před 2 roky
0
Bohužel zatím ne. Podpora mi vždy řekne, že se to zpracovává, ale nic se neděje. Pořád doufám! 🙏
Unfortunately not yet. Support always tells me that it is being processed but nothing happens. I keep hoping! 🙏
Nein leider noch nicht. Support sagt mir jedesmal das es bearbeitet wird aber es passiert nichts. Ich hoffe weiter! 🙏
Požádejte o peníze bankovním převodem a dostanete je do tří dnů a každých 24 hodin může požádat o 500 eur
Request money by bank transfer and you will receive it within three days and every 24 hours he can request 500 euros
Geld per Banküberweisung anfordern und Sie erhalten es innerhalb von drei Tagen und alle 24 Stunden kann er 500 Euro anfordern
Kasino má taktiku pro každého hráče, aby se vrátil a ztratil to, co získal. Mluvím ze zkušenosti
The casino has a tactic for every player to come back and lose what they got. I speak from experience
Das Casino hat eine Taktik für jeden Spieler, um zurückzukommen und zu verlieren, was er bekommen hat. Ich spreche aus Erfahrung
Mám tři žádosti! Jedna kartou Mastercard a dvě bankovním převodem. Žádná není upravena. Získal jsem velmi vysokou výhru, bude trvat měsíce, než ji získám. Pokud to někdy dostanu, píšu hodně zákaznickému servisu, doufám, že to pomůže!
I have three requests! One by Mastercard and two by bank transfer. None is edited. I got a very big win, it will take months to get it. If I ever get it I write a lot to customer service, hope it helps!
Ich habe drei Anträge! Einen per Mastercard und zwei per Banküberweisung. Keiner wird bearbeitet. Ich habe einen sehr großen Gewinn erzielt, es wird Monate dauern diesen zu bekommen. Wenn ich es überhaupt kriege. Ich schreibe sehr viel an den Kundendienst, hoffe es hilft!
Podali jste někde stížnost nebo jste jen napsali na zákaznický servis?
Have you filed a complaint somewhere or just written to customer service?
Hast du denn irgendwo eine Beschwerde eingereicht oder nur dem Kundenservice geschrieben??
Podal jsem stížnost u Guru... a u AskGamblers a nyní dostávám peníze pravidelně... ale pouze bankovním převodem
I filed a complaint with Guru... and with AskGamblers and now I'm receiving money regularly... but only via bank transfer
Ich habe eine Beschwerde bei Guru ... und bei AskGamblers eingereicht und erhalte jetzt regelmäßig Geld ... aber nur per Banküberweisung
OK díky! Počkám do dneška a pak podám reklamaci. To opravdu nemůže být!
OK thanks! I'll wait until today and then file a complaint. It really can't be!
Ok danke! Ich werde noch heute abwarten und dann auch Beschwerde einreichen. Das kann echt nicht sein!
Casino Guru doporučuje počkat 14 dní a na greatwin byste měli mít dobré nervy
Casino Guru recommends that you should wait 14 days and at greatwin you should have good nerves
Casino Guru empfiehlt, dass Sie 14 Tage warten sollten, und bei greatwin sollten Sie gute Nerven haben
Mám tři žádosti! Jedna kartou Mastercard a dvě bankovním převodem. Žádná není upravena. Získal jsem velmi vysokou výhru, bude trvat měsíce, než ji získám. Pokud to někdy dostanu, píšu hodně zákaznickému servisu, doufám, že to pomůže!
I have three requests! One by Mastercard and two by bank transfer. None is edited. I got a very big win, it will take months to get it. If I ever get it I write a lot to customer service, hope it helps!
Ich habe drei Anträge! Einen per Mastercard und zwei per Banküberweisung. Keiner wird bearbeitet. Ich habe einen sehr großen Gewinn erzielt, es wird Monate dauern diesen zu bekommen. Wenn ich es überhaupt kriege. Ich schreibe sehr viel an den Kundendienst, hoffe es hilft!
Ahoj, pokud se bojíte, že je něco v nepořádku, můžete vždy podat stížnost přímo zde. Je to zdarma, vyžadujeme pouze spolupráci. Použijte tento odkaz k vytvoření.🙂
Zjistěte více o tom, co můžete očekávat zde .
Informuj nás pravidelně!
Hey, if you fear something is wrong, you can always submit the complaint right here. It's for free, we only require cooperation. Use this link to create one.🙂
Find out more about what to expect here.
Keep us posted!
Aktualizace: Dnes (v sobotu) jsem obdržel svou první platbu na kartu Mastercard. Další dva požadavky na bankovní účet stále čekají na vyřízení. Takže čekáme. Každopádně výplata Mastercard mi fungovala.
Update: I received my first payment to the Mastercard today (Saturday). The other two requirements for the bank account are still pending. So we're waiting. In any case, Mastercard payout worked for me.
Update: Ich habe heute (Samstag) meine erste Zahlung auf die Mastercard erhalten. Die beiden anderen Anforderungen auf das Bankkonto stehen noch aus. Also warten wir hab. Bei mir hat Mastercard Auszahlung jedenfalls funktioniert.
Ahoj, jsem rád, že už jsi skoro tam. Pokud budete mít někdy pocit, že by mohlo být něco nejisté, dejte nám vědět.
Hi, I'm glad to hear you're almost there. If you ever feel something might be uncertain, let us know.
Ahoj Oluja!
Děkuji vám za Váš zájem! Děkujeme, že jste se nás pokusili ohodnotit. Nebudu skrývat, že nás všechny zajímá, co vám Trustpilot poslal, a rád bych vám pomohl s odesláním recenze, protože už jste se o to snažili.
Mohl bys mi prosím poslat znovu ten email? Můj kontakt je radka@casino.guru
Případně jakékoli upozornění vložte přímo do příspěvku. Děkuji předem.
Hello Oluja!
Thank you for your concern! We appreciate you tried to rate us. I won't hide we are all interested to see what Trustpilot sent you, and I'd like to help you submit the review since you already made that effort.
Could you resent me the email, please? My contact is radka@casino.guru
Alternatively, paste any notification to the post directly. Thank you in advance.
Smazal jsem od nich emaily a odhlásil se z jejich webu..napsali, že moje recenze je podezřelá a pak jsem jim napsal, že to není podezřelé a oni napsali, že software neodpovídá atd..nesmysl, napsal jsem recenze z Chorvatska, protože jsem tam zůstal pár dní.. a že si musím něco ověřit bla bla mám něco, co jsem zkopíroval a poslal sestře, aby se podívala, protože je tam také členem..
I deleted the emails from them and logged out from their website..they wrote that my review was suspicious, and then I wrote to them that it was not suspicious and they wrote that the software does not match, etc..nonsense, I wrote the review from Croatia because I stayed there for a couple days .. and that I have to verify something blah blah I have something that I copied and sent to my sister to see because she is also a member there..
Ja sam obrisala emailove od njih i sa njihove sam de stranice izlogovala ..napisali da moja recenzija sumnjiva a onda sam im ja napisala da nije sumnjiva i napisali da softer ne odgovara itd ..gluposti ja sam pisala recenziju iz Hrvatske jer sam tamo boravila par dana ..i da moram vettifikovati nešto bla bla imam nešto što sam kopirala i slala sestri da vidi jer i ona je tamo član..
to je od nich divné, zkoušel jsi jim vysvětlit, že jsi byl v chorvatsku a odtud se připojuješ? Alespoň budete vědět, že se jim příště vyhnout. 🙂
that's weird from them, did you try to explain to them that you were in croatia and connecting from there? At least you'll know to avoid them next time. 🙂
Smazal jsem od nich emaily a odhlásil se z jejich webu..napsali, že moje recenze je podezřelá a pak jsem jim napsal, že to není podezřelé a oni napsali, že software neodpovídá atd..nesmysl, napsal jsem recenze z Chorvatska, protože jsem tam zůstal pár dní.. a že si musím něco ověřit bla bla mám něco, co jsem zkopíroval a poslal sestře, aby se podívala, protože je tam také členem..
I deleted the emails from them and logged out from their website..they wrote that my review was suspicious, and then I wrote to them that it was not suspicious and they wrote that the software does not match, etc..nonsense, I wrote the review from Croatia because I stayed there for a couple days .. and that I have to verify something blah blah I have something that I copied and sent to my sister to see because she is also a member there..
Ja sam obrisala emailove od njih i sa njihove sam de stranice izlogovala ..napisali da moja recenzija sumnjiva a onda sam im ja napisala da nije sumnjiva i napisali da softer ne odgovara itd ..gluposti ja sam pisala recenziju iz Hrvatske jer sam tamo boravila par dana ..i da moram vettifikovati nešto bla bla imam nešto što sam kopirala i slala sestri da vidi jer i ona je tamo član..
Zašlete mi prosím oznámení nebo e-mail, který jste obdrželi ohledně vaší recenze? Jak jsem řekl, opravdu bych to rád viděl. Můj email je stále stejný 🙂
Would you kindly send me the notification or the email you got concerning your review, please? As I said, I would really love to see that. My email is still the same 🙂
Teď mám jen tohle, který m2 zkopírovali a poslali sestře, protože to byl nesmysl, požádali mě o tisk, že moje recenze je podezřelá
Now I only have this, which sqm copied and sent to my sister, as it was nonsense, they asked me to print that my review was suspicious
Imam sada samo ovo šta sqm kopirala i sestri slala kako je bezvzeznobsta subtrazili ispisati da je moja recenzija sumnjiva
Děkuji za printscreen. Žádal jsem však o opětovné zaslání původního e-mailu.
Mohli byste otevřít původní e-mail a kliknout na „předat dál" a poté vložit e-mail: radka@casino.guru.
To by bylo skvělé!
Rozumíš co myslím? Dále, jak přesně je vaše sestra zapojena do podezřelé kontroly? Nechceš mi to vysvětlit, prosím?🙏
Thank you for the printscreen. I was, however, asking for the original email to be resent to me.
Could you open the original email and hit "forward to" then insert the email: radka@casino.guru.
That would be awesome!
Do you understand what I mean? Furthermore, how exactly is your sister involved in the suspicious review? Care to explain to me, please?🙏
Klidně bych ti to přeposlal kdybych to nesmazal .. moje sestra hrála roky online kasino .. řekla mi o tobě .. zapojila se tak jsem jí řekl co teď chtějí .. poté co jsem napsal recenze pro vás
I would have gladly forwarded it to you if I hadn't deleted it .. my sister played online casino for years .. she told me about you .. she got involved so I told her what they want now .. after I wrote a review for you
Rado bi ti proslijedila da ga nisam obrisala ..moja sestra godinama je igrala online casino ..ona mibje za vas rekla ..uključena je tako da sam joj ja rekla sta oni hocedu sada..nakon što sam ja bila za vas napisala recenziju
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.