DomůFórumKasinaCusco Casino - všeobecná diskuze

Cusco Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 10 měsíci od kupertief1
|
5 284 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 2 3
před 7 měsíci

filefile tam je 0 sekund

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Přeposlal jsem to Nickovi a on řekl, že se ti brzy ozve, takže se neboj. Časovač se prodlouží a snad se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file Doufám, že ano

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Viděl jsem, že Nick už odpověděl, tak snad se teď věci zrychlí. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dělá mi to jen velmi obtížné, ale jsem v právu vím jistě, už jsem mu odpověděl a teď znovu čekám, děkuji za odpověď

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Dejte Nickovi trochu času, prosím, a on dostane nejlepší řešení vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Čas ano samozřejmě čekám díky

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Díky, vím, že není nejjednodušší čekat, ale s tolika stížnostmi je těžké odpovědět hned, ale náš tým se snaží, aby to bylo co nejkratší.

Každopádně jste ještě nic nového neslyšeli?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ne, neslyšel jsem nic nového cuscocasino, neodpovědělo mi na živém chatu, ani na mé e-maily

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Děkuji za aktualizaci. Doufám, že řešení vašeho případu přijde brzy.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Doufám, že ještě počkám díky

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nicku, očividně jsi se nijak nesnažil, protože jsi od začátku pracoval proti mně a velmi mi to ztěžoval, pravidla znáš velmi dobře, ale nevadí, bude se to dále řešit s ksa, prosím smažte všechny mé stížnosti a informace prosím

Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Oh, to je mi líto. Viděl jsem, že vaše refundace se týká některých právních záležitostí ve vaší zemi, a přestože bychom se vám snažili pomoci, nevidíme do hloubky těchto věcí. Je smutné, že to dopadlo takto, ale KSA vám snad bude moci pomoci lépe, protože jsou ve vaší zemi zběhlí v právních záležitostech.

Hodně štěstí a doufám, že to vyřešíte. Jestli máš chuť, dej vědět, jak to jde. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Všichni víte, že se mýlí, protože Nizozemí je omezená země

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ale smažte moji stížnost všude, kde to vyřeším s ksa

Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

O to se postará reklamační tým, takže se nemusíte bát

Je v pořádku, že je Nizozemsko omezeno, ale když se situace změní v legalitu, nejsme schopni to vyřešit, protože tady nemáme žádné právníky. Zvlášť ne, když sem jezdí hráči z různých zemí a legální věci jsou všude jiné.

Ještě jednou se omlouvám.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobře, ale nick musí říct, že přímo ne blablabla a pak bye ví, že od začátku je naše země omezená země, ale je to v pořádku, řeším to s ksa Mluvím o tématu později o tom prosím smažte všechny informace ode mě také půjdu zkusit někam jinak děkuji ahoj

Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Potřeboval tedy nejprve zjistit vše podstatné, a to, že je nějaká země omezená, neznamená, že bychom se nepokusili pomoci. Ale jak jsem řekl, jakmile věděl, že jde o zákonnost, byl v tom případě bezmocný. Doufám, že ty a KSA dokážete věci vyřešit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

nick Požádal jsem tě o smazání mé stížnosti, abych se v tom nestavěl na žádnou stranu. Pokud mi nemůžete dále pomoci, protože neznáte pravidla Nizozemského úřadu pro hazardní hry nebo si s tím nevíte rady, neříkejte to z výše uvedených důvodů, protože to moc dobře znám, dokonce jsem vám poslal důkazy od právníka a dokonce jste upravili jeho jméno, takže jste byli od začátku obstrukční, ale to neznamená, že na to nemám nárok, stále mám nárok na vrácení peněz a už dostávám peníze zpět z jiného online kasina, Čekám na to, protože také znají předpisy, jen Cuscocasino zřejmě ještě ne, ale to bude předáno úřadům KSA v Nizozemsku, které přijdou, stane se to automaticky nebo doufejme s milionovou pokutou

Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Podívej, jakkoli s tebou soucítím a je mi tě opravdu líto, tak to prostě je. Popsal jsem a vysvětlil, v čem je problém a proč vám nemůžeme pomoci. Nejsem si jistý, co víc bych vám mohl říct, protože bohužel nic nemám. Náš tým se vždy snaží udělat maximum, ale bohužel jsme na některé případy příliš krátcí. 😥

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky