Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.
Upřímně vidím, že by to mohlo způsobovat nějaké problémy – rozhodně. Na druhou stranu si stále myslím, že kasino vám mělo položit několik otázek, abyste měli šanci vysvětlit situaci. Jak to vidím já, místo toho ti okamžitě uzavřeli účet, že?
I see, honestly, that could be causing some issues—definitely. On the other hand, I still think the casino should have asked you a few questions to give you a chance to explain the situation. The way I see it, they instead just immediately closed your account, didn't they?
Právě mi poslali e-mail a uzavřeli můj účet
They just sent me an email and closed my account
Μόλις μου έστειλαν ένα email και έκλεισαν τον λογαριασμό μου
No, pokud kasino nepodporuje VPN nebo jiné maskovací funkce, dokážu si představit, že cítili malou potřebu další diskuse.
Pokud se domníváte, že kasino udělalo chybu, neváhejte pozvat mé kolegy k vyšetřování. Nabízíme bezplatnou reklamaci. Zajímaly by vás třeba podrobnosti?
Well, if the casino does not support VPN or any other masking features, I can imagine they felt little need for further discussion.
If you believe the casino made a mistake, feel free to invite my colleagues for investigation. We offer free-of-charge complaint. Would you be interested in details, perhaps?
No, pokud kasino nepodporuje VPN nebo jiné maskovací funkce, dokážu si představit, že cítili malou potřebu další diskuse.
Pokud se domníváte, že kasino udělalo chybu, neváhejte pozvat mé kolegy k vyšetřování. Nabízíme bezplatnou reklamaci. Zajímaly by vás třeba podrobnosti?
Well, if the casino does not support VPN or any other masking features, I can imagine they felt little need for further discussion.
If you believe the casino made a mistake, feel free to invite my colleagues for investigation. We offer free-of-charge complaint. Would you be interested in details, perhaps?
Mohli byste prosím zkusit změnit prohlížeč při odesílání stížnosti a dát nám vědět, zda to fungovalo?
Obvykle se to stane a naši uživatelé jej mohou odeslat z jiného.
Počkáme, až nás aktualizujete.
Could you please try to change the browser when submitting your complaint and let us know if it worked?
Usually this happens, and our users are able to submit it from a different one.
We'll wait for you to update us.
Přecházel jsem mezi Google Chrome a Firefoxem a dokonce jsem používal počítač a nemohl jsem si stěžovat.
I switched between Google Chrome and Firefox and even used a computer and couldn't complain.
Άλλαξα το Google Chrome και τον Firefox και χρησιμοποίησα ακόμη και έναν υπολογιστή και δεν μπορούσα να παραπονεθώ
děkujeme, že jste nás informovali. Předám to našemu týmu, aby se mohl pokusit zjistit, v čem je problém, a mezitím napište e-mail našemu týmu pro stížnosti, prosím, na a vysvětlete jim, že byste chtěli podat stížnost, ale máte tento problém. I když jim znovu pošlete snímek obrazovky s chybou, věřím, že by to mohlo být užitečné.
Informujte nás o tom všem a doufejme, že brzy budete moci podat svou stížnost.
Thank you for informing us. I will pass this to our team so they can try to find out what the issue is, and in the meantime, write an email to our complaint team, please, at complaint@casino.guru, and explain to them that you would like to file a complaint but you have this issue. Even if you again send them the screenshot with the error, it could be helpful, I believe.
Please update us regarding all this, and hopefully you will be able to submit your complaint soon.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.