Konečně odpověděli dnes po téměř 6 měsících
Píšeme dále na naši poslední komunikaci týkající se vašeho probíhajícího dotazu týkajícího se vašeho účtu a čekajícího výběru a na který stále zřejmě čekáme na odpověď.
Znovu opakujeme, i když oceňujeme, že jste nám již poskytli některé dokumenty, bohužel nám tyto dokumenty nepomohly plně určit zdroj financování vaší hazardní hry u nás, a jak to vyžaduje nařízení. Abychom mohli dokončit naše kontroly a tuto záležitost uzavřít, požádali bychom vás o pomoc při objasnění několika bodů.
Z poskytnuté dokumentace vidíme, že účet použitý pro vaši hazardní činnost je váš účet Barclays a že se zdá, že je financován kombinací refundací od jiných provozovatelů hazardních her a převodů od fyzických osob a podle všeho jinými bankovními účty vedenými v vaše jméno, včetně předpokládáme, bankovní účet Lloyds, ke kterému jste nám také poskytli výpisy. Bohužel se zdá, že žádný z těchto dokumentů nevykazuje výplatu platu ani neposkytuje žádné náznaky pravidelného výdělku nebo příjmu. Zdá se, že zejména účet Lloyds sestává pouze z převodů finančních prostředků na a z toho, co považujeme za jiné bankovní účty propojené s vámi.
Abychom mohli naše šeky dokončit, mohli byste nám poskytnout informace o svém příjmu spolu s podpůrnými dokumenty, které to potvrdí, a také trochu více informací o různých převodech finančních prostředků na účet Barclays, které pak tvoří základ vašich finančních prostředků na hazard. I když oceňujeme, že část finančních prostředků se týká refundací od jiných provozovatelů hazardních her, a poskytli jste screenshoty finančních transakcí z neidentifikovaných herních účtů, s lítostí vám oznamujeme, že se nemůžeme spoléhat na náležitou péči prováděnou jinými provozovateli a musíme být schopni provádět vlastní nezávislé kontroly.
Nakonec oceňujeme, že tato záležitost již nějakou dobu probíhá, ale jak si budete vědomi svých zkušeností s jinými operátory, cenová dostupnost a kontrola finančních prostředků jsou licenčním a regulačním požadavkem, který nemůžeme přehlížet, bez ohledu na to. jak moc bychom chtěli. Ujišťujeme vás však, že vaše finanční prostředky zůstanou v bezpečí, dokud nebudeme moci dokončit kontroly náležité péče, a nadále se zavazujeme spolupracovat s vámi na vyřešení této záležitosti k uspokojivému závěru. Za tímto účelem bychom byli vděční, kdybyste nám mohli co nejdříve poskytnout požadované informace.
Porušili své vlastní podmínky tím, že bezdůvodně drželi výběry bezdůvodně?
They have finally reply today after nearly 6 months
We are writing further to our last communication regarding your on-going query relating to your account and pending withdrawal, and to which we still appear to be awaiting a response.
To reiterate, whilst we appreciate that you have already supplied us with some documents, unfortunately, these have not helped us to fully establish the source of funding for your gambling activity with us, and as required by regulation. In order for us to be able to complete our checks and bring this matter to a close, we would request your assistance in helping to clarify a few points.
We can see from the documentation provided that the account used for your gambling activity is your Barclays account, and that this appears to be funded through a combination of refunds from other gambling operators and transfers from individuals and what appear to be other banks accounts held in your name, including we assume, the Lloyds bank account for which you have also provided us statements. Unfortunately neither of these documents appear to show a salary payment or provide any indication of regular earnings or income. The Lloyds account in particular seems to consist only of transfers of funds to and from what we assume to be are other bank accounts linked to yourself.
In order for us to be able to complete our checks please could you provide information about your income together with the supporting documents to confirm this, as well as a little more information about the various transfers of funds into the Barclays account which then form the basis of your funds for gambling. Whilst we appreciate that some of the funding relates to refunds from other gambling operators and you have provided screenshots of financial transactions from unidentified gambling accounts, we regret to advise that we cannot rely on the due diligence conducted by other operators and need to be able to undertake our own independent checks.
Finally, we do appreciate that this matter has been ongoing for some time now, but as you will be aware from your experience with other operators, affordability and source of funds checks are a licence and regulatory requirement which we are unable to overlook, no matter how much we would like to. We would however assure you that your funds remain safe until such time as we have been able to complete our due diligence checks, and we remain committed to working with you to bring this matter to a satisfactory conclusion. To that end we would be grateful if you could provide us with the information requested at your earliest convenience.
Did they breached their own terms and conditions by holding onto withdrawals for an unreasonable time without reason?
Automaticky přeloženo: