Vypadá to, že kasino možná provádí nějaké kontroly nebo jste ve frontě, a pokud se k vám dostanou, doufám, že vám dají peníze.
Ohledně poskytovatele plateb a toho, že se Romi zeptal, zda jste je kontaktoval, zda je z jejich strany vše v pořádku, znamená to, že když máte dostat peníze na svůj bankovní účet, zeptáte se banky, zda je z jejich strany vše v pořádku a nemají žádné problémy.
Samozřejmě chápu, že není nejpříjemnější čekat a tentokrát nedostat moc odpovědi, ale nic jiného zatím dělat nemůžeme.
Musíte tedy zachovat chladnou hlavu a počkat, až se ozve kasino a zkontrolovat, v jaké fázi je váš výběr. Pokud uplyne 14 dní, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci, ale věřím, že to nebude nutné a své peníze dostanete co nejdříve. 🙂
It looks like the casino might be doing some checks or you're in the queue, and if they get to you, I'm hoping they'll give you the money.
Regarding the payment provider and the fact that Romi asked if you have contacted them, if everything is okay on their side, it means that when you have to get money into your bank account, you ask the bank if everything is alright on their side and they have no issues.
Of course I understand that it is not the most pleasant thing to wait and not get much of an answer this time, but there is nothing else we can do for now.
So you need to keep a cool head and wait to hear from the casino and check what stage your withdrawal is at. If 14 days pass, you can contact us and we will try to help you, but I believe that this will not be necessary and you will get your money as soon as possible. 🙂
Automaticky přeloženo: