před 3 dny
Kdy přesně jste však o ty výběry požádali a už jste tam nějaké úspěšné měli?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
0
Kdy přesně jste však o ty výběry požádali a už jste tam nějaké úspěšné měli?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
Měl jsem 3 výběry 2 od 26.12 a jeden od 30.12!! 2 byly úspěšně dokončeny!! Dnes!! Jeden ještě zbývá!!! Nebojte se, dostanete je všichni. Asi se to tak říká 🙏🙏 Bylo ze mě zvednuto závaží!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
Dobrý večer. Čekám na 3 výběry po 500 EUR. A dalších 500 EUR čeká na vyřízení, protože jsem dosáhl maxima 3 výběrů. Termíny jsou 23., 24. a 25. prosince. Platbu mi provedli znovu asi před 2 měsíci.
V živém chatu vždy odpovídají stejnou automatickou zprávou s žádostí o trpělivost. Od té doby jsme překročili 6 pracovních dnů.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
Měl jsem 3 výběry 2 od 26.12 a jeden od 30.12!! 2 byly úspěšně dokončeny!! Dnes!! Jeden ještě zbývá!!! Nebojte se, dostanete je všichni. Asi se to tak říká 🙏🙏 Bylo ze mě zvednuto závaží!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
Dobrý večer. Čekám na 3 výběry po 500 EUR. A dalších 500 EUR čeká na vyřízení, protože jsem dosáhl maxima 3 výběrů. Termíny jsou 23., 24. a 25. prosince. Platbu mi provedli znovu asi před 2 měsíci.
V živém chatu vždy odpovídají stejnou automatickou zprávou s žádostí o trpělivost. Od té doby jsme překročili 6 pracovních dnů.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
Dobrý den, doporučuji vám přečíst si toto vlákno, abyste viděli, že kasino má zpoždění s výplatami.
Obávám se, že v tom nejste sami. Normálně bych řekl, že podání stížnosti je dobrý krok, ale protože mnoho hráčů hlásí stejné zpoždění, vsadím se, že kasino by se opozdilo jen více, kdybychom se obrátili s jinou otázkou na vyřešení stížností. Je to zapeklitá situace. V každém případě, pokud dáváte přednost podání stížnosti, což znamená, že to naši specialisté prošetří, řekl bych, že čtení tohoto průvodce je nejlepší začátek 👈
Kéž bych ti mohl říct něco víc...
Hello, I suggest you read this thread to see the casino has been delayed with payouts.
You are not alone in this, I'm afraid. Normally I would say submitting a complaint is a good move, but since many palyer's have been reporting the same delay, I bet the casino would only become more delayed if we reach out with another question to resolve complaints. It is a tricky situation. In any case, if you prefer to submit a complaint, which means our specialists will investigate, I'd say reading this guide is the best start 👈
I wish I could tell you something more...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.