FórumKasinaIrish Spins Casino - všeobecná diskuze

Irish Spins Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 3 roky od Marcel1231
|
19070 zobrazení 75 odpovědí |
|
1 2 34
Marcel1231
před 3 roky

Pokud stále potřebují provést nějaké kontroly KYC, pak to v podstatě již není ověřeno. Jak jsem řekl, poskytněte jim vše, co budou požadovat, a pokuste se nejprve získat své peníze. Můžete si stěžovat na UKGC. Pokud řeknou, že jste poslali vše, co potřebovali, ale přesto vám nezaplatí po 6 měsících, kontaktoval bych UKGC.

Je jen důležité mít důkazy prokazující, že jste poskytli cokoli, co kasino požadovalo, aby kasino nemohlo tvrdit, že důvodem, proč jste tak dlouho čekali, je nějaký chybějící dokument, který od vás požadovali. Pokud ale potvrdí, že mají vše, co potřebují, a přesto vám nezaplatí, protože „potřebují více času", pak bych kontaktoval UKGC.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

Děkuji za vaši radu

Poslal jsem jim e -mail:




Jsem velmi zklamaný, že musím čekat téměř 6 měsíců na vaše přehrání, že nejste spokojeni s vaší kontrolou KYC

Nechápu proč?

Prosím laskavě vysvětlete, proč vám odpověď tak dlouho trvala

Jsem OSVČ a daňové přiznání podávám na konci roku.

Všechny dokumenty jsem již poskytl

Sdělte mi prosím, jaké dokumenty potřebujete a na jaké období?

Těším se, až od tebe uslyším

Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Ano, to bych také řekl. Pokud řeknou, že od vás nepotřebují žádné další dokumenty, pak není důvod po 6 měsících provádět další kontroly.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

Doufám, že si to brzy zopakují

Ještě jsem se jim neozval

Dokonce ani nechtějí přehrávat moji stížnost na fóru

Už uplynulo 14 dní, doba byla prodloužena o 7 dní

dík

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Odpověděli na můj e -mail podle vaší rady.


Pro upřesnění jsme si všimli, že mnoho převodů přicházejících na váš běžný účet Lloyds pocházelo z („Můj účet"). Můžete potvrdit, zda se jedná o jiný účet, který používáte a máte ho pod kontrolou? Pokud ano, můžete laskavě poskytnout bankovní výpisy z tohoto účtu za leden, únor a březen, abychom mohli plně dohledat zdroj prostředků použitých k hazardu?

Chápeme, že se může zdát, že se jedná o rušivý a obtížný požadavek, mějte však na paměti, že jsme v tomto ohledu Komisí pro hazardní hry velmi přísně regulováni, abychom zajistili, že bude ověřen zdroj finančních prostředků pro hazardní aktivity. Více se o tom můžete dozvědět na následujícím odkazu: https://www.gamblingcommission.gov.uk/public-and-players/guide/page/why-gambling-businesses-want-to-know-about-your- finance

Pokud můžete laskavě poskytnout požadované informace při nejbližší příležitosti, bylo by to velmi vděčné, abychom mohli tento proces zkontrolovat a dokončit a nechat vaše nevyřízené výběry dokončit.

S přátelským pozdravem,




Moje repríza

To je můj účet Barclays a já ho mám pod kontrolou

Už jsem poslal všechny své výpisy?

Pro mé účty Lloyds a Barclays

Je ještě něco, co chcete, abych předložil?

Těším se na vaši odpověď Děkuji


A poslal jsem jim původní e -mail

Vážený pane / paní

Jako důkaz prosím laskavě přiložte originální e -mail


Už jsem poslal svůj 3měsíční bankovní výpis

Poslal jsem 2měsíční výpis za leden a únor a byl jsem požádán o zaslání 3. za březen

Doufám, že teď se to vyřeší

S přátelským pozdravem



Připojil jsem prohlášení za březen podle jejich žádosti

Je zřejmé, že dostali leden a únor!



Původní e-mail ze dne 2021-03-30:


Děkujeme za váš nedávný e-mail a dokumentaci, velmi si vážíme vaší spolupráce a porozumění. Než však toto můžeme podepsat, máme jen několik následných žádostí o váš zdroj finančních prostředků. Viz žádosti níže:


- Můžete nám poskytnout svůj nejnovější bankovní výpis za březen, všimli jsme si, že jste poskytli pouze dva měsíce, když jsme původně požadovali tři.


Ujišťujeme vás, že se jedná o rutinní postup a my jsme povinni průmyslovými regulačními orgány provádět tyto kontroly, to se stává všem hráčům, nejen vám, a je to velmi přímočarý proces. Jakmile dokážeme určit váš zdroj finančních prostředků, můžeme být schopni vám schválit váš účet a zpracovat všechny nevyřízené výběry.


Předem děkuji za spolupráci a omlouvám se za nepříjemnosti.


S přátelským pozdravem,


Tým pro rizika a platby






Doufám, že mi můžete dát další rady, protože jsem dost naštvaný a velmi naštvaný, že chtějí znovu stejný dokument.


Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Kdybych byl na tvém místě a stejně frustrující, poslal bych jim znovu e -mail se všemi prohlášeními ve formátu pdf, abych se ujistil, že nemůže dojít k chybě, protože něco opět chybí.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Nigeljc


Počkám na jejich odpověď

Jak chci vidět, co odpovídají

Jsem uvnitř tak naštvaný

Jsem velmi překvapen, že se tak chovají ke svým zákazníkům!

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

proč je kasino tak zábavné ???? 🙂

Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Takže po 6 měsících čekání vyžadují něco, co jste jim poslali před 6 měsíci ... neuvěřitelné.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Kdybych byl na tvém místě a stejně frustrující, poslal bych jim znovu e -mail se všemi prohlášeními ve formátu pdf, abych se ujistil, že nemůže dojít k chybě, protože něco opět chybí.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Abych byl upřímný, udělal bych to samé. I když to bylo odesláno dříve, neznamená to, že to mají. Někdo to pravděpodobně ztratil.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

Poslal jsem jim e -mail:


Nemohu uvěřit, že jste mě požádali o zaslání stejných dokumentů znovu.

Porušili jste vlastní podmínky tím, že jste bezdůvodně drželi výběry bezdůvodně.

Měl bych být v přiměřené době informován, že nejste spokojeni s mou kontrolou KYC!

Platbu očekávám do 7 dnů

Poskytl jsem vám dostatek času na kontrolu KYC

Těším se, až od tebe uslyším

.................................................. ............


Počkám na jejich odpověď

Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

file Pokud nedostanete své peníze a stále jste ve sporu, jsou přidruženi k ibas a můžete je požádat o zprostředkování sporu

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Díky moc za radu nigeljc

Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Vítáme vás 🤗

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Nigeljc

Jsou přidruženi k eCOGRA

dík

Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Dejte nám vědět, až od nich dostanete odpověď 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

dám ti vědět

dík

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

Ještě jsem se jim neozval

Nemají žádné opodstatnění

Dokonce ani nechtějí přehrávat moji stížnost na fóru

19 dní již uplynulo !!!


Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Hm, to nezní dobře, ale pokud mají licenci ve Velké Británii, neřekl bych, že je to všechno ztracené.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli

Pošlu jim e -mail

Že připravuji všechny emaily a jako důkaz je pošlu na UKGC.

Protože už s nimi nemůžu jednat

dík

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky