před 7 měsíci
Možná mi to později řeknou. jaká jsi úroveň?
They might say it to me later stage. What level are u?
0
Možná mi to později řeknou. jaká jsi úroveň?
They might say it to me later stage. What level are u?
Ověřte si nejprve u podpory kasina, zda tento způsob výběru v kasinu podporuje. Měli by vám dát nějaké odpovědi na váš dotaz. Už jste to někdy použili?
Check with the casinos support, if there is this withdrawal method supported at the casino first. They should give you some answers to your enquire. Have you used it before?
Ó díky za objasnění. Ještě žádná aktualizace? 🙂
Oh thanks for the clarification. No update yet ? 🙂
Ve vaší stížnosti vidím, že to skutečně stálo za to a obdrželi jste odstoupení od smlouvy, takže gratuluji. Doporučili byste toto kasino ostatním, nebo opravdu ne?🤔
I see in your complaint, that it was actually worth it, and you have received your withdrawal, so congratulations. Would you recommend this casino to others, or not really?🤔
Můj první výběr selhal poté, co jsem týden čekal, dostal jsem potvrzovací e-mail o dokončení mého výběru a ve skutečnosti selhal! Poté, co jsem mluvil s živým agentem, řekli, že jde o technický problém, a tak mě požádali, abych zvolil jinou metodu výběru místo Interac, takže jsem to udělal znovu s bankovním převodem, nyní je zpět na vyřízení již více než 24 hodin, tentokrát jsem se rozhodl vybrat celý zůstatek ve výši 4900 $ místo 4300 $! Snad projde! Několikrát jsem se pokoušel poslat e-mail na zákaznickou podporu, ale nedostal jsem žádnou odpověď
My first withdrawal been fail after pending for a week long, I did received a confirmation email about my withdrawal been completed and it’s actually fail! After I talked to a live agent they said it’s a technical issue, so they asked me to choice another withdrawal method instead of Interac, so I did again with bank transfer, now is back on pending for over 24 hrs already, this time I decided to withdraw full balance amount of $4900 instead of $4300! Hopefully will go through! I been try to send email to customer support multiple times but yet I got 0 reply
Hej, vím, že hráči se často bojí o své peníze. Pokud jste ale nedávno provedli nový výběr bankovním převodem, zkuste být trochu trpěliví. Pokud jim budete stále posílat e-maily, myslím, že to nebude dávat smysl, protože vám pravděpodobně nemají co říct.
Zkuste pár dní vydržet a uvidíte, jestli se něco pohne dopředu nebo ne.
Pokud se nic nestane, klidně napiš znovu a zkusíme se na to podívat. 🙂
Hey, I know that players are often worried about their money. But if you just made a new withdrawal via bank transfer the other day, try to be a little patient. If you keep sending them emails I don't think it will make any sense as they probably have nothing to say to you.
Try to hang on for a few days and see if anything moves forward or not.
If nothing happens, feel free to write again and we'll try to look into it. 🙂
Díky, budu čekat na jejich další aktualizaci, cítím se tak frustrovaný, můj první pokus o výběr byl z 24. června a teď je 3. července, vypadá to, že vůbec nechtějí výplatu… povzdech
Thanks, I will wait for their further update, just feel so frustrated, my first attempt of withdrawal was from june24th and it’s July 3rd now, seems like they don’t wanna payout at all … sigh
Ahoj,
Představuji si, že je to těžké; Měl jsem mnohem horší zkušenosti a bylo to peklo. I když souhlasím s Jarom, cokoli, na co můžete soustředit svou mysl, stojí za vyzkoušení. Bojujte s frustrací 🙏
Držím vám palce!
Hello,
I imagine it's hard; I have had far worse experiences, and it was hell. Although I agree with Jaro, anything you can focus your mind on is worth trying. Fight the frustration 🙏
My fingers are crossed for you!
To je opravdu příjemné slyšet. Jak dlouho přesně jste na to čekali a jakou platební metodu jste použili, mohu-li se zeptat?
That is really nice to hear. How long exactly did you wait for it, and which payment method have you used, if I may ask?
Můj první výběr začal 24. června Interac, ale selhal, poté mě požádali, abych použil jinou metodu, takže jsem zvolil bankovní převod, nakonec jsem dostal své peníze 4. července!
My first withdrawal was begin on June 24th by Interac but fail, after that they ask me to use other method so I choice bank transfer, end up I got my money on July 4!
Dobře, tak to je lepší varianta. Je dobré vědět.😉 Pokud byste chtěli popsat své zkušenosti v uživatelské recenzi, použijte tento odkaz . Mohlo by to pomoci ostatním, aby si o tom také přečetli.
Zůstanete nyní v tomto kasinu?
Alright, so that is a better option, then. It is good to know.😉 If you would like to describe your experience in a user review, please use this link. It could help others to read about it as well.
Are you going to stay with this casino now?
Tento časový rámec pro výběr kasina je příliš dlouhý, jedna věc je na tomto kasinu dobrá, že míra výher se zdá vyšší než druhá, pokud někomu nevadí čekat na výběr třeba týden až 10+ dní, stojí za to to zkusit , také neustále rozdávají bonus!
pro sebe se možná nevrátím, protože mě to čekání nebaví 😝
This casino withdrawal timeframe way too long, one thing is good about this casino is the winning rate seems higher then other , if anyone don’t mind to wait for like a week up to 10+ days for withdrawal, it’s worth to give a try , also they consistently give out bonus!
for myself, I may not be returning because I don’t like the waiting 😝
No, přiznejme si pravdu: kdo rád čeká? Hlavně dostat zaplaceno. Že jo?
Jak dlouho tam hrajete a našli jste pro vás lepší kasino? Doufám, že vám naše recenze pomohou najít něco, co se vám líbí.😉
Well, let's face the truth here: who does like waiting? Especially to get paid. Right?
How long have you been playing there and have you found a better casino for you? I hope our reviews can help you find something you like.😉
Vlastně jsem dostal další pokus do tohoto kasina, protože míra výher se zdá vyšší než v jiných kasinech, a teď jsem zkusil další výběr, naposledy mi výběr selhal na Interac, takže místo toho zkouším způsob bankovního převodu a konečně to funguje! Ale teď, když znovu vyberu druhý výběr, zablokují mě při používání bankovního převodu, teď mi povolí používat pouze Interac, doufám, že tento problém vyřeší
Actually I been give another try to this casino, because the rate of winning seems higher then other casino, and now I been try another withdrawal, last time they fail my withdrawal on Interac, so I try on bank transfer method instead and finally work! But now when I do second withdrawal again, they block me on using bank transfer, only allow me using Interac now , I hope they will fix this problem
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.