FórumKasinaLucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze

Lucky Owl Club Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 11 měsíci od dancerreddevile
|
11004 zobrazení 127 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Mám nevyřízených 400 $, poslal jsem všechny své informace, ale nemohl jsem vybrat peníze. Agent mi řekl, abych počkal. Pomozte mi získat mých 400 dolarů. Děkuji.

Automaticky přeloženo:
sharahdream
před 3 měsíci

Dobrý den, vidím, že máte problém.

Rád bych začal tím, že se vás zeptám, jak dlouho jste čekali na výběr. Když jste odeslali informace, o jejichž poskytnutí jste byli požádáni, měli jste na mysli ověření? Jak to dopadlo, byli jste úspěšní?

Dejte mi vědět, jak si ve svém případě stojíte.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Nečekám, ale nemohu ani požádat o výběr od prosince. Přikládám screen, který byl pořízen před 2 dny.

Jdu k pokladně, vyplním všechny informace a požádám o výběr a nyní stisknu výběr. V tu chvíli se objeví vyskakovací okno, které říká vnitřní odmítnutí. Nicméně k mému překvapení mi chat (Grace) odpověděla a řekla, že se pokusí pomoci. Stále ale nemohu žádost podat. Budu se snažit tak dlouho, dokud mi zbude cesta. Odmítám, aby mě jen tak ukradli.

Děkuji, že mi nadále pomáháte file

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od sharahdream byl odstraněn
Příspěvek od sharahdream byl odstraněn
před 3 měsíci

Nečekám, ale nemohu ani požádat o výběr od prosince. Přikládám screen, který byl pořízen před 2 dny.

Jdu k pokladně, vyplním všechny informace a požádám o výběr a nyní stisknu výběr. V tu chvíli se objeví vyskakovací okno, které říká vnitřní odmítnutí. Nicméně k mému překvapení mi chat (Grace) odpověděla a řekla, že se pokusí pomoci. Stále ale nemohu žádost podat. Budu se snažit tak dlouho, dokud mi zbude cesta. Odmítám, aby mě jen tak ukradli.

Děkuji, že mi nadále pomáháte file

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nemáte zač, viděl jsem, že kasino se neobtěžovalo řešit vaši situaci reklamací, tak jsem zvědavý, zda vám chat pomůže k výběru a získání peněz. Pokud zjistíte, co udělali nebo zda můžete znovu zadat svůj výběr, dejte mi vědět a budeme muset počkat, zda bude zpracováno nebo ne.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Právě jsem se pokusil požádat o stažení a při pokusu o odeslání žádosti se mi zobrazilo stejné vyskakovací okno. Pokud jde o chat, dala mi stejnou přesnou odpověď jako chat před 6 měsíci. Myslím, že to mají zapsané, začíná tím, že říkají, že systém je dočasně mimo provoz atd. atd. Takže pokud máte něco v rukávu, ocenil bych cokoli, co můžete.

Automaticky přeloženo:
Outlaw1029
před 3 měsíci

Doufám, že tam bude nějaký pohyb. Bohužel z naší strany, pokud kasino není ochotné komunikovat, nedá se nic moc dělat.🤷‍♀️

Informujte nás o situaci, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Čekám už 2 týdny. Nikoho se mi nepodařilo kontaktovat, nikdo mi neodpověděl na chat. Jsem opravdu zklamaný. Mám nevyřízených 400 $ a nemohl jsem vybrat peníze. S nikým se nedalo mluvit. Tato výhra pochází z mého vkladu 40 $. Požádal jsem jen o 200 dolarů. Prosím, pomozte mi, potřebuji peníze. Moje ID kasina: rulucky1


file

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od cohoonlissa byl odstraněn správcem Romi
Důvod: Reklama
sharahdream
před 3 měsíci

Ahoj, pokud čekáte dva týdny a nikam jste se s odstoupením neposunuli, tak bych doporučoval podat reklamaci. Určitě není příjemné, když se nemůžete dočkat žádné odezvy a kasino vás ignoruje a vy nemáte žádný konkrétní důvod, proč tato situace nastala.

Podle snímku obrazovky, který jste zveřejnil, vidím, že výběr byl zrušen z důvodu "externích validací systému", rád bych věděl, co to znamená a co byste v takovém případě měli dělat. Kasino by na to rozhodně mělo odpovědět, ale pravděpodobně ne.

Pokud tedy kliknete na tento odkaz, můžete zde otevřít stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Ověřili jste svůj kasino účet nebo to nebylo nutné?

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj Jero,

Všechno jsem udělal, předložil jsem všechny dokumenty. Můj účet je ověřen. Jdu podat reklamaci, jelikož jsem čekal 2 týdny. Děkuji Jero. Moje ID účtu, uživatelské jméno je: rulucky1

Automaticky přeloženo:
sharahdream
před 3 měsíci

Nejmoudřejší je asi podat stížnost, když jste se dva týdny nikam nedostali a jste dokonce ověřeni. V takových případech bych řekl, že by kasino mělo zakročit a vysvětlit, co se děje, ale to, že vám vůbec neodpoví, jim na důvěryhodnosti moc nepřidává.

Takže kdyby se náhodou objevilo něco nového, určitě dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobrý den Jaro,

Odeslal jsem stížnosti, jak dlouho musíme čekat na zpětnou vazbu?


Děkuji,



Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jen abyste si byli vědomi, že pokud si přečtete celé toto vlákno, uvidíte, že nikdy neměli ani tu zdvořilost, aby odpověděli na mou stížnost. Šel jsem přesně to, co jste udělali, vyhrál jsem 600 $ pokusil jsem se vybrat maximum a objevila se chybová zpráva Kontaktoval jsem podporu, bylo to řečeno byl mimo provoz, ale bude brzy opraven. Po týdnech cpl přestal dokonce odpovídat nebo potvrzovat mé požadavky na chatu

Na stejné téma moje přítelkyně čeká na odstoupení od smlouvy na dvou sesterských stránkách po dobu 6 měsíců. Stránky jsou New Vegas a This is Vegas, udělali to jinak, nechali ji požádat o stažení, přestala s ní veškerá komunikace Bylo to, jako by byla přízrak a nic, co napsala, nebylo skutečné Takže hodně štěstí, pokud se vám podaří získat nějakou pomoc, dejte mi vědět, pls. Mezitím to jen šiřte dál a možná, že špatné recenze, které všechny říkají totéž, je mohou zasáhnout do peněženky


Automaticky přeloženo:
Outlaw1029
před 3 měsíci

Ahoj Outlawe,

Stížnosti jsem podal, doufám, že mi odborník pomůže k penězům. Odeslal jsem žádost o reklamaci.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrý den Jaro,

Odeslal jsem stížnosti, jak dlouho musíme čekat na zpětnou vazbu?


Děkuji,



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vpravo nahoře máte časovač, který říká, kolik času má každá strana na odpověď. Na vše, co je potřeba prošetřit, je vždy týden, ale snažíme se reagovat co nejdříve.

Pokud však máte nějaké dotazy, možná vám na ně odpoví tento průvodce a shrne relevantní informace a to, co můžete od reklamačního procesu očekávat.

Stačí kliknout na tento odkaz – Informace a pokyny k řešení stížností .

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobrý den Jaro,


Děkuji,

Automaticky přeloženo:
sharahdream
před 3 měsíci

Nemáte zač, pokud byste se chtěli na něco dalšího zeptat, neváhejte tak učinit. 😉

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Dobrý den Jaro,

viz moje fotka, Zázrak. Zkoušel jsem to dnes, vložil jsem peníze, prošlo to. Byl jsem tak překvapený. Nikdy jsem si nemyslel, že bych nikdy nemohl dostat těch 400 dolarů, nikdy bych nemohl vyplatit peníze. Teď čekám, jestli to zpracují nebo ne. Počítání —- Děkujeme za podporu. budu aktualizovat.


file

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky