DomůFórumKasinaHunnyPlay Casino - všeobecná diskuze

HunnyPlay Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od nivekrellim8
|
14 017 zobrazení 143 odpovědí |
|
1...6 7 8
před 3 měsíci

Měla Katarina z CasinoGuru nějaký úspěch s kontaktem?

Automaticky přeloženo:
noviesol
před 3 měsíci

Máte na mysli svého řešitele stížností? Právo?

Případ byl uzavřen jako nevyřešený, jak vidím, takže se s nimi bohužel nedostala do kontaktu.

Máte nějaké aktualizace, možná?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Ano, to je správné řešení reklamací.

Ne, stále čekáme, až problém vyřeší. Po téměř 5 měsících jsme dostali 10 % z našeho výběru. Ani teď neuvedli důvod, proč se naše stažení zpozdilo. Plánuji předložit svůj případ SBGOK. Má s tím CasinoGuru nějaké zkušenosti?

https://sbgok.org/

Upravil Romi před 3 měsíci
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
noviesol
před 3 měsíci

Je mi líto, myslel jsem, že máte na mysli svou stížnost zde , protože nevidím další stížnosti, které jste pro toto kasino předložili. 🤷‍♀️

Bohužel nemohu říci, že s tím mám nějaké zkušenosti, ale doufám, že vám to pomohou vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Svou stížnost jsem také zveřejnil na Bitcointalk.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807

Pokud má někdo zájem.

Automaticky přeloženo:
noviesol
před 3 měsíci

Informujte nás prosím o všech nových informacích.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tým HunnyPlay se ohledně mé stížnosti zjevně obrátil na Casino Guru a řekl Casino Guru, že mi vyplatili mé výhry v plné výši: TOTO JE LEŽ. TÝM HUNNYPLAY JSOU PRÁVĚ TEĎ NEJVĚTŠÍMI PODVODNÍKY.

NIC jiného mi nezaplatili. Přinutili mě hrát dál (nabízeli bonusy a sázení k výběru) a nakonec všechno prohráli s nejhoršími šancemi, jaké jsem kdy v kasinu zažil (což mě nutí si myslet, že hry zmanipulovali).


NEHRAJTE NA HUNNYPLAY . NEVĚŘTE SLOVO TÝMU. JSOU to LHÁŘI. Zejména VIP manažerka Jessica je naprosto falešná osoba a udělá vše pro to, abyste mohli pokračovat ve hře, místo aby vám umožnila vybrat si své výhry.


Automaticky přeloženo:
Canar
před 2 měsíci

Ahoj a jak jsi se o tom dozvěděl, dal ti někdo vědět? Chtěl jsem říct, že by mohlo být dobré, kdyby se spojili a pokusili jsme se věci vyřešit, ale pokud je to opravdu tak, jak říkáte, nevidím v tom moc smysl.

Můžete mi to upřesnit?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

file Tento email jsem obdržel.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj NickiQueenOfRap jsi si jistý, že nepracuješ pro druhý tým? Zjistíme o vás opravdu všechno! Měli byste si dávat pozor na své p a q, po pravdě, není mou povinností ani právem odhalovat zde jednotlivé špatné lidi, ale odhalím špatné lidi legálním způsobem a na právním místě, nejsem blázen, když uvidím, že je něco špatně online nebo dokonce. Osobně pečlivě prozkoumám situaci, dokud nepřijdu s odpověďmi, protože jsem našel pravdu o vás a vašem pozadí, je to svobodný svět, pokud se cítíte v bezpečí nebo se někdo staví negativně k vašim životním zkušenostem. Mají právo vyhledávat a incestovat ty, kteří proti nim vyvolávají negativní vibrace. A popravdě to je vše, co jsem viděl, pochází od vás, nic jiného než negativní negativní negativní Neřeknu to, ale řeknu to, měli byste si dávat pozor na to, co říkáte a jak říkáte věci ve vzorcích 2 nebo 3, protože to není nic jiného než negativní nancy. takhle teď vím, kdo opravdu jsi a co se opravdu děje, a proto jsem dobrý v tom, co dělám! Odejít z mého podnikání nebo špatně získejte zákonnou pravomoc vás vykázat z mého podnikání, to je vaše volba dost pomoci jít dál

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file Tento email jsem obdržel.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chápu, tak vysvětlete Katarině, že jste nic nedostali, když říkáte, že ano, a uvidíme, co na to kasino. Doufám, že budou schopni vysvětlit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ahoj Romi a CasinoGuru,

Rychlá aktualizace z mé strany od mého posledního příspěvku. Zástupce Hunnyplay mi pohrozil, že pokud budu pokračovat ve zveřejňování příspěvků na sociálních sítích, uzavřou můj účet a přesměrují mě na e-mailovou podporu. Tak jsem chvíli mlčel. Protože jsem však neobdržel žádné finanční prostředky ani nezaznamenal žádný pokrok při výběru, rozhodl jsem se znovu promluvit. O stažení zpráv budu uvažovat až po obdržení celé výplaty. Od mé poslední zprávy jsem také přišel do kontaktu s dalšími 2 dalšími, kteří v podobné situaci čekali na jejich stažení.


Od VIP manažera a jejich moderátorů jsem dostal tolik nesmyslů. Jejich moderátor dokonce navrhl vložit prostředky zpět na můj zůstatek, abych mohl pokračovat ve hře.

file

15. ledna mě kontaktovali, abych smazal své recenze na CasinoGuru. Což jsem evidentně neudělal. Řekli mi, že několik příspěvků z mého účtu vážně ovlivnilo jejich obchodní příjmy do té míry, že mi nemohou vyplatit peníze. Tvrdí, že k tomu potřebují nové příjmy, což mi připadá směšné. Pokud mi nemohou zaplatit, jak očekávají, že zaplatí svým novým zákazníkům?

filefile

Řekli mi, že Hunnyplay byl v kontaktu se zástupcem CasinoGuru, ale podle mého názoru tu nejsou od toho, aby problém řešili – jsou tu od toho, aby očistili reputaci svého kasina. Dokonce jsem viděl, že kontaktovali CasinoGuru, aby Canarovu stížnost vymazali. Znám jeho situaci a tak dlouho mu zadržovali peníze, až byl zoufalý a ztratil je.

Jak můžete vidět, Hunnyplay používá různé taktiky, aby vás přinutil pokračovat ve hře, což nakonec vede ke ztrátám, takže vám nemusí platit. Jediné sliby, které dávají, jsou prázdné a po sedmi měsících čekání (od července 2024) jsem obdržel jen něco málo přes 10 % z částky mého výběru.



Automaticky přeloženo:
nivekrellim8
před měsícem

Lmao, co se tu snažíš naznačit?

S Hunnyplay nejsem nijak spojen, kromě toho, že jsem byl uživatelem a měl jsem s nimi dobré zkušenosti. Takže pokud mě za to chcete žalovat, pokračujte lol.


A co vůbec myslíš tím 'víš, kdo jsem' a že jsem 'jednotliví špatní lidé' a co je 'říkej věci ve vzorcích 2 nebo 3'? Váš příspěvek opět nedává absolutně žádný smysl, což mě vede k domněnce, že jde buď o psychickou labilitu, nebo o nedostatek spánku.


Zvažte ukončení online hazardních her, očividně to není dobré pro vaše (psychické) zdraví.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aktualizace na Hunnyplay. Protože nemohu znovu otevřít svou stížnost.

Po 4 měsících jsme obdrželi pouze 10 % z našeho výběru a stále čekáme na zbytek. Jsem v kontaktu s dalšími 3 lidmi, kteří mají úplně stejný problém. Mezitím údaje o řetězci ukazují, že noví hráči dostávají výplaty bez problémů. Nedostáváme ani žádnou odpověď od VIP manažera. Věřím, že už neexistuje žádná omluva ani důvod zadržovat naše prostředky, takže nás prostě ignorují.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

To je pravda, testoval jsem to s novým účtem. Vyplatilo mi to 50 $ bez problémů.

Zdá se tedy, že vyplácejí nové účty, ale stále vám zadržují finanční prostředky. Nějaké aktualizace?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Romi a CasinoGuru,

Rychlá aktualizace z mé strany od mého posledního příspěvku. Zástupce Hunnyplay mi pohrozil, že pokud budu pokračovat ve zveřejňování příspěvků na sociálních sítích, uzavřou můj účet a přesměrují mě na e-mailovou podporu. Tak jsem chvíli mlčel. Protože jsem však neobdržel žádné finanční prostředky ani nezaznamenal žádný pokrok při výběru, rozhodl jsem se znovu promluvit. O stažení zpráv budu uvažovat až po obdržení celé výplaty. Od mé poslední zprávy jsem také přišel do kontaktu s dalšími 2 dalšími, kteří v podobné situaci čekali na jejich stažení.


Od VIP manažera a jejich moderátorů jsem dostal tolik nesmyslů. Jejich moderátor dokonce navrhl vložit prostředky zpět na můj zůstatek, abych mohl pokračovat ve hře.

file

15. ledna mě kontaktovali, abych smazal své recenze na CasinoGuru. Což jsem evidentně neudělal. Řekli mi, že několik příspěvků z mého účtu vážně ovlivnilo jejich obchodní příjmy do té míry, že mi nemohou vyplatit peníze. Tvrdí, že k tomu potřebují nové příjmy, což mi připadá směšné. Pokud mi nemohou zaplatit, jak očekávají, že zaplatí svým novým zákazníkům?

filefile

Řekli mi, že Hunnyplay byl v kontaktu se zástupcem CasinoGuru, ale podle mého názoru tu nejsou od toho, aby problém řešili – jsou tu od toho, aby očistili reputaci svého kasina. Dokonce jsem viděl, že kontaktovali CasinoGuru, aby Canarovu stížnost vymazali. Znám jeho situaci a tak dlouho mu zadržovali peníze, až byl zoufalý a ztratil je.

Jak můžete vidět, Hunnyplay používá různé taktiky, aby vás přinutil pokračovat ve hře, což nakonec vede ke ztrátám, takže vám nemusí platit. Jediné sliby, které dávají, jsou prázdné a po sedmi měsících čekání (od července 2024) jsem obdržel jen něco málo přes 10 % z částky mého výběru.



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkujeme za tuto aktualizaci, i když pro vás ve vašem dlouhém boji není příliš pozitivní.

Je mi opravdu líto, že to musíte prožívat znovu a znovu.

Tyto taktiky opravdu nevypadají dobře a o kasinu to vypovídá hodně. Doufám, že mnoho našich uživatelů si tyto informace přečte, aby si byli vědomi.

Budu vám i nadále držet palce; to je to nejmenší, co mohu v této situaci udělat.🤞

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Jo, Hunnyplay mi řekl, že byli v kontaktu s CasinoGuru, aby to obnovili, ale myslím, že to byla jen lež. Což by mě na základě minulých rozhovorů nepřekvapilo.

Po této zprávě jsem byl také ignorován, zatímco řekli, že aktualizace bude poskytnuta do 2 týdnů.

Kdy CasinoGuru zařadí kasino na černou listinu? Protože si myslím, že v mém případě jsem byl určitě podveden.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
noviesol
před měsícem

Abych vám řekl pravdu, nejsem si vědom žádné komunikace ze strany tohoto kasina.

A pokud jde o zařazení kasin na černou listinu, raději je ponecháme na našich webových stránkách, aby je každý viděl a mohl si přečíst recenzi. Takto je to informativnější a lidé si mohou vybrat sami, a pokud uvidí, že index bezpečnosti je opravdu nízký, jako zde , mohou se takovým kasinům vyhnout.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poslouchejte a poslouchejte dobře Nikoho z vás neznám a ve skutečnosti mě nezajímá vás znát Přišel jsem sem, abych se podělil o své zkušenosti s tímto kasinem s podvodníky, což neznamená, že jste bohužel ve stejné pozici jako já toto kasino má se mnou problém z možná jiných kasin, což je velká pravda, takže jsou na mě ve všech směrech varováni od mých problémů s jinými online kasiny Závěr je takový, že toto betfury bylo jedno z prvních kasin, které jsem do značné míry hrál online jde o to, že začali tento problém, protože jsem se s nimi snažil mluvit o své situaci a neférové ​​hře, kterou jsem oficiálně několikrát promítal na video my.game time po několik sezení a byl jsem zvědavý na svou hru z minulosti, takže jsem se na tato videa díval znovu a znovu a Všiml jsem si z.numwrous množství videí, a to je u skutečných záběrů ze hry, že mi platforma nepřipisovala výhry, pouze odečetla z mých finančních prostředků, takže jsem se s nimi pokusil o tyto okamžiky podělit a promluvit si s nimi. moje hra a všechno se zhoršilo, zpoždění, zamrznutí hry, nabootování, zablokování živého uživatelského chatu a živého chatu podpory a teď už je to nějaký čas, co mi zablokovali e-mailovou technickou podporu, ale stále kromě mého vkladu a šťastně berou všechno se stejnými chybami z mé hry zpoždění zamrzání vykopnuto z platformy, kdy jsem se nemohl přihlásit několik hodin, někdy dny a beru to, že mám na platformě finanční prostředky jako velké finanční prostředky, také jim byl porušen můj e-mail a řekli, že nelze změnit můj e-mail, který je připojen k tomuto účtu, ale získejte tento další tam, kde je to povoleno, ale nebylo mi to povoleno a měl jsem k přihlášení připojen 2fa google autentifikátor a stahuje se a nemohl jsem získat přístup více než rok s finančními prostředky na účtu, takže všechno tvrdě zasáhlo I konečně jsem se vrátil na platformu a ani po týdnu jsem k ní nemohl znovu získat přístup, takže v tuto chvíli se nemohu vrátit k tomuto účtu po 4 letech a hi vip účet jsem mluvil s šéfem a on nerespektoval mě, když jsem řekl, že naše hry jsou fér, neexistuje žádný způsob a měl jsem techniky. To jsou certifikovaní technici monitor.my.internet wifi a betfury měly tolik malwaru, že je to ubohé, že jsou podvod, všichni jste nepřišli na taktiku, kterou stejně používají, aby se vrátili k tématu, kde teď stojím, je pro mě nemožné vkládat peníze do jakéhokoli online kasina, maximálně do Caracasu, hlavně proto, že se všechna zaměřují na mě a tam prostě kradou my.fondy ve velkém, není pochyb o tom, že většina online kasin je podvody zejména v seas caracau a ve Spojeném království, když teď vím pravdu a jaké důkazy mám, a moji právníci mi dávají palec nahoru při podávání trestních oznámení a žalob proti 6 známým podvodným kasinům Neříkám, že podvádějí každého nebo kohokoli z vás ale vím jistě, že se na mě zaměřili a ukradli mi toho hodně, a když už bylo řečeno, dávejte si pozor na těchto šest kasin, částka, kterou jsem prohrál, je kolem 130 tisíc @betfury, @metawin @metaspin @hunnyplay @bc hra @luckybird.io. hodně štěstí a navrhuji vám všem dveře a přehodnotit, kdy je čas vložit zálohu, a pokud jde o to, jak tomu říkáte, že už nemá co říct, pak má se mnou zjevně problém kvůli Al komentářům a bla bla bla komentáře im.not here pro drama a nesmyslnou válku a neúctu a jít tam a zpět nebo soudit ostatní Jsem tu, abych se podělil o své skutečné zkušenosti s těmito online kasiny a dal lidem vědět, co jsem zažil během svého působení v těchto kasinech platformy nasrat a mysli si svoje!!! A přestaň se snažit být něčím, co nemůžeš vykročit a porozumět účelu a smyslu mé přítomnosti Teď, když mám úlomek toho, co potřeboval, ahareni se rozhodně nevrátí nezajímá, co je zde sdíleno, nezajímá, co ti kdo říká nevadí!! A pokud chcete. šířit další fámy a propagandu idgaf, to je váš problém, ne můj, jsem mimo pokoj, všichni přeji hodně štěstí a zdravý život Bůh žehnej

Automaticky přeloženo:
nivekrellim8
před měsícem

I když si nejsem jistý, komu jste tento příspěvek adresoval, není samozřejmě nutné se zde nějak znevažovat.

Proto je vždy lepší použít tlačítko "odpovědět", kdykoli chcete napsat někomu konkrétnímu, víte.

Každopádně Vám samozřejmě přejeme vše nejlepší a snad se Vám podaří vše potřebné vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj tým CasinoGuru,


Na stránce recenzí pro Hunnyplay je uvedeno, že vlastníkem je Alchemy Games NV, kterou spravuje Ecorpp Management BV. Ověřil však CasinoGuru správnost tohoto tvrzení, nebo jde pouze o samozvané prohlášení Hunnyplay? Můj výzkum neodhalil žádné důkazy o spojení s Alchemy Games NV Kromě toho se toto tvrzení objevuje pouze na webových stránkách Hunnyplay spolu s licenčním úřadem, který podle CasinoGuru nefunguje od listopadu 2024.

https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-3

Ecorpp Management má také pověst pochybného trustového úřadu. Tyto trustové kanceláře pomáhají nelegálním online kasinům utajit jejich finanční příjmy a totožnost jejich vlastníků. Usnadňují tak daňové úniky a praní špinavých peněz. Zahrnul jsem odkaz (v holandštině) vysvětlující, jak tyto trustové kanceláře umožňují nelegálním kasinům a jejich vlastníkům pokračovat v provozování jejich podnikání.

https://knipselkrant-curacao.com/koninkrijksbelangen-blog-malafide-trustbazen/

Pokud je Alchemy Games NV skutečně vlastníkem Hunnyplay, prozkoumám právní možnosti, protože to by poskytlo subjekt, proti kterému by bylo možné zahájit řízení. Nicméně, pokud je můj výzkum správný, Hunnyplay pravděpodobně funguje na základě nezákonného sublicenčního ujednání, které usnadnil tento trustový úřad, přičemž vlastníci Hunnyplay jsou skutečnými vlastníky.


Zajímalo by mě, zda někdo v CasinoGuru ověřil fakta tato prohlášení z webových stránek kasina nebo má nějaké znalosti o této záležitosti.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky