Ahoj!
Chcete-li vyloučit zjevné, jste si 100% jisti, že je formát správný?
Rozhodně si nekladu za cíl být zlý, jen jsem měl podobný problém s PayPal, takže z vlastní zkušenosti mohu říct, že Iban může být záludný.
Mohl byste se podělit o oficiální odpověď kasina? Očekával bych, že podpora vám s tím pomůže.
Obvykle, když jedna strana říká, že to sedí a druhá nesouhlasí, zní mi nalezení problému jako logický krok.
Měli jste takový rozhovor s kasinem? Dejte mi vědět, prosím.
Možná z toho existuje snadná cesta ven. 🤷♀️
Hi!
To exclude the obvious, are you 100% sure the format is correct?
I certainly do not aim to be mean, it's just that I had a similar issue with PayPal, so I can tell from my own experience, Iban can be tricky.
Could you perhaps share the casino's official response? I would expect support to help you out with that.
Usually, when one side says this fits and the other disagrees, finding the issue sounds like a logical step to me.
Have you had such a conversation with the casino? Let me know, please.
Maybe there is an easy way out of it. 🤷♀️
Automaticky přeloženo: