Před tímto kasinem mohu jen varovat, s hrou i prvním výběrem vše proběhlo v pořádku, ale s druhým výběrem do týdne chtěli 8% poplatek. Když jsem e-mailem požádal o přestávku na měsíc, žádná odpověď. Pak jsem se pokusil vložit znovu jako obvykle se svou kartou Visa a moje karta byla zablokována. Samozřejmě jsem se zeptal své banky proč, a odpověď byla, že podezřelé pokusy o debety v mexické měně a různé další účty byly z bezpečnostních důvodů zablokovány. Poté jsem několikrát požádal o uzavření mého účtu z důvodu závislosti na hazardních hrách prostřednictvím e-mailu a podpory, která mě vždy odkázala, abych napsal e-mail. Udělal jsem to třikrát, ale žádná odpověď. Podpora řekla, že to musí být zkontrolováno. Dobrý den, když někdo nahlásí závislost na hazardu, musíte okamžitě reagovat. Už to trvá týden a stále se tam můžu dostat. Neuvěřitelně pochybné. Moje banka mě také varovala před mým vízem. Závěr: BUĎTE OPATRNÍ
I can only warn against this casino, everything went well with the game and the first withdrawal, but with the second withdrawal within a week they wanted an 8% fee. When I asked via email to please pause for a month, no response. Then I tried to deposit again as usual with my Visa, and my card was blocked. Of course I asked my bank why, and the answer was that suspicious attempted debits in Mexican currency and various other accounts were blocked for security reasons. I then asked several times for my account to be closed due to gambling addiction, via email and support, who always referred me to writing an email. I did that three times, but no response. Support said that it had to be checked. Hello, you have to react immediately when someone reports a gambling addiction. It's been going on for a week now and I can still get in there. Unbelievably dubious. My bank also warned me about my Visa. Conclusion: BE CAREFUL
Ich kann nur warnen vor diesem Casino,spielen und erste Auszahlung alles gut ,bei 2.auszahlung innerhalb einer Woche ,wollen sie 8% gebühr, als ich über email gebeten habe 1 Monat bitte zu pausieren ,keine Reaktion, dann versuchte ich nochmals einzuzahlen wie üblich mit meiner Visa, zack wurde meine Karte gesperrt, ich natürlich bei meiner Bank nachgefragt warum,antwort, suspekte versuchte Abbuchungen Mexiko Währung und diverse andere aus Sicherheitsgründen deswegen gesperrt, darauf hin hatte ich mehrfach gebeten mein Konto wegen spielsucht zu schließen, über email sowie über support, die mich immer auf email schreiben verwiesen ,ich das 3mal getan ,keine Reaktion support meint das müsste geprüft werden,Hallo,man muss sofort reagieren, wenn jemand eine spielsucht mitteilt geht jetzt seit einer Woche schon und ich kann immer noch dort rein, unfassbar unseriös, auch was meine visa betraf, hat meine Bank mich gewarnt, Fazit VORSICHT
Automaticky přeloženo: