DomůFórumKasinaLegiano Casino - všeobecná diskuze

Legiano Casino - všeobecná diskuze

před 2 měsíci od Romi
|
945 zobrazení 22 odpovědí |
|
1 2
před 2 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Legiano Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 měsíci

Musím ověřit stav výběru 500 eur a vždy mi dají runaround, říkají mi, že za tři dny poté, co měli problém s vízy. Etc legiano kasino

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Mercyfull
před 2 měsíci

Takže stále čekáte na ověření vašeho účtu, že?

Víte, kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na pokračování, protože opravdu může nastat nějaký problém nebo technický problém.

Pokud tedy opravdu vidíte, že to všechno nikam nevede a nemáte chuť si výhru vybrat, dejte nám vědět a my zasáhneme.

Prosím, informujte nás o celé situaci.

Automaticky přeloženo:
Mercyfull
před měsícem

Dobrý den!

Právě jsem narazil na tento rozhovor a zajímalo by mě, jak to s tebou dopadlo.

Už jste dostali zaplaceno? Doufám, že ano, a každý detail, který můžete sdílet, je velmi oceňován. Možná vaše příspěvky udělají ostatní méně zmatené, pokud někdo další zažije něco podobného.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Po hodinách chatování jsem konečně dostal peníze vyplacené. Nyní mám stejné problémy s kasinem polestar. Díky recenzi jiného uživatele na této stránce jsem zjistil, že obě tato kasina jsou provozována pod Rabidi NV. Nedoporučoval bych nikomu hrát na stránkách v této skupině. Odpovědi, které teď dostávám v chatu, jsou úplně stejné, jaké jsem dostal od legiana. Prý je jeden den vše v pořádku, pak napíšou, že druhý den mají velký požadavek na výběr. Je to přesně ta samá odpověď vyjmout a vložit, kterou dostávám nyní. Myslím, že vy v casinoguru byste měli zvážit stránky pod Rabidi NV Jinak. Tato kasina nefungují dobře. Chtějí, aby zákazníci zrušili své výběry a vymýšleli výmluvy, proč by výběry měly trvat tak dlouho. Nyní čekáme na 500 eur od polestar. Už nikdy nebudu hrát na žádné z těchto stránek.

Automaticky přeloženo:
J1990
před měsícem

Jsem rád, že jste dostali své peníze, i když musíte čekat déle, a to musí být jistě stres.

Kdykoli se stížnost vyřeší, žádné kasino nezíská černé body, i když to trvá dlouho. Kasino je dostane pouze v případě nevyřešené stížnosti, což negativně ovlivní jeho index bezpečnosti.

Proto je skvělé, když naši uživatelé sdílejí své zkušenosti zde na fóru nebo psaním uživatelských recenzí, takže každý může být lépe informován.

Ne, uvidíme, jak to bude s vaším výběrem v druhém kasinu.🤞

Automaticky přeloženo:
Mercyfull
před měsícem

Zaplatili vám nakonec?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Všechno šlo dobře, dokud jsem nezačal vydělávat.

Požádal jsem o výběr a platba trvala 29 dní.

Nyní jsem si objednal další a dorazil po 10 dnech čekání....stále mi nepřišly peníze

Myslím, že o své peníze přijdu...


Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Chcete říct, že to schválili po 10 dnech?

Pokud je tam váš účet již ověřený, neřekl bych, že to bude trvat tak dlouho.

Mohu se prosím zeptat, jaký způsob platby jste použili?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V září mě požádali o ověření a já jsem strávil více než 20 dní pokusy o ověření.

V říjnu jim trvalo 28 dní, než mi dali výběr pouze 190 €, musel jsem to žádat každý den!!


Nyní čekám na stažení od 21.11. a už jsem ztratila naději.

Používám bankovní převod, ale bylo mi řečeno, že nezáleží na tom, kterou metodu použijete, protože čekací dny jsou stejné.

Myslím, že toto kasino nás podvede. Přijdu o svých 2400 €, které mám na účtu.

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Neztrácejte peníze. Jakmile to uděláte, nikdo vám nebude moci pomoci získat částku zpět.

Myslel jsem, že vaše stížnost na Legiano Casino byla vyřešena, ale zdá se, že máte jiný problém. No, situace se zdá být stejná, počítám, takže řešení už znáte. Místo ztráty peněz zkuste další kontrolu a odešlete novou stížnost. To je mnohem lepší postup.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chci si znovu stěžovat..

Ale nenechají mě, protože je stále otevřeno.

co dělám?

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před měsícem

Hej. Právě jsem zde viděl vaši odpověď na mou otázku v jiném vlákně .

Nechme to zde, v oficiálním vláknu kasina, protože tímto způsobem, když píšete do více vláken o stejném problému, je opravdu těžké udržet krok.

Mohu se vás zeptat, proč potřebujete otevřít další stížnost, prosím?

Čekají snad ještě nějaké peníze?

Pokud ano, můžete do své nevyřízené stížnosti napsat, že požadujete další výběr, a váš řešitel stížností přičte částku k předchozí, víte.

Stačí to napsat do vlákna stížností zde .

Pokud s tím budete potřebovat nějakou pomoc, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobré ráno, googlováním jsem našel toto fórum a doufám, že mi pomůžete. Udělal jsem více než 20 výběrů a Legiano je všechny ruší a když otevřu chat, tak mi řeknou, že jsem to zrušil, jindy zase, že mají problémy s Visa (když vybírám převodem) a vždy tisíc výmluv a pro mě to nikdy nekončí ničím dobrým. Vždycky dají tisíc výmluv, že zkoušejí různé metody atd... Udělal jsem všechno. Peníze jsem již vybral a proběhlo to bez problémů (bylo to 90@ euro) nyní je to 500 a začínají problémy. Zkoušel jsem vybrat 90, 100, 50, 400... a nic. Je to tak už víc jak měsíc a nikdo nic neřeší. Pouze výmluvy a stále stejný text kopírovaný stále dokola. Kontaktoval jsem právníka, který je odborníkem na sázkové kanceláře, a má asi 20 dalších postižených lidí, o kterých mi řekl, že za 20 € pro každého z nás zahájíme soudní řízení proti Legianu. Nechci se dostat do tohoto bodu, ale vzhledem k tomu, co jsme viděli, si myslím, že není jiná možnost. Chce někdo pomoci, nebo se chce někdo připojit ke kolektivní stížnosti?

Automaticky přeloženo:
verdeap2023
před 2 týdny

Dobrý den.

Mám štěstí, že jste našli naše stránky a vidím, že jste již mohli podat stížnost i zde.

Uvědomte si prosím, že stížnost je bezplatná a náš tým udělá vše pro to, aby ji vyřešil, jako jsme to již udělali u jiných stížností na toto kasino.

Pokud si projdete toto vlákno, přečtete si další příspěvky s podobnými problémy od našich uživatelů. Doufám, že se to vše brzy vyřeší a peníze dostanete.

Jak dlouho hrajete v tomto kasinu, smím-li?


Automaticky přeloženo:
před 5 dny

zaplatil někdo legiano?

Automaticky přeloženo:
diositolcl
před 5 dny

Ahoj! Vsadím se, že vás zajímá, zda někdo v poslední době mohl vybrat peníze z Legiano Casino. Zkontroloval jsem vyřešené stížnosti hráčů, abych zjistil, že někteří hráči byli skutečně vyplaceni.

https://casino.guru/complaints/resolved 👈

Neváhejte a procházejte související vlákna fóra umístěná na kartě oficiální diskuse a seznam na webu s recenzemi 👈


Pro nejpřímější aktualizaci si však myslím, že bychom se museli setkat se skutečným hráčem. Uvidíme, zda zde někdo zareaguje.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj,

Jmenuji se Vasilis, jsem z Řecka a na Legianu jsem se zaregistroval 24. prosince 2024. Kromě mého telefonního čísla a e-mailu nebylo vyžadováno žádné ověření.

V současné době mám nevyřízené žádosti o výběr po 500 EUR s datem 25., 26. a 27. prosince. Můj účet stále zobrazuje zůstatek 2 500 EUR, což je celkem 4 000 EUR.

V chatu stále odpovídají stejnými automatickými a zdánlivě falešnými zprávami, tvrdí, že finanční oddělení je zahlceno žádostmi o výběr a žádají mě o trpělivost.

Nikdy jsem nepoužil žádný bonus.

file

file

Mám podezření, že jsou to podvodníci. Prosím, pomozte mi získat mé peníze.

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Vasilakis93
před 2 dny

Dobrý den, mám-li být upřímný, možná kasino opravdu nelže. Byl svátek, takže je možné, že nemají dost lidí nebo se v ty dny prostě nevyřizují výběry.

Zkuste vydržet a uvidíte, zda to kasinu stále trvá tak dlouho. Na zpracování výběrů dáváme kasinům 14 dní, takže pokud to bude trvat déle, kontaktujte nás a my se pokusíme pomoci.

Doufám, že bude vše v pořádku. 👍😊

Automaticky přeloženo:
včera

Dobrý večer!!! Dostal někdo v poslední době peníze od legiano kasina? Proč mám nevyřízené výběry? A nemůžu s nimi nic vymyslet?

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky