FórumKasinaDonbet Casino - všeobecná diskuze

Donbet Casino - všeobecná diskuze

před 8 měsíci od vanya.tkach
|
3001 zobrazení 29 odpovědí |
|
1 2
před 8 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Donbet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 8 měsíci

Prosím, pomozte mi, aby tato vláda co nejdříve zkontrolovala mé šestisekundové video a nechala mě vybrat mých 714 dolarů. A pak jsou úplně arogantní, nedostávám od nich žádnou odezvu!!! mé peníze do kasina tkach110688@gmail.com

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 8 měsíci

Mohu vás požádat, abyste nám řekli více o problému s tímto kasinem, abychom měli lepší představu, jak bychom vám mohli pomoci? Chápu, že máte problém s ověřením, je to tak? Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Připojil jsem se k tomuto kasinu, je to v pořádku, platí ok. Ale pro ověření jste povinni, když jsem to udělal, nepořídit šestisekundové video, ale udělat selfie s vaším ID, které jste použili pro ověření, a také písemnou zprávou s vaším uživatelským jménem, datem, názvem kasina a vaším celým jménem!! Chvíli trvalo, než jsem to všechno zkoordinoval dvěma rukama, ale zvládl jsem to.

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

Když si někdy představím, jak hráči zvládají držet telefon a další věci, plus zaostřit foťák, aby bylo vše vidět, je mi to legrační.

Nicméně pokud je kasino ok a tohle byla zatím jediná "překážka", myslím, že to může být v pohodě.

Také kasino má index bezpečnosti někde uprostřed, takže bych byl opatrnější.

Každopádně doufám, že se budete dobře bavit a dejte mi vědět, jak jste dopadli.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Vyhrál jsem 550 GBP zaplacených na můj účet za 2 hodiny

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Moje video bylo nakonec zkontrolováno a potvrzeno, objednal jsem peníze na platbu a čekám, až dorazí.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vyhrál jsem 550 GBP zaplacených na můj účet za 2 hodiny

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

To je opravdu dobré slyšet, pokračujte v pozitivních příspěvcích. 👌 Takže kdykoli se tak cítíte, nahrajte také svou recenzi. Co říkáš? Víte, jak na to, že? 😉Tady je odkaz 👈, pro usnadnění.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Moje video bylo nakonec zkontrolováno a potvrzeno, objednal jsem peníze na platbu a čekám, až dorazí.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrá zpráva, opravdu. Dobře, že se vám podařilo natočit video.👌 Poskytli vám nějaký časový rámec pro obdržení peněz? Prosím, průběžně nás aktualizujte.🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

za 4-5 hodin takhle někam přišli!!!

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 8 měsíci

Vidíš? To, co vypadalo jako úplný nesmysl, ve skutečnosti funguje. 😀

Ale rád to slyším. Kromě tohoto malého problému se zpožděním, řekli byste, že toto kasino je dobrá volba? Trochu se obávám jejich neověřitelné licence, pokud mohu přidat další podivnost. 🤷‍♀️

Nedělejte to špatně, prosím - miluji šťastné konce 😉

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Toto kasino nedoporučuji!!

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 8 měsíci

Váš přístup naprosto chápu. Máte nějaké aktualizace?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, ověřil jsem svůj účet a teď říkají, že můj Iban není v pořádku, je to v pořádku, jen mi nechtějí platit, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
carolineardy36
před 8 měsíci

Ahoj!

Chcete-li vyloučit zjevné, jste si 100% jisti, že je formát správný?

Rozhodně si nekladu za cíl být zlý, jen jsem měl podobný problém s PayPal, takže z vlastní zkušenosti mohu říct, že Iban může být záludný.

Mohl byste se podělit o oficiální odpověď kasina? Očekával bych, že podpora vám s tím pomůže.

Obvykle, když jedna strana říká, že to sedí a druhá nesouhlasí, zní mi nalezení problému jako logický krok.

Měli jste takový rozhovor s kasinem? Dejte mi vědět, prosím.

Možná z toho existuje snadná cesta ven. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

Dostali jste odpověď, že vaše video selfie bylo schváleno? Jeden jsem poslal před více než 2 týdny a stále mi říkají, abych byl trpělivý!

Automaticky přeloženo:
slyfox44
před 8 měsíci

Ahoj, vidím, že píšeš hráči, který u nás uzavřel svůj účet, tak nevím, jestli ti odepíše.

Ale koukám, že už dva týdny čekáš na úspěšné ověření. Kasino vám stále dokola říká to samé a že byste měli být trpěliví, ano? Přesně 14 dní je časový rámec, který kasinům dáváme na vyřešení takového procesu. Pokud se tak nestane, můžeme hráčům nabídnout pomoc formou reklamace.

Takže myslíte, že toho chcete využít, nebo ještě pár dní počkáte? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Psal jsem jim každý den a párkrát za den je obtěžoval v life chatu!!!

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 8 měsíci

Ano a stále se nic nezměnilo? Ještě jste nebyli aktualizováni? 😥

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ne, peníze jsem již vybral

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky