Ahoj Mikeu,
Jen jsem se chtěl podělit o svou zkušenost, protože vím, jak frustrující může být vypořádat se s uvízlými výběry.
Konečně se mi podařilo donutit HunnyPlay, aby mi rychle vyplatili peníze, protože jsem dal jasně najevo, že si s tím nehraju. Udělal jsem přesně toto:
Seriózní komunikace: Přestal jsem se zdvořile ptát a jasně jsem jim dal najevo, že vím, že jejich zdržovací taktika je nepřijatelná. Řekl jsem jim, že už nebudu ztrácet čas tím, že se nechám nalákat.
Závěrečné varování: Poslal jsem jim zprávu, že pokud mé finanční prostředky nebudou okamžitě uvolněny, eskaluji to na všechna možná hazardní fóra, weby s recenzemi a platformy pro stížnosti (AskGamblers, Casino Guru, Trustpilot, Reddit). Zmínil jsem konkrétní fóra jménem.
Připraveni na zveřejnění: Dal jsem jasně najevo, že mám všechny záznamy o vkladech a výběrech uspořádané a připravené k veřejnému sdílení – což jsem skutečně začal dělat.
Harmonogram přímé akce: Dal jsem jim jasný časový rámec pro zaplacení. Už žádné „prosím" ani čekání. Řekl jsem jim, že pokud nebudu zaplacen ve stanovené lhůtě, podniknu kroky.
Sebejistota: Ukázal jsem jim, že neblafuji. Už jsem měl připravené stížnosti a důkazy. Věděli, že mi nemohou ztrácet čas.
Pokud stále čekáte na svůj 440 AVAX, doporučuji vám udělat totéž. Dejte jasně najevo, že to myslíte vážně, a pokud budou dál otálet, máte prostředky, jak je odhalit.
Dejte mi vědět, pokud chcete, abych vám pomohl s přesným zněním, které jsem použil – nebo pokud potřebujete, abych vám pomohl zveřejnit vaši stížnost na správných místech.
Hodně štěstí – zasloužíte si své peníze a oni by si s nimi neměli hrát.
Hey Mike,
Just wanted to share my experience because I know how frustrating it can be dealing with stuck withdrawals.
I was able to get HunnyPlay to finally pay me out quickly because I made it clear I wasn’t playing around. Here’s exactly what I did:
Serious Communication: I stopped asking politely and clearly stated that I knew their delay tactics were unacceptable. I told them I wasn’t going to waste any more time being strung along.
Final Warning Message: I sent them a message saying that if my funds weren’t released immediately, I would escalate this to every possible gambling forum, review site, and complaint platform (AskGamblers, Casino Guru, Trustpilot, Reddit). I mentioned specific forums by name.
Prepared for Exposure: I made it clear I had all my deposit and withdrawal records organized and ready to be shared publicly — which I did start doing.
Direct Action Timeline: I gave them a clear window to pay me. No more "please" or waiting. I told them I’d take action if I wasn’t paid within a set timeframe.
Confidence: I showed them I wasn’t bluffing. I already had my complaint posts and evidence ready to go. They knew they couldn’t waste my time.
If you’re still waiting on your 440 AVAX, I recommend you do the same. Make it clear that you’re serious, and if they keep stalling, you have the means to expose them.
Let me know if you want me to help you with the exact wording I used — or if you need me to help you post your complaint in the right places.
Good luck — you deserve your money, and they shouldn’t be playing games with it.
Automaticky přeloženo: