Ahoj.
Stížnost můžete kdykoli odeslat. Mějte na paměti, že „Pokud byl váš účet úspěšně ověřen, vaše herní historie byla zkontrolována, váš výběr byl schválen kasinem a stále jste neobdrželi své výhry do 14 dnů od žádosti o výběr, zasáhneme a uděláme maximum pomoct ti."
Takže to může trvat dalších pár dní nebo tak...
Pro začátek použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Máte ponětí, proč to trvá tak dlouho?
Hello.
Feel free to submit the complaint at any time. Just keep in mind that "If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
So, it may take another few days or so,...
To begin, please use this link: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈
Do you have any idea why it takes so long?
Automaticky přeloženo: