DomůFórumKasinaLucky Circus Casino - všeobecná diskuze

Lucky Circus Casino - všeobecná diskuze

3 346 zobrazení 16 odpovědí |
před rokem
|
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Circus Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Podle mého názoru velmi úspěšné kasino.

Obecně mi přijde, že Dama. Kasina NV jsou obvykle velmi spolehlivá!

Miluju to 🫡

Doufám, že se máte všichni dobře, milý Danieli, dlouho jsme se neviděli🫡

Je Radka ještě v Casino Guru?

S pozdravem

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před rokem

Jsme rádi, že vás kasino baví a že je vše tak, jak má být.

Radka je samozřejmě stále součástí týmu a určitě se k vám dostane.

Doufám, že se máte dobře a máte se rádi. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je to vždy trochu vzrušující objevovat nové, které splňují humbuk! Už je to nějaký čas, co jsem dohnal Daniela a Radku. Doufám, že se jim oběma daří! Těšíme se na další diskuze zde.

Automaticky přeloženo:
boonebartlett
před rokem

A vždy se těšíme, až si přečteme vaše příspěvky.

Pokud máte nějaké nové zkušenosti s tímto kasinem, podělte se o ně kdykoli.😉

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj všichni, mám dotaz - možná někdo zná moje zkušenosti nebo zažil něco podobného v tomto kasinu. V tomto kasinu jsem hrál asi 6 měsíců a byl jsem schopen provádět pravidelné vklady a výběry. Bez větších problémů...a najednou se snažím přihlásit a dostává se mi hláška "můj účet byl deaktivován"...když jsem se po pár minutách zeptal na živou podporu, dostal jsem jen odpověď "je to rozhodnutí vedení a já nedostanu žádné další informace"...ani po několika dotazech jsem od kasina nedostal žádnou odpověď, proč byl můj účet zablokován...máte tušení, co by mohlo být špatně?? Neměl jsem probíhající výběr, ani jsem při hraní nedělal nic jinak než předtím...opravdu si to neumím vysvětlit a jen bych rád věděl, co jsem udělal špatně..

Automaticky přeloženo:
MJ306
před 11 měsíci

Hej!

To je přesně důvod, proč těžko chápu, proč kasina používají pouze frázi manažerské rozhodnutí bez alespoň základního náznaku. podle mého názoru váš upřímný zájem vědět, co jste možná udělali špatně, dokazuje, že to není nejlepší způsob, jak zrušit něčí účet.

Pokud mohu prezentovat své zkušenosti, k takovým rychlým škrtům dochází, když byl hráč „shledán vinným" z podvodu.

Není neobvyklé, že se kasina za takových okolností zcela vyhýbají jakémukoli vysvětlení; poskytnutí vysvětlení by tedy vyústilo v otázky a zodpovězení otázek by vedlo k odhalení systému, kterým kasina odhalují podvodníky.

Byly zrušeny nějaké peníze? Doufám, že ne!

Věnoval jste se třeba i sportovnímu sázení?

Jen chci, abyste věděli, že to může být také úplně jiná situace, a obávám se, že to nikdy nezjistíme, pokud kasino neřekne důvod.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Provedl jsem platbu přes EPS a na konci transakce došlo k chybě. V každém případě byly peníze z účtu odepsány, ale k příjemci nedorazily (což se mělo stát okamžitě).


200 € file

Žádná odpověď. Chat.. nebo email.. vtipné...

Automaticky přeloženo:
Anonymized796
před 11 měsíci

To pro vás musí být opravdu frustrující a vidím, že se vaší stížností již zabývá náš tým.

Doufám, že podpora kasina bude schopna vysledovat platbu, zvláště pokud ve vaší bance vše proběhlo v pořádku.

Nemáte náhodou nějaké aktualizace?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, hrál jsem toto kasino schopné časy, užil jsem si to, ale pokud jde o výběr, bylo to brutální, když jsem poprvé vybíral, musel jsem bojovat o své výhry, nakonec jsem je dostal a bylo to kvůli dokumentům atd. v pořádku, takže teď jsem se rozhodl vložit znovu a myslel jsem si, že budu v pořádku, protože jsem byl variován, hraji mnoho stránek a tento poslední výběr byl ještě horší. Nebudu to 3. ledna a nikdy jsem nedostal své výhry Vyhrál jsem spravedlivě za skutečné peníze, čekal jsem trochu nic, tak jsem se do toho podíval, doslova to bylo posláno na divokou husu za minulý měsíc a poloviční podpora je všude kolem s odpověďmi, které mi říkají to samé v dlouhém příběhu krátce, byla to noční můra... pro mě jedna z horších, takhle by to nemělo být, když to bylo schváleno, a pak jsem nic neříkal... mi bylo posláno, ale moje banky mi řekly, že nebyla odeslána žádná výběrová transakce a nepotřebují to poslat znovu, kasino stále říká to samé, aby to dokázalo, které jsem mnohokrát nezměnil nebylo???? ... bylo to tak bizarní, protože jsem nikdy neměl takové problémy a yah ne, nedostal jsem to... nikam jsem se nedostal a každý den jsem se snažil a posílal jsem jim vše, oč požádali, aby byli na stejném místě jako já na začátku, jsem zklamaný... mohl jsem tyto peníze použít mnohokrát a myslím, že tímto tempem je nedostanu. Tak frustrované stejné odpovědi, i když jsem ukázal důkaz a vysvětlil více než n, takže pro mě 0 hvězdiček všude kolem pro toto kasino v mých možnostech pozor!!!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
annmariec233
před 9 měsíci

Z toho, co píšete ve svém příspěvku, chápu, že se s tímto kasinem pohybujete v kruzích a už se dlouho nic neděje. Právo?

Rád bych vám tedy navrhl, abyste zde podali stížnost, aby naši specialisté mohli prošetřit situaci a doufejme, že se brzy dostanou k jejímu vyřešení.

co říkáš?

Vše, co musíte udělat, je podat stížnost zde a pak se nám snad podaří spojit se s kasinem a získat nějaké vysvětlení ohledně toho všeho.

Dejte nám prosím vědět, jestli na to máte chuť.

Automaticky přeloženo:
calhouncrystal538 příspěvek smazal/a
calhouncrystal538
před 9 měsíci

Promiňte, o čem to diskutujete?

Ačkoli to vypadá, že reagujete na konverzaci druhého hráče, druhý příspěvek je poněkud obtížně pochopitelný. Možná si svou řeč zapíšete pomocí nástroje. Ocenil bych, kdybyste místo toho pokračovali v psaní.

Opravdu mi záleží na tom, abychom porozuměli vašemu znepokojení, a mimochodem jsem ve vaší stížnosti zaznamenal podobný problém. Používejte alespoň správně interpunkci, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, pro mě to byla jedna z nejhorších věcí, které jsem doposud zažil.

Ověření, mám také své karty, identitu atd. a zprávu, že účet byl ověřen. Občas to zkontrolovali a všechno bylo červené, včetně mých kreditních a debetních karet.

OK - zeptal jsem se podpory 1 x 2 x 3 x - ani jedna odpověď na jednoduchou otázku. Pokud si zde přečtu zbytek, tak mohu všem jen PORADIT, aby zde nesázeli ani jedno euro. Mimochodem, cashback - na dotaz - samozřejmě - žádná odpověď. Zatím jsem našel 2 renomovaná a férová kasina... kdyby někdo chtěl vědět co to je, klidně mi napište, nevím jestli to sem můžu předat

Upraveno
Automaticky přeloženo:
gamerzocker
před 9 měsíci

A podařilo se vám na konci projít ověřením? Máte na účtu ještě nějaký zůstatek?

Jsme tu, abychom vám pomohli, pokud to budete potřebovat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Opravdu nechápu, jak může mít toto kasino hodnocení 8,7.

Zrušili mi výběr už více než desetkrát. Zkoušel jsem jak bankovní převod, tak výběr kartou, ale pokaždé mi podpora zopakovala stejnou zprávu – „zkontrolujte prosím, zda je váš IBAN správný."

Můj IBAN je správný; dokonce jsem jim poslal screenshoty, aby to dokázal. Pak začali tvrdit, že „Revolut blokuje převod", což je prostě další lež. Revolut od nich neobdržel vůbec žádné pokusy o transakci.

V žádném jiném kasinu jsem nikdy předtím neměl takové problémy. Tohle je plné podvodníků – držte se od nich dál.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
annmariec233
před měsícem

Ano, mám tu stejnou zkušenost. Nejdřív mi několikrát tvrdili, že můj IBAN je nesprávný – i když nebyl. Poslal jsem jim snímek obrazovky, který dokázal, že je správný. Pak mi řekli, že moje banka, Revolut, transakci blokuje a že bych měl kontaktovat Revolut, abych zjistil proč. Revolut samozřejmě od kasina také nic neobdržel.

Nikdy jsem neměl žádné problémy se schválením výběrů z jiných kasin. A proces ověření zde byl úplný chaos – musel jsem poslat asi 20 dokumentů, než byl můj účet konečně schválen.

Upřímně řečeno, tohle kasino působí jako naprostý podvod. Museli si koupit hodnocení, protože je to zdaleka nejhorší kasino, se kterým jsem kdy měl co do činění.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Opravdu nechápu, jak může mít toto kasino hodnocení 8,7.

Zrušili mi výběr už více než desetkrát. Zkoušel jsem jak bankovní převod, tak výběr kartou, ale pokaždé mi podpora zopakovala stejnou zprávu – „zkontrolujte prosím, zda je váš IBAN správný."

Můj IBAN je správný; dokonce jsem jim poslal screenshoty, aby to dokázal. Pak začali tvrdit, že „Revolut blokuje převod", což je prostě další lež. Revolut od nich neobdržel vůbec žádné pokusy o transakci.

V žádném jiném kasinu jsem nikdy předtím neměl takové problémy. Tohle je plné podvodníků – držte se od nich dál.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V tomto případě doufám, že se nám podaří zjistit, co se tam doopravdy děje. Udělal jste správně, když jste podal stížnost .

Prosím, aktualizujte jej, kdykoli je to možné.

Automaticky přeloženo:

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.