Ahoj.
Jen laskavá poznámka - nejsme zaměstnanci kasina. Chápu, že nejste přesvědčeni, že kasino má velký zájem na vyřešení problému, protože to trvá příliš dlouho. Skutečnost, že peníze odešly z vašeho účtu, je bohužel jen jednou částí převodu. Dokud příjemce nerozpozná prostředky, transakce není dokončena. Domnívám se, že kasino se musí odhlásit u svého poskytovatele plateb.
Technicky, mnoho hráčů hraje s „vypůjčenými" finančními prostředky danými kasiny, jak jsem popsal, transakce nejsou okamžité. Některá kasina to prostě umožňují a některá raději počkají, až se vklad dostane na účet. Může to být problém, zvláště těsně před víkendy 🙁.
Pokud se chcete zeptat kasina, použijte prosím jeho chat nebo podporu. Dejte nám vědět, jak to dopadlo 🤞
Hello there.
Just a kind note - we are not the casino's employees. I empathize you are not convinced the casino is interested much in solving the issue, because it last too long. Sadly, the fact the money left your account is just one part of the transfer. As long as the funds are not recognized by the recipient, the transaction is not complete. I believe the casino needs to check out with its payment provider.
Technically, many players play with "borrowed" funds given by the casinos, as I described the transactions are not instant. It is just that some casinos allow that, and some prefer to wait until the deposit hits the account. Could be a problem, especially just before weekends 🙁.
If you wish to ask the casino, please use its chat or support. Let us know how it went 🤞
Automaticky přeloženo: