FórumKasinaFresh Casino - všeobecná diskuze

Fresh Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Mister_Schweiz
|
7074 zobrazení 54 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Fresh Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Casino Guru dává Fresh-Casino perfektní pověst a hodnotí T&C jako spravedlivé. Nesouhlasím. Podle mého názoru je odstavec 8.6 VOP nejen nespravedlivý, ale pravděpodobně také porušuje licenční smlouvu poskytovatele licence.


8.6 Nebudete zadržovat ani rušit předchozí transakce a vklady na váš účet. V opačném případě se zavazujete vrátit tyto prostředky a kompenzovat Společnosti neumístěné prostředky, včetně výdajů, které Společnosti vznikly při vybírání vašich vkladů.



Hráč by měl mít vždy právo požadovat své peníze zpět, pokud kasino udělá chybu (např. porušení zásad RG atd.). Kasino by mělo mít vždy kontrolní orgán. V opačném případě může Casino Guru okamžitě zavřít. Fresh Casino mi řeklo, že i když kasino udělalo chybu a třetí strana (ADR / Licenční úřad) se s hráčem na něčem dohodne, nemůže za žádných okolností požadovat zpět své vložené peníze. Podle T&C, pokud hráč dostane své peníze zpět, musí je vrátit kasinu včetně poplatků.


Prosím o názor Casino Guru.


filefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před rokem

Ahoj,

z mého pohledu by toto pravidlo mělo chránit kasino v případě, že hráč požaduje zpětné zúčtování. Velmi záleží na tom, jak a kdy se toto pravidlo použije.

dále se toto pravidlo nevztahuje na žádnou chybu ze strany kasina, jak jste navrhoval. Otázka spravedlnosti tedy opět závisí na tom, jak kasino toto pravidlo prosazuje.

Toto je nové kasino, takže věřím, že jsme dosud nebyli svědky uplatňování tohoto pravidla, takže nemůžeme říci, že by bylo zneužito.

Dovolte mi říci, že odpověď od manažera je velmi vágní a obecná. Pouze potvrdila, že registrací souhlasíte se všemi podmínkami, ale vyhnula se komentářům k samotnému pravidlu.

Pokud někdy narazíte na skutečný problém způsobený tímto pojmem, můžeme konkrétní situaci podrobně prozkoumat a učinit konkrétní závěr.




Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den


Děkuji vám za vaši zprávu. Snažil jsem se co nejpřesněji vysvětlit svůj pohled a zkušenost, ale zřejmě se mi to nepodařilo. za to se omlouvám.


1. Věřím, že T&C by měly být transparentní a samozřejmé. Také by jim neměl být přikládán různý význam v závislosti na jednotlivém případě. To také s ohledem na Kodex Casino Guru. Proto jsem bez ohledu na můj případ vznesl námitku proti bodu 8.6 jako takovému.


2. Hráč samozřejmě nemůže například provádět vklady pomocí své kreditní karty, poté tyto peníze prohrát a poté vybrat vklad. To je jasné a správně.


3. Fresh-Casino mi několikrát řeklo a také potvrdilo, že tento odstavec uvádí, že hráči nemají právo požadovat zpět již vložené peníze prostřednictvím stížnosti. Ani v případě, že kasino udělalo chyby nebo porušilo licenční smlouvu nebo politiku RG.


4, Můj případ: Požádal jsem kasino o vrácení mých vkladů, protože jsem ze Švýcarska. Zatímco švýcarským občanům je ve Švýcarsku povoleno hrát v zahraničních kasinech, pro zahraniční kasina je nezákonné nabízet hry. (Znáte ten příběh, také vím, že Casino Guru mi s tím nemůže pomoci, protože Casino Guru zasahuje pouze v případě nevyplacených výher.) To není problém. Co mi vadí, je zdůvodnění kasina. Pokud kasino říká, že je mou odpovědností, na kterých stránkách se zaregistruji a budu hrát peníze, pak bych mohl žít s tímto odůvodněním. Ale byl jsem ohromen důvodem, který jsem zveřejnil ve své první zprávě. Hráč nesmí z jakéhokoli důvodu získat zpět prostředky a musí vrátit vklady zpět do kasina, pokud jsou v každém případě správné, a získat vklady vráceny. I když kasino udělalo například zjevné chyby? Je také sporné, zda by kasino mělo mít tuto klauzuli, protože hráč si může vždy stěžovat u ADR nebo u licenčního úřadu.

Nemůže se stát, že podám normální stížnost a kasino mi řekne, že nemám právo žádat žádné peníze zpět. Každý hráč by měl mít právo nebýt vydán na milost a nemilost kasinu. Kasino děsí a lže hráčům tím, že podle 8.6 nemůžete podat stížnost a žádat o vrácení peněz. Kasino to několikrát řeklo a potvrdilo.


5. V každém případě podám stížnost proti odstavci 8.6 u licenčního úřadu. Kdyby mi Casino Guru mohl sdělit svůj názor na můj případ, velmi by mi to pomohlo. Kolik hráčů chtělo podat stížnost, ale neučinilo to, protože Fresh Casino uvedlo, že porušilo 8.6. I když hráč dostane pravdu, podle 8.6 musí vrátit peníze.


Žádám Casino Guru, aby opravdu pečlivě prostudoval mé snímky obrazovky.


S přátelským pozdravem

Dario Jablanovič

filefilefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podávám stížnost kasinu a oni mě odkazují na odstavec 8.6 ve svém článku. V kontextu mé stížnosti jsem četl nebo viděl následující:


"Dario, tato klauzule pravidel znamená, že se zavazujete, že neodmítnete dříve provedené vklady, nezrušíte operace pro umístění prostředků, nebudete protestovat proti prostředkům, na které jste nezávisle vsadili. V opačném případě se zavazujete kompenzovat veškeré náklady na naše strana v procesu inkasa pro vrácení vašich vkladů"


" Vezměte prosím na vědomí, že postup při sporu o vložené prostředky je považován za porušení podmínek webu. Toto je uvedeno v odstavci 8.6. Registrací na webu potvrzujete, že nebudete zadržovat ani rušit předchozí transakce a vklady na V opačném případě se zavazujete vrátit tyto prostředky a kompenzovat Společnosti neuložené finanční prostředky, včetně výdajů vzniklých Společnosti při vybírání vašich vkladů."


Moje otázka na Fresh-Casino zněla: " Nemám právo požadovat zpět již vložené prostředky z jakéhokoli důvodu kvůli článku 8.6? Pokud dostanu peníze zpět, musím vám je vrátit, včetně poplatků za vklad."


Odpověď Fresh-Casino: "Dario, ano, je to tak . Registrací na našem webu souhlasíte se všemi podmínkami, které jsou uvedeny na našem webu."


Nejde o to hájit kasino a podezírat, jak je myšlen odstavec 8.6. Nyní jde především o to, jak kasino vysvětluje hráčům ve vztahu k odstavcům 8.6 a konkrétně v jakých souvislostech se na hráče vztahuje.


Casino Guru řekl: "navíc toto pravidlo se nevztahuje na žádnou chybu ze strany kasina, jak jste navrhli". Moje otázka. Jak k tomuto závěru/uvědomění dojdete? Myslí si Casino Guru vždy, že kasina jednají čestně? Tento defenzivní postoj vůči kasinům se stále více zvyšuje.


Těším se na názor Casino Guru.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že nemám šanci podat stížnost na žádné kasino na Antillephone NV enter, vždy bude zamítnuto.


Stojím si za svým názorem:


Odpověď kasina, když jsem podal stížnost na porušení T&C, byla tato: " Uvědomte si prosím, že postup sporu o vložené prostředky je považován za porušení podmínek stránky. To je uvedeno v odstavci 8.6."


Když jsem se zeptal, zda bych nikdy nemohl dostat své peníze zpět prostřednictvím stížnosti, kasino odpovědělo, že ano.


Pro mě se jedná o záměrné zkreslení a zkreslení a použití 8.6. Vysoce nespravedlivé.

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před rokem

Už chápu situaci - doufám. Vaši stížnost jsem si pro jistotu přečetl.

No pořád si myslím, že to není problém nějakého neférového jednání.

Úmyslně jste hráli - vložili jste do kasina s vědomím, že toto kasino není registrováno ve Švýcarsku. Hráli jste a najednou jste se rozhodli požádat o vrácení vašeho vkladu, protože toto kasino stále nemá licenci ve Švýcarsku, mám v tomto bodě pravdu?

Ale není důvod vám vrátit peníze, protože kasino v mých očích neudělalo nic špatného.

Musím souhlasit s Nickem: "Vše závisí na požadavku hráče a pokud je to rozumné. Bohužel ve vašem případě nemáte nárok na vrácení peněz..."



Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Radko

Děkuji, že jste si moji stížnost přečetli znovu.


Řekl jste: Ale není důvod vám vrátit peníze, protože kasino v mých očích neudělalo nic špatného.

Podle mého názoru je to velmi nebezpečné prohlášení. Všichni víme, že kasino by nemělo nabízet hry v oblastech, kde je hazard zakázán. Kasino by mělo přidat Švýcarsko na seznam zakázaných zemí, stejně jako zakázalo další desítky zemí ze stejných důvodů. Protože je v rozporu se zákonem, aby zahraniční kasina nabízela hazardní hry. Víte, že otázka zákonnosti nebyla s konečnou platností vyjasněna, že se jedná o právně šedou zónu a různé strany a soudy vidí situaci odlišně. Švýcarsko pevně věří, že kasina by také měla přidat Švýcarsko na seznam zakázaných zemí, protože nabízení zahraničních hazardních her ve Švýcarsku bylo zakázáno referendem od 1. ledna 2019. Chci jen říci, že vaše prohlášení , že kasino neudělalo nic špatného, je velmi benevolentní vůči kasino a soud to mohou v určité chvíli vidět jinak.


A obecně jsem v tomto ohledu neporušil T&C. V T&C (4.2) se uvádí: Tímto souhlasíte, potvrzujete a zaručujete , že vaše používání služeb webových stránek neporušuje žádné z platných zákonů, zákonů a předpisů.


Zde si dovolím jednu poznámku: Podle švýcarského práva je zahraničním kasinům zakázáno nabízet hazardní hry ve Švýcarsku a Švýcarsku bez licence, ale pro Švýcary je legální hrát v zahraničních kasinech. To znamená, že jako hráč jsem neporušil žádné zákony a T&C.


Moje otázka v tomto ohledu: Kde přesně je v T&C napsáno, že jsem odpovědný za to, zda je nabízení hazardních her v mé zemi povoleno či nikoli? Opakuji: používání webu je pro Švýcary naprosto legální, ale nabídka her ze strany kasin nikoliv.


Vím, že panuje shoda na právní situaci a odpovědnosti za nabídky hazardu v zahraničí. Přesto si myslím, že je důležité mít trpělivost a čas a přečíst si v tomto ohledu příslušné smluvní podmínky kasina slovo od slova. Podmínky se v tomto ohledu v mnoha kasinech liší a nelze předpokládat, že existuje obecné pravidlo/konsenzus. V T&C Fresh Casino je pouze uvedeno, že zjistím, zda smím na stránce hrát a zda je moje používání stránky v rozporu se zákonem. V podmínkách Fresh-Casino nikde není uvedeno, že povoluji nebo souhlasím, ani že je mou odpovědností, pokud kasino samo poruší jakékoli zákony nabízením hazardních her. (Každopádně je právně sporné, zda osoba může přenést odpovědnost na jinou osobu, pokud se dopustí nezákonného jednání. Jsou povoleny T&C, které uvádějí, že jsem výhradně odpovědný za následky, které ponese, pokud jiná osoba vyloupí banku?)


Co chci říci: Otázka zákonnosti zde určitě ještě nebyla definitivně vyjasněna, ale to nebyl můj problém , jak víte.


Můj problém byl: Podávám stížnost a kasino mi říká, že nemám právo podat stížnost. Bez ohledu na předmět a důvod , protože jsem souhlasil podle článku 8.6 kasina. Kasino mě informovalo:


Vezměte prosím na vědomí, že postup při sporu o vložené prostředky je považován za porušení podmínek webu. To je uvedeno v odstavci 8.6 ."


Toto je obecné prohlášení a pravidlo, které se nevztahuje na obsah/důvod/spouštěč stížnosti. Kasino jasně uvádí, že postup při sporu o vložené prostředky je považován za porušení podmínek. Kasino výslovně neříká, že není dovoleno podávat stížnost na zákonnost země původu, ale jasně uvádí, že jakýkoli postup při sporu o vložené prostředky je považován za porušení smluvních podmínek strany.

Nebo jak Casino Guru hodnotí toto prohlášení a aplikaci odstavce 8.6 kasinem? Nevidím žádná omezení ohledně důvodů k reklamaci. Ale stejně si myslím, že to prohlášení porušuje licenční podmínky. Hráč by měl mít vždy právo na řízení o sporu o vložené prostředky. Zda má pak pravdu, je jiná otázka. Ale říkat hráčům, že jakékoli podání a jakýkoli proces zpochybnění vložených prostředků je porušením 8.6, prostě není legální. Tato aplikace odstavce 8.6 je jednoduše nesprávná.


Vezměte prosím na vědomí, že postup při sporu o vložené prostředky je považován za porušení podmínek webu. To je uvedeno v odstavci 8.6."


Kde jsou v článku 8.6 uvedeny důvody, pro které může a nesmí být podána stížnost? Podle mého názoru to není uvedeno v článku 8.6. Opravdu vás žádám, abyste si tento výklad a aplikaci článku 8.6 zkontrolovali kasinem.


Děkuji.

s pozdravem

Dario








Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Píši znovu a doufám, že konečně pochopíte mou žádost a budete ji brát vážně.


Přečtěte si prosím pozorně snímky obrazovky v příloze.


Jet-Casino je sesterské kasino Fresh-Casino a obě jsou licencovány společností Galaktika NV Obě kasina mají stejnou podporu a úplně stejné podmínky. Slovo za slovem. Zeptal jsem se na livechatu Jet Casino, co přesně znamená článek 8.6. Jet Casino mi také potvrdilo, že hráč za žádných okolností nemá právo podat stížnost a požadovat vrácení peněz. (Casino Guru mi řekl, že vždy záleží na případu a situaci).


Pouze: Žena v živém chatu nevěděla, že chci podat stížnost a proč.


Stojím si za svým argumentem: Podmínky společnosti Galaktika NV jsou zavádějící a nespravedlivé. Každý hráč by měl mít právo podat stížnost u nezávislého orgánu (ADR) nebo u poskytovatele licence. A kasino nesmí hráči předem lhát, že to podle článku 8.6 není povoleno. To brání hráčům podávat stížnosti.


To, že článek 8.6 znamená, že hráč nesmí za žádných okolností podat stížnost, bylo něco, co jsem si při registraci a přečtení podmínek neuvědomil. To je záměrné klamání. Obě kasina mi nezávisle na sobě řekli, že není možné, abych podal stížnost z jakéhokoli důvodu, protože 8.6.


V důsledku toho si stojím za svými nároky a žádám, aby moje "smlouva" s Fresh Casino byla zrušena z důvodu nesprávného použití a informací od T&C a zpět mé vklady v plné výši včetně kompenzace. V opačném případě podniknu další kroky.


Mnohokrát děkuji za odpověď


filefilefilefilefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Radko

Děkuji, že jste si moji stížnost přečetli znovu.


Řekl jste: Ale není důvod vám vrátit peníze, protože kasino v mých očích neudělalo nic špatného.

Podle mého názoru je to velmi nebezpečné prohlášení. Všichni víme, že kasino by nemělo nabízet hry v oblastech, kde je hazard zakázán. Kasino by mělo přidat Švýcarsko na seznam zakázaných zemí, stejně jako zakázalo další desítky zemí ze stejných důvodů. Protože je v rozporu se zákonem, aby zahraniční kasina nabízela hazardní hry. Víte, že otázka zákonnosti nebyla s konečnou platností vyjasněna, že se jedná o právně šedou zónu a různé strany a soudy vidí situaci odlišně. Švýcarsko pevně věří, že kasina by také měla přidat Švýcarsko na seznam zakázaných zemí, protože nabízení zahraničních hazardních her ve Švýcarsku bylo zakázáno referendem od 1. ledna 2019. Chci jen říci, že vaše prohlášení , že kasino neudělalo nic špatného, je velmi benevolentní vůči kasino a soud to mohou v určité chvíli vidět jinak.


A obecně jsem v tomto ohledu neporušil T&C. V T&C (4.2) se uvádí: Tímto souhlasíte, potvrzujete a zaručujete , že vaše používání služeb webových stránek neporušuje žádné z platných zákonů, zákonů a předpisů.


Zde si dovolím jednu poznámku: Podle švýcarského práva je zahraničním kasinům zakázáno nabízet hazardní hry ve Švýcarsku a Švýcarsku bez licence, ale pro Švýcary je legální hrát v zahraničních kasinech. To znamená, že jako hráč jsem neporušil žádné zákony a T&C.


Moje otázka v tomto ohledu: Kde přesně je v T&C napsáno, že jsem odpovědný za to, zda je nabízení hazardních her v mé zemi povoleno či nikoli? Opakuji: používání webu je pro Švýcary naprosto legální, ale nabídka her ze strany kasin nikoliv.


Vím, že panuje shoda na právní situaci a odpovědnosti za nabídky hazardu v zahraničí. Přesto si myslím, že je důležité mít trpělivost a čas a přečíst si v tomto ohledu příslušné smluvní podmínky kasina slovo od slova. Podmínky se v tomto ohledu v mnoha kasinech liší a nelze předpokládat, že existuje obecné pravidlo/konsenzus. V T&C Fresh Casino je pouze uvedeno, že zjistím, zda smím na stránce hrát a zda je moje používání stránky v rozporu se zákonem. V podmínkách Fresh-Casino nikde není uvedeno, že povoluji nebo souhlasím, ani že je mou odpovědností, pokud kasino samo poruší jakékoli zákony nabízením hazardních her. (Každopádně je právně sporné, zda osoba může přenést odpovědnost na jinou osobu, pokud se dopustí nezákonného jednání. Jsou povoleny T&C, které uvádějí, že jsem výhradně odpovědný za následky, které ponese, pokud jiná osoba vyloupí banku?)


Co chci říci: Otázka zákonnosti zde určitě ještě nebyla definitivně vyjasněna, ale to nebyl můj problém , jak víte.


Můj problém byl: Podávám stížnost a kasino mi říká, že nemám právo podat stížnost. Bez ohledu na předmět a důvod , protože jsem souhlasil podle článku 8.6 kasina. Kasino mě informovalo:


Vezměte prosím na vědomí, že postup při sporu o vložené prostředky je považován za porušení podmínek webu. To je uvedeno v odstavci 8.6 ."


Toto je obecné prohlášení a pravidlo, které se nevztahuje na obsah/důvod/spouštěč stížnosti. Kasino jasně uvádí, že postup při sporu o vložené prostředky je považován za porušení podmínek. Kasino výslovně neříká, že není dovoleno podávat stížnost na zákonnost země původu, ale jasně uvádí, že jakýkoli postup při sporu o vložené prostředky je považován za porušení smluvních podmínek strany.

Nebo jak Casino Guru hodnotí toto prohlášení a aplikaci odstavce 8.6 kasinem? Nevidím žádná omezení ohledně důvodů k reklamaci. Ale stejně si myslím, že to prohlášení porušuje licenční podmínky. Hráč by měl mít vždy právo na řízení o sporu o vložené prostředky. Zda má pak pravdu, je jiná otázka. Ale říkat hráčům, že jakékoli podání a jakýkoli proces zpochybnění vložených prostředků je porušením 8.6, prostě není legální. Tato aplikace odstavce 8.6 je jednoduše nesprávná.


Vezměte prosím na vědomí, že postup při sporu o vložené prostředky je považován za porušení podmínek webu. To je uvedeno v odstavci 8.6."


Kde jsou v článku 8.6 uvedeny důvody, pro které může a nesmí být podána stížnost? Podle mého názoru to není uvedeno v článku 8.6. Opravdu vás žádám, abyste si tento výklad a aplikaci článku 8.6 zkontrolovali kasinem.


Děkuji.

s pozdravem

Dario








Automaticky přeloženo:
před rokem

Milý Dario,

Zkrátím to pro oba vaše příspěvky najednou, protože se nehodlám opakovat vícekrát, než je nutné.

To, co stále dáváte dohromady, je zákonnost a spravedlnost.

Zákonnost je otázkou pro místní úřady a soud, nicméně "ale pro Švýcary je legální hrát v zahraničních kasinech" také znamená, že ani kasino neporušilo žádné vlastní podmínky, zejména pokud jste se tam rozhodli hrát dobrovolně - byla to vaše vlastní volba .

Kasino neudělalo žádnou chybu, pokud se vás to týká, vždy si vybral kasino, které je registrované ve Švýcarsku.

Pokud hrajete a prohrajete, nemáte nárok na vrácení peněz, to je normální. Pokud hrajete a prohráváte a poté se pokusíte provést chargeback, protože prohrajete a chcete své peníze zpět, není to vůči kasinu fér.

Vaše situace je téměř stejná, nemyslíte?

Stále věřím a ty screenshoty potvrzují – v mých očích, že toto pravidlo platí přesně pro chargebacky ze strany hráčů:

file

Když hráč požádá banku o chargeback, kasino nemá šanci tuto operaci zablokovat bez ohledu na důvod. Toto pravidlo tedy slouží jako obrana.

Stále souhlasím s tím, "že mi Casino Guru řekl, že vždy záleží na případu a situaci"

Otázku zákonnosti prosím vyřešte s místními úřady, sloužíme pouze jako zprostředkovatel.

Pokud si přejete, odpovězte, ale věřím, že to nemá smysl, opravdu si myslím, že od této chvíle nemůžeme přijít na nic nového.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moc se omlouvám, že vás otravuji svými příspěvky. V každém případě se zdá, že v kasinu vždy vidíte jen to dobré a tvrdíte, že kasino vždy jedná čestně, transparentně a benevolentně, pokud jde o T&C. Chtěl jsem zde pouze upozornit hráče, že odstavec 8.6 kasino uplatňuje netransparentně, nejasně a vágně a upozornit hráče, že vždy máte možnost podat stížnost. I když kasino odkazuje na článek 8.6 a říká, že na něj z jakéhokoli důvodu nemůžete podat stížnost.


Článek má samozřejmě zajistit, aby hráč nevybíral (přes banku, kreditní kartu) z již provedených vkladů. Jde o ochranu kasina. Také chápu, že Casino Guru si myslí, že článek 8.6 platí pouze v tomto ohledu.


Nicméně jsem se zeptal dvou různých lidí z Galaktika NV, jak je třeba chápat článek 8.6. Když jsem se jich zeptal, oba mě ujistili a potvrdili, že článek 8.6 uvádí, že nelze podávat žádné stížnosti. Včera jsem zveřejnil screenshoty, kde jsem se přímo ptal:


"takže bez ohledu na to, proč nemohu požadovat vrácení peněz a získat je zpět. Prostřednictvím stížnosti atd. Je to pravda?"

Odpověď kasina byla: „Ano, protože vklady jsou pouze vaším rozhodnutím a důsledkem vašeho jednání" (...) „V každém případě se jedná o porušení pravidel, Dario"


Nechápu, proč Radka cituje jen ty screenshoty, které jsou ve prospěch kasina a ostatní výroky totálně ignoruje.


Dostal jsem také odpověď od poskytovatele licence Antillephone: Poskytovatel licence nesouhlasí s Casino Guru. Casino Guru říká, že článek 8.6 je určen pouze k ochraně před hráči provádějícími zpětná zúčtování. Poskytovatel licence však říká, že článek slouží k zamítnutí zbytečných stížností a předcházení jim, zejména pokud jde o závislost na hazardních hrách a právní postavení.


Stojím si za svým názorem: hráč by měl mít vždy právo podat stížnost a neměl by být odkázán na článek 8.6 a říkat, že nemáte právo podat stížnost. Je také nesprávné říkat, že obecně nemůžete podávat stížnosti na určité záležitosti. Jak řekl Nick z Casino Guru, každý případ je specifický a individuální. Samozřejmě mohu podat stížnost, například pokud je nějaká země na webu na seznamu zakázaných zemí a přesto jsem mohl hrát. Samozřejmě mohu podat stížnost na závislost na hazardních hrách, například pokud jsem byl ujištěn, že mám zakázán přístup do celé kasinové skupiny, ale stále mi bylo dovoleno hrát atd.


Kasino nesmí za žádných okolností bránit hráčům v podání stížnosti. Je jedno z jakého důvodu. Použití kasina 8.6 je velmi nespravedlivé. VOP by měly být jasné a neposkytovat velký prostor pro výklad a měly by být dostatečně smysluplné, i když jsem s VOP souhlasil svou registrací.


Včera jsem se zeptal sesterského kasina na článek 8.6. Řekla mi, že nemohu podat stížnost s žádostí o vrácení mých záloh. Nevěděla ale, že chci podat stížnost a proč.


Nejde o to, jak Casino Guru vykládá článek 8.6. Bylo by hezké, kdyby se vztahovalo pouze na neoprávněné zpětné platby. Je to všechno o tom, jak je článek používán kasinem proti hráčům, když podávají stížnost. Jde také o to, jak článek vysvětluje kasino hráčům.


Kasino může hráče zbavit naděje na podání stížnosti předem s odkazem na článek 8.6. Většina hráčů ví, že vždy můžete podat stížnost, ale ne všichni. Kasino nesmí říkat, že T&C říká, že nesmíte podat stížnost a předem odradit lidi. To je moje rada pro vás.


file



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před rokem

Milý Dario,

Nenazval bych to otravným, ale mám pocit, že vše už bylo řečeno/napsáno.

Vcítím se do tvých pocitů a jsem rád, že jsi vynaložil tolik úsilí, abys udělal to, co cítíš, že je správné.

Děláme to samé.

Bohužel nevidím smysl v neustálých debatách o teoretických tématech a problémech.

Odeslali jste stížnost, k tomu se můžeme vyjádřit. A už jsme to udělali.

dále

Pokud se některý hráč setká s tím, že toto pravidlo je v praxi používáno nebo lépe řečeno zneužíváno, teprve poté můžeme debatovat o tom, co se skutečně stalo a jak kasino toto pravidlo konkrétně prosadilo , a to na základě podané stížnosti obsahující argumenty obou stran.

Doufám, že chápete.



Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Ve Freshcasinu funguje také německý zákaznický servis prostřednictvím e-mailu a chatu.

Automaticky přeloženo:
dukino8
před rokem

Dobrý den a děkujeme za aktualizaci! Sleduji informace správnému týmu 👍

Jak je to s kvalitou live chatu nebo zákaznické podpory, můžete se trochu vyjádřit? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Velmi dobře. Všechny otázky budou obratem zodpovězeny. Vyhrál jsem 800 eur na svůj první vklad s bonusem v pátek a peníze byly na mém účtu v pondělí. Podpora byla vždy velmi přátelská, i když jsem se 3x zeptal, zda výplata skutečně přichází. Ale vše fungovalo dobře. Pro mě momentálně nejlepší kasino. Vřelé pozdravy

Automaticky přeloženo:
před rokem

Abych byl upřímný, nevím, jak to kasino mohlo dělat tak dobře. 1. vklad byl dobrý, šlo to jako čert

Automaticky přeloženo:
Sandor
před rokem

Ahoj,

co se stalo?

Mrtvá smůla v kasinu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,


bohužel s tím nemám nic společného.


Pokud hry zamrznou nebo je připojení k internetu příliš pomalé i přes linku 1000 nebo budete bez důvodu vyhozeni ze hry.


Pro mě je to čistý podvod.


Hazardní hry jsou hazardní hry, ale když jste tak zjevně podvedeni, nemá to s hazardem nic společného

Automaticky přeloženo:
Sandor
před rokem

Pokud jste připojeni řekněme ke své wi-fi pomocí počítače, pak nejlepším způsobem testování by bylo připojit se k telefonu přes mobilní internet a otestovat stejnou hru.

Jinak těžko říct, jestli je problém na vaší nebo jejich straně.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Hrát přes mobil ve WiFi i přes mobilní data a přes WiFi na PC, všude stejný problém

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky