Když se znovu dívám na váš případ, mám pocit, že je to přesně ten případ, který by se dal velmi snadno vyřešit. Problém je v tom, že kasino by vám muselo poskytnout kontaktní údaje na správnou osobu. Toto není běžný případ, kdy kasino tvrdí, že jste porušili některé podmínky, výhry jsou zrušeny a váš účet uzavřen. Pak se s nimi začnete hádat, protože si nejste vědomi porušení některých podmínek.
V zásadě říkají: Dobře, musíme provést další ověření, pošlete nám dokumenty, což jste udělali. Pak to stále kontrolují a pak na váš případ úplně zapomněli. Když jste je znovu kontaktovali, vypadalo to, že jste se dostali přesně k věci, jako jste byli před 6 měsíci. Někdo jiný si všiml, že od vás musí zkontrolovat dokumenty, a tak o to požádal znovu.
Pokud reagovali na stížnost na našem webu, pak by to mohlo být vše vyřešeno do týdne 😕
When I'm looking at your case again, I feel like this is exactly the case that could be resolved very easily. The problem is that the casino would need to give you contact details to the right person. This isn't the common case where the casino claims you breached some terms and conditions, the winnings are voided and your account closed. Then you start arguing with them, because you're not aware of breaching some terms.
They basically say: OK, we need to do further verification, send us the documents, which you did. Then they keep checking it and then they forgot about your case completely. When you contacted them again, it looked like you got exactly to the point as you've been 6 months ago. Someone else noticed that they need to check documents from you so they requested it again.
If they reacted to the complaint on our website, then it could be all resolved within a week 😕
Automaticky přeloženo: