FórumKasinaGreatWin Casino - všeobecná diskuze

GreatWin Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Lisaaa
|
16243 zobrazení 151 odpovědí |
|
1...5 6 78
Přidat příspěvek
nataliebordasch
před rokem

dostal jsi peníze

Automaticky přeloženo:
Oluja
před rokem

Bohužel zatím ne. Podpora mi vždy řekne, že se to zpracovává, ale nic se neděje. Pořád doufám! 🙏

Automaticky přeloženo:
nataliebordasch
před rokem

Požádejte o peníze bankovním převodem a dostanete je do tří dnů a každých 24 hodin může požádat o 500 eur

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino má taktiku pro každého hráče, aby se vrátil a ztratil to, co získal. Mluvím ze zkušenosti

Automaticky přeloženo:
Oluja
před rokem

Mám tři žádosti! Jedna kartou Mastercard a dvě bankovním převodem. Žádná není upravena. Získal jsem velmi vysokou výhru, bude trvat měsíce, než ji získám. Pokud to někdy dostanu, píšu hodně zákaznickému servisu, doufám, že to pomůže!

Automaticky přeloženo:
Oluja
před rokem

Podali jste někde stížnost nebo jste jen napsali na zákaznický servis?

Automaticky přeloženo:
nataliebordasch
před rokem

Podal jsem stížnost u Guru... a u AskGamblers a nyní dostávám peníze pravidelně... ale pouze bankovním převodem

Automaticky přeloženo:
Oluja
před rokem

OK díky! Počkám do dneška a pak podám reklamaci. To opravdu nemůže být!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Casino Guru doporučuje počkat 14 dní a na greatwin byste měli mít dobré nervy

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám tři žádosti! Jedna kartou Mastercard a dvě bankovním převodem. Žádná není upravena. Získal jsem velmi vysokou výhru, bude trvat měsíce, než ji získám. Pokud to někdy dostanu, píšu hodně zákaznickému servisu, doufám, že to pomůže!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, pokud se bojíte, že je něco v nepořádku, můžete vždy podat stížnost přímo zde. Je to zdarma, vyžadujeme pouze spolupráci. Použijte tento odkaz k vytvoření.🙂

Zjistěte více o tom, co můžete očekávat zde .

Informuj nás pravidelně!

Automaticky přeloženo:
Oluja
před rokem

Aktualizace: Dnes (v sobotu) jsem obdržel svou první platbu na kartu Mastercard. Další dva požadavky na bankovní účet stále čekají na vyřízení. Takže čekáme. Každopádně výplata Mastercard mi fungovala.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
nataliebordasch
před rokem

Ahoj, jsem rád, že už jsi skoro tam. Pokud budete mít někdy pocit, že by mohlo být něco nejisté, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Oluja
před rokem

Ahoj Oluja!

Děkuji vám za Váš zájem! Děkujeme, že jste se nás pokusili ohodnotit. Nebudu skrývat, že nás všechny zajímá, co vám Trustpilot poslal, a rád bych vám pomohl s odesláním recenze, protože už jste se o to snažili.

Mohl bys mi prosím poslat znovu ten email? Můj kontakt je radka@casino.guru

Případně jakékoli upozornění vložte přímo do příspěvku. Děkuji předem.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Smazal jsem od nich emaily a odhlásil se z jejich webu..napsali, že moje recenze je podezřelá a pak jsem jim napsal, že to není podezřelé a oni napsali, že software neodpovídá atd..nesmysl, napsal jsem recenze z Chorvatska, protože jsem tam zůstal pár dní.. a že si musím něco ověřit bla bla mám něco, co jsem zkopíroval a poslal sestře, aby se podívala, protože je tam také členem..

Automaticky přeloženo:
Oluja
před rokem

to je od nich divné, zkoušel jsi jim vysvětlit, že jsi byl v chorvatsku a odtud se připojuješ? Alespoň budete vědět, že se jim příště vyhnout. 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Smazal jsem od nich emaily a odhlásil se z jejich webu..napsali, že moje recenze je podezřelá a pak jsem jim napsal, že to není podezřelé a oni napsali, že software neodpovídá atd..nesmysl, napsal jsem recenze z Chorvatska, protože jsem tam zůstal pár dní.. a že si musím něco ověřit bla bla mám něco, co jsem zkopíroval a poslal sestře, aby se podívala, protože je tam také členem..

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zašlete mi prosím oznámení nebo e-mail, který jste obdrželi ohledně vaší recenze? Jak jsem řekl, opravdu bych to rád viděl. Můj email je stále stejný 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Teď mám jen tohle, který m2 zkopírovali a poslali sestře, protože to byl nesmysl, požádali mě o tisk, že moje recenze je podezřelá

Automaticky přeloženo:
Oluja
před rokem

Děkuji za printscreen. Žádal jsem však o opětovné zaslání původního e-mailu.

Mohli byste otevřít původní e-mail a kliknout na „předat dál" a poté vložit e-mail: radka@casino.guru.

To by bylo skvělé!

Rozumíš co myslím? Dále, jak přesně je vaše sestra zapojena do podezřelé kontroly? Nechceš mi to vysvětlit, prosím?🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Klidně bych ti to přeposlal kdybych to nesmazal .. moje sestra hrála roky online kasino .. řekla mi o tobě .. zapojila se tak jsem jí řekl co teď chtějí .. poté co jsem napsal recenze pro vás

Automaticky přeloženo:
1...5 6 78
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky