FórumKasinaFalešná reklama v kasinech (wishcasino.io)

Falešná reklama v kasinech (wishcasino.io)

před měsícem od Bufalo42
|
603 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před měsícem

Ahoj lidi. Stačí se rozhodnout odhalit situaci, která se v online kasinech často vyskytuje. Myslím, že běžní hráči již touto situací prošli a nevidím v tom žádnou regulaci. Když se mi to stane znovu, rozhodnu se vyzkoušet nové kasino (wishcasino.io) a než začnu hrát, podíval jsem se na T&C, než jsem začal hrát, a viděl jsem, že výběry byly zpracovány do 24 hodin a ověření do 24 hodin.

Takže jsem provedl 2 malé vklady, hrál jsem hodně času a nakonec jsem dosáhl zůstatku 2 000 eur (limit za den) a žádám o výběr.

Před tímto stažením jsem poslal své dokumenty a na webu na mé osobní stránce bylo napsáno ověřeno.

Po jednom dni nic.

Agent livechatu řekl, že je vše v pořádku a kasino provádí sázku.

Po dalším dni mi ověření poslalo e-mail, abych poskytl další dokumenty pro dodatečné ověření (po 48 hodinách od mé žádosti o výběr a ověření účtu).

Okamžik poté, co poskytnete požadované dokumenty, odešlete e-mail pro ověření s dotazem, zda je vše v pořádku a nic.

O 24 hodin později, bez odpovědi na můj předchozí e-mail, jsem neměl žádný e-mail, který by mi řekl, že moje dokumenty nebyly schváleny, vidím pouze, když jsem šel na svůj účet v kasinu a viděl jsem odmítnuté dokumenty.

Znovu jsem poslal e-mailem a nahrál do kasina nové dokumenty a poslal další e-mail s žádostí o kontrolu, zda jsou moje nové dokumenty v pořádku, a stále žádná odpověď.

4 dny a nic.

Se všemi těmito zpožděními a byrokracií jsou 24hodinové doby zpracování, které kasino inzeruje na své webové stránce, naprosto falešné a vedou hráče k falešné důvěře v kasino a se všemi důvody a licencemi, které by kasino mohlo mít, pokud ano. spolehlivé nebo ne, pro hráče je nejdůležitější věc v kasinech, zvláště ve slotech, je hladký chod her, dobrý výběr poskytovatelů, slušné rtp, rychlé vklady, rychlé ověřování a rychlé výběry peněz, a to si myslím, že by měly být v tomto pořadí.

Hodnocení tohoto kasina je podle mě špatné, mohlo by mít spolehlivou licenci a je bezpečné, ale když totéž zobrazuje falešné reklamy o době zpracování, neodpovídejte na e-maily na legitimní otázku, přerušení je vlastní T&C, omlouvám se, ale toto kasino je přeceňované.

Nelíbí se mi a nechci hrát v kasinech, která zdržují ověřování a výběry, protože jiná kasina také regulovaná licencemi a podobnými T&C, zpracují výběry do 24 hodin. Jiní říkají, že to trvá až 72 hodin a za tu dobu vše zpracují.

Mohlo by dojít ke zpoždění o jeden den obvyklého času zpracování, to je v pořádku, ale 4 dny musí být strategií kasina, abych se vyhnul výplatě mých výher s několika vklady.

Ještě jednou, kasina s falešnými reklamami a selháním T&C by neměla mít dobré hodnocení.

To je můj upřímný názor.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nepožádal jsem zde o stížnost, protože musím čekat 14 dní, ale tato situace vyvolává v hráčích úzkost a není dobrá ze zdravých důvodů, pouze běžný hráč ví, co to je.

Automaticky přeloženo:
Bufalo42
před měsícem

Je nám líto, že jste se ocitli v této situaci, a máte pravdu, že dáváme kasinům celých 14 dní na zpracování platby, než zasáhneme. Rozumím vašemu názoru, ale moje otázka zní, jestli vám podpora skutečně vysvětlila, proč vaše dokumenty zamítla? Možná to bylo ve špatném formátu nebo to nebylo dobře čitelné? Máte nějaké vysvětlení? Pokud se něco takového stane, je pochopitelné, že výběr nelze provést do 24 hodin. Doufám, že to chápete. Takže v tom případě bych neřekl, že kasino má na svých stránkách nějakou špatnou reklamu, jak jste řekl, nebo že by to byl důvod ke snížení jejich indexu bezpečnosti.

Dejte nám prosím vědět, kdykoli zjistíte, jaký je skutečný důvod zpoždění, a neváhejte nás kontaktovat, kdykoli budete potřebovat naši pomoc. Budeme tady a čekáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Za prvé, když odešlete žádost o ověření účtu, budou všechny dokumenty schváleny a váš stav se zobrazí jako ověřeno, neměli byste provádět další ověřování.

Mám 3 zkušenosti ve 3 kasinech za 20 let, že hraji online kasina, že musím čekat déle než 2 týdny na ověření a shodou okolností jsem právě provedl pár malých vkladů a mám velmi dobré výhry.

Za 20 let se dozvídám, že bych si měl přečíst T&C kasin, než začnu hrát, abych se vyhnul nepříjemným překvapením.

V posledním bylo velmi jasné, že výběry byly zpracovány do 24 hodin s ověřenými účty.

Kasino se však rozhodlo požádat o dodatečné ověření, a to se vždy stane, když vložím malou částku.

Znám několik kasin, licencovaných a regulovaných a zpracovávají ověření a výběry za 24 hodin, jiné říkají, že to trvá 48 nebo dokonce 72 hodin, v závislosti na způsobu platby.

Ale ten poslední, který jsem hrál, podporuje rychlé ověření a rychlé výběry na webu, a to je velká lež.

Pokud kasino požádá o dodatečné ověření, mělo by toto dodatečné ověření upřednostnit a neodkládat.

Nebo pokud chtějí dodatečné ověření, požádejte o všechny potřebné dokumenty, ne po jednom.

Tento typ kasin musí v současné době změnit proces urychlení tohoto problému, protože jde o obrovské množství kasin, která velmi rychle zpracovávají ověření a podle mého upřímného názoru, legislativa ze stránek s hazardními hrami, by neměl přijímat žádný vklad před ověřením majitele účtu. Mohu ujistit 200%, že všechna ověření ve všech těchto kasinech byla dokončena v krátké době.

Ale každý ví, že některá kasina, licencovaná a regulovaná, používají taktiku odkládání plateb, protože vědí, že někteří zákazníci ztratí trpělivost a utratí nebo zruší jakékoli výhry.

A takhle se cítím ve své situaci, mám představu, že je to strategie a nikdo nemá slušné argumenty, které by mě přesvědčily o opaku.




Automaticky přeloženo:
Bufalo42
před měsícem

V online kasinech je vlastně docela běžná věc, provést dodatečné ověření, kdykoli kasino potřebuje zkontrolovat nějaké další dokumenty, nebo se řekněme podívat na hru. Zejména pokud jde o nějaké vyšší částky, tyto kontroly dělají poměrně často. Samozřejmě zde nestojím na straně kasina, ale chápu, že někdy může být časově náročnější projít tímto druhem procesu, protože existují různé oblasti, na které se potřebují podívat, a někdy může zpoždění být například na webu poskytovatele her. A samozřejmě, každý případ je jiný, takže jsou potřeba i jiné doklady, a proto, jak bych tipoval, nemůže být žádný příkaz žádat doklady najednou. Alespoň já to tak vidím ze svého pohledu.🤷‍♀️

Opravdu se mi nebude líbit skutečnost, že kasino se snaží tento proces záměrně zdržovat, jak jste řekl, a samozřejmě se snaží přimět hráče, aby o peníze přišel.

Viděl jsem, že jste stížnost úspěšně odeslali a náš tým se podívá na to, co se zde dá dělat. Doufejme, že budou schopni vše vyřešit a vyřešit tento případ.


Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky