Ahoj, chápu, že pokud máte v kasinu problém, rádi byste dostali odpověď co nejdříve. Náš tým však řeší mnoho stížností, takže někdy není možné získat okamžitou odpověď. K tomu slouží časovač v pravé horní části vaší stížnosti, který ukazuje, jak dlouho musí každá strana reagovat. Vždy je to týden, takže se nemusíte bát, že se k vám nikdo nedostane.
Nicméně, jak jsem řekl, chápu, že není příjemnější, když musíte řešit potíže s kasinem.
Pokud se mohu zeptat, jaké máte zde problémy?
Hi, I understand that if you have a problem in the casino you would like to get an answer as soon as possible. However, our team handles a lot of complaints so sometimes it's not possible to get an immediate response. That's what the timer at the top right of your complaint is for, which shows how long each party has to respond. It's always a week, so you don't have to worry about no one getting to you.
However, as I said, I understand that it's not more pleasant if you have to deal with the trouble with the casino.
If I may ask, what are your issues here?
Automaticky přeloženo: