FórumKasinaLuckyKoala Casino - všeobecná diskuze

LuckyKoala Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 8 měsíci od delc22
|
6334 zobrazení 70 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
delc22
před 7 měsíci

Možná mi to později řeknou. jaká jsi úroveň?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

jsem pouze na úrovni 2, na půli cesty

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Jak mohu odstoupit přes nequi?

Automaticky přeloženo:
Salomesita90
před 7 měsíci

Ověřte si nejprve u podpory kasina, zda tento způsob výběru v kasinu podporuje. Měli by vám dát nějaké odpovědi na váš dotaz. Už jste to někdy použili?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

tato žádost pochází od jejich oddělení KYC

Automaticky přeloženo:
Thom1234
před 7 měsíci

Ó díky za objasnění. Ještě žádná aktualizace? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Odeslal jsem svou notářsky ověřenou kopii průkazu totožnosti

Automaticky přeloženo:
Thom1234
před 7 měsíci

Ve vaší stížnosti vidím, že to skutečně stálo za to a obdrželi jste odstoupení od smlouvy, takže gratuluji. Doporučili byste toto kasino ostatním, nebo opravdu ne?🤔

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Můj první výběr selhal poté, co jsem týden čekal, dostal jsem potvrzovací e-mail o dokončení mého výběru a ve skutečnosti selhal! Poté, co jsem mluvil s živým agentem, řekli, že jde o technický problém, a tak mě požádali, abych zvolil jinou metodu výběru místo Interac, takže jsem to udělal znovu s bankovním převodem, nyní je zpět na vyřízení již více než 24 hodin, tentokrát jsem se rozhodl vybrat celý zůstatek ve výši 4900 $ místo 4300 $! Snad projde! Několikrát jsem se pokoušel poslat e-mail na zákaznickou podporu, ale nedostal jsem žádnou odpověď

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Hej, vím, že hráči se často bojí o své peníze. Pokud jste ale nedávno provedli nový výběr bankovním převodem, zkuste být trochu trpěliví. Pokud jim budete stále posílat e-maily, myslím, že to nebude dávat smysl, protože vám pravděpodobně nemají co říct.

Zkuste pár dní vydržet a uvidíte, jestli se něco pohne dopředu nebo ne.

Pokud se nic nestane, klidně napiš znovu a zkusíme se na to podívat. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Díky, budu čekat na jejich další aktualizaci, cítím se tak frustrovaný, můj první pokus o výběr byl z 24. června a teď je 3. července, vypadá to, že vůbec nechtějí výplatu… povzdech

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Ahoj,

Představuji si, že je to těžké; Měl jsem mnohem horší zkušenosti a bylo to peklo. I když souhlasím s Jarom, cokoli, na co můžete soustředit svou mysl, stojí za vyzkoušení. Bojujte s frustrací 🙏

Držím vám palce!


Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dík! Konečně mi finanční prostředky dorazily do banky! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Konečně mi dorazil můj výběr, děkuji

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

To je opravdu příjemné slyšet. Jak dlouho přesně jste na to čekali a jakou platební metodu jste použili, mohu-li se zeptat?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Můj první výběr začal 24. června Interac, ale selhal, poté mě požádali, abych použil jinou metodu, takže jsem zvolil bankovní převod, nakonec jsem dostal své peníze 4. července!

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

Dobře, tak to je lepší varianta. Je dobré vědět.😉 Pokud byste chtěli popsat své zkušenosti v uživatelské recenzi, použijte tento odkaz . Mohlo by to pomoci ostatním, aby si o tom také přečetli.

Zůstanete nyní v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Tento časový rámec pro výběr kasina je příliš dlouhý, jedna věc je na tomto kasinu dobrá, že míra výher se zdá vyšší než druhá, pokud někomu nevadí čekat na výběr třeba týden až 10+ dní, stojí za to to zkusit , také neustále rozdávají bonus!

pro sebe se možná nevrátím, protože mě to čekání nebaví 😝

Automaticky přeloženo:
Easy2
před 4 měsíci

No, přiznejme si pravdu: kdo rád čeká? Hlavně dostat zaplaceno. Že jo?

Jak dlouho tam hrajete a našli jste pro vás lepší kasino? Doufám, že vám naše recenze pomohou najít něco, co se vám líbí.😉

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Vlastně jsem dostal další pokus do tohoto kasina, protože míra výher se zdá vyšší než v jiných kasinech, a teď jsem zkusil další výběr, naposledy mi výběr selhal na Interac, takže místo toho zkouším způsob bankovního převodu a konečně to funguje! Ale teď, když znovu vyberu druhý výběr, zablokují mě při používání bankovního převodu, teď mi povolí používat pouze Interac, doufám, že tento problém vyřeší

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky