FórumKasinaCrypto Casino - všeobecná diskuze

Crypto Casino - všeobecná diskuze

před rokem od dxlive86
|
5366 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2...4
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Crypto Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Uživatelské jméno 539672

Provedl jsem vklad, bonus nebyl připsán, napsal jsem podporu, přidali. S tím se ale hrát nedá, pouze s vlastním vkladem; takové podmínky jsou v roce 2023 hrozné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj dxlive

Nemůžeme najít toto uživatelské jméno: 539672

Naše uživatelská jména mají 7 číslic

Můžete mi poslat e-mail na adresu admin@cryptocasino.com a já se na tuto a vaši další stížnost podívám.

Děkuji

CC

Automaticky přeloženo:
před rokem

Také - jen abych odpověděl na vaši otázku - až dostanete zálohu, určitě si s ní sednete ke stolům. Například....pokud vložíte 100 $ se 100% bonusem, získáte 100 $ navíc

Pokud pak budete hrát ruletu, budete mít 200 $ na hraní. Samozřejmě (jako každé kasino) jsou nejprve použity skutečné peníze a poté bonusové, ale určitě budete hrát s vkladem i bonusem současně.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj dxlive - jak vidíte vy a ostatní čtenáři...opravdu vám zde chci pomoci, ale musíte mi poskytnout více informací nebo mi poslat e-mail, jak je požadováno, abych se mohl podívat na váš problém.

TY

CC

Automaticky přeloženo:
Crypto Casino
před rokem

Ahoj,

Omlouvám se za zásah, ale důrazně vám doporučuji použít tlačítko odpovědět. Bez něj nebude hráč o vaší odpovědi informován. 🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Uživatelské jméno 539672

Provedl jsem vklad, bonus nebyl připsán, napsal jsem podporu, přidali. S tím se ale hrát nedá, pouze s vlastním vkladem; takové podmínky jsou v roce 2023 hrozné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, vidím, že se vám kasino snaží pomoci s vaší situací. Doufám, že se vše bez problémů vyřeší a budete si moci užívat dál.

Přeji ti hodně štěstí. 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ach!

OK děkuji R

CC

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
dxlive86
před rokem

Ahoj - nikdy jsi neodpověděl na naše příspěvky - číslo účtu, které jsi uvedl, nebylo skutečné - a to, co jsi řekl o bonusu, není fyzicky možné.


Nemáme žádné problémy s lidmi, kteří zde zveřejňují recenze, ale jak říká stránka Guru, musíte být připraveni se zapojit.


Musíme tedy předpokládat, že buď to není skutečné, nebo máte špatné kasino, a proto tento příspěvek není pravý.

TY

CC


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Crypto Casino
před rokem

No, jen detail, pokud mohu:

Stále existuje možnost, že se hráč jednoduše spletl v uživatelském jménu. To se prostě stává.

Nebral bych to jako konečný rozsudek. I když bych preferoval přímou odpověď od hráče, to je jisté. Na druhou stranu, žádný hráč není požádán, aby s námi nebo s kasinem o čemkoli diskutoval v okamžiku, kdy něco zveřejní na fóru nebo při odesílání uživatelské recenze.

Pro takové případy poskytujeme bezplatný reklamační proces.

Přesto si myslím, že všichni cítíme, že takový přístup vykresluje obrázek. Pokud chápete můj význam 🙂

Každopádně děkuji za zapojení do rozhovoru.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Uživatelské jméno 4539672.

Nechápu, jak mi chce zástupce kasina pomoci? Bonus byl připsán až po aplikaci, ale nedalo se s tím hrát a teď píšete, že to jde, ale není tomu tak.

Automaticky přeloženo:
dxlive86
před rokem

Nejlepší je počkat na zástupce kasina, řekl bych.

Automaticky přeloženo:
dxlive86
před rokem

Ahoj dxlive


TY za odpověď


Kéž bys to udělal dříve


Podívejte, použili jsme vaše uživatelské jméno. S vaším účtem nevidíme žádný problém. A problém nemůžeme zopakovat.


Ale přidali jsme pro vás zpět původní bonus (jeho platnost vypršela).


A navíc dalších 200 TX na váš účet s 10násobným sázením namísto 30násobným jako gesto dobré vůle.


Pochopte prosím (pro budoucnost), že s jakýmkoli bonusem + vkladem systém vždy nejprve použije vaše skutečné peníze (jako každé kasino) a poté vaše bonusové prostředky.

Hodně štěstí

Johnny


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Uživatelské jméno: 9234768


Měl jsem problém se sázkovou kanceláří a stěžoval jsem si. Okamžitě jsem pak dostal e-mailovou odpověď od admina a vše mi podrobně vysvětlili a problém velmi rychle vyřešili k mé spokojenosti. Doporučuji, aby uživatelé v případě problémů poslali e-mail přímo adminovi. Velmi dobré řešení problému!

Upraveno autorem před 12 měsíci
Automaticky přeloženo:
tm1025
před 12 měsíci

Jsme rádi, že jsme mohli pomoci TM!

A díky za veškeré pochopení!

Brzy spustíme novou platformu sázkových kanceláří, o které dáme vědět všem!

:)

CC

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Uživatelské jméno: 9234768


Měl jsem problém se sázkovou kanceláří a stěžoval jsem si. Okamžitě jsem pak dostal e-mailovou odpověď od admina a vše mi podrobně vysvětlili a problém velmi rychle vyřešili k mé spokojenosti. Doporučuji, aby uživatelé v případě problémů poslali e-mail přímo adminovi. Velmi dobré řešení problému!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jsem rád, že se vám podařilo tuto situaci rychle vyřešit a admin byl nápomocný. Doufám, že takových zážitků budete mít co nejvíce. Hodně štěstí. 😊☘️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

ahoj, toto kasino je trochu nepochopitelné, dvakrát mi bylo dáno vybrat peníze a potřetí nemohu vybrat peníze, dvakrát jsem se pokusil vybrat peníze a jsou vráceny na můj účet a kasino mi vždy řekne, že to nezná důvod, jak to může být ......moje přihlášení je 8634927

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Jakému správci?

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 5 měsíci

Oh, moc mě mrzí tvoje situace. Jak dlouho nyní čekáte na výběr, nebo lépe řečeno, jak dlouho se pokoušíte vybrat peníze? Určitě by bylo užitečné mít důvod, proč se peníze stále vracejí na váš účet a kasino by takové věci mělo vědět. Zajímalo by mě, zda existuje možnost nahradit platební metodu a zkusit jinou, abyste viděli, zda dostanete stejný výsledek. Samozřejmě bych nejprve kontaktoval kasino, abych zjistil, zda by to bylo možné.

Pokud jde o administrátora, nevím, s kým hráč komunikoval, ale můžete odpovědět na jeho příspěvek a třeba se vám ozve a dá vám vědět.

Pokud budou problémy i nadále, můžete u nás podat reklamaci a uvidíme, kam se to vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážený Ivane, vezměte prosím na vědomí, že jsme kontaktovali poskytovatele plateb (Coinpayment) ohledně vašich předchozích neúspěšných výběrů a v současné době od něj čekáme na informace. Do té doby zůstanou vaše poslední 2 výběry v nevyřízeném stavu. Než budeme moci zpracovat vaše aktuální výběry, musíme najít důvod, proč vaše předchozí výběry selhaly. Proto vás žádáme, abyste počkali a budeme vděční za vaši trpělivost a pochopení. Přijměte prosím naši omluvu za zpoždění a nepříjemnosti. Co nejdříve vás budeme informovat e-mailem. Dobrý den!

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky