Ahoj, určitě není hezké, když ti kasino zablokuje účet a sdělí ti jen obecný důvod. Ale v takových případech to chápu, protože jde o citlivé informace a kasina mají proces.
Pokud jde o váš problém. Je tu někdo, kdo má účet v tomto kasinu a používá stejnou IP adresu jako vy? Co se týče zneužití bonusu, jaký bonus jste v kasinu použili?
Každopádně vidím, že jste podal stížnost , což je dobrý krok, pokud máte pocit, že z vaší strany nedošlo k žádnému pochybení. Náš tým se pokusí pomoci a případ prošetřit.
Vzhledem k tomu, že bychom toto kasino na webu neměli mít, je to přesně ta situace, pro kterou ho máme, aby hráči viděli, s čím se setkali, a podělili se o své zkušenosti navzájem.
Doufám, že se nám tento problém podaří vyřešit a náš tým se dostane k relevantním odpovědím. Zkřížené prsty. 🤞
Hi, it's certainly not nice if the casino blocks your account and just tells you the general reason. But I understand in such cases because it is sensitive information and casinos have a process.
As for your problem. Is there anyone who has an account in this casino and uses the same IP address as you ? As for the bonus abuse, what bonus did you use in the casino ?
Anyway, I see that you have filed a complaint, which is a good step if you feel that there was no misconduct on your part. Our team will try to help and investigate the case.
Regarding the fact that we shouldn't have this casino on the site, this is exactly the kind of situation we have it for, so that players can see what they've encountered and share their experiences with each other.
I hope that we will be able to solve this problem and our team will get to the relevant answers. Fingers crossed. 🤞
Automaticky přeloženo: