DomůFórumKasinaLegiano Casino - všeobecná diskuze

Legiano Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Romi
|
7 285 zobrazení 192 odpovědí |
|
1 2 3...10
Linara

Kdy přesně jste však o ty výběry požádali a už jste tam nějaké úspěšné měli?

Automaticky přeloženo:
Romi

Měl jsem 3 výběry 2 od 26.12 a jeden od 30.12!! 2 byly úspěšně dokončeny!! Dnes!! Jeden ještě zbývá!!! Nebojte se, dostanete je všichni. Asi se to tak říká 🙏🙏 Bylo ze mě zvednuto závaží!!!!

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer. Čekám na 3 výběry po 500 EUR. A dalších 500 EUR čeká na vyřízení, protože jsem dosáhl maxima 3 výběrů. Termíny jsou 23., 24. a 25. prosince. Platbu mi provedli znovu asi před 2 měsíci.

V živém chatu vždy odpovídají stejnou automatickou zprávou s žádostí o trpělivost. Od té doby jsme překročili 6 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:

Měl jsem 3 výběry 2 od 26.12 a jeden od 30.12!! 2 byly úspěšně dokončeny!! Dnes!! Jeden ještě zbývá!!! Nebojte se, dostanete je všichni. Asi se to tak říká 🙏🙏 Bylo ze mě zvednuto závaží!!!!

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Doufám, že i ten poslední bude úspěšný!

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer. Čekám na 3 výběry po 500 EUR. A dalších 500 EUR čeká na vyřízení, protože jsem dosáhl maxima 3 výběrů. Termíny jsou 23., 24. a 25. prosince. Platbu mi provedli znovu asi před 2 měsíci.

V živém chatu vždy odpovídají stejnou automatickou zprávou s žádostí o trpělivost. Od té doby jsme překročili 6 pracovních dnů.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, doporučuji vám přečíst si toto vlákno, abyste viděli, že kasino má zpoždění s výplatami.

Obávám se, že v tom nejste sami. Normálně bych řekl, že podání stížnosti je dobrý krok, ale protože mnoho hráčů hlásí stejné zpoždění, vsadím se, že kasino by se opozdilo jen více, kdybychom se obrátili s jinou otázkou na vyřešení stížností. Je to zapeklitá situace. V každém případě, pokud dáváte přednost podání stížnosti, což znamená, že to naši specialisté prošetří, řekl bych, že čtení tohoto průvodce je nejlepší začátek 👈


Kéž bych ti mohl říct něco víc...

Automaticky přeloženo:
Radka

Ještě ne!!! Doufám, že brzy!!! čekám!!!

Automaticky přeloženo:
Linara

Dobře, až se něco změní, dejte mi prosím vědět, snad to bude brzy.☘️

Automaticky přeloženo:

Dostal jsem zaplaceno 3×500 € 1. 8. a 500 € 1. 12.

Automaticky přeloženo:
alexeliakos

Dobrý den. Konečně. Jsem opravdu vděčný, že jsi nám dal vědět.

Trvalo to asi tři týdny, mám pravdu? Jsem rád, že to pro vás skončilo.

Automaticky přeloženo:

Žádosti o stažení byly

23. 12

24. 12

25. 12

8/1.

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:

Mám jednu nevyřízenou z 29.12 a dávají mi jen výmluvy.

Prošel jsem procesem ověření a jsem zákonný a správný.

file

Automaticky přeloženo:
beruco-26

Vidím, že máte stále otevřenou stížnost , takže jsem čekal, že to bude vyřešeno do tohoto data, ale nevím, co se může stát. Co konkrétně vám prosím kasino říká?

Automaticky přeloženo:

Dostal někdo tento týden výplatu?

Automaticky přeloženo:

Čekám už 1 týden. Myslím, že nemám žádnou naději.

Automaticky přeloženo:
Dimielal

Neztrácejte naději, prosím. Odeslali jste svou stížnost a my uděláme vše pro to, abychom vám pomohli získat vaše peníze.

Odpovězte na svou stížnost , kdykoli to bude možné, a my brzy pokročíme vpřed a celou záležitost prošetříme.

Dáš, prosím?

Automaticky přeloženo:

Ahoj, nedávno jsem se zaregistroval v LEGIANO CASINO, vyhrál jsem 500 eur, ale k dnešnímu dni je stav výběru "ověřujeme váš účet" Poslal jsem několik e-mailů, odpověď je vždy stejná, že to zpracovávají a jsou online pro 5 dní..! Už teď vím, že zítra neuvidím výhry načtené na mé mastercard! Hraji i na jiných stránkách jako sportaza a do 2 dnů je vše zpracováno a připsáno! Stejně jako jiné stránky! Doufejme, že zítra najdu kredit na mé mastercard!

Automaticky přeloženo:
Romi

Děkuju!

Automaticky přeloženo:

Ahoj, nedávno jsem se zaregistroval v LEGIANO CASINO, vyhrál jsem 500 eur, ale k dnešnímu dni je stav výběru "ověřujeme váš účet" Poslal jsem několik e-mailů, odpověď je vždy stejná, že to zpracovávají a jsou online pro 5 dní..! Už teď vím, že zítra neuvidím výhry načtené na mé mastercard! Hraji i na jiných stránkách jako sportaza a do 2 dnů je vše zpracováno a připsáno! Stejně jako jiné stránky! Doufejme, že zítra najdu kredit na mé mastercard!

Automaticky přeloženo:

Ahoj. Evidentně jste toto vlákno ještě nečetli. Jste jediný, kdo má zpožděnou platbu. Doporučuji procházet toto vlákno, protože věřím, že všechny důležité věci byly zveřejněny.

Chci říct, hledejte sami sebe.

Automaticky přeloženo:
Radka

Ahoj, vím, že nejsem jediný, ale rád bych řekl svůj příspěvek, filefile dnes 5 dní, výběr 500 eur se stále nic neověřuje a vždy mi říkají to samé "omlouváme se za zpoždění, ale máme několik žádostí o výběr", ale v jeho podmínkách je uvedeno, že VÝBĚR PROBÍHÁ DO 3 DNŮ a Přijímám tyto podmínky a časy, kdybych věděl, že to trvá týdny, neukládal bych, ale v podmínkách to neříkají! Dále je v obchodních podmínkách napsáno, že oddělení může na ověření účtu trvat déle, proto jsem se také zeptal, zda by mohli můj účet ověřit, tak jsem dokumenty poslal, ale bylo mi řečeno, že to není nutné, pokud oddělení si to žádá! Takže můj účet neověřují, protože to není nutné, TAK MUSELO VÝBĚR PROBÍHAT DO 3 DNŮ. Upozornil jsem na to provozovatele chatu, který mi odpověděl doslova "bohužel podmínky nejsou aktualizovány" v tomto ohledu jsem odpověděl, že souhlasím s těmito podmínkami, nikoli jinými, takže není můj problém, že nejsou aktualizovány! JE TO ABSURDNÍ! NA SPORTAZE DO 2 DNŮ ZÍSKÁM VÝHERNÍ KREDIT. LEGIANUS ZDAJNĚ JEN VÝMLUVY

Přikládám obchodní podmínky

Automaticky přeloženo:
luxsty7

Chápu.

Jen víme, že toto kasino má zpoždění. Všichni hráči tedy musí být trpěliví. V každém případě díky za příběh.

Domnívám se však, že připojení smluvních podmínek není vůbec nutné. Pokud je kasino ve zpoždění, řekl bych, že opakování podmínek provozovateli chatu je zbytečné. Jsou si vědomi limitů; jejich kolegové prostě nejsou schopni pracovní zátěž zvládnout. Totéž platí pro srovnání situace s ostatními kasiny, která aktuálně nemají zpoždění. Smutné, ale zjevně pravdivé. je mi to líto. Zkuste být trpělivý, prosím.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky