DomůFórumKasinaCusco Casino - všeobecná diskuze

Cusco Casino - všeobecná diskuze

před 10 měsíci od kupertief1
|
5 311 zobrazení 41 odpovědí |
|
1 23
před 10 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Cusco Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 10 měsíci

Casino Cusco je také přátelské pro mobilní zařízení. Všechny hry můžete hrát na svém smartphonu nebo tabletu, aniž byste si museli stahovat aplikaci. Mobilní web je stejně uživatelsky přívětivý jako web pro počítače.


Casino Cusco je velmi uživatelsky přívětivé. Web je přehledný a snadno se v něm orientuje. Můžete snadno vyhledávat hry podle typu, poskytovatele nebo tématu. Hry jsou k dispozici v několika jazycích, včetně holandštiny.

Automaticky přeloženo:
kupertief1
před 10 měsíci

To je skvělé! A co ostatní vlastnosti, pokud vám nevadí, že se ptám?

Je podpora užitečná, podmínky napsané jasně? Zacházeno s KYC opatrně, ale rychle?

Předem děkuji 🙂

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Cusco casino bere nelegální peníze od holandských problémových hráčů, aniž by spolupracovalo na splacení žádosti o vrácení peněz, proto před měsícem chci své peníze co nejdříve vrátit

E-mail kasina Cusco a zaměstnanci na živém chatu nereagují na mou žádost z minulého měsíce na mou žádost o vrácení peněz, situace trvá již měsíc, uvedl jsem všechny své údaje a nedostal jsem nic zpět, ne prostřednictvím e-mailu a nic přes live chat nejsou ochotni spolupracovat s mou žádostí o vrácení peněz před měsícem jde o částku 580 eur, kterou nesmějí přijmout, protože jsem holandský hráč provozují nelegálně nemají povolení toto a navíc jsem uveden v cruks a jsem známý jako problémový hráč vědí o tom prostřednictvím trustpilota, že jsou ochotni spolupracovat prostřednictvím e-mailu, pokud jim pošlu e-mail přímo, nejprve výslovně uvedli špatnou e-mailovou adresu, ale Už jsem tam předtím poslal e-mail správné osobě, žádost jsem již podal a vše datově odeslal, pak jim na jejich žádost pošlete ještě pár e-mailů zde přes Trustpilot, že chtějí spolupracovat, ale stále žádná odpověď na můj e-maily vůbec, a to ani v případě, že o to znovu požádáte v živém chatu, den také není ochoten odpovědět prostřednictvím živého chatu a za poslední měsíc jsem na to udělal několik printscreenů, dodnes jsem své peníze zpět, žádné aktualizace neobdržely náhradu prostřednictvím e-mailu a neobdrželi žádnou pomoc prostřednictvím živé podpory. Jediným řešením, jak to přestat hlásit, je, že dostanu své peníze zpět na číslo svého bankovního účtu co nejdříve. Týká se to všech mých vkladů kolem 580 eur. předchozí měsíc březen, které byly uloženy, a proto chytili problémového hráče bez licence od cruks a vědí to, buďte opatrní lidé, jsou to podvodníci

Datum praxe: 20.3.2024

Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 8 měsíci

Tato vaše situace mě opravdu mrzí. Kdy přesně jste si otevřeli účet v tomto kasinu, mohu-li se zeptat? Pokud vidím, kasino funguje pod Gaming Curaçao (GC ), ale nepřijímá hráče z Nizozemska.🤔

Doufám, že náš tým bude schopen pomoci s tímto problémem ve vaší stížnosti , kde ve skutečnosti čekají na vaše odpovědi. Aktualizujte je prosím, kdykoli to bude možné, aby mohly pokročit s vaším případem.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Odpověděli pouze tehdy, když si každý může přečíst situaci, ale nic v mých e-mailech a nic s mým rozhovorem na jejich živou podporu a zprávu, co za sebou zanechávám lhali, že jsou ochotni mi pomoci, nechtějí mi pomoci už měsíc mi nic nepošle zpět na mé e-maily nebo live chat file

Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 8 měsíci

Celá situace mě opravdu mrzí. Doufejme, že se náš tým brzy spojí s kasinem, aby to vyřešil.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Díky špatnému stále žádné odpovědi ne na živou podporu ne z jejich e-mailu také ne do 24 hodin, co jsem dal tématu, z tohoto cuscocasina mi nic z tématu zpět není, doufám, že to také vy a váš tým vyřešíte díky za vaši pomoc

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 8 měsíci

Někdy může být zpoždění způsobeno přetíženými žádostmi o výběr nebo dokonce i tím, že kasino nemá dostatek zaměstnanců, takže se prosím snažte být trochu trpěliví. Vždy rádi pomůžeme.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, čekám už skoro 1,5 měsíce a stále neodpovídá cuscocasino, myslím, že mi zablokovali podporu a e-mail, doufám, že mi brzy vrátí peníze za pár dní, protože čekám už dost dlouho

Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Určitě chápu vaši frustraci, ale bohužel se teď nedá nic moc dělat. Počkejte, až uvidíte, co náš tým pro stížnosti bude moci s vaším případem udělat.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Stále nic zpět ani žádný e-mail nic z kasina cusco

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ale držte toto soukromé, prosím, je na něm moje jméno, bylo to z 20. března po ověření. Už jsem téma nikdy neslyšel prostřednictvím e-mailu nebo živého chatu

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file podívejte se také na nicka, prosím, protože by zavřel případ a řekl, že nemám právo na vrácení peněz, protože jsem také nežádal o sebevyloučení, ale zde je důkaz, prosím, pomozte mi s mými penězi zpět od 20. března, nyní je 5. května po mém ověření to trvá dlouho, než jsem téma už neslyšel e-mailem a podpora mi neodpověděla, až když si každý může přečíst s trustpilotem, že musím nejprve kontaktovat e-mailem, záměrně tam pošlou špatnou e-mailovou adresu, ale já už jsem poslal na dobrou e-mailovou adresu a po ověření na začátku mi už neodpověděl, jediná věc na začátku bylo podívat se na to a měl by mi poslat aktualizaci, ale už nikdy nedostanu odpověď a stále mi nebudou vráceny peníze od všech vklady zpět než

Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Pokud si nepřejete, aby někdo viděl vaše informace, neposílejte na fórum žádné snímky obrazovky s viditelným jménem. Nejsme schopni kontrolovat ani skrývat to, co je tam vidět.

Celá situace mě opravdu mrzí a náš reklamační tým spolu s Nickem určitě dělá vše, co je možné, aby byl váš případ vyřešen. Mějte prosím na paměti, že mohou pomoci každému, pouze pokud k tomu existuje nějaká možnost, a nemohou změnit žádné události, které se tam staly. Doufám, že ve vašem případě bude brzy dosaženo nejlepšího možného řešení.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Doufám, že mi po ověření na začátku už nikdy neodpoví, ne chatem ani e-mailem

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Zkuste zůstat v klidu, prosím. Předpokládám, že jsi dost vystresovaný, tak se snaž soustředit na to, abys zůstal pozitivní.

Nick tomu přijde na kloub, ale zatím si myslím, že by bylo moudré nepřeceňovat možný výsledek. 🙏

Musíme se pokusit zajistit, aby zástupce kasina na stížnost odpověděl; na tom záleží nejvíc. Nechte Nicka udělat jeho část a zkuste se trochu uvolnit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Uklidňuji se, čekám skoro 2 měsíce díky za zprávu

Automaticky přeloženo:
Claudiajayden
před 7 měsíci

Někdy to bohužel může trvat déle, než se vyřeší, víš.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Stále čekám děkuji

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky