před 2 měsíci
Kdy přesně jste však o ty výběry požádali a už jste tam nějaké úspěšné měli?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
0
Kdy přesně jste však o ty výběry požádali a už jste tam nějaké úspěšné měli?
When exactly have you requested those withdrawals, though, and have you had any successful ones there before?
Měl jsem 3 výběry 2 od 26.12 a jeden od 30.12!! 2 byly úspěšně dokončeny!! Dnes!! Jeden ještě zbývá!!! Nebojte se, dostanete je všichni. Asi se to tak říká 🙏🙏 Bylo ze mě zvednuto závaží!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
Dobrý večer. Čekám na 3 výběry po 500 EUR. A dalších 500 EUR čeká na vyřízení, protože jsem dosáhl maxima 3 výběrů. Termíny jsou 23., 24. a 25. prosince. Platbu mi provedli znovu asi před 2 měsíci.
V živém chatu vždy odpovídají stejnou automatickou zprávou s žádostí o trpělivost. Od té doby jsme překročili 6 pracovních dnů.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
Měl jsem 3 výběry 2 od 26.12 a jeden od 30.12!! 2 byly úspěšně dokončeny!! Dnes!! Jeden ještě zbývá!!! Nebojte se, dostanete je všichni. Asi se to tak říká 🙏🙏 Bylo ze mě zvednuto závaží!!!!
I had 3 withdrawals 2 from 26.12 and one from 30.12!! 2 were completed successfully!! Today!! One is still left!!! Don't worry, you will all get them. I guess that's what they say 🙏🙏 A weight has been lifted from me!!!!
Είχα 3 αναλήψεις 2 από 26.12 και μια από 30.12!! οι 2 ολοκληρώθηκαν με επιτυχία!!Σημερα!! Η μία μένει ακόμη!!! Μην αγχώνεστε όλοι θα τα πάρετε. Μάλλον είναι όπως τα λένε 🙏🙏Μου έφυγε ένα βάρος!!!!
Dobrý večer. Čekám na 3 výběry po 500 EUR. A dalších 500 EUR čeká na vyřízení, protože jsem dosáhl maxima 3 výběrů. Termíny jsou 23., 24. a 25. prosince. Platbu mi provedli znovu asi před 2 měsíci.
V živém chatu vždy odpovídají stejnou automatickou zprávou s žádostí o trpělivost. Od té doby jsme překročili 6 pracovních dnů.
Good evening. I am waiting for 3 withdrawals of €500 each. And an additional €500 pending as I have reached the maximum of 3 withdrawals. The dates are December 23, 24 and 25. They have made a payment to me again about 2 months ago.
In live chat they always respond with the same automated message asking for patience. We have exceeded the 6 working days since then.
Καλησπέρα. Περιμένω 3 αναλήψεις 500€ η καθεμία. Και 500 €επιπλέον σε αναμονή καθώς έχω φτάσει το μέγιστο 3 αναλήψεων. 23,24 και 25 Δεκεμβρίου οι ημερομηνίες.Μου έχουν ξανακάνει πληρωμή πριν περίπου 2 μήνες.
Στο live chat απαντάνε πάντα με το ίδιο αυτοματοποιημενο μήνυμα ζητώντας υπομονή. Έχουμε υπερβεί τις 6 εργασιμες από τότε.
Dobrý den, doporučuji vám přečíst si toto vlákno, abyste viděli, že kasino má zpoždění s výplatami.
Obávám se, že v tom nejste sami. Normálně bych řekl, že podání stížnosti je dobrý krok, ale protože mnoho hráčů hlásí stejné zpoždění, vsadím se, že kasino by se opozdilo jen více, kdybychom se obrátili s jinou otázkou na vyřešení stížností. Je to zapeklitá situace. V každém případě, pokud dáváte přednost podání stížnosti, což znamená, že to naši specialisté prošetří, řekl bych, že čtení tohoto průvodce je nejlepší začátek 👈
Kéž bych ti mohl říct něco víc...
Hello, I suggest you read this thread to see the casino has been delayed with payouts.
You are not alone in this, I'm afraid. Normally I would say submitting a complaint is a good move, but since many palyer's have been reporting the same delay, I bet the casino would only become more delayed if we reach out with another question to resolve complaints. It is a tricky situation. In any case, if you prefer to submit a complaint, which means our specialists will investigate, I'd say reading this guide is the best start 👈
I wish I could tell you something more...
Ještě ne!!! Doufám, že brzy!!! čekám!!!
Not yet!!! I hope soon!!! I'm waiting!!!
Dobře, až se něco změní, dejte mi prosím vědět, snad to bude brzy.☘️
Alright, when something changes please let me know, hopefully it will be soon.☘️
Dostal jsem zaplaceno 3×500 € 1. 8. a 500 € 1. 12.
I was paid 3×500€ on 8/1 and 500€ on 12/1.
Πληρώθηκα 3×500€ στις 8/1 και 500€ 12/1.
Dobrý den. Konečně. Jsem opravdu vděčný, že jsi nám dal vědět.
Trvalo to asi tři týdny, mám pravdu? Jsem rád, že to pro vás skončilo.
Hi there. Finally. I'm truly grateful you let us know.
It took a three weeks or so, am I correct? I'm glad it has ended for you.
Žádosti o stažení byly
23. 12
24. 12
25. 12
8/1.
Děkuji mnohokrát
Withdrawal requests were
12/23
12/24
12/25
8/1.
Thank you very much
Τα αιτήματα ανάληψης ήταν
23/12
24/12
25/12
8/1.
Ευχαριστώ πολύ
Mám jednu nevyřízenou z 29.12 a dávají mi jen výmluvy.
Prošel jsem procesem ověření a jsem zákonný a správný.
I have one pending from 12/29 and they only give me excuses.
I have passed the verification process and I am legal and correct.
Yo tengo una pendiente del 29/12 y solo me ponen excusas.
He pasado el proceso de verificación y estoy legal y correcto.
Vidím, že máte stále otevřenou stížnost , takže jsem čekal, že to bude vyřešeno do tohoto data, ale nevím, co se může stát. Co konkrétně vám prosím kasino říká?
I see that you still have an open complaint so I was expecting it to be resolved by this date but I don't know what can happen. What specifically is the casino telling you please?
Neztrácejte naději, prosím. Odeslali jste svou stížnost a my uděláme vše pro to, abychom vám pomohli získat vaše peníze.
Odpovězte na svou stížnost , kdykoli to bude možné, a my brzy pokročíme vpřed a celou záležitost prošetříme.
Dáš, prosím?
Don't lose any hope, please. You have submitted your complaint, and we will do everything possible to help you get your money.
Reply to your complaint whenever possible, and we will move forward soon and investigate the whole matter.
Will you, please?
Ahoj, nedávno jsem se zaregistroval v LEGIANO CASINO, vyhrál jsem 500 eur, ale k dnešnímu dni je stav výběru "ověřujeme váš účet" Poslal jsem několik e-mailů, odpověď je vždy stejná, že to zpracovávají a jsou online pro 5 dní..! Už teď vím, že zítra neuvidím výhry načtené na mé mastercard! Hraji i na jiných stránkách jako sportaza a do 2 dnů je vše zpracováno a připsáno! Stejně jako jiné stránky! Doufejme, že zítra najdu kredit na mé mastercard!
Hi, I recently signed up on LEGIANO CASINO, I won 500 euros but to date 4 days the withdrawal status is "we are verifying your account" I sent several emails the response is always the same that they are processing it and they are online for 5 days..! I already know that tomorrow I will not see the winnings loaded on my mastercard! I also play on other sites like sportaza and within 2 days everything is processed and credited to me! Just like other sites! Let's hope that tomorrow I find the credit on my mastercard!
Salve sono iscritta da poco su LEGIANO CASINÒ ho vinto 500 euro ma ad oggi 4 giorni lo stato del prelievo risulta " stiamo verificando il suo conto " ho inviato diverse email la risposta è sempre la stessa che stanno provvedendo all' elaborazione che sono in linea dei 5 giorni ..! So già che domani non vedrò la vincita caricata sulla mia mastercard! Gioco anche su altri siti come sportaza e nel giro di 2 giorni mi viene tutto elaborato e accreditato! Cosi come altri siti! Speriamo che domani trovo l' accredito sulla mia mastercard!
Ahoj, nedávno jsem se zaregistroval v LEGIANO CASINO, vyhrál jsem 500 eur, ale k dnešnímu dni je stav výběru "ověřujeme váš účet" Poslal jsem několik e-mailů, odpověď je vždy stejná, že to zpracovávají a jsou online pro 5 dní..! Už teď vím, že zítra neuvidím výhry načtené na mé mastercard! Hraji i na jiných stránkách jako sportaza a do 2 dnů je vše zpracováno a připsáno! Stejně jako jiné stránky! Doufejme, že zítra najdu kredit na mé mastercard!
Hi, I recently signed up on LEGIANO CASINO, I won 500 euros but to date 4 days the withdrawal status is "we are verifying your account" I sent several emails the response is always the same that they are processing it and they are online for 5 days..! I already know that tomorrow I will not see the winnings loaded on my mastercard! I also play on other sites like sportaza and within 2 days everything is processed and credited to me! Just like other sites! Let's hope that tomorrow I find the credit on my mastercard!
Salve sono iscritta da poco su LEGIANO CASINÒ ho vinto 500 euro ma ad oggi 4 giorni lo stato del prelievo risulta " stiamo verificando il suo conto " ho inviato diverse email la risposta è sempre la stessa che stanno provvedendo all' elaborazione che sono in linea dei 5 giorni ..! So già che domani non vedrò la vincita caricata sulla mia mastercard! Gioco anche su altri siti come sportaza e nel giro di 2 giorni mi viene tutto elaborato e accreditato! Cosi come altri siti! Speriamo che domani trovo l' accredito sulla mia mastercard!
Ahoj. Evidentně jste toto vlákno ještě nečetli. Jste jediný, kdo má zpožděnou platbu. Doporučuji procházet toto vlákno, protože věřím, že všechny důležité věci byly zveřejněny.
Chci říct, hledejte sami sebe.
Hi. You obviously have not yet read this thread. Well, you are the only one with delayed payment. I suggest you browse this thread because I believe all important things have been posted.
I mean, look for yourself.
Ahoj, vím, že nejsem jediný, ale rád bych řekl svůj příspěvek, dnes 5 dní, výběr 500 eur se stále nic neověřuje a vždy mi říkají to samé "omlouváme se za zpoždění, ale máme několik žádostí o výběr", ale v jeho podmínkách je uvedeno, že VÝBĚR PROBÍHÁ DO 3 DNŮ a Přijímám tyto podmínky a časy, kdybych věděl, že to trvá týdny, neukládal bych, ale v podmínkách to neříkají! Dále je v obchodních podmínkách napsáno, že oddělení může na ověření účtu trvat déle, proto jsem se také zeptal, zda by mohli můj účet ověřit, tak jsem dokumenty poslal, ale bylo mi řečeno, že to není nutné, pokud oddělení si to žádá! Takže můj účet neověřují, protože to není nutné, TAK MUSELO VÝBĚR PROBÍHAT DO 3 DNŮ. Upozornil jsem na to provozovatele chatu, který mi odpověděl doslova "bohužel podmínky nejsou aktualizovány" v tomto ohledu jsem odpověděl, že souhlasím s těmito podmínkami, nikoli jinými, takže není můj problém, že nejsou aktualizovány! JE TO ABSURDNÍ! NA SPORTAZE DO 2 DNŮ ZÍSKÁM VÝHERNÍ KREDIT. LEGIANUS ZDAJNĚ JEN VÝMLUVY
Přikládám obchodní podmínky
