FórumKasinaGreatWin Casino - všeobecná diskuze

GreatWin Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od Lisaaa
|
16514 zobrazení 151 odpovědí |
|
1...6 7 8
Přidat příspěvek
Oluja
před rokem

Aha, děkuji za vysvětlení 🙂.

Pošlete mé vřelé pozdravy své sestře!

Myslím, že bez oficiální odpovědi toho moc nezmůžeme, i když jsme vděční, že jste nás upozornili!

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ahoj, požádal jsem GreatWin o smazání účtu a nabídli mi cashback 400 EUR, abych svůj účet nezrušil. Poté jsem sdělil, že návrh je v pořádku. Odpoledne jsem nashromáždil výhru ve výši přibližně 5 000 EUR, když byl účet jednoduše uzavřen a nikdy znovu otevřen. Kontaktuji podporu, která je mimo jiné drzá a říká mi „takto účty neuzavíráme", jako bych si něco vymýšlel, přestože jsem dnes ráno odeslal e-mail a žádám alespoň, aby mi dal výhru, ale jsem zlikvidovaný. Chci mít své výhry.

Automaticky přeloženo:
msharon98
před 9 měsíci

Ahoj.

Příběh se mi vůbec nelíbí. Je dobře, že jste podal stížnost ! Jen nechápu, jaký důvod kasino použilo k uzavření vašeho účtu. Jak to vidím já, ty taky nemáš páru, že?

Jak to vidím já, ten nezdvořilý také odmítl, že na vašem účtu byly nějaké peníze v okamžiku, kdy byl uzavřen, takže předpokládám, že pro to musí být také nějaký důvod. Zrušilo kasino váš zůstatek?

Máte nějaký e-mail týkající se této záležitosti?

Doufám, že se této situaci brzy dostaneme na kloub!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Napsal jsem dříve, na radu třetí osoby, poté, co jsem ztratil více než 10 000 EUR kvůli mé licenci curacao a ne německé, zda mi mohou být vráceny zálohy. Poslali mi e-mail, ve kterém mi vysvětlili, že nemohou, a řekli mi, zda mi mohou připsat 400 €, abych znovu zkusil štěstí… účet byl odpoledne zablokován.

Automaticky přeloženo:
msharon98
před 9 měsíci

Omlouvám se, stále tomu úplně nerozumím...

Uzavřelo kasino váš účet kvůli radě třetí osoby? Kasino nemá licenci v Německu, ale to není důvod k takovému uzavření účtu, ale také to není důvod k vrácení peněz. Ale musím opakovat, že informace jsou mi nejasné.

Snad později najdu nějaké rady v reklamaci.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Na mou zprávu s žádostí o vysvětlení mi odpověděli, že jsem kontaktoval právní kancelář, což jsem neudělal, opakuji, byla to rada, kterou jsem se řídil právě kvůli velké ztrátě, pak nevím, jestli to tak skutečně je nebo ne, ale jakmile mi podpora vše vyjasnila a nabídla cashback 400 €, nabídku jsem přijal a řekl, že je to v pořádku. To se mi ale nezdá důvod k uzavření účtu, mimo jiné profilu s vip levelem 4, tedy předposledním. Nemluvě o hrubosti podpory, která také tvrdí, že jsem jejich zprávy dříve ignoroval, a i kdybych byl, nemyslím si, že musím zaměstnancům kasina pokaždé odpovídat na nabídky atd., a to mě nečiní „nedůstojným" podpory kasina.

Automaticky přeloženo:
msharon98
před 9 měsíci

Aha, rozumím - děkuji za vysvětlení.

Koho jste tedy oficiálně kontaktoval a kdo vám to poradil, pokud mohu být tak troufalý?

Umím si představit, že kasino nebylo moc spokojené s možnými „právními kroky" na vaší straně – kdo by to udělal, tak vám vrátilo těch 400 € (byl to opravdu cashback, řekl bych „refund") a uzavřeli účet, aby se „zbavili původců problémů".

Vím, jak to zní, počkáme, co na to kasino řekne. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ano, rozumím, ale cashback v hodnotě 400 EUR na "zkusit štěstí znovu" by mi stejně do odpoledne nepřišel na bankovní účet... byly připsány na můj herní účet a já hrál. Opakuji však, že kromě toho je podpora také zážitkem, na který se nezapomíná

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Každopádně ne, nekontaktoval jsem žádné právní oddělení, jen jsem poslal zprávu s dotazem vzhledem k předpisům Německa atd. ohledně licencování a možná to bude také špatně, netuším, pokud bych mohl získat náhradu jen za obrovskou ztrátu na kasinu, bylo mi jasné, že to není možné a nabídli 400 EUR „zkusit štěstí znovu" podle jejich slov.

Automaticky přeloženo:
msharon98
před 9 měsíci

Jste si jisti, že vám byl poskytnut cashback? Cashback je bonus - není určen k okamžitému výběru, musíte jej nejprve zaplatit a splnit všechny podmínky, takže předpokládám, že jste podmínky překročili - byl výběr schválen?

Mohl byste se laskavě podělit o související konverzaci, kterou jste vedli s kasinem? Chci se ujistit, že oba mluvíme o stejné věci.



Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Každopádně ne, nekontaktoval jsem žádné právní oddělení, jen jsem poslal zprávu s dotazem vzhledem k předpisům Německa atd. ohledně licencování a možná to bude také špatně, netuším, pokud bych mohl získat náhradu jen za obrovskou ztrátu na kasinu, bylo mi jasné, že to není možné a nabídli 400 EUR „zkusit štěstí znovu" podle jejich slov.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Omlouvám se, nerozumím této části "Právě jsem odeslal zprávu s dotazem vzhledem k předpisům Německa atd. ohledně licencování"

Opět by pomohl snímek obrazovky nebo e-mail.

Měli bychom se zaměřit na cashback – nebo lépe řečeno, prozatím vaše výhry. Počkám na vaši aktualizaci.

Jak vidím ve vašem vláknu stížností, Nick by také mohl použít další informace.

Odpovězte na jeho otázku pomocí tohoto přímého odkazu , pokud vám to nevadí.


Automaticky přeloženo:
Horno12
před 9 měsíci

Máte třeba nějaké postřehy? Klidně zakročte.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Držte se dál od skvělé výhry třikrát na Lucky pahrao s výhrami v supertocích za předpokladu žádné výhry a dokonce se vyfotografujte. Ale v mém procesu nic nebylo a čas na fotce to dokazuje. Podpora chtěla data, čas a jak tomu mám rozumět? Nic v tom není. Podpora vás zapne a chatovací dáma se prostě přeruší, takže už tam nikdy nehrajte

Automaticky přeloženo:
rolanddangel30
před 4 měsíci

Ahoj, můžeš napsat, co ukazuje tvůj screenshot? Nějak se vám nepodařilo pokusit se to vyřešit, a tak vás chat neustále přerušoval?

Počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, kasino Greatwin slibuje výběr za 1-3 dny. Na propuštění jsem čekal celkem 10 dní. První pokus o repatriaci byl po třech dnech zrušen. Podle pokynů jsem provedl repatriaci bankovním převodem. Po čtyřech dnech zákaznický servis odpověděl, že první výběr byl zrušen z důvodu vypršení časového limitu poskytovatele platebních služeb, a slíbil, že nyní je vše v pořádku a že výběr bude zpracován co nejdříve. Nyní uplynulo 6 dní od druhého výběru a peníze se na mém účtu stále neobjevují. Také už nedostávám odpovědi na své e-maily. V minulosti byly výběry v jiných kasinech opravdu rychlé, v hodinách a dokonce minutách na bankovní účet. V posledních dnech mi do emailu přišlo hodně bonusových nabídek od Greatwin, ale to jsou všechny kontakty. Neuvěřitelná aktivita!

Automaticky přeloženo:
hoops7298
před měsícem

Mohu se zeptat, zda je váš účet plně ověřen v tomto kasinu? Možná jste se také pokusili ověřit u svého poskytovatele plateb? Jen abychom se ujistili, že problém není na jejich straně.🤷‍♀️ Kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na to, aby provedly proces ověření a výběru. Pokud tedy tento problém přetrvává i po této časové ose, neváhejte nás kontaktovat, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ahoj Romi! Díky za odpověď! Můj účet nebyl ověřen, protože jsem nebyl požádán o jeho ověření. Můj herní účet říká: "V současné době váš účet nevyžaduje ověření." Na Greatwin jsem začal hrát až první den výběru, tedy 6.3. Vložil jsem 60 €, které se mi podařilo mnohokrát recyklovat, než přišel zisk natolik (500 €), že jsem se rozhodl pro výběr. U poskytovatele plateb jsem nic nekontroloval, protože nevím, co to je. Můžete mi poradit, jak poznám, jaký je můj poskytovatel platebních služeb? Provedl jsem vklady rychlým převodem a vybral jsem podle pokynů bankovním převodem. Zákaznický servis Greatwin tedy dal pokyny k použití bankovního převodu pro výběr, podle kterého jsem se řídil a poté jsem na svou otázku dostal odpověď, že vše se zdá být v pořádku. Již více než týden posílám na zákaznickou linku dotazy, jak se mám chovat, aby mé odstoupení tentokrát definitivně prošlo, ale žádný další kontakt jsem od nich nedostal. Naštěstí můj herní účet Greatwin stále ukazuje, že stav mého výběru říká „čekání". Tak čekám, jestli se něco nestane z kasina.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
hoops7298
před měsícem

Vypadá to, že kasino možná provádí nějaké kontroly nebo jste ve frontě, a pokud se k vám dostanou, doufám, že vám dají peníze.

Ohledně poskytovatele plateb a toho, že se Romi zeptal, zda jste je kontaktoval, zda je z jejich strany vše v pořádku, znamená to, že když máte dostat peníze na svůj bankovní účet, zeptáte se banky, zda je z jejich strany vše v pořádku a nemají žádné problémy.

Samozřejmě chápu, že není nejpříjemnější čekat a tentokrát nedostat moc odpovědi, ale nic jiného zatím dělat nemůžeme.

Musíte tedy zachovat chladnou hlavu a počkat, až se ozve kasino a zkontrolovat, v jaké fázi je váš výběr. Pokud uplyne 14 dní, můžete nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci, ale věřím, že to nebude nutné a své peníze dostanete co nejdříve. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj Jaro!


Děkuji za odpověď a radu!


Včera jsem dostal e-mail od Greatwin, přesně stejný jako ten, který jsem dostal předtím s prvním zrušením. Takže můj druhý výběr (500 EUR) byl také zrušen! Zákaznický servis mě v této záležitosti žádným způsobem osobně nekontaktoval. Provedl jsem vklady pomocí Rapid Transfer, tak jsem se rozhodl tentokrát zkusit výběr také pomocí Rapid Transfer. Tentokrát jsem vybral pouze 150 EUR. Po odstoupení mi přišlo na můj e-mail jako dříve automatické upozornění, že finanční oddělení moji žádost brzy zpracuje. Myslím, že své výhry už neuvidím. Jsem zklamaný. Nikdy předtím se taková show v žádném kasinu nekonala a zákaznický servis žádného kasina nebyl tak tichý.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
hoops7298
před měsícem

Ahoj. Rád bych vám doporučil podat stížnost zde s naším týmem. Pokusí se vám s tímto problémem pomoci. Stačí kliknout na tento odkaz 👈. Pokud budete potřebovat pomoc, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky