Vybírám peníze. znovu poslali e-mail a podařilo se mi projít KYC podruhé.
možná jsem měl chybu v mailové adrese, děkuji
I withdraw the money. they emailed again and i managed to pass KYC the second time.
maybe i had a mistake in the mail address,thanks tho
Pokud byste chtěli napsat příspěvek nějakému konkrétnímu hráči, zkuste prosím použít tlačítko "odpovědět". Takto nechápeme význam vaší zprávy.🤷♀️
If you'd like to write a post to some particular player, try to use the "reply" button, please. Like this, we do not get the meaning of your message.🤷♀️
Tlačítko se nenačetlo, po dlouhé době se načetlo, problém byl v použití systému VPN
The button did not load, after a long time it loaded, the problem was in using the VPN system
Během vkladu jsem měl nějaké problémy, protože jsem platil prostřednictvím kryptoměny a musel jsem kontaktovat zákaznickou podporu, abych platbu dokončil. Můj výběr byl však velmi rychle dokončen.
I had some issues during my deposit, as I paid via cryptocurrency and had to contact customer support to complete the payment. However, my withdrawal was completed very quickly.
আমার আমানত করার সময় কিছু সমস্যা দেখা দিয়েছিল, কারণ আমি ক্রিপ্টোকারেন্সির মাধ্যমে পরিশোধ করেছিলাম এবং পেমেন্টটি সম্পন্ন করতে কাস্টমার সাপোর্টে যোগাযোগ করতে হয়েছিল। তবে, আমার উত্তোলনটি খুব দ্রুত সম্পন্ন হয়েছে।
Během vkladu jsem měl nějaké problémy, protože jsem platil prostřednictvím kryptoměny a musel jsem kontaktovat zákaznickou podporu, abych platbu dokončil. Můj výběr byl však velmi rychle dokončen.
I had some issues during my deposit, as I paid via cryptocurrency and had to contact customer support to complete the payment. However, my withdrawal was completed very quickly.
আমার আমানত করার সময় কিছু সমস্যা দেখা দিয়েছিল, কারণ আমি ক্রিপ্টোকারেন্সির মাধ্যমে পরিশোধ করেছিলাম এবং পেমেন্টটি সম্পন্ন করতে কাস্টমার সাপোর্টে যোগাযোগ করতে হয়েছিল। তবে, আমার উত্তোলনটি খুব দ্রুত সম্পন্ন হয়েছে।
Dobrý den, tak je dobře, že se Vám podařilo problém vyřešit.
Mimochodem, víte, jaký byl konkrétní problém s vaším vkladem?
Když říkáte, že výběr byl rychlý, použili jste znovu kryptoměnu a jak dlouho to trvalo? 🙂
Hello, so it's good if you managed to solve the problem.
Anyway, do you know what was the specific issue with your deposit ?
When you say that the withdrawal was fast, did you use crypto again and how long did it take ? 🙂
Je dobré vědět, že podpora byla v této věci opravdu nápomocná. Je to velmi důležité. Co říkáš?
It is good to know that the support was really helpful in this matter. It is very important. What do you say?
Velmi se mi na jejich stránkách líbil systém VIP CLUB. Získal jsem mnoho bonusů
I really liked the VIP CLUB system on their website. I have earned many bonuses
আমি সত্যিই তাদের ওয়েবসাইটে VIP CLUB সিস্টেম পছন্দ করেছি। আমি অনেক বোনাস অর্জন করেছি
To je opravdu hezké. Máte nějaké zkušenosti s odběry, možná? Sdílení je starostlivé; co říkáte? 🙂
That's really nice. Have you had some experience with the withdrawals, perhaps? Sharing is caring; what do you say?🙂
Ahoj, díky za upozornění, dal jsem to našemu týmu ke kontrole a oni to opraví, až to bude správné.
Je to váš oblíbený poskytovatel nebo jste od nich chtěli vyzkoušet nějaké hry a nenašli jste je?😀
Hi, thanks for the alert, I've given it to our team to check and they'll fix it when it's right.
Is this your favorite provider or did you want to try some games from them and didn't find them there ?😀
Dobrý den, odpovídáte někomu konkrétnímu nebo máte problém v kasinu? Je něco v nepořádku s vaším výběrem nebo se vám podařilo získat peníze?
Hello, do you answer to someone specific or do you have a problem in the casino ? Is there something wrong with your withdrawal or did you manage to get your money ?
V Elonbetu jsem stále nový a moc nerozumím tomu, jak vkládat peníze. Ale vždy mi pomohou v sekci chatu, tk.
I'm still new to Elonbet and I don't quite understand how to deposit money. But they always help me in the chat section, tk.
Ben Elonbet henüz yeniyim ve nasıl para yatırılacağını tam olarak anlamıyorum. Ancak sohbet bölümünde her zaman bana yardımcı oluyorlar, tşk.
Dobrý den, a co konkrétně Vám dělá problémy při vkladu do kasina? Je to vždy dobré znamení, že vám chat pomáhá, takže se vám podařilo problém vyřešit? 🙂
Hello, and what specifically is causing you problems when depositing in the casino ? It's always a good sign that the chat helps you, so did you manage to resolve the issue ? 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.