Na mou zprávu s žádostí o vysvětlení mi odpověděli, že jsem kontaktoval právní kancelář, což jsem neudělal, opakuji, byla to rada, kterou jsem se řídil právě kvůli velké ztrátě, pak nevím, jestli to tak skutečně je nebo ne, ale jakmile mi podpora vše vyjasnila a nabídla cashback 400 €, nabídku jsem přijal a řekl, že je to v pořádku. To se mi ale nezdá důvod k uzavření účtu, mimo jiné profilu s vip levelem 4, tedy předposledním. Nemluvě o hrubosti podpory, která také tvrdí, že jsem jejich zprávy dříve ignoroval, a i kdybych byl, nemyslím si, že musím zaměstnancům kasina pokaždé odpovídat na nabídky atd., a to mě nečiní „nedůstojným" podpory kasina.
To my message to ask for explanations they replied that I contacted a legal office, which I didn't do, I repeat it was advice that I followed precisely due to the great loss, then I don't know if this is actually the case or not, but as soon as everything was clarified by the support and offered the €400 cashback, I accepted the offer and said it was fine. However, this does not seem to me the reason to close an account, among other things a profile with vip level 4, i.e. the penultimate. Not to mention the rudeness of the support who also claim that I have ignored their messages previously, and even if I was, I don't think I have to have to reply to casino staff every time for offers etc. and that doesn't make me "unworthy" of the casino's support.
Al mio messaggio per chiedere spiegazioni hanno risposto che ho contattato un ufficio legale,cosa che non ho fatto,ripeto era un consiglio che ho seguito appunto per la grande perdita,poi non so se effettivamente sia così o meno,ma non appena mi è stato chiarito dal supporto il tutto e offerti i 400€ cashback,ho accettato l’offerta e ho detto che andava bene. Comunque non mi sembra questo il motivo per chiudere un account tra l’altro un profilo con livello vip 4,ovvero il penultimo. Senza parlare della maleducazione del supporto che dicono anche che io ho ignorato i loro messaggi in precedenza,e anche se fosse,non credo di essere tenuta a dover rispondere ogni volta al personale del casino per offerte ecc. e questo non fa di me una persona "indegna" del supporto del casinò.
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