Po TELEFONNÍCH HOVORECH řekli, že není pravda, že můj účet používá třetí strana, a cituji výpis z e-mailu
Vážený Gerharde Eybersi,
Doufáme, že vás tento e-mail najde dobře.
S politováním vám musíme oznámit, že po kontrole vašeho účtu byly vaše výhry zrušeny z důvodu porušení našich Smluvních podmínek.
Z informací poskytnutých během chatů a telefonních hovorů naše záznamy jasně ukazují, že účet spravuje třetí strana.
Jedná se o jasné porušení našich podmínek.
V případě porušení jakékoli klauzule z našich T&C si Genesis Global Ltd vyhrazuje právo pozastavit nebo zablokovat hráčský účet a zrušit jakékoli výhry.
Zveme vás, abyste si přečetli podmínky našeho bonusu:
https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions
konkrétně články číslo 12 a 14.
Jaký bonus jsem nedostal bonus jsem hrál se svými vlastními penězi.
Jaké telefonáty....se zuby nehty lžou
They said after PHONE CALLS that is not true that a third party uses my account and i quote the email extraction
Dear Gerhard Eybers,
We hope this email finds you well.
We regret to inform you that after reviewing your account your winnings have been voided due to breaching our Terms and Conditions.
From the information provided during the chats and phone calls our records clearly show that the account is being managed by a 3rd party.
This is a clear breach of our terms and conditions.
In the event of breaching any clause from our T&C, Genesis Global Ltd reserves the right to suspend or block a players’ account and void any winnings.
We invite you to read our bonus's terms and conditions:
https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions
specifically clauses number 12 & 14.
What bonus i did not receive a bonus i played with my own money.
What phone calls....they are lying out of their teeth
Automaticky přeloženo: