Přeposlal jsem to Nickovi a on řekl, že se ti brzy ozve, takže se neboj. Časovač se prodlouží a snad se to brzy vyřeší.
I've forwarded it to Nick and he said he'll get back to you soon, so don't worry. The timer will be extended and hopefully it will be resolved shortly.
Viděl jsem, že Nick už odpověděl, tak snad se teď věci zrychlí. 🙂
I saw that Nick has already replied, so hopefully things will speed up now. 🙂
Dělá mi to jen velmi obtížné, ale jsem v právu vím jistě, už jsem mu odpověděl a teď znovu čekám, děkuji za odpověď
He only is making me very difficult but i am in my right i know for sure i did already answered back to him i wait now again thank you for your answer
Dejte Nickovi trochu času, prosím, a on dostane nejlepší řešení vašeho případu.
Just give Nick some time, please, and he will get the best resolution to your case.
Díky, vím, že není nejjednodušší čekat, ale s tolika stížnostmi je těžké odpovědět hned, ale náš tým se snaží, aby to bylo co nejkratší.
Každopádně jste ještě nic nového neslyšeli?
Thanks, I know it's not the easiest thing to wait for but with so many complaints coming in it's hard to reply right away, but our team is trying to make it as short as possible.
Anyway, you still haven't heard anything new?
Děkuji za aktualizaci. Doufám, že řešení vašeho případu přijde brzy.
Thank you for the update. I hope the resolution to your case will come soon.
Nicku, očividně jsi se nijak nesnažil, protože jsi od začátku pracoval proti mně a velmi mi to ztěžoval, pravidla znáš velmi dobře, ale nevadí, bude se to dále řešit s ksa, prosím smažte všechny mé stížnosti a informace prosím
Nick, apparently you haven't made any effort because you have been working against me from the start and making it very difficult for me, you know the rules very well, but never mind, it will be sorted out further with the ksa please delete all my complaint and info please
Oh, to je mi líto. Viděl jsem, že vaše refundace se týká některých právních záležitostí ve vaší zemi, a přestože bychom se vám snažili pomoci, nevidíme do hloubky těchto věcí. Je smutné, že to dopadlo takto, ale KSA vám snad bude moci pomoci lépe, protože jsou ve vaší zemi zběhlí v právních záležitostech.
Hodně štěstí a doufám, že to vyřešíte. Jestli máš chuť, dej vědět, jak to jde. 🙁
Oh, I'm so sorry. I saw that your refund is about some legal stuff in your country, and although we would try to help, we don't see in the depth of these things. It's sad that it turned out this way but KSA will hopefully be able to help you better since they are proficient in legal matters in your country.
Good luck and I hope you will sort it out. If you feel like it, let me know how it goes. 🙁
O to se postará reklamační tým, takže se nemusíte bát
Je v pořádku, že je Nizozemsko omezeno, ale když se situace změní v legalitu, nejsme schopni to vyřešit, protože tady nemáme žádné právníky. Zvlášť ne, když sem jezdí hráči z různých zemí a legální věci jsou všude jiné.
Ještě jednou se omlouvám.
The complaint team will take care of that, so you don't have to worry
It's fine that Netherlands is restricted, but when the situation turns to legality, we are not able to solve it because we don't have any lawyers here. Especially not when players from different countries come here and legal things are different everywhere.
Once again, I'm sorry.
Dobře, ale nick musí říct, že přímo ne blablabla a pak bye ví, že od začátku je naše země omezená země, ale je to v pořádku, řeším to s ksa Mluvím o tématu později o tom prosím smažte všechny informace ode mě také půjdu zkusit někam jinak děkuji ahoj
Ok but nick must say that direct not blablabla and than bye he knows that from the beginning our country is a restricted country but its ok i handle it with the ksa i speak theme later about this please delete all info from me also i go try somewhere else thank you bye
Potřeboval tedy nejprve zjistit vše podstatné, a to, že je nějaká země omezená, neznamená, že bychom se nepokusili pomoci. Ale jak jsem řekl, jakmile věděl, že jde o zákonnost, byl v tom případě bezmocný. Doufám, že ty a KSA dokážete věci vyřešit.
So he needed to find out all the essentials first, and just because a country is restricted doesn't mean we wouldn't try to help. But, as I said, once he knew it was about legality, he was powerless in that case. I hope you and KSA can work things out.
nick Požádal jsem tě o smazání mé stížnosti, abych se v tom nestavěl na žádnou stranu. Pokud mi nemůžete dále pomoci, protože neznáte pravidla Nizozemského úřadu pro hazardní hry nebo si s tím nevíte rady, neříkejte to z výše uvedených důvodů, protože to moc dobře znám, dokonce jsem vám poslal důkazy od právníka a dokonce jste upravili jeho jméno, takže jste byli od začátku obstrukční, ale to neznamená, že na to nemám nárok, stále mám nárok na vrácení peněz a už dostávám peníze zpět z jiného online kasina, Čekám na to, protože také znají předpisy, jen Cuscocasino zřejmě ještě ne, ale to bude předáno úřadům KSA v Nizozemsku, které přijdou, stane se to automaticky nebo doufejme s milionovou pokutou
nick I have asked you to delete my complaint so as not to take sides in this. If you cannot help me further because you do not know the rules of the Dutch Gaming Authority or do not know how to deal with this, then do not say so for the above reasons because you I know it very well, I even sent you the evidence from a lawyer and you even edited his name, so you have been obstructive from the start, but that does not mean that I am not entitled to it I am still entitled to a refund and am already getting money back from another online casino, I am waiting for it because they also know the regulations, only Cuscocasino apparently does not yet, but that will be passed on to the KSA authorities in the Netherlands who will come it will happen automatically or hopefully with a fine of millions
Podívej, jakkoli s tebou soucítím a je mi tě opravdu líto, tak to prostě je. Popsal jsem a vysvětlil, v čem je problém a proč vám nemůžeme pomoci. Nejsem si jistý, co víc bych vám mohl říct, protože bohužel nic nemám. Náš tým se vždy snaží udělat maximum, ale bohužel jsme na některé případy příliš krátcí. 😥
Look, as much as I sympathize with you and feel really sorry for you, that's just the way it is. I've described and explained what the problem is and why we can't help you. I'm not sure what more I could tell you because unfortunately I have nothing. Our team always tries to do their best but unfortunately we are too short for some cases. 😥
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.