Máte na mysli svého řešitele stížností? Právo?
Případ byl uzavřen jako nevyřešený, jak vidím, takže se s nimi bohužel nedostala do kontaktu.
Máte nějaké aktualizace, možná?
Are you referring to your complaint resolver? Right?
The case was closed as unresolved, as I can see, so that means she didn't get in contact with them, unfortunately.
Do you have any updates, perhaps?
Ano, to je správné řešení reklamací.
Ne, stále čekáme, až problém vyřeší. Po téměř 5 měsících jsme dostali 10 % z našeho výběru. Ani teď neuvedli důvod, proč se naše stažení zpozdilo. Plánuji předložit svůj případ SBGOK. Má s tím CasinoGuru nějaké zkušenosti?
https://sbgok.org/
Yes, thats correct the complaint resolver.
No, we are still waiting for them tor resolve the problem. We got 10% of our withdrawl after nearly 5 months. Even now they didn't give a reason why our withdrawl was delayed. I'm planning to submit my case to the SBGOK. Does CasinoGuru has any experience with this?
https://sbgok.org/
Je mi líto, myslel jsem, že máte na mysli svou stížnost zde , protože nevidím další stížnosti, které jste pro toto kasino předložili. 🤷♀️
Bohužel nemohu říci, že s tím mám nějaké zkušenosti, ale doufám, že vám to pomohou vyřešit.
I'm sorry, I thought that you meant your complaint here, because I can't see other complaints submitted by you for this casino. 🤷♀️
Unfortunately, I can't say I have any experience with that, but I hope they can help you solve this out.
Svou stížnost jsem také zveřejnil na Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
Pokud má někdo zájem.
I also posted my complaint on Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
If anyone is interested.
Informujte nás prosím o všech nových informacích.
Keep us informed about any new information, please.
Tým HunnyPlay se ohledně mé stížnosti zjevně obrátil na Casino Guru a řekl Casino Guru, že mi vyplatili mé výhry v plné výši: TOTO JE LEŽ. TÝM HUNNYPLAY JSOU PRÁVĚ TEĎ NEJVĚTŠÍMI PODVODNÍKY.
NIC jiného mi nezaplatili. Přinutili mě hrát dál (nabízeli bonusy a sázení k výběru) a nakonec všechno prohráli s nejhoršími šancemi, jaké jsem kdy v kasinu zažil (což mě nutí si myslet, že hry zmanipulovali).
NEHRAJTE NA HUNNYPLAY . NEVĚŘTE SLOVO TÝMU. JSOU to LHÁŘI. Zejména VIP manažerka Jessica je naprosto falešná osoba a udělá vše pro to, abyste mohli pokračovat ve hře, místo aby vám umožnila vybrat si své výhry.
Aparently HunnyPlay team reached out to Casino Guru over my complaint, telling Casino Guru that they paid me out my winnings in full: THIS IS A LIE. HUNNYPLAY TEAM ARE THE BIGGEST FRAUDSTERS OUT THERE RIGHT NOW.
They did not pay me ANYTHING else. They forced me to keep playing (offering bonuses and wagering to withdraw) and ended up losing everything with the worst odds I've ever experienced in any casino (which makes me think they rigged the games).
DO NOT PLAY ON HUNNYPLAY. DO NOT BELIEVE A WORD THE TEAM SAY. THEY ARE LIARS. Especially VIP manager Jessica is completely fake person and will do anything possible to make you keep playing instead of allowing you to withdraw your winnings.
Ahoj a jak jsi se o tom dozvěděl, dal ti někdo vědět? Chtěl jsem říct, že by mohlo být dobré, kdyby se spojili a pokusili jsme se věci vyřešit, ale pokud je to opravdu tak, jak říkáte, nevidím v tom moc smysl.
Můžete mi to upřesnit?
Hi and how did you hear about it, did someone let you know? I was going to say that it might be good if they got in touch and we tried to sort things out but if it really is as you say, then I don't see much point in it.
Can you clarify that for me?
Ahoj NickiQueenOfRap jsi si jistý, že nepracuješ pro druhý tým? Zjistíme o vás opravdu všechno! Měli byste si dávat pozor na své p a q, po pravdě, není mou povinností ani právem odhalovat zde jednotlivé špatné lidi, ale odhalím špatné lidi legálním způsobem a na právním místě, nejsem blázen, když uvidím, že je něco špatně online nebo dokonce. Osobně pečlivě prozkoumám situaci, dokud nepřijdu s odpověďmi, protože jsem našel pravdu o vás a vašem pozadí, je to svobodný svět, pokud se cítíte v bezpečí nebo se někdo staví negativně k vašim životním zkušenostem. Mají právo vyhledávat a incestovat ty, kteří proti nim vyvolávají negativní vibrace. A popravdě to je vše, co jsem viděl, pochází od vás, nic jiného než negativní negativní negativní Neřeknu to, ale řeknu to, měli byste si dávat pozor na to, co říkáte a jak říkáte věci ve vzorcích 2 nebo 3, protože to není nic jiného než negativní nancy. takhle teď vím, kdo opravdu jsi a co se opravdu děje, a proto jsem dobrý v tom, co dělám! Odejít z mého podnikání nebo špatně získejte zákonnou pravomoc vás vykázat z mého podnikání, to je vaše volba dost pomoci jít dál
Hey NickiQueenOfRap are you sure you are not working for the other team ? We'll I truly found out everything about you! You should watch your p's and q's truthfully its not my duty or right to expose individual bad people here but i wll expoae the bad people in a legal way and legal place im no fool when i see something is wrong online or even. In person i carefully investigate the situation till i come up with answers as i have found the truth about you and your background ita a free world if you feel u safe or someone is negative against your experiences in life the. They have the right to search and incestgate those that make negative vibes against the. And truthfully thats all ive seen come from you nothing but negative negative negative i won t say it but i will say this you should be careful what you say and how you say things in patterns of 2 or 3 because its nothing but negative nancy coming from you thats how i now know who you really are and whats really going on and thats why im good at what i do! Get to stepping out of my business or ill get legal authority to step you out of my business thats your choice enough aaid move along
Chápu, tak vysvětlete Katarině, že jste nic nedostali, když říkáte, že ano, a uvidíme, co na to kasino. Doufám, že budou schopni vysvětlit.
I see, so explain to Katarina that you didn't get anything when you say you did and we'll see what the casino has to say. I hope they'll be able to explain.
Ahoj Romi a CasinoGuru,
Rychlá aktualizace z mé strany od mého posledního příspěvku. Zástupce Hunnyplay mi pohrozil, že pokud budu pokračovat ve zveřejňování příspěvků na sociálních sítích, uzavřou můj účet a přesměrují mě na e-mailovou podporu. Tak jsem chvíli mlčel. Protože jsem však neobdržel žádné finanční prostředky ani nezaznamenal žádný pokrok při výběru, rozhodl jsem se znovu promluvit. O stažení zpráv budu uvažovat až po obdržení celé výplaty. Od mé poslední zprávy jsem také přišel do kontaktu s dalšími 2 dalšími, kteří v podobné situaci čekali na jejich stažení.
Od VIP manažera a jejich moderátorů jsem dostal tolik nesmyslů. Jejich moderátor dokonce navrhl vložit prostředky zpět na můj zůstatek, abych mohl pokračovat ve hře.
15. ledna mě kontaktovali, abych smazal své recenze na CasinoGuru. Což jsem evidentně neudělal. Řekli mi, že několik příspěvků z mého účtu vážně ovlivnilo jejich obchodní příjmy do té míry, že mi nemohou vyplatit peníze. Tvrdí, že k tomu potřebují nové příjmy, což mi připadá směšné. Pokud mi nemohou zaplatit, jak očekávají, že zaplatí svým novým zákazníkům?
Řekli mi, že Hunnyplay byl v kontaktu se zástupcem CasinoGuru, ale podle mého názoru tu nejsou od toho, aby problém řešili – jsou tu od toho, aby očistili reputaci svého kasina. Dokonce jsem viděl, že kontaktovali CasinoGuru, aby Canarovu stížnost vymazali. Znám jeho situaci a tak dlouho mu zadržovali peníze, až byl zoufalý a ztratil je.
Jak můžete vidět, Hunnyplay používá různé taktiky, aby vás přinutil pokračovat ve hře, což nakonec vede ke ztrátám, takže vám nemusí platit. Jediné sliby, které dávají, jsou prázdné a po sedmi měsících čekání (od července 2024) jsem obdržel jen něco málo přes 10 % z částky mého výběru.
Hi Romi and CasinoGuru,
A quick update from my side since my last post. I was threatened by a Hunnyplay representative that if I continued posting on social media, they would close my account and redirect me to email support. So, I stayed quiet for a while. However, since I haven’t received any funds or seen any progress on my withdrawal, I’ve decided to speak up again. I will only consider retracting my messages after receiving a full payout. Since my last message I also came into contact with 2 more others waiting for their withdrawl in a similair situation.
I've gotten so much nonsense from the VIP manager and their moderators. Their moderator even suggested depositing back the funds into my balance so I can continue playing.
On 15 January they contacted me to delete my reviews on CasinoGuru. Which obviously I haven't done. They told me that a few posts from my account have severely impacted their business revenue, to the point that they can't pay me out. They claim they need new revenue to do so, which I find ridiculous. If they can't pay me, how do they expect to pay their new customers?
They told me that Hunnyplay was in contact with a CasinoGuru representative, but in my opinion, they’re not here to solve the problem—they’re here to clean up their casino’s reputation. I even saw that they contacted CasinoGuru to have Canar’s complaint deleted. I know his situation, and they’ve been withholding his funds for so long that he became desperate and lost it.
As you can see, Hunnyplay uses various tactics to pressure you into continuing to play, ultimately leading to losses so they don’t have to pay you. The only promises they make are empty ones, and after seven months of waiting (since July 2024), I have received just a little over 10% of my withdrawal amount.
Lmao, co se tu snažíš naznačit?
S Hunnyplay nejsem nijak spojen, kromě toho, že jsem byl uživatelem a měl jsem s nimi dobré zkušenosti. Takže pokud mě za to chcete žalovat, pokračujte lol.
A co vůbec myslíš tím 'víš, kdo jsem' a že jsem 'jednotliví špatní lidé' a co je 'říkej věci ve vzorcích 2 nebo 3'? Váš příspěvek opět nedává absolutně žádný smysl, což mě vede k domněnce, že jde buď o psychickou labilitu, nebo o nedostatek spánku.
Zvažte ukončení online hazardních her, očividně to není dobré pro vaše (psychické) zdraví.
Lmao what are you trying to imply here?
I'm not in any way connected to Hunnyplay other then that i was a user and that i had good experiences with them. So if you want to sue me for that go ahead lol.
And what do you even mean by 'you know who i am' and that i'm 'individual bad people' and what is 'say things in patterns of 2 or 3'? Your post once again makes absolutely no sense, which leads me to believe it's either mental instability or lack of sleep.
Consider quitting online gambling, it's obviously not good for your (mental) health.
Aktualizace na Hunnyplay. Protože nemohu znovu otevřít svou stížnost.
Po 4 měsících jsme obdrželi pouze 10 % z našeho výběru a stále čekáme na zbytek. Jsem v kontaktu s dalšími 3 lidmi, kteří mají úplně stejný problém. Mezitím údaje o řetězci ukazují, že noví hráči dostávají výplaty bez problémů. Nedostáváme ani žádnou odpověď od VIP manažera. Věřím, že už neexistuje žádná omluva ani důvod zadržovat naše prostředky, takže nás prostě ignorují.
Update on Hunnyplay. Since I cannot reopen my complaint.
After 4 months, we received only 10% of our withdrawal and are still waiting for the rest. I'm in contact with 3 other people expericieng the exact same problem. Meanwhile on-chain data shows new players are getting paid out without any issues. We are also getting no response from the VIP manager. I believe there is no excuse or reason anymore to withhold our funds so they just ignore us.
To je pravda, testoval jsem to s novým účtem. Vyplatilo mi to 50 $ bez problémů.
Zdá se tedy, že vyplácejí nové účty, ale stále vám zadržují finanční prostředky. Nějaké aktualizace?
This is correct, i tested this out with a fresh account. It paid me $50 without any issues.
So it seems they are paying out new accounts but still withholding the funds of you guys. Any updates?
Ahoj Romi a CasinoGuru,
Rychlá aktualizace z mé strany od mého posledního příspěvku. Zástupce Hunnyplay mi pohrozil, že pokud budu pokračovat ve zveřejňování příspěvků na sociálních sítích, uzavřou můj účet a přesměrují mě na e-mailovou podporu. Tak jsem chvíli mlčel. Protože jsem však neobdržel žádné finanční prostředky ani nezaznamenal žádný pokrok při výběru, rozhodl jsem se znovu promluvit. O stažení zpráv budu uvažovat až po obdržení celé výplaty. Od mé poslední zprávy jsem také přišel do kontaktu s dalšími 2 dalšími, kteří v podobné situaci čekali na jejich stažení.
Od VIP manažera a jejich moderátorů jsem dostal tolik nesmyslů. Jejich moderátor dokonce navrhl vložit prostředky zpět na můj zůstatek, abych mohl pokračovat ve hře.
15. ledna mě kontaktovali, abych smazal své recenze na CasinoGuru. Což jsem evidentně neudělal. Řekli mi, že několik příspěvků z mého účtu vážně ovlivnilo jejich obchodní příjmy do té míry, že mi nemohou vyplatit peníze. Tvrdí, že k tomu potřebují nové příjmy, což mi připadá směšné. Pokud mi nemohou zaplatit, jak očekávají, že zaplatí svým novým zákazníkům?
Řekli mi, že Hunnyplay byl v kontaktu se zástupcem CasinoGuru, ale podle mého názoru tu nejsou od toho, aby problém řešili – jsou tu od toho, aby očistili reputaci svého kasina. Dokonce jsem viděl, že kontaktovali CasinoGuru, aby Canarovu stížnost vymazali. Znám jeho situaci a tak dlouho mu zadržovali peníze, až byl zoufalý a ztratil je.
Jak můžete vidět, Hunnyplay používá různé taktiky, aby vás přinutil pokračovat ve hře, což nakonec vede ke ztrátám, takže vám nemusí platit. Jediné sliby, které dávají, jsou prázdné a po sedmi měsících čekání (od července 2024) jsem obdržel jen něco málo přes 10 % z částky mého výběru.
Hi Romi and CasinoGuru,
A quick update from my side since my last post. I was threatened by a Hunnyplay representative that if I continued posting on social media, they would close my account and redirect me to email support. So, I stayed quiet for a while. However, since I haven’t received any funds or seen any progress on my withdrawal, I’ve decided to speak up again. I will only consider retracting my messages after receiving a full payout. Since my last message I also came into contact with 2 more others waiting for their withdrawl in a similair situation.
I've gotten so much nonsense from the VIP manager and their moderators. Their moderator even suggested depositing back the funds into my balance so I can continue playing.
On 15 January they contacted me to delete my reviews on CasinoGuru. Which obviously I haven't done. They told me that a few posts from my account have severely impacted their business revenue, to the point that they can't pay me out. They claim they need new revenue to do so, which I find ridiculous. If they can't pay me, how do they expect to pay their new customers?
They told me that Hunnyplay was in contact with a CasinoGuru representative, but in my opinion, they’re not here to solve the problem—they’re here to clean up their casino’s reputation. I even saw that they contacted CasinoGuru to have Canar’s complaint deleted. I know his situation, and they’ve been withholding his funds for so long that he became desperate and lost it.
As you can see, Hunnyplay uses various tactics to pressure you into continuing to play, ultimately leading to losses so they don’t have to pay you. The only promises they make are empty ones, and after seven months of waiting (since July 2024), I have received just a little over 10% of my withdrawal amount.
Děkujeme za tuto aktualizaci, i když pro vás ve vašem dlouhém boji není příliš pozitivní.
Je mi opravdu líto, že to musíte prožívat znovu a znovu.
Tyto taktiky opravdu nevypadají dobře a o kasinu to vypovídá hodně. Doufám, že mnoho našich uživatelů si tyto informace přečte, aby si byli vědomi.
Budu vám i nadále držet palce; to je to nejmenší, co mohu v této situaci udělat.🤞
Thank you for this update, even though it is not a very positive one for you in your long fight.
I am really sorry that you have to experience this over and over again.
These tactics are really not good-looking, and it says a lot about the casino. I hope many of our users will read this information so they can be aware.
I will continue to keep my fingers crossed for you; that is the least I can do in this situation.🤞
Jo, Hunnyplay mi řekl, že byli v kontaktu s CasinoGuru, aby to obnovili, ale myslím, že to byla jen lež. Což by mě na základě minulých rozhovorů nepřekvapilo.
Po této zprávě jsem byl také ignorován, zatímco řekli, že aktualizace bude poskytnuta do 2 týdnů.
Kdy CasinoGuru zařadí kasino na černou listinu? Protože si myslím, že v mém případě jsem byl určitě podveden.
Yeah, Hunnyplay told me they were in contact with CasinoGuru to restore this but I guess that was just a lie. Which wouldn't suprise me based on the past conversations.
After that message I've also been ignored while they said an update would be provided within 2 weeks.
When does CasinoGuru put a casino on the blacklist? Because I think in my case I got scammed for sure.
Abych vám řekl pravdu, nejsem si vědom žádné komunikace ze strany tohoto kasina.
A pokud jde o zařazení kasin na černou listinu, raději je ponecháme na našich webových stránkách, aby je každý viděl a mohl si přečíst recenzi. Takto je to informativnější a lidé si mohou vybrat sami, a pokud uvidí, že index bezpečnosti je opravdu nízký, jako zde , mohou se takovým kasinům vyhnout.
I am not aware of any communication from this casino side, to tell you the truth.
And when it comes to putting casinos on the black list, we prefer to keep them on our website for everyone to see and be able to read the review. This way it is more informative, and people can make their own choice, and if they see that the safety index is really low, like here, they can avoid such casinos.
Poslouchejte a poslouchejte dobře Nikoho z vás neznám a ve skutečnosti mě nezajímá vás znát Přišel jsem sem, abych se podělil o své zkušenosti s tímto kasinem s podvodníky, což neznamená, že jste bohužel ve stejné pozici jako já toto kasino má se mnou problém z možná jiných kasin, což je velká pravda, takže jsou na mě ve všech směrech varováni od mých problémů s jinými online kasiny Závěr je takový, že toto betfury bylo jedno z prvních kasin, které jsem do značné míry hrál online jde o to, že začali tento problém, protože jsem se s nimi snažil mluvit o své situaci a neférové hře, kterou jsem oficiálně několikrát promítal na video my.game time po několik sezení a byl jsem zvědavý na svou hru z minulosti, takže jsem se na tato videa díval znovu a znovu a Všiml jsem si z.numwrous množství videí, a to je u skutečných záběrů ze hry, že mi platforma nepřipisovala výhry, pouze odečetla z mých finančních prostředků, takže jsem se s nimi pokusil o tyto okamžiky podělit a promluvit si s nimi. moje hra a všechno se zhoršilo, zpoždění, zamrznutí hry, nabootování, zablokování živého uživatelského chatu a živého chatu podpory a teď už je to nějaký čas, co mi zablokovali e-mailovou technickou podporu, ale stále kromě mého vkladu a šťastně berou všechno se stejnými chybami z mé hry zpoždění zamrzání vykopnuto z platformy, kdy jsem se nemohl přihlásit několik hodin, někdy dny a beru to, že mám na platformě finanční prostředky jako velké finanční prostředky, také jim byl porušen můj e-mail a řekli, že nelze změnit můj e-mail, který je připojen k tomuto účtu, ale získejte tento další tam, kde je to povoleno, ale nebylo mi to povoleno a měl jsem k přihlášení připojen 2fa google autentifikátor a stahuje se a nemohl jsem získat přístup více než rok s finančními prostředky na účtu, takže všechno tvrdě zasáhlo I konečně jsem se vrátil na platformu a ani po týdnu jsem k ní nemohl znovu získat přístup, takže v tuto chvíli se nemohu vrátit k tomuto účtu po 4 letech a hi vip účet jsem mluvil s šéfem a on nerespektoval mě, když jsem řekl, že naše hry jsou fér, neexistuje žádný způsob a měl jsem techniky. To jsou certifikovaní technici monitor.my.internet wifi a betfury měly tolik malwaru, že je to ubohé, že jsou podvod, všichni jste nepřišli na taktiku, kterou stejně používají, aby se vrátili k tématu, kde teď stojím, je pro mě nemožné vkládat peníze do jakéhokoli online kasina, maximálně do Caracasu, hlavně proto, že se všechna zaměřují na mě a tam prostě kradou my.fondy ve velkém, není pochyb o tom, že většina online kasin je podvody zejména v seas caracau a ve Spojeném království, když teď vím pravdu a jaké důkazy mám, a moji právníci mi dávají palec nahoru při podávání trestních oznámení a žalob proti 6 známým podvodným kasinům Neříkám, že podvádějí každého nebo kohokoli z vás ale vím jistě, že se na mě zaměřili a ukradli mi toho hodně, a když už bylo řečeno, dávejte si pozor na těchto šest kasin, částka, kterou jsem prohrál, je kolem 130 tisíc @betfury, @metawin @metaspin @hunnyplay @bc hra @luckybird.io. hodně štěstí a navrhuji vám všem dveře a přehodnotit, kdy je čas vložit zálohu, a pokud jde o to, jak tomu říkáte, že už nemá co říct, pak má se mnou zjevně problém kvůli Al komentářům a bla bla bla komentáře im.not here pro drama a nesmyslnou válku a neúctu a jít tam a zpět nebo soudit ostatní Jsem tu, abych se podělil o své skutečné zkušenosti s těmito online kasiny a dal lidem vědět, co jsem zažil během svého působení v těchto kasinech platformy nasrat a mysli si svoje!!! A přestaň se snažit být něčím, co nemůžeš vykročit a porozumět účelu a smyslu mé přítomnosti Teď, když mám úlomek toho, co potřeboval, ahareni se rozhodně nevrátí nezajímá, co je zde sdíleno, nezajímá, co ti kdo říká nevadí!! A pokud chcete. šířit další fámy a propagandu idgaf, to je váš problém, ne můj, jsem mimo pokoj, všichni přeji hodně štěstí a zdravý život Bůh žehnej
Listen and listen well I don't know any of you and don't really care to know you I came on here to share my experiences with this shit hole scammer casino that doesn't mean you where put in the same position as me unfortunately this casino has a problem with me from possibly other casinos which is very true so they are warned about me in every way from my issues with other online casinos the bottom line is this betfury was one of the first casinos I've pretty much played online the thing is they started this problem because I tried to talk to them about my situation and unfair gameplay that I officially screen videoed my.game time several times for several sessions and I got curious about my gameplay from the past so I looked at this videos over and over again and noticed from.numwrous amounts of the videos and this is with actual game footage live that the platform wasn't crediting me for my amounts of wins only subtracting from my funds so I tried to share these moments with them and talk to them and that's when my gameplay and everything got worse lags, freezing up gameplay,booted, blocked from live user chat and live support chat and now it's been some time since they have blocked me from email tech support but yet they still except my deposit and happily take it all with the same errors from my game play lags freezing kicked from platform not being able to login for hours some times days and I'm taking about having funds on the platform like big funds also them my email got breached and they said ibcant change my email that's attached to this account but get thisnothers where allowed but I wasn't allowed and I had 2fa google authenticator attached to my login and withdraws and couldn't access for over a year with funds in the account that's whe everything hit hard I finally got back in to the platform and wasn't a week later I couldn't access it again so at the moment now I'm not able to get back in to this account from 4 years and hi vip account have spoke to the boss and he disrespected me saying our games are fair there's no way and I have had techs. That are certified techs monitor.my.internet wifi and betfury had so much malware its pathetic they are a scam all ofnyou haven't figured out there tactics they use anyways to get back to the subject of where I stand now it's impossible for me to deposit to any casinos online any longer at most Caracas mainly because they have all targetted me and there just plain stealing my.funds in a big way there's no doubt whatsoever most online casinos are scams especially over seas caracau and UK knowing the truth now and what evidence I do have and my attorneys give me the thumbs up on filing criminal charges and lawsuits against 6 well known scammer casinos I'm not saying they are scamming everyone or any of you but I know formsure they have targeted me and have stollen a lot from me and with that being said keep your eyes out on these six casinos the amount I lost is around 130k @betfury, @metawin @metaspin @hunnyplay @bc game @luckybird.io. good luck and I suggest all of you door and reconsider when it's time to make a deposit and as far as the whatever you call it that has nothing more to say other then clearly has a problem with me because of Al the comments and blah blah blah comments im.not here for drama and bulshit war and disrespect and to go back and forth or judging others I'm here to share my.true experiences with these online casinos and let people know what I've experienced during my time on these platforms piss off and mind your own!!! And quit trying be something your not get to stepping and understand the purpose and meaning for my presence Now that I have shard what needed ahareni definetly won't be back don't care what's shared herein don't care what anyone has to say you don't matter!! And if you want to.spread more rumors and propaganda idgaf that's your problem not mine I'm out peace everyone wishing all good luck and a healthy life God bless
I když si nejsem jistý, komu jste tento příspěvek adresoval, není samozřejmě nutné se zde nějak znevažovat.
Proto je vždy lepší použít tlačítko "odpovědět", kdykoli chcete napsat někomu konkrétnímu, víte.
Každopádně Vám samozřejmě přejeme vše nejlepší a snad se Vám podaří vše potřebné vyřešit.
Even though I am not sure to whom you addressed this post, it is not necessary to get any disrespectful here, of course.
That is why it is always better to use the "reply" button whenever you'd like to write to someone particular, you know.
Anyway, we of course wish you all the best, and hopefully you'll be able to solve everything you need.
Ahoj tým CasinoGuru,
Na stránce recenzí pro Hunnyplay je uvedeno, že vlastníkem je Alchemy Games NV, kterou spravuje Ecorpp Management BV. Ověřil však CasinoGuru správnost tohoto tvrzení, nebo jde pouze o samozvané prohlášení Hunnyplay? Můj výzkum neodhalil žádné důkazy o spojení s Alchemy Games NV Kromě toho se toto tvrzení objevuje pouze na webových stránkách Hunnyplay spolu s licenčním úřadem, který podle CasinoGuru nefunguje od listopadu 2024.
https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-3
Ecorpp Management má také pověst pochybného trustového úřadu. Tyto trustové kanceláře pomáhají nelegálním online kasinům utajit jejich finanční příjmy a totožnost jejich vlastníků. Usnadňují tak daňové úniky a praní špinavých peněz. Zahrnul jsem odkaz (v holandštině) vysvětlující, jak tyto trustové kanceláře umožňují nelegálním kasinům a jejich vlastníkům pokračovat v provozování jejich podnikání.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
Pokud je Alchemy Games NV skutečně vlastníkem Hunnyplay, prozkoumám právní možnosti, protože to by poskytlo subjekt, proti kterému by bylo možné zahájit řízení. Nicméně, pokud je můj výzkum správný, Hunnyplay pravděpodobně funguje na základě nezákonného sublicenčního ujednání, které usnadnil tento trustový úřad, přičemž vlastníci Hunnyplay jsou skutečnými vlastníky.
Zajímalo by mě, zda někdo v CasinoGuru ověřil fakta tato prohlášení z webových stránek kasina nebo má nějaké znalosti o této záležitosti.
Hi CasinoGuru team,
On the review page for Hunnyplay, it is stated that the owner is Alchemy Games N.V., which is managed by Ecorpp Management B.V. However, has CasinoGuru verified the accuracy of this claim, or is it merely a self-proclaimed statement by Hunnyplay? My research did not uncover any evidence of an association with Alchemy Games N.V. Furthermore, this claim appears solely on Hunnyplay's website, alongside a licensing authority that, according to CasinoGuru, has not been operational since November 2024.
https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-3
Ecorpp Management also has a reputation as a dubious trust office. These trust offices assist illegal online casinos in concealing their financial income and the identities of their owners. In doing so, they facilitate tax evasion and money laundering. I have included a link (in Dutch) explaining how these trust offices enable illegal casinos and their owners to continue operating their businesses.
https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/
If Alchemy Games N.V. is indeed the owner of Hunnyplay, I will explore legal options, as this would provide an entity against which to initiate a case. However, if my research is correct, Hunnyplay likely operates under an illegal sublicensing arrangement facilitated by this trust office, with the owners Hunnyplay itself being the beneficial owner.
I’m curious whether anyone at CasinoGuru has fact-checked these statements from the casino’s website or has any knowledge about this matter.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.