Cusco casino bere nelegální peníze od holandských problémových hráčů, aniž by spolupracovalo na splacení žádosti o vrácení peněz, proto před měsícem chci své peníze co nejdříve vrátit
E-mail kasina Cusco a zaměstnanci na živém chatu nereagují na mou žádost z minulého měsíce na mou žádost o vrácení peněz, situace trvá již měsíc, uvedl jsem všechny své údaje a nedostal jsem nic zpět, ne prostřednictvím e-mailu a nic přes live chat nejsou ochotni spolupracovat s mou žádostí o vrácení peněz před měsícem jde o částku 580 eur, kterou nesmějí přijmout, protože jsem holandský hráč provozují nelegálně nemají povolení toto a navíc jsem uveden v cruks a jsem známý jako problémový hráč vědí o tom prostřednictvím trustpilota, že jsou ochotni spolupracovat prostřednictvím e-mailu, pokud jim pošlu e-mail přímo, nejprve výslovně uvedli špatnou e-mailovou adresu, ale Už jsem tam předtím poslal e-mail správné osobě, žádost jsem již podal a vše datově odeslal, pak jim na jejich žádost pošlete ještě pár e-mailů zde přes Trustpilot, že chtějí spolupracovat, ale stále žádná odpověď na můj e-maily vůbec, a to ani v případě, že o to znovu požádáte v živém chatu, den také není ochoten odpovědět prostřednictvím živého chatu a za poslední měsíc jsem na to udělal několik printscreenů, dodnes jsem své peníze zpět, žádné aktualizace neobdržely náhradu prostřednictvím e-mailu a neobdrželi žádnou pomoc prostřednictvím živé podpory. Jediným řešením, jak to přestat hlásit, je, že dostanu své peníze zpět na číslo svého bankovního účtu co nejdříve. Týká se to všech mých vkladů kolem 580 eur. předchozí měsíc březen, které byly uloženy, a proto chytili problémového hráče bez licence od cruks a vědí to, buďte opatrní lidé, jsou to podvodníci
Datum praxe: 20.3.2024
Cusco casino takes illegal money from Dutch problem players without cooperating to pay back a refund request, this is why a month ago I want my money back as soon as possible
Cusco casino email and employees on the live chat do not respond to my request from last month to my request to refund my money, the situation has been going on for a month, I gave all my details and received nothing back, not via the email and nothing via live chat they are not willing to cooperate with my refund request from a month ago it concerns an amount of 580 euros that they are not allowed to accept because I am a Dutch player they are operating illegally they do not have a permit for this and in addition I am listed in cruks and I am known as a problem player they know about this they indicate via trustpilot that they are willing to cooperate via email if I send an email directly to them firstly they expressly gave the wrong email address but I had already emailed the right person there before, I had already submitted the request and sent everything in terms of data, then you send them a few more emails at their request here via Trustpilot that they want to cooperate, but still no response to my emails at all and not even if you ask for it again in the live chat, den is also not willing to answer via the live chat and have made several print screens of this in the past month, to this day I have still not received my money back, no updates received a refund via email and did not receive any help via live support. The only solution to get me to stop reporting this is that I get my money back on my bank account number as soon as possible. It concerns all my deposits around 580 euros. the previous month of March that were deposited and they therefore caught a problem player without a license from a cruks and knowing this, be careful people, they are scammers
Date of experience: March 20, 2024
Cusco casino neemt illegaal geld van Nederlandse probleemspelers af zonder medewerking terug te betalen bij een terugbetaalverzoek hierom een maand geleden ik wil mijn geld terug zo snel mogelijk
Cusco casino email en medewerkers op de live chat reageren niet terug op mijn verzoek van de vorige maand op mijn verzoek om mijn geld terug te betalen de situatie speelt al een maand heb al mijn gegevens gegeven en niks maar dan ook niks terug gekregen niet via de email en niks via live chat ze zijn niet bereid om mee te werken aan mijn terugbetaling verzoek van een maand geleden het gaat om een bedrag van twv 580 euro die ze niet mogen aannemen omdat ik een Nederlandse speler ben ze zijn illegaal bezig ze hebben geen vergunning hiervoor en daarnaast sta ik in cruks vermeld en ben ik bekend als probleemspeler zij weten hiervan ze geven via trustpilot aan dat ze bereid zijn mee te werken via de email als ik een email direct stuur naar ze ten 1ste gaven ze express een verkeerd email adress maar ik had de juiste al eerder gemaild daar al het verzoek neergelegd en alles heen gestuurd aan gegevens vervolgens stuur je dus op hun verzoek hier via trustpilot dat ze mee willen werken opnieuw een paar emails maar dan nog word er totaal niet op mijn emails terug gereageerd en ook dus niet als je er weer om vraagt bij de live chat den is ook niet bereid tot antwoorden via de live chat en heb meerdere printscreens hiervan gemaakt de afgelopen maand ik heb tot op de dag van vandaag nog altijd mijn geld niet terug gekregen geen updates via de email terug gekregen en geen hulp via live support gekregen de enige oplossing om mij hiermee te laten stoppen met dit aan te geven is dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug op mijn bankrekeningnummer krijg het gaat om al mijn stortingen rond de 580 euro van de vorige maand maart die gestort zijn en ze dus zonder vergunning van een cruks een probleemspeler gepakt hebben en hiervan wetende zijn pas dus goed op mensen zij zijn oplichters
Datum van ervaring: 20 maart 2024
Automaticky přeloženo: