Odpověděli na můj e -mail podle vaší rady.
Pro upřesnění jsme si všimli, že mnoho převodů přicházejících na váš běžný účet Lloyds pocházelo z („Můj účet"). Můžete potvrdit, zda se jedná o jiný účet, který používáte a máte ho pod kontrolou? Pokud ano, můžete laskavě poskytnout bankovní výpisy z tohoto účtu za leden, únor a březen, abychom mohli plně dohledat zdroj prostředků použitých k hazardu?
Chápeme, že se může zdát, že se jedná o rušivý a obtížný požadavek, mějte však na paměti, že jsme v tomto ohledu Komisí pro hazardní hry velmi přísně regulováni, abychom zajistili, že bude ověřen zdroj finančních prostředků pro hazardní aktivity. Více se o tom můžete dozvědět na následujícím odkazu: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-businesses-want-to-know-about-your- finance
Pokud můžete laskavě poskytnout požadované informace při nejbližší příležitosti, bylo by to velmi vděčné, abychom mohli tento proces zkontrolovat a dokončit a nechat vaše nevyřízené výběry dokončit.
S přátelským pozdravem,
Moje repríza
To je můj účet Barclays a já ho mám pod kontrolou
Už jsem poslal všechny své výpisy?
Pro mé účty Lloyds a Barclays
Je ještě něco, co chcete, abych předložil?
Těším se na vaši odpověď Děkuji
A poslal jsem jim původní e -mail
Vážený pane / paní
Jako důkaz prosím laskavě přiložte originální e -mail
Už jsem poslal svůj 3měsíční bankovní výpis
Poslal jsem 2měsíční výpis za leden a únor a byl jsem požádán o zaslání 3. za březen
Doufám, že teď se to vyřeší
S přátelským pozdravem
Připojil jsem prohlášení za březen podle jejich žádosti
Je zřejmé, že dostali leden a únor!
Původní e-mail ze dne 2021-03-30:
Děkujeme za váš nedávný e-mail a dokumentaci, velmi si vážíme vaší spolupráce a porozumění. Než však toto můžeme podepsat, máme jen několik následných žádostí o váš zdroj finančních prostředků. Viz žádosti níže:
- Můžete nám poskytnout svůj nejnovější bankovní výpis za březen, všimli jsme si, že jste poskytli pouze dva měsíce, když jsme původně požadovali tři.
Ujišťujeme vás, že se jedná o rutinní postup a my jsme povinni průmyslovými regulačními orgány provádět tyto kontroly, to se stává všem hráčům, nejen vám, a je to velmi přímočarý proces. Jakmile dokážeme určit váš zdroj finančních prostředků, můžeme být schopni vám schválit váš účet a zpracovat všechny nevyřízené výběry.
Předem děkuji za spolupráci a omlouvám se za nepříjemnosti.
S přátelským pozdravem,
Tým pro rizika a platby
Doufám, že mi můžete dát další rady, protože jsem dost naštvaný a velmi naštvaný, že chtějí znovu stejný dokument.
They replied to my email as per your advice.
To clarify, we noticed that a lot of the transfers incoming to your Lloyds current account came from ("My account"). Can you confirm if this is another account which you use and is under your control? If so, can you kindly provide the bank statements for this account for January, February and March so that we can fully trace the source of the funds used to gamble?
We understand that this can appear to be an intrusive and onerous request, however please bear in mind that we are very strictly regulated by the Gambling Commission in this regard to make sure the source of funds for gambling activity is verified. You can find out more about this on the following link: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-businesses-want-to-know-about-your-finances
If you can kindly provide the requested information at the earliest opportunity it would be very much appreciated, so that we can review and complete this process and get your pending withdrawals completed.
Kind Regards,
My replay
That's my Barclays account and it is in my control
I did already sent all my statments?
For my Lloyds and Barclays accounts
Is there any thing else you want me to submit?
I look forward to hearing from you Thank you
And I did sent them original email
Dear Sir/Madam
Please kindly find attach original email as a proof
I have sent my 3 months bank statement already
I have sent 2 months statement for January and February and been ask to sent 3rd for March
I hope now that will be resolved
Kind Regards
I did attach statement for March as per they request
It is obvious that they have received January and February!
Original email dated 2021-03-30:
Thank you for your recent email and documentation, we really appreciate your co-operation and understanding. However, we just have a couple of follow-up requests on your source of funds before we can sign this off. Please see requests below:
- Can you provide us with your latest bank statement for March, we noticed that you have only provided two months when we originally requested three.
Rest assured, this is a routine procedure and we are obligated by industry regulators to conduct these checks, this happens to all players not just you and is a very straightforward process. Once we can determine your source of funds, then we can be put in a position to approve your account and process any pending withdrawals.
Thank you in advance for your co-operation and apologies for the inconvenience.
Kind regards,
Risk and Payments Team
I hope you can give me more advice as i’m fed-up and very angry that they want all same document again.
Automaticky přeloženo: