DomůFórumKasinaLegiano Casino - všeobecná diskuze

Legiano Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 8 měsíci od Romi
|
39 764 zobrazení 627 odpovědí |
|
12 3 4...33
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Děkuji za odpověď, na Legiano už určitě nikdy nevložím, chtěl jsem zkusit jiná kasina, ale vybral jsem si jedno z nejhorších v časech výběru. Čekám na výběrový kredit, o kterém už vím, že dorazí za měsíc 🤣

Automaticky přeloženo:
luxsty7
před 5 měsíci

Ano, bohužel v poslední době došlo ke skutečnému zpoždění plateb a my se snažíme zjistit, co se děje.

Naštěstí sem chodí všichni naši uživatelé, kteří tam hrají, a informují nás o tom; jinak bychom toho moc nezjistili.

Dejte nám tedy prosím vědět, jak to jde a jestli potřebujete pomoc našeho reklamačního týmu.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj,

Mám stejný problém s tímto kasinem. Požádal o výběr 12. ledna. Byl jsem tam 3x v kontaktu s chatem. Také jsem tam poslal e-mail na podporu, ale nic jsem tam neslyšel.

Automaticky přeloženo:
thomashallan87
před 5 měsíci

Je mi líto, že si tím také musíte projít.

Bohužel v poslední době se mnoho hráčů potýká s problémy s výběry. Jen doufáme, že je kasino brzy opraví.

Stížnost podejte prosím zde a doufáme, že ji budeme moci vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Buďte opatrní s tímto kasinem. Je to kasino pouze s vkladem. Zpracování výběrů trvá dlouho, pokud jsou vůbec zpracovány. Živý chat vám nemůže nijak pomoci, protože nemůže komunikovat s příslušným oddělením. Také jsem jim poslal e-mail, ale nedostal jsem žádnou odpověď. Toto je strategie, kterou dodržují, aby úmyslně oddálili výběry, aby mohli ppl vsadit své výhry dříve, než je stihnou vybrat.


Budu průběžně zveřejňovat a aktualizovat svou recenzi pro další informace. Můj požadavek na výběr byl 29. 1. a stále nemám své peníze.


Vždycky se vymlouvají a že musím být trpělivý. Tým dělá, co může atd...Ztratil jsem v ně důvěru a už nebudu vkládat peníze do jejich kasina.

Automaticky přeloženo:
zirakos1989
před 5 měsíci

Ahoj,

Hráči o tom diskutovali už nějakou dobu. Podívejte se kolem tohoto a také souvisejících vláken, pokud vám to nevadí.

Platby se podle informací o hráčích výrazně zpozdily. Rád bych přidal něco lepšího, ale je to momentálně o trpělivosti.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Znovu a znovu otevírají můj účet, i když jsem je několikrát požádal o jeho trvalé uzavření a obdržel jsem potvrzení, že je uzavřen. Zasílání e-mailů a textových zpráv o nabídkách, i když jsem obdržel potvrzení o uzavření účtu a odhlášení odběru všech newsletterů. Měl jsem velké problémy s výběry, a proto bych již nebyl zákazníkem. Doporučuji, abyste se drželi daleko od tohoto kasina, protože je nemožné se od nich dostat pryč.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Ahoj!

Dnes jsem dostal tři výběry ve stejnou dobu 🙂 Trvalo to téměř 1 měsíc - zdá se, že je to pro toto kasino normou

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Znovu a znovu otevírají můj účet, i když jsem je několikrát požádal o jeho trvalé uzavření a obdržel jsem potvrzení, že je uzavřen. Zasílání e-mailů a textových zpráv o nabídkách, i když jsem obdržel potvrzení o uzavření účtu a odhlášení odběru všech newsletterů. Měl jsem velké problémy s výběry, a proto bych již nebyl zákazníkem. Doporučuji, abyste se drželi daleko od tohoto kasina, protože je nemožné se od nich dostat pryč.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je mi líto, že se vás snaží získat zpět tímto způsobem.

Mohu se však zeptat, jaký byl důvod uzavření vašeho účtu?

Je to tak, že pouze když vrstva prohlásí, že je to kvůli problémům s hazardními hrami, musí kasino účet zavřít a nikdy jej znovu otevřít.

Protože jinak se budou snažit získat své zákazníky zpět, víte.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj!

Dnes jsem dostal tři výběry ve stejnou dobu 🙂 Trvalo to téměř 1 měsíc - zdá se, že je to pro toto kasino normou

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hej. To je skvělé, i když to trvalo opravdu dlouho.

Jen doufám, že kasino nyní zlepší časy výběru.

Budete tam hrát dál, nebo raději ne?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Pravděpodobně bude - Mají nějaké dobré bonusy na týdenní bázi a už tam mají účet.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Je to jak píšu kvůli velkým problémům s výběry a špatným zákaznickým servisem. Požádal jsem je, aby to trvale uzavřeli, a řekl jsem, že už tam nikdy nechci být zákazníkem. Takže to nemůže být legální? Opravdu tam už nikdy nechci být zákazníkem, protože je to nejhorší zkušenost, kterou jsem měl s kasinem.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pravděpodobně bude - Mají nějaké dobré bonusy na týdenní bázi a už tam mají účet.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pak doufám, že vše půjde hladce.

Vraťte se nám a řekněte nám o své nové zkušenosti.

Pokud chcete, můžete zde také napsat svou uživatelskou recenzi tohoto kasina. Může to být dobrý zdroj informací pro ostatní.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je to jak píšu kvůli velkým problémům s výběry a špatným zákaznickým servisem. Požádal jsem je, aby to trvale uzavřeli, a řekl jsem, že už tam nikdy nechci být zákazníkem. Takže to nemůže být legální? Opravdu tam už nikdy nechci být zákazníkem, protože je to nejhorší zkušenost, kterou jsem měl s kasinem.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je samozřejmě zcela logické, že tam už hrát nechcete, ale jak jsem řekl, není to vážný problém jako problém hazardu.

Chápeš, co tím myslím?

Proto se snaží své zákazníky přimět ke hře a nechtějí o ně přijít. Protože možná nastane chvíle, kdy si řeknete: "Dobře, zkusíme to znovu." A neříkám, že to uděláte. Právo? Je to tak, jak to vidí oni - byznys.🤷‍♀️

Bohužel nejsme schopni nic udělat s tím, jak se chovají, víte.

Automaticky přeloženo:
apodim84 příspěvek smazal/a
před 4 měsíci

Dobrý den, provedl jsem výběr 1000 € rozdělený na 500 a 500, ale nejprve jste mi řekli, že se to zdrží o 3 dny, ale už je to 14 dní a stále nic, udělejte prosím něco.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci
apodim84 příspěvek smazal/a
před 4 měsíci

Pokud si projdete toto vlákno, uvidíte, že mnoho hráčů mělo v tomto kasinu nějaké zpoždění s výběrem, ale naštěstí nakonec dostali zaplaceno.

Doufám tedy, že i s vaší výplatou bude vše v pořádku a náš tým zasáhne, kdykoli přijde správný čas.

Je to však váš první výběr z tohoto kasina?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

ano poprvé

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, provedl jsem výběr 1000 € rozdělený na 500 a 500, ale nejprve jste mi řekli, že se to zdrží o 3 dny, ale už je to 14 dní a stále nic, udělejte prosím něco.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj.

Je prosím váš účet v tomto kasinu plně ověřen?

Pokud vidíte, že se situace nehýbe kupředu, navrhoval bych, abyste zde podali stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci.

Zde je odkaz , kde jej můžete odeslat, a nebojte se, je to zcela zdarma.

půjdeš do toho?

Budeme to sledovat a samozřejmě doufat v co nejrychlejší řešení.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Můj účet nevyžaduje ověření.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...33
Jít na stránkuz 33 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky