FórumKasinaGreatwin Casino - všeobecná diskuze

Greatwin Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od Lisaaa
|
9266 zobrazení 131 odpovědí |
|
1...6 7
Přidat příspěvek
Olujapřed 6 měsíci

Aha, děkuji za vysvětlení 🙂.

Pošlete mé vřelé pozdravy své sestře!

Myslím, že bez oficiální odpovědi toho moc nezmůžeme, i když jsme vděční, že jste nás upozornili!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj, požádal jsem GreatWin o smazání účtu a nabídli mi cashback 400 EUR, abych svůj účet nezrušil. Poté jsem sdělil, že návrh je v pořádku. Odpoledne jsem nashromáždil výhru ve výši přibližně 5 000 EUR, když byl účet jednoduše uzavřen a nikdy znovu otevřen. Kontaktuji podporu, která je mimo jiné drzá a říká mi „takto účty neuzavíráme", jako bych si něco vymýšlel, přestože jsem dnes ráno odeslal e-mail a žádám alespoň, aby mi dal výhru, ale jsem zlikvidovaný. Chci mít své výhry.

Automaticky přeloženo:
msharon98před 2 měsíci

Ahoj.

Příběh se mi vůbec nelíbí. Je dobře, že jste podal stížnost ! Jen nechápu, jaký důvod kasino použilo k uzavření vašeho účtu. Jak to vidím já, ty taky nemáš páru, že?

Jak to vidím já, ten nezdvořilý také odmítl, že na vašem účtu byly nějaké peníze v okamžiku, kdy byl uzavřen, takže předpokládám, že pro to musí být také nějaký důvod. Zrušilo kasino váš zůstatek?

Máte nějaký e-mail týkající se této záležitosti?

Doufám, že se této situaci brzy dostaneme na kloub!

Automaticky přeloženo:
Radkapřed 2 měsíci

Napsal jsem dříve, na radu třetí osoby, poté, co jsem ztratil více než 10 000 EUR kvůli mé licenci curacao a ne německé, zda mi mohou být vráceny zálohy. Poslali mi e-mail, ve kterém mi vysvětlili, že nemohou, a řekli mi, zda mi mohou připsat 400 €, abych znovu zkusil štěstí… účet byl odpoledne zablokován.

Automaticky přeloženo:
msharon98před 2 měsíci

Omlouvám se, stále tomu úplně nerozumím...

Uzavřelo kasino váš účet kvůli radě třetí osoby? Kasino nemá licenci v Německu, ale to není důvod k takovému uzavření účtu, ale také to není důvod k vrácení peněz. Ale musím opakovat, že informace jsou mi nejasné.

Snad později najdu nějaké rady v reklamaci.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Na mou zprávu s žádostí o vysvětlení mi odpověděli, že jsem kontaktoval právní kancelář, což jsem neudělal, opakuji, byla to rada, kterou jsem se řídil právě kvůli velké ztrátě, pak nevím, jestli to tak skutečně je nebo ne, ale jakmile mi podpora vše vyjasnila a nabídla cashback 400 €, nabídku jsem přijal a řekl, že je to v pořádku. To se mi ale nezdá důvod k uzavření účtu, mimo jiné profilu s vip levelem 4, tedy předposledním. Nemluvě o hrubosti podpory, která také tvrdí, že jsem jejich zprávy dříve ignoroval, a i kdybych byl, nemyslím si, že musím zaměstnancům kasina pokaždé odpovídat na nabídky atd., a to mě nečiní „nedůstojným" podpory kasina.

Automaticky přeloženo:
msharon98před 2 měsíci

Aha, rozumím - děkuji za vysvětlení.

Koho jste tedy oficiálně kontaktoval a kdo vám to poradil, pokud mohu být tak troufalý?

Umím si představit, že kasino nebylo moc spokojené s možnými „právními kroky" na vaší straně – kdo by to udělal, tak vám vrátilo těch 400 € (byl to opravdu cashback, řekl bych „refund") a uzavřeli účet, aby se „zbavili původců problémů".

Vím, jak to zní, počkáme, co na to kasino řekne. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, rozumím, ale cashback v hodnotě 400 EUR na "zkusit štěstí znovu" by mi stejně do odpoledne nepřišel na bankovní účet... byly připsány na můj herní účet a já hrál. Opakuji však, že kromě toho je podpora také zážitkem, na který se nezapomíná

Automaticky přeloženo:
Radkapřed 2 měsíci

Každopádně ne, nekontaktoval jsem žádné právní oddělení, jen jsem poslal zprávu s dotazem vzhledem k předpisům Německa atd. ohledně licencování a možná to bude také špatně, netuším, pokud bych mohl získat náhradu jen za obrovskou ztrátu na kasinu, bylo mi jasné, že to není možné a nabídli 400 EUR „zkusit štěstí znovu" podle jejich slov.

Automaticky přeloženo:
msharon98před 2 měsíci

Jste si jisti, že vám byl poskytnut cashback? Cashback je bonus - není určen k okamžitému výběru, musíte jej nejprve zaplatit a splnit všechny podmínky, takže předpokládám, že jste podmínky překročili - byl výběr schválen?

Mohl byste se laskavě podělit o související konverzaci, kterou jste vedli s kasinem? Chci se ujistit, že oba mluvíme o stejné věci.



Automaticky přeloženo:

Každopádně ne, nekontaktoval jsem žádné právní oddělení, jen jsem poslal zprávu s dotazem vzhledem k předpisům Německa atd. ohledně licencování a možná to bude také špatně, netuším, pokud bych mohl získat náhradu jen za obrovskou ztrátu na kasinu, bylo mi jasné, že to není možné a nabídli 400 EUR „zkusit štěstí znovu" podle jejich slov.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Omlouvám se, nerozumím této části "Právě jsem odeslal zprávu s dotazem vzhledem k předpisům Německa atd. ohledně licencování"

Opět by pomohl snímek obrazovky nebo e-mail.

Měli bychom se zaměřit na cashback – nebo lépe řečeno, prozatím vaše výhry. Počkám na vaši aktualizaci.

Jak vidím ve vašem vláknu stížností, Nick by také mohl použít další informace.

Odpovězte na jeho otázku pomocí tohoto přímého odkazu , pokud vám to nevadí.


Automaticky přeloženo:
Horno12před 2 měsíci

Máte třeba nějaké postřehy? Klidně zakročte.

Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
tour_fashm_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1 000 € právě probíhá!
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky