi normální, že když už jste touto metodou bez problémů vybrali, že je najednou problém na účtu.
Samozřejmě, protože máte stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci a doufejme, že budete úspěšní a své peníze dostanete.
Okay, so when you told them all these things, what did the casino say to you. It doesn't seem normal to me that if you've already withdrawn without any problems with this method that suddenly there is a problem in the account.
Of course, since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully you will be successful and get your money.
Poslali mi e-mail a požádali mě, abych upravil číslo účtu, bankovní převod vyžaduje Bank BiC, číslo zúčtovacího systému a číslo bankovního účtu, které jsem jim předložil a jednou úspěšně vybral! Nyní mi pošlou e-mail s žádostí o přidání části čísla zúčtovacího systému do čísla bankovního účtu! Je to jako řekněme, že číslo zúčtovacího systému je 12345678 a číslo bankovního účtu je aabbcc, požádají mě, abych dal jako 5678aabbcc a znovu odeslal další žádost o výběr, což jsem udělal už včera, teď čekám na výsledek! Myslím, že výsledek se dozvím zítra ráno a budu vás průběžně aktualizovat! Děkuji 🙏
They did send me an email and ask me to adjust the account number, the bank transfer require Bank BiC, clearing system number and bank account number, which I did submit to them and successfully withdraw once! Now they send me an email ask me to add part of the clearing system number into the bank account number! It’s like let’s say clearing system number is 12345678 and bank account number is aabbcc, they ask me to put like 5678aabbcc and submit another withdrawal request again, which I already did yesterday now I’m waiting for result ! I think I will find out the result tomorrow morning and I will keep updating you ! Thanks 🙏
Super, tak je dobře, že s vámi kasino komunikuje a třeba se to vyřeší. Určitě mi dejte vědět, až budete mít novinky a jestli byly úspěšné a výběr už nebude zamítnut.
Hodně štěstí.☘️
Great, so it's good that the casino is communicating with you and maybe it will be resolved. Be sure to let me know when you have news and if it was successful and the withdrawal will no longer be rejected.
Good luck.☘️
Už jsou to 4 dny od mého 3. pokusu o odstoupení od smlouvy, stále probíhá
od mého prvního pokusu je to už 9 dní... povzdech
doufám, že se to dnes stane 😫
It’s been 4 days now since my 3rd attempt of withdrawal, still pending now
from my first attempt it’s been 9 days now… sigh
hope will happen today 😫
Také doufám. Kasina dáváme 14, tak bych se taky trochu bál, ale máte čas, než se náš tým kasino spojí a věřím, že do té doby se to vyřeší.
Hodně štěstí. ☘️
I hope so too. We give casinos 14 so I would be a bit scared too but you have some time before our team will contact the casino and I believe that by then it will be solved.
Good luck. ☘️
díky za pomoc, doufám, že odběr do dneška schválí, vlastně ani nevím, jestli se mám teď zlobit nebo ne, minulý týden mi výběr 2x selhal, že? Takže zůstatek byl zpět na můj účet v kasinu! Bylo to celkem 5 000 $, jak jsem již zmínil, mají vyšší výplatní poměr než jiné kasino! Použil jsem těch 5 000 $ k opětovné hře, než jsem znovu odeslal svůj výběr, nyní je můj zůstatek trojnásobný! 15 000 $ nyní! Ale umožňují výběr pouze 5000 $ týdně! Takže po tomto výběru musím ještě projít tímto dlouhým čekáním na výběr alespoň 2krát 🙏
thanks for helping, hopefully the withdrawal will approve by today, actually I don’t even know if I should angry or not now, they fail my withdrawal 2 times last week right? So the balance been back to my casino account! It was $5000 in total, as I mentioned before they have a higher rate of payout then other casino! I used that $5000 to play again before I submitted my withdraw again, now my balance been triple! $15000 now! But they only allow $5000 withdraw a week! So after this withdrawal I still need to go through this long waiting withdrawal process at least 2 times 🙏
Ano, gratuluji. Rozhodně bych však doporučil nehrát s penězi, dokud se vše nevyřeší a peníze nedostanete, protože příště můžete mít smůlu a o peníze přijít.
Yes, congratulations. However, I would definitely recommend not to continue playing with the money until everything is sorted out and you get the money because next time you could get unlucky and lose the money.
Ano! Už jsem přestal hrát, dokud to všechno nevytáhnu! Děkuji 🙏
Yes! I been stop playing already until I withdraw all of it! Thanks 🙏
Dnes ráno konečně schválili můj výběr, jakmile dorazí na můj bankovní účet, budu vás aktualizovat 🙏
Finally this morning they been approved my withdrawal, once it arrives my bank account I will update you 🙏
Skvělá zpráva. 🎉🎉
Od nynějška doufám, že vše půjde rychleji a vy dostanete všechny své peníze dříve. 🙂
Počká na vaši aktualizaci.
Great news. 🎉🎉
From now on I hope everything be faster and you get all of your money sooner. 🙂
Will wait for your update.
Dobře, mám pocit, že by na mě teď mohli hrát hru, jsou to téměř 2 dny, kdy fond stále nedorazil na můj bankovní účet, naposledy vybírám stejnou metodou, trvá to jen pár hodin, byl jsem jít do banky a zkontrolovat, řekli vůbec se nečeká na nadcházející fond, mluvili jsme s jejich živým agentem, jen mě požádali, abych znovu šel na bankovní šek, to je opravdu frustrující, jsou to téměř 2 týdny od mého prvního pokusu o výběr, 2krát mi za 4 dny neuspěli , a poté čekající na můj 3. výběr po dobu 4 dnů, nakonec byl schválen, ale stále se neobjevil v mé bance! Stále mám spoustu peněz z účtu kasina, které je třeba vybrat, mám teď velké starosti
Ok I feel that they might playing game on me now, it’s been almost 2 days the fund still haven’t arrive my bank account, last time I withdraw with same method it’s only take few hours, I been go to bank and check they said there’s no in coming fund pending at all, I been talked to their live agent they just asked me to go bank check again, that’s really frustrating, it’s almost been 2 weeks since my first attempt of withdrawal, they fail me 2 times in 4 days, and then pending my 3rd withdrawal for 4 days , finally got approved but it’s still haven’t appear into my bank! I still have lit of money balance from the casino account needs to withdraw, I’m so worry now
No to, že to bylo schváleno, koukám, ještě nemusí znamenat, že ti to hned přijde. Myslel jsem, že to bude otázka možná jen pár dní a peníze budete mít na účtu.
Protože však máte stížnost, náš tým se vám pokusí pomoci, pokud ji nedostanete. Ale předpokládám, že pokud jste již výběr provedli, peníze dostanete.
Možná jen musíte ještě chvíli vydržet a zachovat chladnou hlavu.
Pokud se něco změní, budu tady.
Well, the fact that it was approved, I see, doesn't necessarily mean that it will come to you right away. I thought it would only be a matter of maybe a couple of days and you would have the money in your account.
However, since you have a complaint, our team will try to help you if you don't get it. But I suppose if you have already made the withdrawal, you will get the money.
Maybe you just have to hold on a little longer and keep a cool head.
I'll be here if anything changes.
Od minulé středy uplynulo 5 pracovních dnů od schválení mého výběru a 15 dnů od mého prvního pokusu o výběr, stále nemohu obdržet své prostředky, doufám, že je obdržím během následujících 2 dnů, jinak si myslím, že to nezpracovali správně 😫
It’s been 5 business days from my withdrawal approved since last Wednesday, and 15 days since my first attempt of withdrawal, still can’t receive my fund yet, hopefully will get it in coming 2 days, otherwise I think they didn’t process it correctly 😫
Vidím, že se nic nezměnilo. Zkusili jste kontaktovat banku, abyste zjistili, zda není problém? Myslím, že by bylo moudré, jak jsi napsal, počkat v příštích několika dnech a uvidíme, co se stane. Pokud se nic nepohne, věřím, že se stížnost rozvine a kasino kontaktujeme.
Doufám, že to nebude nutné a vrátíte se s dobrými zprávami. 😉
I see that nothing has changed. Have you tried contacting the bank to see if there is a problem ? I think it would be wise as you wrote to wait these next few days and see what happens. If nothing moves forward, then I believe the complaint will develop and we will contact the casino.
Hopefully that won't be necessary and you will come back with good news. 😉
Byl jsem šekem z mé banky, není tam žádný čekající vkladový fond! Od schválení mého odstoupení uběhl týden, mluvili jsme s jejich živým agentem, ale pokaždé, když mi řekli, že tuto situaci řeší jiné oddělení, nemohou dělat nic jiného, než mě pokaždé požádat o trpělivost! Od mého prvního pokusu o výběr 15. července uběhlo už půl měsíce, nejprve mi zablokovali platební metodu, poté, co tento problém po jednom dni vyřešili, a poté mi výběr 2x za 4 dny selhal, což byl důvod nedává to žádný smysl, pokud informace, které jsem uvedl, byly špatné, jak to, že mohou zpracovat dříve? (Měl jsem úspěšný výběr již dříve!) Jediný e-mail, který jsem obdržel od 15. července, byl žádost o schválení 8% poplatků za výběr, které jsem od té doby již schválil! Byl jsem zaslán e-mail jejich oddělení podpory a oddělení plateb, ale protože jsem dostal absolutně 0 odpověď! Myslím, že to je nepřijatelné! Snaží se na mě hrát hru! Také poté, co stále musím vybrat další zůstatkovou částku 9000 $, pomozte mi prosím 🙏🙏🙏🙏
I been check from my bank, there’s no pending deposit fund at all! It’s been one week since my withdraw been approved, I been talked to their live agent, but each time they just tell me it’s other department to handle this situation they can’t do anything but ask me to be patient each time! From my first attempt of withdrawal July 15, it’s been half a month already, first they block me from the payment method, after they solve this problem after one day, and then they fail my withdrawal 2 times in 4 days, which the reason was not make any sense, if the information I provided was wrong how come they can process before? (I got withdrawal success before!) the only email I received since July 15 was ask me for approval for 8% withdrawal fees which I already approved since! I been send email to their support department n payment department but since I got absolutely 0 reply! I think this is unacceptable! They try to play game on me! Also after I still have another balance amount of $9000 need to withdraw, please help me 🙏🙏🙏🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.