Hi, I know I'm not the only one, but I would like to say my piece, today 5 days, the withdrawal of 500 euros still nothing is being verified and they always tell me the same "we apologize for the delay but we have several withdrawal requests" but its terms and conditions says THAT THE WITHDRAWAL IS PROCESSED WITHIN 3 DAYS, and I accept these terms and times, if I had known that it takes weeks I would not have deposited, but on the terms and conditions they do not say it! Furthermore it is written in the terms and conditions, that the department can take more time to verify the account, so I also asked if they could verify my account so I sent the documents, but I was told that it is not necessary, unless the department requests it! So they are not verifying my account because it is not necessary, SO THE WITHDRAWAL HAD TO BE PROCESSED WITHIN 3 DAYS. I pointed this out to a chat operator who replied to me literally "unfortunately the terms and conditions are not updated" in this regard I replied that I deposited accepting these terms not others, so it is not my problem that they are not updated! IT IS ABSURD! ON SPORTAZA WITHIN 2 DAYS I RECEIVE THE WINNINGS CREDIT. LEGIANUS APPARENTLY ONLY EXCUSES
I attach the terms and conditions
Ciao, so di non essere l' unica , ma vorrei dire la mia , oggi 5 giorni, il prelievo di 500 euro ancora nulla è in fase di verifica e mi dicono sempre la stessa " ci scusiamo per il ritardo ma abbiamo diverse richieste di prelievo" ma suo termini e condizioni dice CHE IL PRELIEVO VIENE ELABORATO ENTRO 3 GIORNI, e io accetto questi termini e tempi, a saperlo che ci vogliono settimane non avrei depositato, ma su termini e condizioni non lo dicono! Inoltre c è scritto su termini e condizioni, che il dipartimento può prendersi più tempo per verificare il conto, cosi ho anche chiesto se potessero verificarmi il conto cosi inviavo i documenti, ma mi è stato detto che non serve, a meno che non lo richiede il dipartimento! Allora non mi stanno verificando il conto perché non serve , QUINDI IL PRELIEVO DOVEVA ESSERMI ELABORATO ENTRO 3 GIORNI. Ho fatto notare questa cosa ad un' opertrice della chat la quale mi ha risposto testualmente " purtroppo termini e condizioni non è aggiornato" a riguardo ho risposto che ho depositato accettando questi termini non altri , quindi non è un mio problema che non sn aggiornati! È ASSURDO! SU SPORTAZA ENTRO 2 GIORNI RICEVO L' ACCREDITO DELLA VINCITA . LEGIANO A QUANTO PARE SOLO SCUSE
Allego i termini e condizioni
Chápu.
Jen víme, že toto kasino má zpoždění. Všichni hráči tedy musí být trpěliví. V každém případě díky za příběh.
Domnívám se však, že připojení smluvních podmínek není vůbec nutné. Pokud je kasino ve zpoždění, řekl bych, že opakování podmínek provozovateli chatu je zbytečné. Jsou si vědomi limitů; jejich kolegové prostě nejsou schopni pracovní zátěž zvládnout. Totéž platí pro srovnání situace s ostatními kasiny, která aktuálně nemají zpoždění. Smutné, ale zjevně pravdivé. je mi to líto. Zkuste být trpělivý, prosím.
I see.
It is just that we know already this casino is in delay. So, all players have to be patient. In any case, thanks for the story.
However, I believe attaching terms and conditions is not necessary at all. If the casino is in delay, I'd say repeating the conditions to the chat operator is pointless. They are aware of the limits; their colleagues are just not capable of working out the workload. The same goes for comparing the situation with other casinos that are currently not in delay. Sad but obviously true. I'm sorry. Try to be patient, please.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.