FórumKasinaIrish Spins Casino - všeobecná diskuze

Irish Spins Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 3 roky od Marcel1231
|
18703 zobrazení 75 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
Marcel1231
před 3 roky

Ahoj, protože jsou přidružení k ibas, nechápu, proč jste se s nimi nepokusili vyřešit váš problém. Pokud zjistí, že jsou ve váš prospěch, musí irská otočení vyplatit. file

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

vím

Pro vaši informaci vám UKGC nepomůže vyřešit jakýkoli problém s penězi !!!

Pouze ADR může, pokud nejste spokojeni s výsledkem ADR, pak se musíte obrátit na soud.

Vědí, že proto hrají hry s každým.



Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Nigeljc,

Každé kasino má vyhrazené ADR, irská otočení mají eCOGRA.

Doufal jsem, že problém vyřeším přímo v kasinu.

Ale teď pochybuji, protože ani nejsou ochotni přehrát moji stížnost na fóru.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

https://www.ibas-uk.com/consumers/registered-operator-directory/

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

To jsou informace pro každého, kdo si myslí, že mu UKGC pomůže vyřešit spor o peníze !!!

https://forums.moneysavingexpert.com/discussion/6096204/ukgc-is-useless


https://uk.trustpilot.com/review/www.gamblingcommission.gov.uk


Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Když se znovu dívám na váš případ, mám pocit, že je to přesně ten případ, který by se dal velmi snadno vyřešit. Problém je v tom, že kasino by vám muselo poskytnout kontaktní údaje na správnou osobu. Toto není běžný případ, kdy kasino tvrdí, že jste porušili některé podmínky, výhry jsou zrušeny a váš účet uzavřen. Pak se s nimi začnete hádat, protože si nejste vědomi porušení některých podmínek.

V zásadě říkají: Dobře, musíme provést další ověření, pošlete nám dokumenty, což jste udělali. Pak to stále kontrolují a pak na váš případ úplně zapomněli. Když jste je znovu kontaktovali, vypadalo to, že jste se dostali přesně k věci, jako jste byli před 6 měsíci. Někdo jiný si všiml, že od vás musí zkontrolovat dokumenty, a tak o to požádal znovu.

Pokud reagovali na stížnost na našem webu, pak by to mohlo být vše vyřešeno do týdne 😕

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Jsem si jistý, že nebudou reagovat na stížnost na fóru

Je jim to jedno

Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Právě jsem o tom mluvil s Nickem. Budeme o tom diskutovat na schůzce, která se pravděpodobně uskuteční ve středu. Zdá se, že nemají zájem se případem zabývat, protože „toto kasino příliš neinzerují" - to jsou jejich slova. To je nepřijatelné. Musíme vymyslet, co budeme dělat s celou skupinou.


Jsou líní řešit váš případ, protože se o značku příliš nestarají. Nemám slov. Nick dnes uzavře případ podle toho, co mi řekl.

Upraveno autorem před 3 roky
Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Doufám, že můžete zasáhnout a donutit je, aby si to znovu zahráli.

A všichni ostatní si toho budou vědomi

Není přijatelné čekat tak dlouho na odpověď

Jsou ignoranti

dík

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Lze případ znovu otevřít?


Chci, aby odpověděli a vše veřejně vysvětlili


Hodně jsem trpěl

Celý případ mě stál mnoho stresu a frustrace a stále není vyřešen

Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Případ je prozatím stále otevřený, ale neodpoví, jak jste si již mohli všimnout. Věnujte mi prosím čas pravděpodobně do zítřejšího odpoledne a já vám o tom povím více.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

OK

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj,

Chtěl bych mluvit s MR. Daniel BROOKES a vyřešte případ

Pokud nemůžeme dosáhnout smírného řešení, budu muset jít k soudu.

Těším se, až od tebe uslyším

S přátelským pozdravem


Včera jsem jim poslal e -mail

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

Nějaké novinky týkající se mého případu?

Těším se, až od tebe uslyším

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Ano, Nick se pokusí kontaktovat kasino přímo (ne prostřednictvím svého affiliate manažera, kterému to zjevně nevadí) a vysvětlí situaci a skutečnost, že v případě, že ji budou nadále ignorovat a zastaví výběr, poškodí to jejich hodnocení. hodně na našem webu. Pokusíme se tedy prozatím kontaktovat kasino a zkusit získat kontaktní údaje na někoho jiného.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

Velice vám děkuji, že jste vstoupili

Velmi si toho vážím

Děkuji

Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Žádné starosti, jen chci zdůraznit, že nemáme žádné nástroje, které by je donutily vyplatit vám výhry. Na druhou stranu chceme vyzkoušet všechny možné způsoby. Pokud to selže, jediná věc, kterou můžeme udělat a uděláme, je snížit jejich hodnocení o hodně, abychom se ujistili, že ostatní hráči se kasinu vyhnou. Ale počkejme, jestli se nám podaří s někým kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

vím

Zkuste se obrátit na Grace Media LTD, jedná se o bílé kasino a mají pronájem na Irish Spins.

Doufám, že to pomůže

dík


Automaticky přeloženo:
Marcel1231
před 3 roky

Ano, jsme si toho vědomi.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Danieli,

Mohu na fóru sdílet kontaktní údaje?

Našel jsem pár užitečných informací

O společnosti Grace Media Ltd.

Kontaktní číslo a e -maily na ředitele

dík

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky