FórumKasinaGenesis Casino - všeobecná diskuze

Genesis Casino - všeobecná diskuze

před 3 roky od Matiseli
|
4757 zobrazení 15 odpovědí |
|
před 3 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Genesis Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 3 roky

Myslím, že živý chat je k dispozici, ale pouze po registraci. Je k dispozici od 08:00 do půlnoci, myslím

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Měl někdo problém s výběrem?

Automaticky přeloženo:
Oscar66
před 3 roky

Našel jsem nějaké stížnosti na opožděné výběry: https://casino.guru/Genesis-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

tento příspěvek bude smazán

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, měl jsem velmi špatnou zkušenost s kasinem Genesis. Způsob, jakým zacházejí se svými novými hráči a poté, co vyhráli 2300 zar, potvrdili, že banka třetí strany byla ověřena, účet mé ženy a pak řekli, že můj výběr je neplatný. Buďte opatrní, to je vše, co říkám

MR.G

Automaticky přeloženo:
eybersgerhard1
před 2 roky

Ahoj,

bohužel byste měli používat platební metodu spojenou s vámi osobně, jinak můžete být obviněni z porušení pravidel. Pokud jsem pochopil, dobrovolně jste použil účet své manželky. Příště byste měli kasino informovat předem a zeptat se, zda je to v pořádku.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nevím, jestli rozumíte zákonům jihoafrických bank. K účtu mám podpisová práva. Jsem vdaná v rámci společenství majetku. Účet je financován z mého platu.

Automaticky přeloženo:
eybersgerhard1
před 2 roky

Chápu, ale přesto může takové pravidlo platit.

Neříkám, že je to ve vašem případě správné, ale dal jsem vám představu, jak to obvykle funguje.

Zajímalo by mě, jaký důvod vám kasino dalo?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Po TELEFONNÍCH HOVORECH řekli, že není pravda, že můj účet používá třetí strana, a cituji výpis z e-mailu


Vážený Gerharde Eybersi,


Doufáme, že vás tento e-mail najde dobře.


S politováním vám musíme oznámit, že po kontrole vašeho účtu byly vaše výhry zrušeny z důvodu porušení našich Smluvních podmínek.


Z informací poskytnutých během chatů a telefonních hovorů naše záznamy jasně ukazují, že účet spravuje třetí strana.


Jedná se o jasné porušení našich podmínek.


V případě porušení jakékoli klauzule z našich T&C si Genesis Global Ltd vyhrazuje právo pozastavit nebo zablokovat hráčský účet a zrušit jakékoli výhry.



Zveme vás, abyste si přečetli podmínky našeho bonusu:


https://GenesisCasino.com/en/termsandconditions

konkrétně články číslo 12 a 14.


Jaký bonus jsem nedostal bonus jsem hrál se svými vlastními penězi.


Jaké telefonáty....se zuby nehty lžou

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Měl jsem dostat bonus pro nového hráče, nikdy jsem ho nedostal. Bylo to poprvé, co jsem hrál na této podvodné stránce. Já jako hráč nemám žádná práva a kasina mohou jen brát lidem peníze. Jsem zaneprázdněn mediálními platformami, pokud nedostanu své peníze, udělám to, aby můj život odhalil tato kasina

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zaplaťte své výhry tak, jak jsem si zasloužil svými penězi, a nikdy se nepřipojím k jejich kasinu a můžeme tomu říkat den. Než se tak stane, zahájím informační kampaň, která je bude stát více peněz než 100 liber, to vám slibuji. V SA nebude po dokončení podnikat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nejprve se mnou jednali jako se zločincem, jako když jsem poctivý občan této země. Nevážím si toho a nikdo jim to právo nedává. Podám stížnost na komisi pro lidská práva, že vás mohu vyslechnout. Myslí si, že mohou dělat a říkat leoole, co chtějí, a navíc je to, jak se chovají ke svým novým zákazníkům

Automaticky přeloženo:
eybersgerhard1
před 2 roky

Problém je v tom, že si nějak nakonec mysleli, že vy nejste ten, kdo hrál na vašem účtu. Pokud s vámi dokonce měli ověřovací hovor, věřím, že muselo být řečeno něco, co jim slouží jako důkaz.

Vidím, že už jsi tu stížnost otevřel, tak počkáme, jak se to vyvine. Doufám, že kasino má záznam toho hovoru. To by mohlo pomoci vše objasnit.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nechápou, že to je pro ně problém

Automaticky přeloženo:
eybersgerhard1
před 2 roky

Podívejme se, co se o vašem problému můžeme během reklamace dozvědět. I když záznam neposkytnou, můžeme diskutovat o dalších klíčových bodech, pokud nějaké samozřejmě budou.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky